Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
401/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viestitellyt Torin kautta muutamalle kymmenelle huijarille ja kysynyt tilinumeroa ihan vaan varoittaakseni muita käyttäjiä. Siis esittänyt ostajaa, vaikka olen ensin googlettanut huijarin käyttämiä kuvia ja löytänyt ne tuotteet oikeaan hintaan muualta toiselta myyjältä. Nyt huomasin, että niiden vedättämieni huijarien, jotka tietysti ilmoitin Torin ylläpidolle, käyttäjätunnukset on edelleen aktiivisia. Yksi taas oli sellainen, että siinä luki selvästi, että käyttäjä olisi poistettu kokonaan.

Tämän poistetun tunnuksen käytttäjänimi oli muuttunut "Tori-käyttäjä" nimiseksi ja klikkaamalla tunnusta tuli teksti " Käyttäjää ei löydy". Muut huijarit sen sijaan löytyy edelleen ja valitettavasti olin niin tyhmä, että kuvittelin voivani kysyä noilta huijareilta tilinumeroita anonyymisti.

Tori muutti jälkikäteen toimintaperiaatteensa näemmä niin, että nyt kaikki 2023 elokuusta lähtien viestejäni vastaanottaneet tai minulle lähettäneet tunnukset muuttuivat hyperlinkeiksi. Nyt voi tunnusta klikkaamalla käydä tutkimassa, että olisiko näillä ihmisillä mitään myynnissä. Valitettavasti myös ne huijarit näkevät nyt minun myyntikohteeni. Ja tietysti he voivat tehdä taas uuden tunnuksen ja kysyä muka ostajana nimeni, osoitteeni ja tilinumeroni ja aloittaa kostotoimet.

Vierailija
402/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viestitellyt Torin kautta muutamalle kymmenelle huijarille ja kysynyt tilinumeroa ihan vaan varoittaakseni muita käyttäjiä. Siis esittänyt ostajaa, vaikka olen ensin googlettanut huijarin käyttämiä kuvia ja löytänyt ne tuotteet oikeaan hintaan muualta toiselta myyjältä. Nyt huomasin, että niiden vedättämieni huijarien, jotka tietysti ilmoitin Torin ylläpidolle, käyttäjätunnukset on edelleen aktiivisia. Yksi taas oli sellainen, että siinä luki selvästi, että käyttäjä olisi poistettu kokonaan.

Tämän poistetun tunnuksen käytttäjänimi oli muuttunut "Tori-käyttäjä" nimiseksi ja klikkaamalla tunnusta tuli teksti " Käyttäjää ei löydy". Muut huijarit sen sijaan löytyy edelleen ja valitettavasti olin niin tyhmä, että kuvittelin voivani kysyä noilta huijareilta tilinumeroita anonyymisti.

Tori muutti jälkikäteen toimintaperiaatteensa näemmä niin, että nyt kaikki 2023 elokuusta lähtien viestejäni vastaanottaneet ta

Sulla on ehkä vähän liikaa aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta shaibaa, 500e liksa.

https://tyopaikat.oikotie.fi/avoimet-tyopaikat/coding-teachers-students…

Shiiibstetti... 

Vierailija
404/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöstö on täysin epäpätevää kaikin tavoin, ei minkäänlaista asiakaspalvelua, ei lukutaitoa, ei kirjoitustaitoa.

Vierailija
405/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytävien tavaroiden katselukerrat romahtaneet todella reippaasti. Johtuuko sitten siitä että ihmiset eivät uudistusten myötä selaile toria yhtä vilkkaasti vai jokin muu syy. 

Itse kyllä tykkään tuosta uudesta ilmeestä ja olen tehnyt muutamat kaupat. Merkkitavaraa niin ehkä siksi löytyi helpolla ostajat.

Olivat selkeyttäneet sitä diilihommaa että nyt siellä oli paremmin muotoiltu se ettei diiliä ole pakko ottaa ja edelleen voi sopia omat postituksen ostajan kanssa.

Vierailija
406/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne katselukerrat eivät näytä oikein vielä, Torissa oli infoa tästä jokin aika sitten. Molemmilla pitää olla uusi versio käytössä, jotta ne rekisteröityvät tms. Itsellä oli sama että ensin katselukertoja oli tyyliin 0 parin vrk:n aikana, mutta sitten pompsahtivat ylöspäin ja sain myytyäkin tavaraa.

Vierailija
407/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet yksi sadastatuhannesta joka näet jotain hyvää tässä?.Siis tuo uudistus on aivan sieltä, hyvin syvältä, sekava, virheitä täynnä, kuka ottaa jonkun hämärän diilin käyttöön, ei kukaan täysjärkinen, siinä on niin paljon epäselvyyksiä, ja katselukerrat kaikissa uusissa ilmoituksissa tasan 0, ja yllättäen tori on  merkannut vanhentuneet ilmoitukset 12 kpl, kaikki myyty torin mielestä, siis ihan täyttä sitä itteään.

Vierailija
408/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy taas huijarit palaneen myymään elektroniikkaa ja kyllähän edulliset kaupat aina kiinnostaa, mutta kontrolli ei ole sama kuin ennen, kun nyt ilmoitetaan vain käyttäjän rekisteröitymisvuosi, kun aiemmin kerrottiin myös kuukausi. Eli se isoin red flag laitettiin piiloon.

Ja enpä taida ilmoittaa tuonne enää noita koijareita, pitäkööt tunkkinsa. Toisaalta kaapatut tunnukset on niin iso ongelma, että se rekisteröitysmisaika kertoo vain ne koijarit, jotka on tehneet uudet tunnukset pikku petosta varten. Tuo tunnistautuminen on siis pelkkä vitsi, jos sitä tilinumeroa ei lukita maksutietoihin.

Vierailija
409/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirrynpä itekki tuonne regionlineen

Onko kokemuksia tästä Regionlinesta?

Miten sujuu ilmoitusten jättäminen? Miten käy kauppa? Onko helppo ostaa/myydä? Onko nouto mahdollinen vai vain postitus?

Olisi kiva jos Torilta porukka lähtisi vaikka Regionlinelle ja saataisiin taas paljon kierrätettyä hyvää tavaraa. Ei tuota uutta Toria jaksa.

Vierailija
410/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kirjautunut sisään niin eikö näe myyjän kaikkia myynnissä olevia tuotteita? 

Vierailija
411/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kirjautunut sisään niin eikö näe myyjän kaikkia myynnissä olevia tuotteita? 

Juuri näin eikä näe edes myyjän tunnusta / nimeä. Nuo tiedot näkee vasta kirjautuneena.

Vierailija
412/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin eikä näe edes myyjän tunnusta / nimeä. Nuo tiedot näkee vasta kirjautuneena.

Mitä etua ja haittaa käyttäjälle on kirjautua toriin?

Vierailija
413/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä myyty perustuu valheeseen kun kaikki poistuneet ilmoitukset on torin mielestä myyty, ihan sama onko ilmoitus vanhentunut tai myyty oikeasti niin tori merkitsee myyty.Tämän tilaston mukaan ilmoittajien myyntiprosentti on 100%.Eli kaikki myyjät saa kaikki myytyä.

Uudistuksen myötä jo aikoja sitten poistuneet ilmoitukset ovat nyt siellä "myytyinä" Ilmoitukset olivat vanhenneet ja siksi poistettu, ei niitä ollut myyty.

Vierailija
414/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myytävien tavaroiden katselukerrat romahtaneet todella reippaasti. Johtuuko sitten siitä että ihmiset eivät uudistusten myötä selaile toria yhtä vilkkaasti vai jokin muu syy. 

Itse kyllä tykkään tuosta uudesta ilmeestä ja olen tehnyt muutamat kaupat. Merkkitavaraa niin ehkä siksi löytyi helpolla ostajat.

Olivat selkeyttäneet sitä diilihommaa että nyt siellä oli paremmin muotoiltu se ettei diiliä ole pakko ottaa ja edelleen voi sopia omat postituksen ostajan kanssa.

Palautteiden perusteella tekevät muutoksia. Ei noin iso muutos hetkessä tapahdu.

Minäkin olen parit kaupat tehnyt ja hyvin toimii viestit ja ilmoitusten jättäminen. Olen tyytyväinen. Tietysti alussa menee hetki että oppii käyttämään. 

Vierailija
415/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori muutti jälkikäteen toimintaperiaatteensa näemmä niin, että nyt kaikki 2023 elokuusta lähtien viestejäni vastaanottaneet ta

Googlettanut kuvia? Niin siis ymmärräthän sinä että niillä samoilla kuvilla myyjä voi myydä myös muualla, ihan rehellisesti? No ethän sinä ymmärrä.

Vierailija
416/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummu ja Pappa käyttivät tähän saakka  paljonkin Tori.fi  kirpparia.... Siis todellakin  TÄHÄN SAAKKA !  

Nyt he ei  "löydä yhtään mitään "  sieltä.

Täällä mummu jonka mielestä uudistunut tori on ihan ok. Olen jo myynyt ja ostanut sieltä eikä mitään ongelmaa.0

Vierailija
417/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Polkupyörät" kategoriassa on 13 000 tuotetta - miten sellaisesta määrästä pystyy löytämään mitään, hirveä työ seuloa joukosta oikeanlaiset. 

Huonompi juttu pyörävarkaille, kun varastettu tavara ei menekään enää niin helposti kaupaksi.

Vierailija
418/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoilla kuvilla saa myydä muuallakin kuin torissa, mutta silloin kun myy Torissa savolaisena ja samaan aikaan Itävallassa paikallisessa nettikaupassa riediläisenä, niin herää tiettyjä epäilyksiä.

Yksi kansainvälisten huijarien suosikkipaikka lainata kuvia on:

www.willhaben.at

Laittakaa nimi mieleen. Googlella voi aina katsoa tuleeko kuvaan osumaa muualta, mutta kannattaa muistaa, että somepalvelut ei indeksoi kuviaan siten, että ne löytyy kuvahaulla. Huijari siis ottaa naamakirjasta kuvat ja laittaa samana päivänä myyntiin saman tavaran samoilla kuvilla, mutta puoleen hintaan. Näitä tulee kasapäin vastaan joka päivä. Viime viikolla sama tuote myytiin samalla kuvalla, mutta aina eri nimellä ja paikkakunnalla viiteen kertaan peräjälkeen.

Vierailija
419/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset eivät enää löydä etsimiään tuotteita kun ne eivät enää löydy haulla kuten ennen.

Vierailija
420/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Polkupyörät" kategoriassa on 13 000 tuotetta - miten sellaisesta määrästä pystyy löytämään mitään, hirveä työ seuloa joukosta oikeanlaiset. 

Huonompi juttu pyörävarkaille, kun varastettu tavara ei menekään enää niin helposti kaupaksi.

Olemattomat polkupyöränosat sen sijaan tekee kauppansa hyvin.

https://beta.tori.fi/profile?userId=596342826