Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Minullekaan ei edelleenkään tule kaikki viestit perille. Kännykän näyttöön ilmaantuu banneri uudesta viestistä mutta kun menee toriin ei viestiä näy.
Oletteko saaneet mitään myytyä? Mulla nyt 10 ilmoitusta, joista vanhin ollut kuukauden. Kukaan ei ole edes kysynyt mitään.
En ole saanut mitään myytyä uudistuksen jälkeen, ei se ole mikään ihme, katselukerrat lähes jokaisessa ilmoituksessa on nolla.Täytyy lopettaa torin käyttö, on niin surkea uudistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen kolme päivää sitten laittanut yhdelle myyjälle viestin että ostan tuotteen ja pyytänyt maksuun tarvittavia tietoja, viesti on kyllä nähty mutta vastausta ei vaan saa aikaiseksi. Arvatkaa aionko enää ostaa tuotetta? En. Ilmoitan sen hänelle toki vasta sitten jos sattuukin laittamaan viestiä.
Ehkä hän on lähtenyt pääsiäiseksi mökille eikä seuraa Tori-viestejä...
Miksi ylipäänsä laittaa tavaraa myyntiin jos ei ole tavoitettavissa/aio seurata viestejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, mä olen kolme päivää sitten laittanut yhdelle myyjälle viestin että ostan tuotteen ja pyytänyt maksuun tarvittavia tietoja, viesti on kyllä nähty mutta vastausta ei vaan saa aikaiseksi. Arvatkaa aionko enää ostaa tuotetta? En. Ilmoitan sen hänelle toki vasta sitten jos sattuukin laittamaan viestiä.
Miksi ylipäänsä laittaa tavaraa myyntiin jos ei ole tavoitettavissa/aio seurata viestejä?
Koska juuri silloin on jaksanut naputella ilmoituksen eikä ole ajatellut että jollain on pääsiäisen aikaan hoppu saada kaupat tehtyä? Voihan tämä henkilö olla myös sairastunut tai ei saa viestejä, mistä minä tiedän. Muistan vaan kun isäni joutui äkisti saattohoitoon ja valvoin hänen vierellään, enkä jaksanut vastailla Tori-viesteihin, niin yksikin hyypiö oli pommittanut puoli tusinaa viestiä yhden päivän aikana. Myyjillä on muutakin elämässä kuin Tori-kaupat, vaikka se ilmoitus siellä esillä olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään elämää. Uusissa ilmoituksissa edelleen kolme katsojaa. Uskomatonta, ettei edes joku klikkaisi. Joku nyt mättää. Miten teet kauppaa kun ei kukaan tuotteita edes katsele.
Tämä! Ei jaksa edes lisätä mitään Toriin myyntiin, kun ei tule enää normaaliin tapaan näyttäkertoja. En tosin ihmettele. On niin sekavan näköinen sovellus uudistuksen jälkeen. En itsekään ole jaksanut selata oman postinumeroalueeni uusia ilmoituksia, kun tuotelistaus on niin hankala luettava verrattuna entiseen.
Vaatteiden ja asusteiden osalta olen siirtynyt Vintediin myymään. Siellä mennyt kaupaksi lähes päivittäin jotain eikä tarvi kestää ohareiden tekijöitä ym. Toki siellä on myös tinkaajia ja kovin kalliit jutut ei mene kaupaksi, joten omat miinuksensa siinäkin.
Kaikesta huolimatta laitoin päivällä taas pari uutta ilmoitusta. Mutta sama hiljaisuus jatkuu. Ei katsojia. Toisessa äsken oli 1 ja toisessa 3. Ennen vaikka oli millainen tuote niin ainakin kymmenkunta tuli ihan helposti melko pian. Masentavaa kun näkee vaivan kuvata useita kuvia ja tehdä ilmoitus tietoineen. Olisi kiva kun näkisi, että katsojamäärä kasvaa. Vaikkei aina kauppaa tulisikaan. Tori.fi idea on kyllä hukkunut tyystin.
Itse olen ollut aktiivinen torin käyttäjä muutaman vuoden, enemmän ostajana, mutta olen toki myynyt myös.Ei se myynti kuitenkaan ole mikään ykkösasia, on paljon muutakin elämää, jos en kerkiä, voi vastata jonkun viestiin ja jää kaupat tekemättä niin ei minun maailma siihen kaadu.Jos olen jotain ostamassa niin minulle on aivan sama vastaako myyjä minulle tänään vai huomenna, en ymmärrä näitä valittajia tässä asiassa.Ymmärrän hyvin valitukset tästä torin uudistuksesta, tämä on täysin epäonnistunut, aivan täyttä kuraa.
Kyllä se toimii. Mun puutarhakalusteita katsoi lähemmäs sata ja ne on nyt myyty.
Johtuu mitä myy. Ihmiset ostaa nyt todella vähän. Uutta pannua katsoi 11 mutta kukaan ei kysellyt ja päätin pitää itse pannun.
Just ekaa kertaa yritin käyttää uudistunutta toria, jäi sitten siihen kun ei voi valita paikkakuntaa ilman että ottaa jonkun sijainnin käyttöön. Hohhoijjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myyn torissa useampaa tuotetta tällä hetkellä. Osa viesteistä ei tule perille. Jotain vikaa softassa. En voi vastata viesteihin jos en edes saa niitä. Tai saan kolme päivää myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
En ole saanut mitään myytyä uudistuksen jälkeen, ei se ole mikään ihme, katselukerrat lähes jokaisessa ilmoituksessa on nolla.Täytyy lopettaa torin käyttö, on niin surkea uudistus.
Sama, en ole saanut myytyä yhtäkään tuotetta uudistuksen jälkeen. Kyseessä täysin kohtuuhintaisia, hyväkuntoisia lasten merkkiulkovaatteita ja -kenkiä. Katselukertoja 7 kpl koko viikkona, että sellaista. Vi uttaa etsiä uuttakaan paikka, se Vinted kai on ok, mutta kun ei jaksaisi opetella uutta systeemiä. Pakko kai se on.
Pari viikkoa ollut Beta -Tori.fi täällä pakotettuna käytössä. Tätä ennen Tori.fi oil mielisivuni, tuli käytyä useampia kertoja etsimässä kaikkea kivaa. Vähän aikaa jaksoi käydä uusilla sivuilla, nyt ei enää viitsi.
Huutonetissä meni pääsiäisen aikana ylimääräistä tavaraa taas. Eikä tarvi tinkaajien kanssa vängätä.
ToriDiili on kuluttajasuojalain vastainen!
Missään ei ole sen "palvelumaksun" hinnastoa. Myyjä ei näe, kuinka paljon siitä tulee ostajalle kuluja. Ostaja näkee kulut vasta, kun on tekemässä tarjousta. Kuluttajasuojalain ja hintamerkintäasetuksen mukaan hinnat tulee esittää selkeästi, yksiselitteisellä ja kuluttajan kannalta helposti ymmärrettävällä ja havaittavalla tavalla. Palveluntarjoajan tulee pitää esillä hinnasto verkkosivustoilla, joilla harjoitetaan kaupankäyntiä.
Myyjänä ToriDiilissä oli melkoinen yllätys, että sinne ei voinut vain ilmoittaa tilinumeroa, johon maksun haluaa tilitettävän.
Sen sijaan piti tunnistautua pankin kautta vahvasti ja luovuttaa samalla Tinkille oikeus tarkastella kyseisen tilin tilitietoja ja -tapahtumia puoleksi vuodeksi!
Jäi kyllä ainoaksi kerraksi käyttää ToriDiiliä ja arjen tullen on selvitettävä pankin kanssa, miten tuon annetun oikeuden voi peruuttaa.
Tori.fi on mielestäni erittäin epäluotettava hämärä yritys ja toridiili on täysin sieltä, en suosittele missään tapauksessa.Tietosuojariski on mielestäni ilmeinen.
Tee valitus kuluttajasuoja lautakuntaan sekä tietosuojavaltuutetun toimistoon.
Lainaus Torin omilta sivuilta ToriDiiliä koskien:
"Näin ostat ToriDiilillä:
1. Tutustu ToriDiili-palveluun kuuluvien ilmoitusten valikoimaan. Tunnistat ilmoitukset ToriDiili-merkistä ilmoituksessa.
2. Löydettyäsi tuotteen, jonka haluat ostaa, paina "Tee ToriDiili-tarjous"-nappulaa ilmoituksessa. Voit tarjota pyydettyä hintaa tai tarjota valitsemaasi summaa. Ostajana maksat tavaran ja kuljetuksen etukäteen joko pankkikortilla tai MobilePay-sovelluksella. Pankkitililtäsi pidätetään katevaraus, kunnes tavara on toimitettu ja tarkistettu.
3. Jos myyjä hyväksyy tarjouksesi, tämä paketoi tuotteen ja lähettää paketin automaattisesti lähimpään Postin noutopisteeseen.
4. Kun noudat tuotteen, sinulla on 24 tuntia aikaa tarkistaa, että tuote on kunnossa. Jos kaikki on kunnossa, hyväksyt tuotteen ja maksu siirtyy myyjälle."
Hei kaikki Tori-myyjät, olen pahoillani mutta minulla ei ole aikomustakaan ostaa tuotteitanne jotka on laitettu myyntiin ToriDiilillä, en käytä MobilePayta enkä todellakaan aio antaa palvelulle pankkikorttini tietoja.
Juu perse edellä puuhun tämä uudistus ja turha selostaa että sivusto on kesken. Olis kannattanu ensin saattaa se valmiiksi ja sitten vasta pakottaa käyttämään uutta vihaksi pistää.... Olisi ollut kaikkien etu esim. ettei erotella kauppapaikkoja erikseen vaan samalla hakusanalla olisi löytynyt kaikki samasta paikasta suodattimia kaipaa tämä uusi versio paljon ennen kun on edes puoliksikaan saman arvoinen kun vanha versio... Eli paska mikä paska