Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
421/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveää shaibaa koko tori nyt. 

Köyhän täytyy etsiä toinen myyntialusta. Harmittaa.

Vierailija
422/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kans hirveä pähkäily mikä uudeksi kauppapaikaksi?? Torissa ei ole enää osastoa esim uistimille, tai virveleille on vastaavasti neljä potentiaalista osastoa?? Miten tuolta kukaan voi enää yhtään mitään. Kitaravahvistimille ei ole osastoa, ei kitarapedaaleille. Polkupyörät ovat yhdessä osastossa?? Haku toimii just niin hyvin kuin myyjät osaavat kirjoittaa. 

Huutonettiä käytän mutta sielläkin 50 myydyn tuotteen jälkeen muutut hypersupermyyjäksi ja joudut alkamaan maksaa provikkaa huutonetille. Regionline voisi olla ihan ok jos porukka sinne siirtyy. Toki kyseinen alusta käy aika äkkiä pieneksi isommille myyjämäärille. 

Vaikeaksi menee pienen ihmisen elämä kun idiootit hallitsevat maailmaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Edelleen en saa tietokoneella jätettyä ilmoitusta, menee vain "tyhjälle" sivulle, kun klikkaa ilmoita.

-No, sovelluksella nyt koetin sillä sentään saa, mutta kaikkine vaiheineen hitaampaa kuin ennen = vähemmän kannatta myydä, ei maksa vaivaa käyttää enää kaikkeen.

MUTTA täydellinen järkytys!! EDES uudesta ilmoittamisesta ei enää tule vastaavaa viestiä sähköpostiin kuin ennen! Mikä järki on koettaa kaikki tehdä epämääräiseksi! Nyt kun tori hukkaa kaiken, et edes ilmoitustekstiä saa vanhasta spostista haettua uudestaan. Tai, kun haluat katsoa koska olet 1. kerran ilmoittanut, eipä löydy tietoa spostista. Tai oletko jonkun myynyt, ja koska, eipä enää löydy.

Lisäksi uhkailevat viestisosiossa antamasta puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta! - Ja olen jo pari vuotta keskittynyt pelkästään soittoon suostuville myymään, koska "mykkien" kanssa on kulunut 80% kaikesta ajasta, mutta kaupoista (euroina) tullut korkeintaan 5%, niinpä ainoa mahdollisuus yleensä myydä on jättää ne "mykät" vastaamatta, jso kerran ei puhelimeen suostu, vaikka ilmoituksessakin asia esille tuodaan.

- Eli nyt sitten entistä useampi saa paskahalvauksen ja pelkää puhelimensa ääressä, eikä uskalla puhua, kun tori oikein pelottelee. 

- Itseasiassa toriviestit on kaikkein turvattomampia. Ne ovat 3. osapuolen luettvissa, joten esim pankkitietojani en ole koskaan sitä kautta antanut. Lisäksi, usein ollut teknisiä ongelmia vuosien mittaan. Lisäksi, katoavat yhtäkkiä näkyvistä muutaman kuukauden kuluttua, joten vanhoihin ei voi palata vaikka olisi asiaa.

- ja ajattele, että jotkut foliohatut pelkää kännyn kuuntelevan, ja FBI:n näkevän gmailin postit, jne, mutta sitten käyttävät torin viestejä! Yhteys. ja maksutietojenkin antamiseen jopa.

Vierailija
424/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä uudessa torissa on sitä turvallista kaupantekoa.

Jos olet huijari, niin voit tehdä profiilin ja aloita ihmisten nhtämisen.

Ensin otetaan joltan nettipalstalta satunnainen profiilikuva, kas näin:

https://community.myfitnesspal.com/en/discussion/10679900/guys-married-…

https://dakd0cjsv8wfa.cloudfront.net/images/photos/user/3404/ecbb/3af5/…

Ja ladataan se toriin:

https://beta.tori.fi/profile?userId=225934423

https://img.tori.net/dynamic/220x220c/avatar-1711198561989-25d71828-fd2…

Vähän tietty pitää rajata, mutta kas, google löysi sen silti.

Kaveri vaikuttaa pesunkestävältä jenkiltä ja jos olisi suomalainen, niin varmaan löytyisi joku muukin uudempi profiilikuva, kuin tuo pläjäys Philadelphia paidasa vuodelta 2018.

Mut hei, ostakaa tästä kaverilta halpa kamera:

Vttu, just meni kohde kiinni, saa nähdä pääseekö linkeistä eteenpäin vielä.

Vierailija
425/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi ei kannattaisi puhelinumeroa antaa viestissä ostajalle? Mikä riski tässä siis on?

Mobilepaymaksua varten ainakin itse olen antanut jo etukäteen, jos ovat pyytäneet. Myös välillä tuotteen noutanut joku toinen henkilö, jolloin numerot vaihdettu viestissä.

Vierailija
426/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hämäyksenä annetaan palstalle laitettu pöytä löytyy vielä myynnistä, mutta kamerakohde katosi. Se katosi kokonaan, eli poistettiin torin toimesta?

ja huomasin senkin, että jos kohde on myyty, niin sepä jääkin arkistoon:

https://beta.tori.fi/recommerce/forsale/item/5997071

Näkyy mylle myyty merkillä, kun olen kirjautuneena.

Että näin, turvallista kaupantekoa vaan kaikille.

Vierailija
427/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen siirtynyt pitkälti mobilepay-maksuun, sillä ei voi kusettaa, eikä tarvitse hillota käteistä nurkissa. Noudoissa ostaja tarkastaa tavaran ja maksaa reaaliajassa. Jos lähetän, on simppeliä kun raha siirtyy heti eikä tarvitse odotella pankkipäiviä.

Tori varoittaa enää antamasta puhelinnumeroa kauppakumppanille, tulkitsen sen pakotuksena siirtyä toridiiliin. Jos kauppakumppanit uskovat puhnron antamisen olevan vaarallista, ja ehdotat mobilepay-maksua, sinua pidetään samantien huijarina.

Vierailija
428/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumeroa tarvii myös kun postittaa omapostin kautta. 

Vierailija
429/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinnumero tarvitaan aina pakettiin, jos toimittaa sen postiin tai pakettiautomaattiin ja ostaa palvelun ilman paperista saapumisilmoitusta.

Viime kesänä toi saapumisilmoitus kesti maalla 9 päivää tulla 20km päästä postista, eli ilman myyjältä erikseen kysyttyä seurantakoodia paketti ois lähtenyt takaisin.

En ymmärrä miten kukaan väittää numeron antamisen olevan riski.

Vierailija
430/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen on ainoa luotettava ja paras vaihtoehto.Olen ostanut ja myynyt yli 10 vuotta, koskaan ei ole ollut ongelmia, aina saanut ostetut, maksetut tavarat.Ongelmana on tämä torin uudistus, hankala löytää yhtään mitään ja jos myyt jotain ostajat ei sitä löydä, katselukerrat on nollassa.Ja toridiili, sitä nyt ei kannata edes miettiä, erittäin epäluotettava ihan kuten koko tori.

Vierailija
431/2259 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi ei kannattaisi puhelinumeroa antaa viestissä ostajalle? Mikä riski tässä siis on?

Mobilepaymaksua varten ainakin itse olen antanut jo etukäteen, jos ovat pyytäneet. Myös välillä tuotteen noutanut joku toinen henkilö, jolloin numerot vaihdettu viestissä.

Jos kaupasta jää jotakin epäselvää, niin Tori-viesteissä kaikki säilyy dokumentoituna.  Puhelusta ei jää mitään todisteita.

Vierailija
432/2259 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kaupankäynti ja tavaran nouto paljon helpompaa ja tehokkaampaa kun on yhteystiedot sekä puhelinnumero. Turha lähteä mitään hakemaan tai odotella tavaran noutajaa ilman puhelinnumeroa. Aika ammattitaidotonta tekemistä Torissa kun saavat hyvän kauppapaikan näin sössittyä. Nyt on sauma jonkun uuden sivuston ottaa Torin käyttäjät. 

Vierailija
433/2259 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaapa arvostelujen ja haukkujen määrää playkaupassa. Moni äänestänyt jaloilla varsinkin kun et voi valita vanhaa ulkoasua takaisin mistään valikosta

Vierailija
434/2259 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käteinen on ainoa luotettava ja paras vaihtoehto.Olen ostanut ja myynyt yli 10 vuotta, koskaan ei ole ollut ongelmia, aina saanut ostetut, maksetut tavarat.Ongelmana on tämä torin uudistus, hankala löytää yhtään mitään ja jos myyt jotain ostajat ei sitä löydä, katselukerrat on nollassa.Ja toridiili, sitä nyt ei kannata edes miettiä, erittäin epäluotettava ihan kuten koko tori.

Minä en ainakaan koe olevani niin asiantuntija että tunnistaisin hyvin väärennetyn setelin, joten minusta luotettavin ja varmin maksukeino on Mobilepay tai tilisiirto. Mobilepay on noudettaessa hyvin kätevä, koska rahat siirtyvät heti ja näkyvät välittömästi tilillä. Tilisiirto on ok etukäteen maksettaessa, silloin pitää tietysti odottaa että rahat ovat saapuneet tilille ennen kuin lähtee postittamaan.

Vierailija
435/2259 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Ylen jutussa:

"Yksi Torin uudistuksista on täysin uusi kaupantekotapa, Tori-diili. Se ei ole vielä pakollinen, mutta Tori mainostaa uutta kauppatapaa kaikkien tuotteiden yhteydessä."

Kaikki kaupat lienee tarkoitus siirtää ToriDiiliin.

Itse myyn enimmäkseen lastenvaatteita ja -kenkiä. Hinnat on pieniä ja ToriDiilin palvelumaksu nostaa hintaa suhteettoman paljon. 

Vierailija
436/2259 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Ylen jutussa:

"Yksi Torin uudistuksista on täysin uusi kaupantekotapa, Tori-diili. Se ei ole vielä pakollinen, mutta Tori mainostaa uutta kauppatapaa kaikkien tuotteiden yhteydessä."

Itse myyn enimmäkseen lastenvaatteita ja -kenkiä. Hinnat on pieniä ja ToriDiilin palvelumaksu nostaa hintaa suhteettoman paljon. 

Tässä vielä linkki Ylen juttuun. Otsikkoonkin nostettu huijausmahdollisuus. https://yle.fi/a/74-20080597

Vierailija
437/2259 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuolla Regionlinessakaan ole kategorioita esim. polkupyörille. Vai enkö vaan osaa?

Vierailija
438/2259 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemuksia Regionlinesta? Käykö kauppa?

Vierailija
439/2259 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteinen on minunkin mielestä helpoin ja varmin tapa sekä nouto.Kun itse noutaa tietää mitä ostaa, näkee kunnon, mitään ongelmia ei koskaan ole ollut, rahat kyllä tunnistaa.Ainoa ongelma, ensimmäinen ongelma kymmenien vuosien jälkeen on tämä torin uudistus joka on aivan surkea.

Vierailija
440/2259 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Ylen jutussa:

Toridiilissä ei myös voi postittaa kirjeenä vaan vain pakettina. Kahden euron vauvanbodyyn tulee hintaa lisää reilu vitonen postipaketista ja kaksi euroa palvelumaksua. Se on lähemmäs kymppi käytetystä bodysta. Kuka ostaa? Ei kukaan. Ei siis kannata edes yrittää myydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi