Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä lavuaariin kusemisessa on kamalaa?

Vierailija
07.03.2024 |

Olen mies ja kyllä, kusen toisinaan lavuaariin. Miksikö? Koska se on helppoa, kulli on juuri sopivalla korkeudella ja vettäkin säästyy vessan huuhteluun verrattuna. Eikä pitäisi haitata ketään, ei terveen ihmisen kusi mitään myrkkyä ole eikä hajuja jää kun lavuaarin huuhtaisee nopeasti. Jäin nyt sitten vuosien jälkeen ensimmäistä kertaa touhusta kiinni vaimolle kirjaimellisesti housut kintuissa ja kuunnellut sen jälkeen hermoja repivää huutoa ja valittamista, enkä suoraan sanoen ymmärrä alkuunkaan että miksi. Enkä muuten ole viitsinyt edes mainita että kusen kyllä välillä keittiönkin lavuaariin jos alakerran vessa on varattuna. 

Mikä tässä on niin kauheaa ja dramaattista? 

Kommentit (264)

Vierailija
241/264 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vammainen pitää olla jotta lavuaariin kuseminen on hyvä idea?

Voisistko olla puuttumatta miesten asioihin kun et mitään ymmärrä. Ja kaiken lisäksi väheksyt vammaisia. Moukka.

Vierailija
242/264 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kusen makkarin tuuletusikkunasta pihalle, säästyy vettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/264 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset akat vinkuu...

Vierailija
244/264 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole kusemista varten. 

Kuka niin sanoo, lavuaaripoliisiko?

Vesilukon suunnitellut insinööri.

Taisi olla nainen, kun on miehille niin vieras asia wc:n ja lavuaarin viemäreiden erot.

Vierailija
245/264 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vammainen pitää olla jotta lavuaariin kuseminen on hyvä idea?

Voisistko olla puuttumatta miesten asioihin kun et mitään ymmärrä. Ja kaiken lisäksi väheksyt vammaisia. Moukka.

Olen mies ja pidän i d i o o ttina lavuaariin kusevia urpoja.

Vierailija
246/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavuaariin kustessa voi harjata hampaat samalla sekä kammata hiukset.

Vierailija
247/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesilukko 🤢🤮

Vesilukossa on vettä ehkä desin verran. Kun kusemisen perään laskee vettä, kusta ei jää vesilukkoon.

Vierailija
248/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin virtsatippoja sisältävine virtsaputkineen voi ottaa suuhun ja sitä voi lutkuttaa.

Samasta kullista jos virtsaa lavuaarin viemäriin niin koko perhe sairastuu ja putket räjähtävät.

Naisen logiikkaa.

Vierailija
249/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mun mielestä lavuaariin kuseminen on ok, jos huuhtelet. Mutta älä lepuuta sitä siinä reunalla. 

Kusetko sinä naisena lavuaariin?

Vierailija
250/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se minusta niin kamalaa olekaan jos huolellisesti huuhtelee roiskeet ynnä muut reunoilta (hajun takia). Pestäänhän siinä myös vauvojen peppuja, yleensä kakasta joten mitäpä tuo virtsa haittaa. Sehän on melko steriiliäkin vielä. 

En ihan ymmärrrä mitä tai ketä asia edes sinänsä haittaa koska ei sitä lavuaaria käydä nuolemassa ja käsiä kai pestään saippualla asioidessa siinä ja ylipäätään säännöllisesti pestään koko WC lavuaareineen. Saippua on samaa pesuainetta kuin muutkin aineet. Ei kaiken tarvi eikä saa olla niin steriiliä. Siistiä voi olla asumatta leikkaussalioloissa. 

En tiedä tekeekö mieheni sitä eikä kyllä kiinnosta yhtään, siinäpä tehköön. Toisaalta meillä on kyllä niin korkealla se lavuaari ja siinä on reunuskin, niin tuntuu ajatuksena jo oudolta että moista harrastaisi. Mutta evvk mulle. 

N40

Vierailija
251/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn usein kusella lähimetsikössä samalla kun ulkoilutan koiraa.

Vierailija
252/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei sutä saa huuhdeltua kunnolla jis ei ole käsisuihkua ja huuhteletko vaikka olisi? Lisäksi se kusi roiskuu reunoille. Pesukoneessa kun pestään vaippoja jos pestäviä käyttää, kone huuhtelee vähintään kaksi kertaa pesun jälkeen. 

Vierailija
253/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kusi jää vesilukkoon haisemaan ja pidempiaikaisessa kuseskelussa syövyttää sen lavuaarinputken ennen aikojaan.

Ei iso ongelma rahallisesti, mutta on se kusen käry jonkinmoinen mukavuushaitta.

Älä nyt höpise että syövyttää.  😅Vesi huuhtelee sen . Eikö Rööri-Roope, millä avataan tukkeumat, syövytä  ?

Vierailija
254/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te lavuaariin kusijat voi kusta ulos? Talvella se sulattaa lunta ja kesällä tappaa rikkakasvit.

Vierailija
255/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja mun mielestä lavuaariin kuseminen on ok, jos huuhtelet. Mutta älä lepuuta sitä siinä reunalla. 

.... älä lepuuta siinä reunalla 😅

Vierailija
256/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kätevää. Minä kusasen poikkiksen luona keittiön tiskialtaaseen kun on niin hollillasn siinä ja sopimoilleen.

Oikein, naisen paikka onkin keittiössä.

Vierailija
257/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet miehistä nykyisin kusevat pytyllä istuessaan, koska ymmärtävät, että eivät osu muuten siihen pyttyyn suhuuttamalla seisaaltaan ja lopputipat ainakin menevät väärään paikkaan.

Suosittelen.

Vierailija
258/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vesilukon suunnitellut insinööri.

Taisi olla nainen, kun on miehille niin vieras asia wc:n ja lavuaarin viemäreiden erot.

Ainakin haja-asutusalueilla noilla on ihan merkittävää eroa. Mustat vedet menee umpisäiliöön, kun taas harmaa vesi menee imeytyskenttään. Sinne imeytyskentälle ei ole tarkoituksellista ohjata liikaa virtsan sisältämiä ravinteita, koska sitten kenttä kasvaa paljon nopeammin umpeen pajuja ja rikkaruohoja, putket menee tukkoon, ja joudutaan rakentamaan uusi kenttä tai puhdistamaan vanha. Hinta vähintään nelinumeroinen. Lisäksi se harmaan veden putkisto alkaa haista kuselle ja haju nousee viemäreistä asuntoon.

Lisäksi väitän, että se henkilö joka kusee lavuaariinsa, ei itse enää haista mille siellä omassa vessassa haisee. Varsinkaan jos on sairastanut joskus toksoplasmoosin (kuten lähes kaikki maaseudulla on), siinä merkittävä tekijä on virtsan hajun aistimisen heikkeneminen.

Mutta jokainen tyylillään ja omilla rahoillaan.

t: LVI-suunnittelija. Nainen.

Vierailija
259/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kusi jää vesilukkoon haisemaan ja pidempiaikaisessa kuseskelussa syövyttää sen lavuaarinputken ennen aikojaan.

Ei iso ongelma rahallisesti, mutta on se kusen käry jonkinmoinen mukavuushaitta.

Älä nyt höpise että syövyttää.  😅Vesi huuhtelee sen . Eikö Rööri-Roope, millä avataan tukkeumat, syövytä  ?

Ei sekään tosiaan putkille hyvää tee jos monta kertaa päivässä pidempään sitä lavuaariin lorottelet. 

Vierailija
260/264 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolet miehistä nykyisin kusevat pytyllä istuessaan, koska ymmärtävät, että eivät osu muuten siihen pyttyyn suhuuttamalla seisaaltaan ja lopputipat ainakin menevät väärään paikkaan.

Suosittelen.

Kun on sellainen kunnollinen vanhan ajan terästiskipöytä niin ei ole niin tarkkaa se osumisen kanssa.