Mikä siinä lavuaariin kusemisessa on kamalaa?
Olen mies ja kyllä, kusen toisinaan lavuaariin. Miksikö? Koska se on helppoa, kulli on juuri sopivalla korkeudella ja vettäkin säästyy vessan huuhteluun verrattuna. Eikä pitäisi haitata ketään, ei terveen ihmisen kusi mitään myrkkyä ole eikä hajuja jää kun lavuaarin huuhtaisee nopeasti. Jäin nyt sitten vuosien jälkeen ensimmäistä kertaa touhusta kiinni vaimolle kirjaimellisesti housut kintuissa ja kuunnellut sen jälkeen hermoja repivää huutoa ja valittamista, enkä suoraan sanoen ymmärrä alkuunkaan että miksi. Enkä muuten ole viitsinyt edes mainita että kusen kyllä välillä keittiönkin lavuaariin jos alakerran vessa on varattuna.
Mikä tässä on niin kauheaa ja dramaattista?
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä aloitus ole tosissaan tehty, eihän?
Alkaa pikkuhiljaa mennä usko ihmisiin ja ihmisyyteen, ellei tämä ketju ole muutaman trollin tehtailema.
Mun täytyy sanoa, että en ikinä ole kuullut että jotkut kusevat oikeasti lavuaariin ja olen sentään yli viisikymppinen. Lapset joskus pienempänä pissasivat suihkussa, mutta olen kitkenyt sen sillä, että komensin vessaan ennen suihkua tai kylpyä. Ja sen kyllä oikeasti haistoi suihkun jälkeen jos siellä oli pissattu, lämpimän veden ja urean yhdistelmän kyllä haistaa, vaikka luulette muuta. Ja toisekseen, miksi kusta lavuaariin jos pönttö on vieressä? Tuota tiskialtaaseen kusemista en todellakaan usko. Kunhan härnäätte.
No trolleja tässä täytyy olla noiden pöyristyjien ja mukayllättyneiden jotka kauhistelevat ja vastustelevat muka lavuaariin kusemista vaikka mitään järkevää syytä tai mitään ihmeellistä asiassa ei ole.
Esimerkiksi sinä olet ihan trolliargumentein liikkeellä. Subjektiiviseen tietämättömyyteen vetoamista eikä mitään muuta. Voi olla että osa meistä on totaali va jak ke ja, mutta keskustelussa ei nosta uskottavuuttaan korostamalla sitä, kuinka tietämätön ja ymmärtämätön aiheessa on.
Lavuaariin kuseminen on vähän sama kuin oman tontin reunoille kuseskelu, se vahvistaa alkukantaista miehisyyttä.
Miksi et ap kuse keittiön lavuaariin?
Ite paskon aina suihkussa. Tallon sitten kikkareet läpi lattiakaivon ritilästä ja huuhdon suihkulla tahrat pois. Kätevää.
No hyi hele olen mies ja en kuse lavuaariin .
Oksentanut olen, jos on tullut kiire, koska vessanpönttöön oksentaminen on ällöttävää, kun on siellä pöntössä ollut kakat ja pissat ja kun paineella ykää niin sitä vettä lentää sieltä pöntöstä naamaan tai kuola puoliski pöntössä ja puoliksi suussa niin hyi hele. Mielummin oksennan lavuaariin tai ämpäriin tai sitten vaikka lattialle, mutta en pönttöön, mutta en kyllä kuse lavuaariin koska siinä pesen myös hätäisesti boksereita ja sukkia.
Miehen pitää saada kusta lavuaariin koska se on miehen oikeus. Semmonen kämppä missä ei saa muka kusta lavuaariin, niin se ei oo koti vaan pelkkä asumus.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna oli niin kova seisokki etten meinannut onnistua kusemaan ollenkaan. Mutta sain sen verran veltommaksi että pystyin taivuttamaan kullin pään lavuaariin ja sain helpotuksen.
Mulla sama ongelma melkein joka aamu. Olen huomannut että tilanne helpottuu nopeasti jos ajattelee Tarja Halosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ap kuse keittiön lavuaariin?
Eiköhän jokainen mies kuse mihin tahansa lavuaariin ainakin joskus. Se vain tapahtuu yleensä niin että nainen ei ole näkemässä.
No kyllähän se kusi haisee sieltä lavuaarista. Sori vaan. Sama kuin suihkussa kusijat. Ja jopa pahin tietämäni kusi saunassa olevaan viemäriin. Koko sauna haisi..
Kesä aamuna on mukava mennä rappusille kuselle. Mikään ei ole sen mukavampaa kuin kusta niiden pystytolppien välistä nurmikolle. Jos lasken ihan huvikseni että kuinka monta itikkaa koittaa pistää heppiin yhden kauden aikana. Jos on juonu illalla paljon kaljaa ja on ihan hirvee kusihätä niin enkka on ollu 18.
Vierailija kirjoitti:
Normaali järjellä varustettu ihminen ymmärtää minne kuuluu kusta ja minne ei.
Silti suurin osa kusee myös suihkussa, vaikka ei sitä myönnä.
Kato ku mä tiskaan siinä niitä astioita, juhlat on tulossa.
Ja sitten suomalainen mies ihmettelee, miksi ei saa naista, kun lorottelee minne sattuu..
Vierailija kirjoitti:
Kai edes peset sen lavuaarin sen jälkeen , vai jätätkö kusitahrat siihen? Ilmeisesti jätät kun säästät vettä...Kiva juttu jos esim keittiön lavuaari...
No ei sitä kukaan nyt pesemään ala, nopea huuhtaisu riittää. Kusta se vaan on, ei siihen mitään torttuja väännetä.
Vierailija kirjoitti:
Samaan putkeen ne sieltä lavuaarista menee kuin 🚽.
818
Joku joskus pesee sen altaankin ja sinähän se et ole.
Epähygieeniset miehet tekevät kaikenlaista, mutta kuolevatkin sitten nuorempina kuin siistit ihmiset. Sinunlaiset usein väkivaltaan. Tuossa naapurissa heitettiin viikonloppuna lavuaariin kusija portaita alas. Kuoli elvytysyriryksestä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Lavuaariin kuseminen on vähän sama kuin oman tontin reunoille kuseskelu, se vahvistaa alkukantaista miehisyyttä.
Ja sitten nämä alkukantaiset ihmettelee, kun ei vain flaksi käy. Syy: ominaislöyhkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole kusemista varten.
Kuka niin sanoo, lavuaaripoliisiko?
Lavuaarissa pestään erinäisiä asioita. Monesti rintaliivit esimerkiksi pestään lavuaarissa. Panisitko päälle kusessa pestyjä vaatteita?
Roomalaiset pesivät muinoin virtsalla vaatteita. Virtsaa kerättiin oikein tynnyreillä ympäri Roomaa. Ei pitäisi olla nykyäänkään ongelma. Taloyhtiöissä voitaisiin kerätä virtsaa pyykkejä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai edes peset sen lavuaarin sen jälkeen , vai jätätkö kusitahrat siihen? Ilmeisesti jätät kun säästät vettä...Kiva juttu jos esim keittiön lavuaari...
No ei sitä kukaan nyt pesemään ala, nopea huuhtaisu riittää. Kusta se vaan on, ei siihen mitään torttuja väännetä.
Pikkulasten pyllyjä kyllä on pesty lavuaareissa. Eli kakkaakin on lavuaareihin tullut. Muista kun menet seuraavan kerran pikkuvauvan omaavaan perheeseen:D