Mikä siinä lavuaariin kusemisessa on kamalaa?
Olen mies ja kyllä, kusen toisinaan lavuaariin. Miksikö? Koska se on helppoa, kulli on juuri sopivalla korkeudella ja vettäkin säästyy vessan huuhteluun verrattuna. Eikä pitäisi haitata ketään, ei terveen ihmisen kusi mitään myrkkyä ole eikä hajuja jää kun lavuaarin huuhtaisee nopeasti. Jäin nyt sitten vuosien jälkeen ensimmäistä kertaa touhusta kiinni vaimolle kirjaimellisesti housut kintuissa ja kuunnellut sen jälkeen hermoja repivää huutoa ja valittamista, enkä suoraan sanoen ymmärrä alkuunkaan että miksi. Enkä muuten ole viitsinyt edes mainita että kusen kyllä välillä keittiönkin lavuaariin jos alakerran vessa on varattuna.
Mikä tässä on niin kauheaa ja dramaattista?
Kommentit (264)
Hyi hitto, virtsassa on niin paljon bakteereita Tosi kiva pestä kädet samassa lavuaarissa.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto, virtsassa on niin paljon bakteereita Tosi kiva pestä kädet samassa lavuaarissa.
Mietipä uudestaan. Bakteereja on sun kännykässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi stana, voiko tuollaisia sikoja oikeasti olla olemassa vai onko typerä provo
Aika hyvä provo, jos sellainen on.
Hyvää provoa ei voi erottaa aidosta.
Minä oon kysynyt mieheltäni miksei kuse lavuaariin. Esim jos vessaan on jonoa. Mutta ei kuulemma. Syytä ei osaa antaa.
Kerrostalon autotallissa naapuri ruudun takana on lavuaari. Olen aina sinne kussut jos kesken auton ropaamisen on tullu hätä. Kotona vauvan paskaista pyllyä olen pessy lavuaarissa käsisuihkun avulla. Joten kyllä sinne voi kustakin kunhan huuhtaisee hyvin.
Vessanpönttöönkin kertyy keltaista kalkkisaostumaa virtsasta ja tarvitsen usein sitruunahappoa ja pitkähköä vaikutusaikaa että saan puhtaaksi. Sehän on saastainen lavuaari ja putkisto jos kuset sinne. Ylipäätään mikään huuhtele ei riitä vaan tarvitaan desinfiointiaineella pesua myöskin.
Hyi että. Tuli oksennus suuhun pelkästä ajatuksesta.
Tänä aamuna oli niin kova seisokki etten meinannut onnistua kusemaan ollenkaan. Mutta sain sen verran veltommaksi että pystyin taivuttamaan kullin pään lavuaariin ja sain helpotuksen.
Virtsasta tutkitaan mm. eri sairauksia ja bakteereita jne. Ei se mitään puhdasta ainetta ole.
Sen jälkeen allas pitäisi pestä todella hyvin, kuuluu ihan hygienian perusasioihin.
Altistat perheesi mahdollisesti taudeille tai ainakin epäsiisteydelle.
Lavuaarissa pestään kaikkea, jopa kasvoja ja käsiä. Ei siihen tietenkään silloin voi tehdä tarpeitaan.
Asennuta itsellesi sopivalle korkeudelle urinaali. Vielä parempi olisi, että sinulla olisi oma vessa ja urinaali.
Vierailija kirjoitti:
Vessanpönttöönkin kertyy keltaista kalkkisaostumaa virtsasta ja tarvitsen usein sitruunahappoa ja pitkähköä vaikutusaikaa että saan puhtaaksi. Sehän on saastainen lavuaari ja putkisto jos kuset sinne. Ylipäätään mikään huuhtele ei riitä vaan tarvitaan desinfiointiaineella pesua myöskin.
Kalkki tulee hanavedestä, ei virtsasta.
Vierailija kirjoitti:
Tänä aamuna oli niin kova seisokki etten meinannut onnistua kusemaan ollenkaan. Mutta sain sen verran veltommaksi että pystyin taivuttamaan kullin pään lavuaariin ja sain helpotuksen.
Tää on itselläkin usein ongelma. Joskus on kanki niin jäykkänä että on pakko kusta suihkun seinään.
Kyllä lavuaariin kusee kuka tahansa, mutta vain tosimies paskantaa suihkuun ja muussaa pökäleet jalalla viemärin ritilän läpi
Eihän siinä ole mitään kamalaa. Kätevää hoitaa virtsaaminen samalla kun pesee hampaansa! T: M65+
Kävin eilen Abc:lla kahvilla ja piti käydä kusella ensin. Kaikki kopit ja pisuaarit oli varattuja ja hätä oli hirveä joten kusin lavuaariin. Ei herättänyt mitään huomiota vaikka eräs mies pesi käsiään toisessa lavuaarissa.
No mikä ettei! Itse tyhjennän kuukupin lavuaariin.
Vierailija kirjoitti:
Virtsasta tutkitaan mm. eri sairauksia ja bakteereita jne. Ei se mitään puhdasta ainetta ole.
Sen jälkeen allas pitäisi pestä todella hyvin, kuuluu ihan hygienian perusasioihin.
Altistat perheesi mahdollisesti taudeille tai ainakin epäsiisteydelle.
Lavuaarissa pestään kaikkea, jopa kasvoja ja käsiä. Ei siihen tietenkään silloin voi tehdä tarpeitaan.
Asennuta itsellesi sopivalle korkeudelle urinaali. Vielä parempi olisi, että sinulla olisi oma vessa ja urinaali.
Kuka nyt käsiä ja kasvoja lavuaarissa pesee? Itse pesen ne ainakin hanasta tulevassa vesisuihkussa. Vähän 1800 lukua laskea pesuvesi valmiiksi ja peseytyä siinä.
Tämän ketjun perusteella päätin yrittää lavuaariinkusemislakkoa. Saa nähdä onnistuuko.
Minulla on oikeus kusta lavuaariin!
HYI.
HYI.
SAASTAISTA JA JUNTTIMAISTA.