Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
681/2259 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä myyty on aivan uskomatonta, laitoin viestin torille, kysyin mitä tämä tarkoittaa, 17 ilmoitusta vanhentunut, 1 tuote on oikeasti myyty, torin mielestä 17 on myyty.Torilta tuli viesti, saimme yhteydenottosi, noin 2 viikon kuluttua tuli viesti, oliko asiakaspalvelustamme apua? WTF, enhän minä saanut minkäänlaista vastausta viestiini.Tori on aivan läpeensä epäluotettava.Lopetin käyttämisen, suosittelen.

Tulee mieleen meidän työpaikan it-tuki. Sinne kun lähettää viestin ongelmasta, niin ensin tulee viesti, että pyyntösi on otettu käsittelyyn. Menee pari päivää ja tulee viesti, että ongelmaasi ei voitu ratkaista, käsittely lopetettu. Ja sitten myöhemmin viesti, että kerro miten onnistuimme!

Vierailija
682/2259 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajankin näkökulmasta Tori on hiljentynyt ihan älyttömästi. Seuraan tiettyjä kategorioita ja hakusanoja, ja ennen uudistusta ilmoituksia tuli useampia päivässä. Nyt tulee yksi ilmoitus jotain kolmen päivän välein.

Iso osa ilmoituksista, joita olin lisännyt suosikkeihin, on poistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/2259 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kyllä olen saanut uudistuksen jälkeen myytyä puoliksi käytettyjä kosmetiikkatuotteita useamman. Ne ei mennyt ennen. Lastenvaatteet taas meni ennen hyvin, nyt ei yhtään.

Vierailija
684/2259 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa kyllä olen saanut uudistuksen jälkeen myytyä puoliksi käytettyjä kosmetiikkatuotteita useamman. Ne ei mennyt ennen. Lastenvaatteet taas meni ennen hyvin, nyt ei yhtään.

Hyvä että joku saanut jotain myytyä, minä laitoin pitkästä aikaa pari tuotetta myyntiin, on aivan sieltä tämä uudistus, torstaina laitoin myyntiin, tänään sunnuntaina kahta tuotetta kymmenestä on katsottu 2 kertaa.Siis aivan täyttä p.askaa, ennen oli saman tien kymmeniä katselukertoja, yhtään yhteydenottoa ei ole tullut, ihan ehjää tavaraa Reima, Luhta, Iittala, Fiskars ym.ja hinnat neljännes uudesta.Kun on näin hiljaista niin se tarkoittaa että uudistus on täysin epäonnistunut, ei hyvä myyjän eikä ostajan kannalta.

Vierailija
685/2259 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostajankin näkökulmasta Tori on hiljentynyt ihan älyttömästi. Seuraan tiettyjä kategorioita ja hakusanoja, ja ennen uudistusta ilmoituksia tuli useampia päivässä. Nyt tulee yksi ilmoitus jotain kolmen päivän välein.

Koska Tori pakottaa myyjiä tunnistautumaan, jotta voi jättää ilmoituksen. Arvaa leviääkö pitkin nettiä, kun joku bugi iskee.

Vierailija
686/2259 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on ihan sama saanko myytyä mitään, en mieti sitä rahaa vaan ideana on ollut kierrätys, se että ehjä käyttökelpoinen käytetty tuote menee edelleen käyttöön.Torin uudistus teilasi kokonaan kierrätyksen.

Vierailija
687/2259 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kun ollut useita toridiilejä missä myydään tuoteväärennöksiä, tästä saa sellaisen kuvan että maksua vastaan hyväksytään rikollista toimintaa? Voiko tällaiseen yritykseen luottaa?

Vierailija
688/2259 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minunkaan ilmoituksia katso nyt kukaan, osaa siis ei yksikään, joku on tainnut saada viisi katsojaa. Ennen sai helposti yli sata viikossa. Ellei mennyt kaupaksi sitä ennen. 

Vierailija
689/2259 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on, turhauttavaa. Etsin lapselle kivaa kesäpaitaa, mutta ei tule myyntiin mitään sopivaa. 

Vierailija
690/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa kun ollut useita toridiilejä missä myydään tuoteväärennöksiä, tästä saa sellaisen kuvan että maksua vastaan hyväksytään rikollista toimintaa? Voiko tällaiseen yritykseen luottaa?

Taitaa torissa kaikki perustua valheeseen              ja epärehellisyyteen kun vanhentuneet                  ilmoitukset on torin mielestä myyty.En                  luota tuollaiseen epärehellisyyden                          perikuvaan.

Vierailija
691/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, en voi luottaa yritykseen joka ei ilmoita selkeästi, avoimesti  esimerkiksi tämän toridiilin hintoja, ehtoja ym.ja jonka henkilöstö esiintyy tekaistuilla nimillä Marttaa, Edvard yms. kukaan ei asioi omalla nimellään ja kaikesta annetaan epämääräistä tietoa, vanhentuneet ilmoitukset on myyty torin mielestä, kaikessa valehdellaan, annetaan väärää, epäselvää tietoa ja sallitaan tuoteväärennökset, rikollinen toiminta.

Vierailija
692/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävintä on että ostajat on kadonneet.

Vierailija
693/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa mitään epämääräistä toridiiliä.

Vierailija
694/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat vaihtoehdot Torille juuri nyt?

Vierailija
695/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Tori pakottaa myyjiä tunnistautumaan, jotta voi jättää ilmoituksen. Arvaa leviääkö pitkin nettiä, kun joku bugi iskee.

Tori ei pakota vaan verottaja. Sama juttu huutonetissä.

Vierailija
696/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tori ei pakota vaan verottaja. Sama juttu huutonetissä.

Mutta verottaja ei pakota väittämään, että myymätön tuote on myyty. Nyt verottajalle menee tieto, että olen myynyt kirppistavaraa yli 3000 e arvosta, vaikka kaupat on tehty vain 30 euron tuotteesta.

Vierailija
697/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, torin toiminta on niin pirun epämääräistä, torin edustaja väitti että myynnit lisääntynyt, no tietysti ne lisääntyy jos merkitään kaikkiin vanhentuneisiin ilmoituksiin MYYTY.Mutta tämä on virheellinen tieto, siis valhe, valehteleva yrityksen edustaja ei herätä luottamusta? Ja miksi ei virhettä korjata, MYYTY pois? Onko niin että kaikki perustuu valheisiin?

Vierailija
698/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 päivää muutama ilmoitus, 2 katsojaa, ennen oli kaikissa ilmoituksissa hetkessä kymmeniä katsojia, tämä on aivan onneton, saa ilmoitukset roikkua kunnes vanhenee, uusia on turha laittaa.

Vierailija
699/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio laittaa yhtäkään uutta ilmoitusta ennen kuin Tori korjaa sen, että myymättä jääneet tuotteet näkyvät tiedoissani myytyinä vaikka poistaessani ilmoituksia Torista laitoin aivan varmasti ruksin kohtaan en saa tuotetta kaupaksi.

Vierailija
700/2259 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin kokonaan, en laita ilmoituksia, en osta mitään torista, on niin onneton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän