Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miksi Torin muutoksesta johtuneeseen palautevyöryyn ei Torissa reagoida. Taitavat odottaa, että kohu laantuu.
Mitä sitten odotat että tekisivät? Palaisivat vanhaan ja pyytelisivät anteeksi kun hassasivat jättisumman rahaa uudistuksiin? Odottavat tietysti että kovakalloisimmatkin oppii uutta alustaa käyttämään. Fiksut sopeutuu muutoksiin ja tampiot osoittaa mieltään ja valittaa. Minulla toiminut ihan yhtä hyvin kuin aiemminkin. Ei mitään ongelmia. Ongelmiin voi myös asiallisesti ehdottaa muutoksia, perustellen.
Vierailija kirjoitti:
Minne kaikki ostajat on kadonnut?
Huutonetissä ne on. Katsojia mille tahansa ilmoitukselle tulee nopeasti ja noin 5 kertaa enemmän kuin ennen Torin uudistuksia.
Merkitsevät kaiken myydyksi samalla tavalla kun työkkäri merkkaa kaikki työllistyneiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on huoli rahojen riittävyydestä kaikkien leikkausten keskellä, niin heräteostoksia ei enää niin tehdä. Olisiko tässä syy?
Ei se ole mikään syy, ongelma on torin surkea uudistus ja sitä ei paranna tyhmä tv mainos.
Olen nyt myynyt 9 tuotetta ToriDiilinä. Systeemi toimii teknisesti. Ainoa vika on ostaja, joka ei hae pakettia Postista.
Monella ostajalla tuntuu olevan ongelma, että eivät ole varma onko heidän syöttämänsä osoite ja nimi tallentunut oikein. Myyjähän ei sitä näe eikä voi tietää.
Laitoin Torille milestäni ihan relevantin ja hyvän kehitysehdotuksen. He vastasivat, että Torin ja ToriDiilin käyttäminen on vapaaehtoista. No niin on, ja voi käyttää esim Vintediä tai https://www.huuto.net
Oli siinä vastauksessa muutakin asiakaspalvelu diibadaabaa, mutta kivasti särähti silmään tuo, että käyttö on vapaaehtoista, eli että mene muualle jos et tykkää.
Turha torissa on mitään ilmoitella nykyisin.Ei ole ostajia eikä tunnu olevan edes myyjiä kun oli ostetaan ilmoitus, muutama katselukerta, yksi ainoa yhteydenotto missä tarjottiin aivan väärää tuotetta.
Miten pääsee tekemään ilmoituksen. Tuki ei palvele. Läppäri ja Edge selain. Laadi ilmoitus kohdassa ei aukea kuponki.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt myynyt 9 tuotetta ToriDiilinä. Systeemi toimii teknisesti. Ainoa vika on ostaja, joka ei hae pakettia Postista.
Monella ostajalla tuntuu olevan ongelma, että eivät ole varma onko heidän syöttämänsä osoite ja nimi tallentunut oikein. Myyjähän ei sitä näe eikä voi tietää.
Laitoin Torille milestäni ihan relevantin ja hyvän kehitysehdotuksen. He vastasivat, että Torin ja ToriDiilin käyttäminen on vapaaehtoista. No niin on, ja voi käyttää esim Vintediä tai https://www.huuto.net
Oli siinä vastauksessa muutakin asiakaspalvelu diibadaabaa, mutta kivasti särähti silmään tuo, että käyttö on vapaaehtoista, eli että mene muualle jos et tykkää.
Miksi valehtelet ja keksit omiasi.
Toridiili ei ole pakollinen. Voit valita sen alemman lokerin. Itse myyn ilman Toridiiliä. Ei ole Tori mitenkään vihjannut että mene muualle. Sä vaan väännät sen kun olet ilkeä. Viimeksi myin sadetakin ilman mitään diilejä.
Vierailija kirjoitti:
Joo en käytä vaan käytän Toria kun ei ole mitään ongelmia.
Jos sanon että mulla toimii tori niin heti tulee alapeukkuja. Miten tätä pitäisi tulkita? Ettei saisi toimia, ei uskota että toimii, ollaan kateellisia kun jollain toimii? Kummallinen palsta! Mulla siis toimii ihan hyvin, vaikka kuinka toivotte ettei toimisi. Kauppoja teen muutamia joka viikko. En käytä tori-diiliä vaan tavara ja raha vaihtaa omistajaa samaan aikaan, nouto-periaatteella.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanon että mulla toimii tori niin heti tulee alapeukkuja. Miten tätä pitäisi tulkita? Ettei saisi toimia, ei uskota että toimii, ollaan kateellisia kun jollain toimii? Kummallinen palsta! Mulla siis toimii ihan hyvin, vaikka kuinka toivotte ettei toimisi. Kauppoja teen muutamia joka viikko. En käytä tori-diiliä vaan tavara ja raha vaihtaa omistajaa samaan aikaan, nouto-periaatteella.
Niin toimii myös mulla ja olen myynyt vaikka mitä. Tolloja täällä on. Eivät osaa käyttää Toria tai myyvät tavaraa jota kukaan ei vaan halua ostaa.
Täällä joku Urpo selittää että toimii hyvin, ja paskat, entiseen verrattuna ei todellakaan toimi, olen käyttänyt toria yli 10 vuotta, myynyt, eniten ostanut ja myös antanut tavaraa.Nyt jos haluaa ostaa niin on hankala löytää, puuttuu osastoja, tuoteryhmiä, kaikki on vailla mitään logiikkaa, tosi sekavaa.Ja myynti, ei tule katselukertoja niin ei tule myyntiä, ja ennen ihan vastaavat menny hyvin kaupaksi, työkalut, lasten vaatteet, auton osat, ennen meni heti kaupaksi, nyt ei joten on aivan turha selittää että toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä joku Urpo selittää että toimii hyvin, ja paskat, entiseen verrattuna ei todellakaan toimi, olen käyttänyt toria yli 10 vuotta, myynyt, eniten ostanut ja myös antanut tavaraa.Nyt jos haluaa ostaa niin on hankala löytää, puuttuu osastoja, tuoteryhmiä, kaikki on vailla mitään logiikkaa, tosi sekavaa.Ja myynti, ei tule katselukertoja niin ei tule myyntiä, ja ennen ihan vastaavat menny hyvin kaupaksi, työkalut, lasten vaatteet, auton osat, ennen meni heti kaupaksi, nyt ei joten on aivan turha selittää että toimii hyvin.
Lätise mitä lätiset mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että mulla on toiminut sekä osto että myynti. Eikä tarvitse tulla nimittelemään muita jos et itse vaivaudu opettelemaan torin käyttöä. Se ei niin paljon ole muuttunut entisestä että luulisi muittenkin oppivan käyttämään...
Ja tuo osastojen puuttuminen... Ihan hyvin olen löytänyt uudet osastot kaikelle, ihmeellistä narinaa ja valitusta jotkut jaksavatkin päivästä toiseen. Siinä ajassa kun nariset niin olisit oppinut torin käytön jo ajat sitten.
Täällä on nyt meneillään näköjään joku torin mustamaalaamiskampanja. Joku haluaa että porukka siirtyy Vintediin tai huutonettiin.
Vierailija kirjoitti:
Siitä on tullut sellainen kauppapaikka missä se ostaminen ja myyminen on tehty niin vaikeaksi että kannattaa mielummin unohtaa koko juttu. Tuo markkinapaikka tulee kuihtumaan pois alle kahden vuoden, kaikkien noiden nerokkaiden uudistusten ansiosta. Pikkutavaroiden ostamisesta ja myymisestä on tehty 1-3 viikko kestävä viestienvaihto, joka harvemmin edes johtaa niihin kauppoihin.
1-3 viikkoa? Älä puhu soopaa. Eilen illalla yks ostaja halusi ostaa multa tuotteen ja tänään kävi sen hakemassa. Meni alle vuorokausi. Revi siitä. Muutkin kaupat ovat sujuneet. Toridiiliä en käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lätise mitä lätiset mutta se ei muuta sitä tosiasiaa että mulla on toiminut sekä osto että myynti. Eikä tarvitse tulla nimittelemään muita jos et itse vaivaudu opettelemaan torin käyttöä. Se ei niin paljon ole muuttunut entisestä että luulisi muittenkin oppivan käyttämään...
Ja tuo osastojen puuttuminen... Ihan hyvin olen löytänyt uu
Mitä sinä myyt? Myytkö lastenvaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierrätys tässä kiinnosti ennen, ei siis raha vaan se että sai tuotteille käyttäjän, miksi ostaisin uuden kun vanha ajaa saman asian, tämän tori pilasi.On todella vaikeaselkoinen sekava koko tori, hankala ostajan löytää tuotteita kun monet tutut osastot jätetty pois ja jostain rakennus, keittiöt löytyy satoja astioita, siis ihan tyhmästi tehty koko uudistus.
Samaa mieltä, todella sekava nykyisin, astioita on eri paikossa, tyhmissä paikoissa kuten rakentaminen, keittiöt niin siellä on kaikkea kahvinkeitintä, kahvikuppeja kun pitäisi olla keittiökaappeja, selkeästi rakentamiseen liittyvää, tämä uudistus on susi.
Juu mutta niin kun saonttu tuo tulee pikkuhiljaa muuttumaan kun aikaisemmat ilmoitukset vanhenee ja poistuu. Minusta uusi tori on ihan ok, vähä
Kun uusit ilmoitustasi (aina 60 päivän välein) voit ihan itse muuttaa sen kategorian mistä tavara löytyy. Ei ole vaikeaa. Tai voit muuttaa sen vaikka jo heti tänään. Mutta kun itse ei yhtään viitsi nähdä vaivaa niin onhan kaikki toki niin vaikeaa.
Tässä ketjussa vastaus:
Siivosin asiakkaiden jälkiä 2 tuntia..v.tuttaa
copy pastaa ja klikkaa 2:sta hakukukentän tulosta
EKA MODEROITU, TOKA TOIMII
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo os
Aikuisten vaatteita, kodin tavaraa, urheiluvälineitä, kenkiä, astioita, valaisimia, kirjoja etc.
Olen ostanut sekä myynyt monta tuotetta uudistuksen jälkeen, ilman toridiiliä. Hyvin on toiminut. Silmäkin on jo tottunut uuteen ulkoasuun.