Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Katastrofi sille tapahtui. Nyt käyttäjät eivät enää käytä sitä. Siitä seuraa se, että Tori.fi lakkaa olemasta.
Kyllä ne julkaisee oikeastaan mitä tahansa, jopa sääntöjen vastaisia nykyisin ilmakivääreitä, airsoftaseita, tuoteväärennöksiä, kaikki käy.
Ei tietenkään ole oikein väittää ketään huijariksi.
Haluisin vaan saada kamat myytyä, että pääsisin niistä eroon. Ehkä sit tungen ne johonkin kaapin perälle odottamaan sellaista aikaa, että meillä on joku toimiva kauppapaikka. Mihinkään facebookiin en koske.
Tästä satasella toridiilillä gopro 11 Kuusamosta.
100 €
Toimitus 5,49 € + ToriDiili-palvelumaksu
https://beta.tori.fi/recommerce/forsale/item/6235562
Ilmoitusteksti: Vähällä käytöllä ollut GoPro hero 11 black. Tavaroineen. Itsellä jäänyt lojumaan vain kaapin pohjalle.
Ja kuvat suoran netistä:
https://jp.mercari.com/item/m65145573264
Voitte miettiä miksi tämä sankari on laittanut tuon toridiilin tuohon vaihtoehdoksi, kun selkeästi myydään alihinnalla kysyttyä tuotetta ja kuvat on otettu netistä.
En aio koskaan ottaa mitään toridiiliä käyttöön, se on aivan varma asia.Tässä on kuitenkin kyse torin uudistuksesta joka on siis kaikilta osin täysin epäonnistunut, ostajat ei löydä tuotteita kun on jätetty hyvin monet osastot kokonaan pois ja kun ei ostajat ei löydä tuotteita ei osteta mitään ja kun ei ole ostajia ei ole kohta myyjiä. Eli tämä uudistus pilasi koko torin, kuukauden kuluttua torin käyttäjiä on kymmeniä tuhansia vähemmän, juhannuksena tori on tiensä päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toridiili tulee pakolliseksi tai alkaa jo käytännössä olemaan sitä, niin kaiken edullisemman tavaran (alle kympin tuotteet) kauppa loppuu siihen. Kukaan ei suostu ostamaan pikkurahan tavaraa niin että siihen tulee 5,5 euron postikulut ja 2 euron palvelumaksu päälle. Koska silloin kokonaishinta muuttuu liian korkeaksi. Tämä lopettaa monen edullisemman lastenvaatteen, lasten kenkien, lelujen ym kaupan kokonaan. Voisin muuten ostaa Villervallan trikoopaidan hibtaan 5-8 euroa, mutta en osta jos hinta toridiilillä onkin yhtäkkiä 15 euroa. Ennen sen sai kotiinsa kirjeenä halvalla.
Ostin kerran euron legojutun. Halusin juuri sen, koska oli meiltä kadonnut oma. Ja olin ilahtunut kun löysin torista, tuli 2,30 kirjeenä. Eli hinta 3,30 euroa. Toridiilillä se olisi 8,5 euroa. Torin edustaja sanoi että uudistuksen tavoite on antaa käytetyn tavaran ostamisesta sama ostokokemus kuin uuden tav
Mä en ainakaan edes kaipaa Toriin mitään uuden tavaran ostamista vastaavaa ostokokemusta tai verkkokauppamaisuutta. Se on kirppis!
VMP.
Tori meni aivan paskaksi! Nyt äkkiä joku koodari perustamaan uutta kauppapaikkaa, olisi menestys!
Ei mitään elämää. Uusissa ilmoituksissa edelleen kolme katsojaa. Uskomatonta, ettei edes joku klikkaisi. Joku nyt mättää. Miten teet kauppaa kun ei kukaan tuotteita edes katsele.
Eikö se mene niin, että jos joku systeemi toimii hyvin, niin päällepäsmärien täytyy päästä kehittämään sitä lisä-etuisuuksien toivossa.
Sama täällä, olen ostanut sieltä satoja tuotteita käytettyinä, polkupyöriä, astioita, työkaluja, luistimia, kirjoja, huonekaluja yms.kun mielestäni on turha ostaa uusia kun vanhat ajaa saman asian.Nyt olen pari päivää katsonut uutta toria, täytyy todeta että on äärimmäisen surkea, loppu kyllä ostot torin kautta.
Nyt jonkun olisi aika tehdä uusi Tori!!
Anyone??
Entiessä torissa näki haun jälkeen lähes näytön korkeudelta listauksen tuotteista pikkukuvineen, hintoineen ja paikkakuntineen ja voi niistä valita mielestään sopivimmat katsottavaksi.
Nykysessä näkyy reilu muutama tarpeettoman isoa kuvaa yhdellä kertaa. Ideahan olisi voinut olla että kiinnostavaa pikkukuvaa klikkaamalla olisi saanut isomman kuvan ilmoituksen kanssa näkyviin.
Haku on peräti nolo kun ei kelpaa kuin tietyt sanat
Nuo Suositukset etusivulla on ihan älytön idea. Juuri olin laittamassa omia tuotteita myyntiin ja katselin onko muilla samoja ja mihin hintaan, niin nyt se tyrkyttää samoja minulle. En minä niitä halua nähdä enkä ostaa. Saisiko niitä mitenkään kytkettyä pois?
Vierailija kirjoitti:
Tästä satasella toridiilillä gopro 11 Kuusamosta.
100 €
Toimitus 5,49 € + ToriDiili-palvelumaksu
https://beta.tori.fi/recommerce/forsale/item/6235562
Ilmoitusteksti: Vähällä käytöllä ollut GoPro hero 11 black. Tavaroineen. Itsellä jäänyt lojumaan vain kaapin pohjalle.
Ja kuvat suoran netistä:
https://jp.mercari.com/item/m65145573264
Voitte miettiä miksi tämä sankari on laittanut tuon toridiilin tuohon vaihtoehdoksi, kun selkeästi myydään alihinnalla kysyttyä tuotetta ja kuvat on otettu netistä.
Menny vissiin jo kaupaksi. Tai sitten myyjä olikin ujo eikä halunnutkaan myydä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään elämää. Uusissa ilmoituksissa edelleen kolme katsojaa. Uskomatonta, ettei edes joku klikkaisi. Joku nyt mättää. Miten teet kauppaa kun ei kukaan tuotteita edes katsele.
Kyllä niitä katsotaan mutta ne katselukerrat eivät näy sinun laskurissasi oikein. Vielä.
Tykkäsin usein selata kaikkea mitä siellä on myynnissä, tai esim vain alueen perusteella. Nyt ei taida enää onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin usein selata kaikkea mitä siellä on myynnissä, tai esim vain alueen perusteella. Nyt ei taida enää onnistua.
Nyt näyttää siltä, kuin tuotteita olisi vain vähän myynnissä entiseen verrattuna. Onko näin, vai eikö ne vaan näy? No, sama asia, miten ostat, jos et löydä.
Olen myynyt paljon torissa eikä minullakaan ole tullut huijariostajia vastaan. On tullut kyllä katoavia ostajia, hankalia ostajia, jopa humalassa olevia. Mutta ei varsinaista huijausta koskaan. Ikävä juttu että toridiili houkuttelee heidät paikalle.