Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä lavuaariin kusemisessa on kamalaa?

Vierailija
07.03.2024 |

Olen mies ja kyllä, kusen toisinaan lavuaariin. Miksikö? Koska se on helppoa, kulli on juuri sopivalla korkeudella ja vettäkin säästyy vessan huuhteluun verrattuna. Eikä pitäisi haitata ketään, ei terveen ihmisen kusi mitään myrkkyä ole eikä hajuja jää kun lavuaarin huuhtaisee nopeasti. Jäin nyt sitten vuosien jälkeen ensimmäistä kertaa touhusta kiinni vaimolle kirjaimellisesti housut kintuissa ja kuunnellut sen jälkeen hermoja repivää huutoa ja valittamista, enkä suoraan sanoen ymmärrä alkuunkaan että miksi. Enkä muuten ole viitsinyt edes mainita että kusen kyllä välillä keittiönkin lavuaariin jos alakerran vessa on varattuna. 

Mikä tässä on niin kauheaa ja dramaattista? 

Kommentit (264)

Vierailija
261/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mun mielestä lavuaariin kuseminen on ok, jos huuhtelet. Mutta älä lepuuta sitä siinä reunalla. 

.... älä lepuuta siinä reunalla 😅

Kyllä minä lepuutan sitä reunalla kun harjaan hampaita samalla.

Vierailija
262/264 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pituutta kullissa riittävästi niin se on helppo pestä kusemisen jälkeen hanan alla ja kuivatella siinä lavuaarin reunalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/264 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku hoas opiskelija keppostelee

Vierailija
264/264 |
03.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee tukkoon se lavuaarin putki siitä ureasta. Itse tein tota ja kerran avasin sen putken ja se oli ihan tukossa kusemisen takia. Sinne oli kertynyt sitä ureaa vai mitä se on ja se oli kovettunut sinne putken reunoille. Tukossa oli. Siis.