Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Onko muilla tämmöistä ongelmaa: ennen kirjautumista uuteen beta versioon (pakottivat, en olis halunnut) mun vanhat haut lähettää niistä sähköpostiin ilmoituksia eikä enää tarttis niitä, mutta kun et pääse poistamaan niitä hakuja mistään 🤯😡 edes niissä tulleissa sähköposteissa ei ole enää edes mistä klikata "peruuta nämä sähköpostit"..
Alkaa mennä kohtuullisen tunteisiin ja aspa lähetti mulle copypaste vastauksen joka ei liittynyt millään tavalla mun ongelmaan?!
Onko nyt oikeesti vaan irtisanottava koko tili, mulla on vaan tuo oikotie käytössä myös ja se käyttää samaa siiibsted tiliä.. Argh 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaan näitä uusittuja Torin sivuja .
Jos vaikka katson jotain vaatetta, ja sit päätänkin vilkaista mitä MUUTA tänä ko.myyjä myy, niin en löydä edes sitä "linkkiä" ollenkaan että MISTÄ löytyy saman myyjän muut tuotteet...
Ja tämä Tori Diili sitten.... En tod kirjaudu sinne pankkitunnuksilla ! Kyllä tuon Sibsted-tilin pitäisi (olisi pitänyt ) riittää .
Liian: monimutkaista, hankalaa , vaikeaa ja ainakin minulle käsittämätöntä.
Hyvästi Tori.fi
Minulle nopeus ja käytön helppous oli se tärkein Torissa. Nyt en uudesta vaan jaksa kun ärsyttää hakea mitään ja annan vaan koko jutun olla. Minusta on epäasiakasystävällistä ja kopa törkeää syyttää käyttäjiä, ettei
Ei ole kyse siitä ettäkä alku olisi hankalaa, vaan siitä että ennen esim sovelluksessa riitti kun selaa ilmoilmoituksia esim paikkakunta kerrallaan ilman ainuttakaan klikkausta sen jälkeen kun omat kriteerit oli asettanut, mutta nyt se vaatiikin noin 12 klikkausta ja teet sen joka kerta uudestaan. Eihän siinä ole järkeä?! Kuten ei vauvan uusinnassakaam, tää on edelleen ihan rikki ja tuskin korjataan, joten suurin osa keskusteluista ja keskustelijoista on täältäkin lähtenyt.
Vierailija kirjoitti:
Muutoksen jälkeen en ole toria selaillut. Ennen joka päivä.. Harmi!
Sama täällä.
Tarkistakaa teidän yksityisyys asetukset ettei shiiiit stetti levitä teistä eteenpäin kaikkea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvokaa joku miten saan kännykällä äpissä hakutulokset allekkain listaksi. Siten miten ne ennen oli. Eikä sekavana kuvien sekamelskana.
Eipä taida enää olla mahdollista, eipä enää huvita selata toria ollenkaan koska ainakin itsellä ilmoitukset näkyvät todella isoina, omalle ruudulle mahtuu 2 ilmoitusta näkyviin kerralla
Sama täällä. Kerralla näkyy kaksi ilmoitusta isoina kuvina, mutta kummankaan otsikosta ei näy kuin alku. Yleensä ihmiset kirjoittaa vaikka lastenvaatteissa koon otsikon loppuun ja se ei enää näy. Sietämätöntä. En ala klikkaamaan jokaista ilmoitusta auki selvittääkseni minkä kokoinen vaate on kyseessä. Jos etsin vaikka Reiman välikausihaalareita niin kuvia tärkeämpi olisi saada lukea otsikosta malli ja koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Ja täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Laittakaa aspaan palaute, tehkää se
Siirsin tuotteeni takaisin huutonetiin myyntiin, vuosien tauon jälkeen.
Sama, olin jo ennen uudistusta siirtynyt huutonettiin, ei jaksa säätäjiä.
Romuttaako temu kierrätyksen, ei vaan sen tekee tori.fi ihan itse.
Tosi rasittava on uusi sivusto, tulee mieleen joku kopioitu lahjatavarakauppa, jossa on vähän tavaraa, ja on koetettu isoilla kuvilla saada näyttämään tuotteita olisi enemmän.
Yleensä tykkään uudistuneista sivustoista, mutta tämä ei nyt mennyt ihan putkeen
Vierailija kirjoitti:
Siirsin tuotteeni takaisin huutonetiin myyntiin, vuosien tauon jälkeen.
Huutonet näyttääkin piristyneen, tulee katselukertoja enemmän ilmoituksille. Myyntiin ei ole vielä vaikuttanut yhtään.
Minulle ei ole tullut ilmoituksiin yhtään uusia katselukertoja muutamaan päivään. Miltei kaikissa on se sama määrä mikä oli uuteen päivityksen siirryttäessä. Siis vanhat kerrat jotenkin hukkuivat ja alkoi ilmeisesti jostain satunnaisesta määrästä. Joissakin on nolla. Vanhassa ei ollut ikinä nollaa katselukertaa missään tuotteessa.
Minulla on myynti ja katselukerrat kokonaan seis. Voiko olla oikeasti mahdollista? Myynnin jotenkin ymmärrän, kun on loppukuu, mutta miten katselukin.
Sama täällä. Ei yhtään uutta katselua uudistuksen jälkeen. Aikaisemmin tuli joka päivä koka ilmoitukseen. Huuto.nettiin siirryn minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vai on käyttäjissä se vika, hoh hoijaa.Lukenut lähes +100 palautetta, ei yhtään positiivista kokemusta "uudistuksesta".
Mistä uusi markkinapaikka? Uusi " Keltainen Pörssi " -alusta tai toimija, vinkkejä ?
....
Jospa tämä viestini menisi läpi tän sivuston s ensuurista..
Vinkkinä selaisesta OldSchool ilmaisesta *suomalaisesta-valtakunnallisesta* netti kauppapaikasta (ei älypuhelin äppiä) on Keskipohjanmaa lehden Regionline. G ooglaa Regionline, jos kirjoitan suoran linkin jää se kai s ensuuriin...
Se Regionline on juuri sellainen helppo , ei turhia klikkailuja, ei mitään byrogratiaa rekisteröitymis jne tunnistatumispakkoja jne jne työlästä. Erittäin löyhä sensuuri, ei esim kielletä kirjoittamasta omaa puh nrota tai at-osoitetta suoraan näkyviin Kohteen seloste tekstin joukkoon.
Siinä on esim hyvä nopea-helppo ilmoitusten Statistiikka 1-klikkauksella jne.
Se on lähinnä niitä vanhoja hyvä aikoja.
Maaliskuussa 2013 siellä oli valtakunnallisesti jotain 130 000 ilmoitusta. Toki ei ole paljoa verrattuna Torin Huutiksen johonkin 1+Milj ~3,5Milj ilmoitusta....
Jos itse olisin kehä-3 sisäpuolelta tms jostain suuresta kaupungista, näkisin Regionlines oivan tilaisuuden myydä esim niitä laadukkaita lasten vaatteita postitse/mh muualle suomeen, jossa ei välttämättä ole samaa tarjontaa merkeistä-laadusta jne valikoimasta, jota on suurkaupungeissa !
Torista sen veran vielä, että itse luin muutaman vuoden ajan kauhu kirjoituksia netistä, siitä kuinka Schipstedin myötä alamäki alkoi. Ja kas kummaa 2013 keväällä sitten Torin botti deletoi kaikki minun ~450 kuvallista ilmoitusta (Yksityinen myyjä-sen mukainen tili), ilman mitään ensi ilmoitusta-varoitusta (koska he pidättävät kaiken oikeuden muokata-sallia-deletoida jne......)
Ennen schipsteadin aikoja Torista jopa soitti puhelimitse ihan oikea suomalainen aspa/ihminen, jos oli jotain ongelmia, mutta nyt algoritmit/botit tekee ihan mitä haluaa ilman mitään paluuta takaisin, jos Botti mokaa...
Maaliskuusta 2013 asti olen yrittänyt saada Torin aspaa kiinni, ilman mitään vastausta.
Sinne meni vuosien työt/data/valokuvat jne ilmo tekstit, vaikka toki tavaroiden valokuvat/seloste tekstit on minulla kaikesta huolimatta varmuuskopioina omilla välineilläni tallessa.
Torin sana s ensuurin mukaan esim "auringonkukka" oli kielletty sana.
Samaten oikoluku/botti oli sitä mieltä, että 4-kpl autonrengasta ei saanut laittaa yhteen ja samaan ilmoitukseen, vaan niistä jokaisesta olisi pitäyt tehdä erillinen myynti ilmoitus.
Että sellaista.....
Toivottavasttu tuli tarpeeks selko luettavaa avautumista, eikä hirveesti typoja kirj virh...
Loki: kirjoitettu 21.3-24 klo 22:32
Olen myynyt toistasataa kotimaista, käyttämätöntä lasitavaraa. Nyt ei kukaan edes katso mun tavaroita, joissa on tarrat paikoillaan ja ovat alkuperäisissä pakkauksissa, mukana myös harvinaisuuksia ja hinta miinus 50-70% uuden hinnasta. Eli torikauppa mun osalta ohi. Uudistus pilasi toimivan systeemin.
Tarvitsisin sähköpyörän, mutta polkupyöristä on poistettu kaikki kategoriat. En todellakaan halua selata kaikkien mahdollisten pyörien ilmoituksia läpi, taidan kallistua uuden ostamisen kannalle. Haku ei toimi kun ei kaikki myyjät kirjoita ilmoitukseen "sähköpyörä" tai muutenkaan sähköstä mitään.
Vaatteiden ja kenkien haku ja kategoriat sentään toimii ihan kohtuudella. Myymistä en ole vielä kokeillut. Tykkäsin kyllä enemmän aiemmasta yksinkertaisesta ja selkeästä ulkoasusta enemmän, uusi vaatii enemmän klikkauksia.
Hyvä vinkki tuo Regionline. Muistuttaa aika paljon sitä, mitä Tori oli ennen kuin alkoivat sössimään uudistuksiensa kanssa. Vähänlaisesti tuolla vielä on käyttäjä, mutta pitääpä alkaa toitottaa joka nettipalstalla, niin ehkä porukka alkaa siirtyä Torista sinne. Alkakaapa kaikki täällä käyttää Regionlineä, niin saavat ylimieliset torilaiset nenilleen!
Vierailija kirjoitti:
Mummu ja Pappa käyttivät tähän saakka paljonkin Tori.fi kirpparia.... Siis todellakin TÄHÄN SAAKKA !
Nyt he ei "löydä yhtään mitään " sieltä.
Miten niin ei? Kokeilin, kun niin haloota huudetaan, ja heti löysin ihan kaikki mitä kokeilin etsiä. Ei siis mitään ongelmaa. Ainoa mikä silmään pistää, niin kuvat on epäsuhtainenn kokoisia toisiinsa. Selattavat sivut siten tyhmän näköisiä! Muuta en nyt pikaisesti testannut.
Sama juttu, olen ennen ostanut torin kautta melko paljon erilaista tavaraa kirjoja, elokuvia, rakennustarvikkeita, työkaluja ym.
Jatkossa täytyy sitten ostaa enemmän uutta tavaraa, jos ei satu jostain kirppikseltä löytymään, toria en enää käytä.