Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Jännä juttu että olen myynyt lähes kaiken tässä uudessa Torissa. Äsken tein taas kaupat. Enää ei ole myytävää. Olen tyytyväinen uuteen Toriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että kokeilkaa kaikki sitä kokonaan ilmaista Regionline-fi
Sinne on tuloillaan iso päivitys, tod-näk esim paljon lisää tavara ala/kategorioita. jne
Kasvaa koko ajan ilmoitusten lkm, päivittäiset sivuston ilmoitus laskurit näkyvillä jne. Yksittäisten artikkelien katsojamäärät 10~100+kpl /vrk 24h
On suomalainen ja suomalaisten hallinnoima-omistama/myös oikea suomi aspa, joka vastaa jopa 1vrk viiveellä. it-tuki on suomalainen ja näemmä myös softan tekijät. Yksityinen kuluttaja voi oikeasti vaikuttaa sen sivuston kehitykseen suoraan it-tuen kautta.
Siellä ei ole mitään Tori.fi pelleilyjä sivuston perustoiminnassa-käytettävyydessä. Maalaisjärjellä pärjää, eikä stressaa kuten Tori.
Toivottavasti tuo firma myös tajuaa ottaa tosissaan tämän hetken momentumin ja ihmisten pettymyksen toriin.
Siellä olisi nyt kyllä tuhannen taalan paikka!
Kaikki poistetut menee "myyty"!
Ärsyttää, että mökkejä ja asuntoja ei voi laittaa eikä etsiä.
Kuka tekis uuden myyntipalstan??
Kannattaa katsoa sinne peiliin. Onko myytävä tavara edes haluttava ja mikä on hinta. Moni myy liian kalliilla ja kirppikset on täynnä vaatteita. Itse en osta Torista ja syynä on hinta. Saan monet tuotteet uutena kaupasta kun ostan kun on jossain tarjouksessa.
Taidat olla ainoa tyytväinen, torin työläinen.
Voi, voi mikä Urpo, meinaat että kaikilla, tuhansilla ihmisillä on huonoa tavaraa, kalliit hinnat, katso sinä peiliin, mitä näkyy, typerys.
Vierailija kirjoitti:
Olen edelleen sitä mieltä, että kokeilkaa kaikki sitä kokonaan ilmaista Regionline-fi
Sinne on tuloillaan iso päivitys, tod-näk esim paljon lisää tavara ala/kategorioita. jne
Kasvaa koko ajan ilmoitusten lkm, päivittäiset sivuston ilmoitus laskurit näkyvillä jne. Yksittäisten artikkelien katsojamäärät 10~100+kpl /vrk 24h
On suomalainen ja suomalaisten hallinnoima-omistama/myös oikea suomi aspa, joka vastaa jopa 1vrk viiveellä. it-tuki on suomalainen ja näemmä myös softan tekijät. Yksityinen kuluttaja voi oikeasti vaikuttaa sen sivuston kehitykseen suoraan it-tuen kautta.
Siellä ei ole mitään Tori.fi pelleilyjä sivuston perustoiminnassa-käytettävyydessä. Maalaisjärjellä pärjää, eikä stressaa kuten Tori.
Kokeillaanko ihan porukalla tätä RegiOnlinea? Jos vaikka saatais tästä uusi kauppapaikka kun tuo Tori ei enää pelitä.
Jos hinnan laskee tarpeeksi alas, niin silloin voi heittää kaikki tavarat roskiin, mitä järkeä nähdä vaivaa muutaman euron takia.
Ei ne tajua mitään, vika on johdossa, jos asioita mietittäisiin niin ei tällaista paskaa olisi tehty.
Älkää ottako sitä Toridiiliä. Ei sitä ole pakko ottaa vaan valitkaa se viimeinen vaihtoehto siinä lähetyskohdassa ennen ilmoituksen julkaisua. Sopikaa ostajan kanssa nouto tai postitus
Yes, olen samaa mieltä, älkää missään tapauksessa ottako mitään epämääräistä hämärää diiliä mistä ei ole mitään hyötyä.
Joo, ei siinä ole mitään järkeä ottaa turhia välikäsiä.
Tuo on ihan todella hankala käyttää eikä haulla löydä, mitä etsii. Esim harrastusvälineiden kategorioita on karsittu. Ja miksi siellä on tuotteita, joilla on tosi paljon tykkäyksiä, mutta jotka vaan silti roikkuu siellä myynnissä? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaanko ihan porukalla tätä RegiOnlinea? Jos vaikka saatais tästä uusi kauppapaikka kun tuo Tori ei enää pelitä.
<
Vaikuttaa toimivuudeltaan hyvältä, mutta siellä ei taida olla juuri käyttäjiä? Jonkun aikaa seuraillut muutamaa tuoteryhmää, niin ei ne muutamat tavarat ole sieltä menneet mihinkään, vaikka on tiputettu jo hintaakin. Sitä pitäisi alkaa mainostaa kunnolla, että se tulisi tunnetuksi koko maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mennään porukalla!
JOKAINEN laittaa jotain myyntiin ja selaa josko löytyisi jotain tarpeellista. Jes.
Ulkoasu on kyllä aivan perseestä kyseisessä palvelussa. Plussaa kuitenkin, että on saanut myyjän/ostajan arvioinnin. Eihän tuohonkaan ole mennyt kuin varmaan 10 vuotta kun itse ehdotin sitä heille ja huutonetissä, ebayssä ollut jo melkeinpä läpi historian.
Joko laitoit oman ilmoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeillaanko ihan porukalla tätä RegiOnlinea? Jos vaikka saatais tästä uusi k
Kerro sitten, menikö kaupaksi ja kuinka nopeasti.
Epäilyttää, että ne tulee viiveellä ryppäissä. Joskus ei kuulu aikoihin mitään ja sitten yhtäkkiä tuleekin monta viestiä samalla hetkellä.