Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1901/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi on nouto ja käteismaksu noutaessa.

Ei ikinä käteistä, hyväksyn myyjänä ainoastaan mobilepay

Jos ei käteinen kelpaa saat puolestani pitää romusi.Cash is KING.

Vierailija
1902/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä epäilin ensin tuota toridiiliä, mutta hyvin se on toiminut niin myyjän kuin ostajan näkökulmasta. Kauppoja syntyy ilman diiliä, mutta huomattavasti harvemmin. Joka kahdeksas kauppa mututuntuman mukaan syntyy ilman diiliä. Siinä vastaus myyjille, jotka valittaa, ettei torissa mene mikään kaupaksi. Siirtykää vaan rohkeasti diiliin. Tai älkää siirtykö, jos myytte skeidaa, sillon paketit tulee takaspäin.

Samoja hyviä kokemuksia minullakin diilistä. Suurin osa tavarasta on aina mennyt muualle Suomeen joten pakettien lähettäminen ja pakkaaminen on tuttua. Nyt diilin avulla ei tarvitse itse huolehtia rahaliikenteestä ja pakettikulut ovat edullisemmat kuin jos ne itse suoraan postille maksaisi. Ostajalla ostamisen kynnys on paljon matalampi kuin aikaisemmin eikä tule joutavia tinkimisyrityksiä ja kyselyitä joihin vastaamiseen kuluu $$$

Ei mitään diiliä, EI KOSKAAN.

DIILI ON IHAN PUHDASTA RAHASTAMISTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut diiliä ja kaikki on myyty. Kaksi vuotta kierrätin ja nyt kämppä on hyvässä kunnossa. Ohi on Torimyynti.

Vierailija
1904/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diili on täysin tarpeeton, tori.fi rahastamassa siinä välissä, ei kannata käyttää.

Diilin kautta saa postituksen tyypillisesti sen verran halvempana että torin provisio kuittaantuu sillä.

Vierailija
1905/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteistä käyttää nykyään lähinnä mt-potilaat. Mut ei mitään sulta pois, tietenkään, voit toimia kuten haluat.

Vierailija
1906/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kumpikaan ei ole parempi. Mobilepay-maksu torin kautta ja tuote muiden menojen varrella olevaan postiin. Ostajalle kaikin tavoin helpompaa.

Vierailija
1907/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta että luonnossa maksaminen ei kovin hyvin onnistu toridiilinä.

Vierailija
1908/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää asiakkaat, jotka antaa arvosteluksi 9,2, 8,8, 8,6 tms. Sitten kuitenkin kirjotetaan "hyvin pakattu, nopea toimitus ja tuote vastasi kuvausta". Joillakin on sellanen luonne, ettei mikään ole koskaan kympin arvoista. Mulla on just nää "tinkijät", jotka lopulta saaneet kaupat läpi pyydettyä halvemmalla jättäneet huonoimmat arvosanat. On se kumma. Ja tiedän, että kaupat sujuivat yhtä hyvin kuin noiden kympin antaneiden kanssa ellei paremmin.

Oletko ns. "kympin tyttö" jolle vieläkin kolahtaa, jos ei tule puhdasta kymppiä? Jokainen uutta palautesysteemiä käyttänyt tietää, että jos ei kaikkeen luukuta ihan täysiä pisteitä ja hymiöitä, niin vajaaksi jää. Ja mitä sitten? Ei yhdeksän tai kahdeksan palaute ole ollenkaan huono. Jos olis nelosta tai kolmosta niin olisin ehkä pettynyt. Ihmisilä on oikeus mielipiteeseensä ja suomalaisuuteen vaan ei kuulu teennäinen ylistys pelkän kiillotetun julkisivun takia.

Säälittäviä ovat myyjät jotka rupeavat ruikuttamaan jälkeen päin ostajalle saatuaan alle kympin palautteen. Olisivat hiljaa ja jatkaisivat vain kauppoja. Täysijärkiset ihmiset ymmärtävät ettei Tori-palautteet ole elämän tärkein juttu. Parhaansa kun yrittää niin se riittää ja kaikkia ei voi miellyttää edes Torissa.

Vierailija
1909/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää asiakkaat, jotka antaa arvosteluksi 9,2, 8,8, 8,6 tms. Sitten kuitenkin kirjotetaan "hyvin pakattu, nopea toimitus ja tuote vastasi kuvausta". Joillakin on sellanen luonne, ettei mikään ole koskaan kympin arvoista. Mulla on just nää "tinkijät", jotka lopulta saaneet kaupat läpi pyydettyä halvemmalla jättäneet huonoimmat arvosanat. On se kumma. Ja tiedän, että kaupat sujuivat yhtä hyvin kuin noiden kympin antaneiden kanssa ellei paremmin.

Eihän siinä anneta mitään numeraalista arvostelua. Muistaakseni siinä on jotain hymynaamoja, joita klikataan. Niiden perusteella lasketaan numero. Nykyään postikin kulkee niin hitaasti, että se on melkein aina ostajalle pettymys, eikä sitten klikkaa leveintä hymynaamaa.

Miten nopeasti se paketti pitää saada? Seuraan itse lähettämieni pakettien kulkua ja 90

Ja sellaisiakin tuhnuisia teipattuja muovipussiruttuja on tullut ns. "paketteina" että en kyllä täysiä arvosanoja anna, vaikka tuote olisikin ihan ok. Ja toisaalta vaikka paketti olisi kuinka puleerattu ja kultakoukeroin koristeltu ja sisällä vielä kiitoskortti ja tikkari "kaupan päälle", ei palaute ole kymppi jos itse ostos on likainen, nuhjuinen tai muuten viallinen.

Vierailija
1910/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käteistä käyttää nykyään lähinnä mt-potilaat. Mut ei mitään sulta pois, tietenkään, voit toimia kuten haluat.

Vai niin. Olen ollut työelämässä 25 vuotta ja olen edelleen. Vaativa työ, 2 maisterin tutkintoa, hyvä palkka eikä mt-diagnooseja. Käytän käteistä. 

Vierailija
1911/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tori toimii ja parannuksia ovat tehneet. mm: tori diili on hyvä jo siksi että kun haluaa käyttää tori diiliä niin huijarit lopettavatvälittömästi yhteydenpidon eivätkä vastaa viestiin. 

toinen vanha tapa on pelata varman päälle ja kertoa noutavansa tuotteen sanalla kun maksaa. Vain he joita ei ole huijattu maksavat sinisilmäisesti kunnes huijari iskee. Uskoin kahden huijauksen jälkeen. 

aina kannattaa ostaa siten että voi noutaa ostoksen. 

Vain tyhmä käyttää jotain epämääräistä hämärää diiliä, olen ostanut ja myynyt yli 20 vuotta, ei kertaakaan huijattu, mitään diiliä en tule koskaan käyttämään.

No voi anteeksi tuhannesti... itseltä on joskus lipsahtanut pikaisen lukemisen jälkeen ns. "tyhmä" kysymys. Lisäksi on lukihäiriöisiä tms. hahmotushäiriötä jotta ei vain kaikkea tekstiä rekisteröi, vaikka toisin luulee. Sitäpaitsi itse olen todennut että muutamalla viestillä jo saa hyvän kuvan myyjästä ja hänen ulosannistaan ja tyylistään. Kohteliaalta myyjältä on aina kivempi ostaa kuin äreältä ja syyllistävältä äkäpussilta.

Vierailija
1912/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tori toimii ja parannuksia ovat tehneet. mm: tori diili on hyvä jo siksi että kun haluaa käyttää tori diiliä niin huijarit lopettavatvälittömästi yhteydenpidon eivätkä vastaa viestiin. 

toinen vanha tapa on pelata varman päälle ja kertoa noutavansa tuotteen sanalla kun maksaa. Vain he joita ei ole huijattu maksavat sinisilmäisesti kunnes huijari iskee. Uskoin kahden huijauksen jälkeen. 

aina kannattaa ostaa siten että voi noutaa ostoksen. 

Vain tyhmä käyttää jotain epämääräistä hämärää diiliä, olen ostanut ja myynyt yli 20 vuotta, ei kertaakaan huijattu, mitään diiliä en tule koskaan käyttämään.

No voi anteeksi tuhannesti... itseltä on joskus lipsahtanut pikaisen lukemisen jälkeen ns. "tyhmä" kysymys. Lisäksi on lukihäiriöisiä tms. hahmotushäiriötä j

Jesus näiden lainausten kanssa.............. tämä olis siis tarkoitus vastata henkilölle joka kritisoi sitä, kun kysellään viestitse jo ilmoituksessa mainittuja asioita.

Vierailija
1913/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään diiliä, en postita koskaan mitään, nouto& käteinen on hyvin toiminut yli 10 vuotta, samalla linjalla aion jatkaa seuraavat 10 vuotta.

Vierailija
1914/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili on mielestäni super helppo,noudot on vaikeita ja aikaa vieviä.

Vierailija
1915/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kauppa käy noilla metodeilla hyvin jossain Jumalan selän takana.

Vierailija
1916/2259 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään diiliä, en postita koskaan mitään, nouto& käteinen on hyvin toiminut yli 10 vuotta, samalla linjalla aion jatkaa seuraavat 10 vuotta.

Ja kauppa käy noilla metodeilla hyvin jossain Jumalan selän takana.

Vierailija
1917/2259 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ns. "kympin tyttö" jolle vieläkin kolahtaa, jos ei tule puhdasta kymppiä? Jokainen uutta palautesysteemiä käyttänyt tietää, että jos ei kaikkeen luukuta ihan täysiä pisteitä ja hymiöitä, niin vajaaksi jää. Ja mitä sitten? Ei yhdeksän tai kahdeksan palaute ole ollenkaan huono. Jos olis nelosta tai kolmosta niin olisin ehkä pettynyt. Ihmisilä on oikeus mielipiteeseensä ja suomalaisuuteen vaan ei kuulu teennäinen ylistys pelkän kiillotetun julkisivun takia.

Säälittäviä ovat myyjät jotka rupeavat ruikuttamaan jälkeen päin ostajalle saatuaan alle kympin palautteen. Olisivat hiljaa ja jatkaisivat vain kauppoja. Täysijärkiset ihmiset ymmärtävät ettei Tori-palautteet ole elämän tärkein juttu. Parhaansa kun yrittää niin se riittää ja kaikkia ei voi miellyttää edes Torissa.

Lähinnä mulla tulee tosta mieleen toisten myyjien mollaaminen. Ei anneta täysiä pisteitä, jotta itse näytettäs ostajien silmissä paremmilta pelkillä kympeillä. Koulussa opettajilla on tapana antaa kehitysehdotuksia, jos lopputuloksessä jäi parantamisen varaa. Toriarvosteluissa noita kehitysehdotuksia harvemmin näkee. 

Vierailija
1918/2259 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakatkaa ihmiset huolellisesti myymänne tuotteet. Siten, että ne kestävät käsittelyä ja suojaavat tuotetta.

Pahimmillaan lähetys on pakattu niin ohueeseen kääreeseen, että se ei ole kestänyt Postin käsittelyä. Posti ei kuljeta lähetyksiä yksittäin tarjottimella kannettuna, vaan paketteja pinotaan rullakoihin toistensa päälle jne. Kirjelähetysten on kestettävä koneellista lajittelua ym. 

Postin sivuilla on pakkausohje. 

Pakkauksen ei ole pakko olla uusi. Voi käyttää kierrätettyäkin, esim. ehjän pahvilaatikon voi käyttää toiseen kertaan, kun siinä olevat aikaisemmat viivakoodit ja lähetysmerkinnät suttaa tai peittää huolellisesti. 

Vierailija
1919/2259 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu, jos annetun arvostelun ilmiantaa? Ostaja väittää omiaan.

Vierailija
1920/2259 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna kaikille täysiä pisteitä, koska arvostelusysteemissä ei ole mieltä, jos aina tulee täydet. Viimeksi tänään arvostelin ostajan, noutokaupat, kysely kysyi 3 osa-aluetta joista arvio kullekin: viestittely, maksu ja toimitus/lähetys. Toimituskohtaan annoin toiseksi parhaan, koska tapaamisen järjestymisessä oli tiettyä säätöä ja se oli ihan ostajan omaa syytä - kannattaako lähteä 2 minuutissa pois, jos viestiin ei siinä ajassa vastata? Tällä pelillä kokonaisarvosanaksi tuli 9,2. Mulla ei itsellänikään ole kaikki arvostelut täysiä kymppejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme