Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1121/2259 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätys tässä kiinnosti ennen, ei siis raha vaan se että sai tuotteille käyttäjän, miksi ostaisin uuden kun vanha ajaa saman asian, tämän tori pilasi.On todella vaikeaselkoinen sekava koko tori, hankala ostajan löytää tuotteita kun monet tutut osastot jätetty pois ja jostain rakennus, keittiöt löytyy satoja astioita, siis ihan tyhmästi tehty koko uudistus.

Vierailija
1122/2259 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierrätys tässä kiinnosti ennen, ei siis raha vaan se että sai tuotteille käyttäjän, miksi ostaisin uuden kun vanha ajaa saman asian, tämän tori pilasi.On todella vaikeaselkoinen sekava koko tori, hankala ostajan löytää tuotteita kun monet tutut osastot jätetty pois ja jostain rakennus, keittiöt löytyy satoja astioita, siis ihan tyhmästi tehty koko uudistus.

Samaa mieltä, todella sekava nykyisin, astioita on eri paikossa, tyhmissä paikoissa kuten rakentaminen, keittiöt niin siellä on kaikkea kahvinkeitintä, kahvikuppeja kun pitäisi olla keittiökaappeja, selkeästi rakentamiseen liittyvää, tämä uudistus on susi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/2259 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toriin ei kannata tunnistautua, vaikka Tori pyytää sitä jatkuvasti. Tunnistautumalla annat kaikki tietosi Torille etkä pysty tekemään uutta tunnusta jos jokin menee vanhassa tunnuksessa pieleen.

Tori Diili: Vaikka pakettetien lähettäminen on nyt hetken aikaa ilmaista, niin tätä diiliä ei kannata tehdä.

Joudut antamaan kaikki tietosi Torille.

Kyseessä siis asiakkaiden kalastelu.

Tori on määrävässä asemassa oleva ilmoitus kanava ja tästä olen tehnyt aikoinaan valituksen Euroopan komissioon ja myös Kilpailu ja Kuluttajavirastoon.

Molemmista on vastattu!

Torin säännöt ovat kohttumia kuluttajan näkökulmasta. Samalla taloudella ei saa olla useita tunnuksia palveluun. Jos on niin katsovat että yhdellä henkilöllä on kaksi käyttäjä tiliä ja toinen poistetaan.

Ongelma on siis että Tori on rynninyt ykköseksi yksityisten kuluttajien väliseen kaupantekoon.

Torin säännöt ovat kohtuuttomia.

Ne ovat kohtuuttomia koska Torilla on määrävä markkina osuus!

Vierailija
1124/2259 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, todella sekava nykyisin, astioita on eri paikossa, tyhmissä paikoissa kuten rakentaminen, keittiöt niin siellä on kaikkea kahvinkeitintä, kahvikuppeja kun pitäisi olla keittiökaappeja, selkeästi rakentamiseen liittyvää, tämä uudistus on susi.

Juu mutta niin kun saonttu tuo tulee pikkuhiljaa muuttumaan kun aikaisemmat ilmoitukset vanhenee ja poistuu. Minusta uusi tori on ihan ok, vähän sekavampi mutta ilmoituksen teko ja muokkaus on ehdottomasti parempi.

Vierailija
1125/2259 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mutta niin kun saonttu tuo tulee pikkuhiljaa muuttumaan kun aikaisemmat ilmoitukset vanhenee ja poistuu. Minusta uusi tori on ihan ok, vähän sekavampi mutta ilmoituksen teko ja muokkaus on eh

Ostajat hävisi kokonaan😂

Vierailija
1126/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AUTTAKAA! Tori palvelu VARASTI minulta juuri 2 EUROA! Eli 30% koko kauppasummasta ja teki sen veläpä VALHEELLISESTI; ilman ennakkoilmoitusta, huijaten minua!

Tein ostoksen, jonka hinta oli 5 euroa eli tosi halpa, pikkurahalla. No, mulle sanottiin että tee tori Diili niin saat nyt just ilmaiset lähetyskulut! No, minä idioottina menen sen tekemään! JA, Tori ei kerro tätä etukäteen, vaan VARASTI 2 EUROA ylimääräistä minulta!! Suommaksi tuli 7 euroa jota ei kerrottu ostotsa tehdessä, tai tuotteita selaillessa, jotta voisi vertailla hintoja.

Ostos oli litteä, eli se olisi kyllä tullut kirjekuoressa jollain 2.5 eurolla, nyt se menee sinne Postin lokereihin jonnekkin 10 km päähän. JA; ennen kaikkea, menetin 2 euroa YLIMÄÄRÄISTÄ!!

Tori siis KUSI mua silmään, nostamalla 5 euron ostosta 7 euroksi. Mitä se otti lie myyjältä? Ottiko myös 2 euroa?

Miten tämä on mahdollista? Tehkää rikosilmoitus!!!

Vierailija
1127/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AUTTAKAA! Tori palvelu VARASTI minulta juuri 2 EUROA! Eli 30% koko kauppasummasta ja teki sen veläpä VALHEELLISESTI; ilman ennakkoilmoitusta, huijaten minua!

Tein ostoksen, jonka hinta oli 5 euroa eli tosi halpa, pikkurahalla. No, mulle sanottiin että tee tori Diili niin saat nyt just ilmaiset lähetyskulut! No, minä idioottina menen sen tekemään! JA, Tori ei kerro tätä etukäteen, vaan VARASTI 2 EUROA ylimääräistä minulta!! Suommaksi tuli 7 euroa jota ei kerrottu ostotsa tehdessä, tai tuotteita selaillessa, jotta voisi vertailla hintoja.

Ostos oli litteä, eli se olisi kyllä tullut kirjekuoressa jollain 2.5 eurolla, nyt se menee sinne Postin lokereihin jonnekkin 10 km päähän. JA; ennen kaikkea, menetin 2 euroa YLIMÄÄRÄISTÄ!!

Tori siis KUSI mua silmään, nostamalla 5 euron ostosta 7 euroksi. Mitä se otti lie myyjältä? Ottiko myös 2 euroa?

Tee sinä valitus kuluttaja-asiamiehelle ym.

Vierailija
1128/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu mutta niin kun saonttu tuo tulee pikkuhiljaa muuttumaan kun aikaisemmat ilmoitukset vanhenee ja poistuu. Minusta uusi tori on ihan ok, vähän sekavampi mutta ilmoituksen teko ja muokkaus on eh

Miten se vaikuttaa jos ilmoituksia vanhenee? Se että samoja tuotteita on eri paikoissa, väärissä paikoissa, puuttuu osastoja/ tuoteryhmiä yms.ei muutu mihinkään, surkea se on.

Vierailija
1129/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hupiostajaa ollut 2 viikon aikana, sovittu kaupat ja noutoaika, ostajia ei ole näkynyt.Pari katselukertaa muutamassa ilmoituksessa.Tätä tori on tänä päivänä, aivan onneton.

Vierailija
1130/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi tuota toridiilin palvelumaksua ei voida näyttää hinnastona? Jos on x% summasta, tai jonkun taulukon mukaan (esim. 1-20e ->2e, 20-50e-> 30e jne.) niin miten hankalaa se on kertoa ennakkoon?

Vierailija
1131/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, siellähän lukee että toimitus ilmaista mutta +2E MENEE TORILLE. Ja juuri syystä itse en tehnyt kauppoja tolla diilihommalla, että ei voi valita minne paketti tulee muuta kuin meidän kaupungin tapauksessa pääposti, ei siis anna valita automaattia tms. vaan ainoastaan pääpostiin menisi 15km päähän, minne en ole tilannut mitään sen jälkeen kun automaatti tuli 1km päähän kotoa ?!

Vierailija
1132/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä on mahdollista?

Noh, siellähän lukee että toimitus ilmaista mutta +2E MENEE TORILLE. Ja juuri syystä itse en tehnyt kauppoja tolla diilihommalla, että ei voi valita minne paketti tulee muuta kuin meidän kaupungin tapauksessa pääposti, ei siis anna valita automaattia tms. vaan ainoastaan pääpostiin menisi 15km päähän, minne en ole tilannut mitään sen jälkeen kun automaatti tuli 1km päähän kotoa ?!

Siellä lukee siis isolla "Toimitus 0 € 4,99 € + ToriDiili-palvelumaksu" :)

Vierailija
1133/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi tuota toridiilin palvelumaksua ei voida näyttää hinnastona? Jos on x% summasta, tai jonkun taulukon mukaan (esim. 1-20e ->2e, 20-50e-> 30e jne.) niin miten hankalaa se on kertoa ennakkoon?

Niin, kuluttajasuojalain mukaan kuluttajille pitää ilmoittaa kulut, kustannukset selkeästi ja tori.fi ei tätä tee.

Vierailija
1134/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tori siis KUSI mua silmään, nostamalla 5 euron ostosta 7 euroksi. Mitä se otti lie myyjältä? Ottiko m

Mutta ei lue palvelumaksun summaa.

Vierailija
1135/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa puolet viesteistä on samalta kirjoittajalta :)

Just ja puolet miehiä 🤣, 

Vierailija
1136/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on erittäin vähän ostajia nykyisin, paljon enemmän näitä jotka sopii noudosta eikä ilmesty koskaan paikalle.Tosiostajat on vähissä.

Vierailija
1137/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhan tavaran myynnistä on tehty näin vaikeaa?

Vierailija
1138/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori onnistu pilaamaan torin täysin.

Vierailija
1139/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä uudistus. 

Säästyy rahat johonkin muuhun kun lopetin tuon selaamisen kokonaan. Myynnit huutonettiin. 

Vierailija
1140/2259 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä tuo uusi ulkoasu eikä käy kauppa enää alkuunkaan. Ennen oli tietyissä tuotteissa paljon kyselyä