Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat vieraana syödä juhlapöydästä? Lakkiaiset ja rippijuhlat.

Vierailija
06.03.2024 |

Mitä makeaa, mitä suolaista?

Kommentit (142)

Vierailija
61/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että 2/3 suomalaisista on ylipainoisia, kun "herkut" ovat tuota luokkaa: pullaa, kakkua, mitä vain sokerimössöä. 

Minä syön sokeria päivittäin, aika usein pullaa ja kakkua. Ihan normaalipainoinen olen, jopa hoikka.

Vierailija
62/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanileivoksia. Juustosarvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HK:n pekonia.

Vierailija
64/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakkua. 

Vierailija
65/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä juhlittavan toiveita pelkästään ajattelisi vaan sitä mikä vieraille maistuu. 

Vieraat syövät sitä mitä on tarjolla tai ovat ilman. Ei juhlia vieraita varten järjestetä. 

No sitten ei kannata kutsua ketään? Kyllä hyviin tapoihin kuuluu että vieraille tarjotaan hyvää ruokaa ja juomaa. 

Sinun lapsesiko toivoo vain pahaa ruokaa? 

Vierailija
66/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levylihapiirakkaa.

Täytekakkua.

Vierailija
67/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en mä kyllä juhlittavan toiveita pelkästään ajattelisi vaan sitä mikä vieraille maistuu. 

Vieraat syövät sitä mitä on tarjolla tai ovat ilman. Ei juhlia vieraita varten järjestetä. 

No sitten ei kannata kutsua ketään? Kyllä hyviin tapoihin kuuluu että vieraille tarjotaan hyvää ruokaa ja juomaa. 

Juuri mutta hän ei näköjään ole tottunut tapoihin. Merkiilistä tulla tänne suuta soittamaan. 

Vierailija
68/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain naposteltavaa ja ehkä enemmänkin syötävää. Syön mitä tarjoat.

Vierailija
69/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että juhlakalun toiveiden mukainen ruoka=paha ruoka? 

Vierailija
70/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene häirikkö. 

Vierailija
71/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voileipäkakkua, lämmintä kinkkupiirakkaa, pullaa, kahvia. Näillä pärjää jo hyvin.

Tyrnileivoksia ja jäätelöä lisäksi, jos aletaan pröystäillä.

Vierailija
72/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mitä on tarjolla. En ole koskaan ollut juhlissa, jossa olisi niin kamalat tarjottavat, ettei niitä pysty syömään. 

Minä olen. Vetinen makaronisalaatti ei innostanut. 

Vierailija
73/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene häirikkö. 

Eli et tajunnut, että hyvä ruoka ei tarkoita sitä, ettei voisi kuunnella lapsen toiveita. Surullista, että teillä lapsi syö vain pahaa ruokaa. 

Vierailija
74/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä mitä on tarjolla. En ole koskaan ollut juhlissa, jossa olisi niin kamalat tarjottavat, ettei niitä pysty syömään. 

Minä olen. Vetinen makaronisalaatti ei innostanut. 

Ei ollut mitään muuta tarjolla? 

Vierailija
75/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan kunnon voileipäkakkua. 

Vierailija
76/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lettukestit olis jees! Jos joku paistaisi muurinpohjalettuja nonstoppina! 

Vierailija
77/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytekakkua ja voileipäkakkua. 

Vierailija
78/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviin tapoihin kuuluu syödä sitä mitä on tarjolla tai olla kokonaan syömättä. Ei siitä mitään tule, että jokaiselle ruvetaan räätälöimään henkilökohtainen menu. Kaikki kun eivät kuitenkaan tykkää samoista asioista. 

Vierailija
79/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätelökakkua ja kahvia.

Kaiken maailman herkkuja.

Vierailija
80/142 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen allerginen, joten vegaaniset (ei maitoa, ei munaa) pähkinättömät leivonnaiset ilahduttavat, olivat ne sitten suolaisia tai makeita. Leipomalla vaikka vegaanisen pähkinättömän "juustokakun" pystyt potentiaalisesti ilahduttamaan useampaakin vierasta. Erityisesti jos on tulossa nuoria, siellä on muutama vegaani kuitenkin. 

Minä en vegaaneille erikseen leivo .Laitan salaatteja ja katkarapurööraa sekä omia täytettyjä leipiä . Ei yksi vegaani saa pilata juhlia.Sen olen sanonut monta kertaa juhlien pitäjänä ja ymmärtävät .17 pakoitetaan syömään moskaa mistä eivät pidä. Ei käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi