Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Täysi susi koko tori nykyään. Olen tässä yrittänyt kaupitella Aalto-maljakkoa reippaasti alle 100€ (ovh 199€), ilmoitusta on katsottu vain muutaman kerran ja ei ole kyselty mitään. Ennen ilmoitukset keräsi nopeasti katsojia ja tavarat vaihtoi kotia nopeasti.
Siis ihan oikeasti nyt! Mä en pysty ollenkaan selaamaan Toria puhelimella enää.
Ilmoitukset leikkaantuu. 1/3 osaa näkyy ja sama silppu toistuu toistumistaan. Eikö kellään muulla ole tällaista ongelmaa?
YHDEN positiivisen muutoksen huomasin. Kengät voi suodattaa nyt yhden koon perusteella. Ei enää 50% turhia ilmoituksia, kun "38-39"-luokasta vain toiset on sopivia kokonsa puolesta. Mut se onkin sitten se yksi posi niiden kahdeksantoista negan seassa. Ei lämmitä.
Vierailija kirjoitti:
Täysi susi koko tori nykyään. Olen tässä yrittänyt kaupitella Aalto-maljakkoa reippaasti alle 100€ (ovh 199€), ilmoitusta on katsottu vain muutaman kerran ja ei ole kyselty mitään. Ennen ilmoitukset keräsi nopeasti katsojia ja tavarat vaihtoi kotia nopeasti.
Tässä taloustilanteessa Aalto-maljakko tuskin on kovin monella ostoslistalla. Jopa hyvätuloiset himmailevat ostoksiensa kanssa.
Jumalauta mikä Urpo, taidat olla torin trolli.
Jaha, tämä palsta ei huolinut Aijaa-linkkiä. Yritin laittaa kuvakaappauksen, mitä torisottu näyttää puhelimellani.
Ilmoitukset siis pätkivät ja toistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitukset leikkaantuu. 1/3 osaa näkyy ja sama silppu toistuu toistumistaan. Eikö kellään muulla ole tällaista ongelmaa?
Minulla näkyy kännykällä vain ilmoitusten kuvia ja pieni pala otsikon alkua. Otsikosta ei saa mitään selvää kun otsikot näyttää että myyd tai last tai haal tms. Ja kuvat on ihan sillisalaattia, kuvia kengän pohjista, joistan hihansuista tms. On täysin mahdoton arvata klikkaamatta ilmoitusta auki että mitä niissä mahdetaan myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle uudistus oli positiivinen yllätys.
Ostajana löydän haulla paremmin juuri itseäni kiinnostavat tuotteet ja ilmoitukset ovat informatiivisempia. Toridiili tuo turvaa ostajalle jos myyjä haluaa sitä käyttää (pakkohan ei ole). Mahdollisuus arvioida myyjä on hyvä uudistus kuten myös hinnalla suodatus. Tarjouksia voi tehdä suoraan ilman viestittelyä.
Myyjän näkökulmasta myynti-ilmoituksia on helpompi hallita. Myös ulkoasu on modernimpi ja informatiivisempi. Tein yhdet kaupatkin jo ja aivan yhtä sulavasti ja samalla tavalla kuin ennenkin.
Itse en vaihtaisi vanhaan versioon. Turha selailu jää kieltämättä pois mutta se on vain positiivinen asia ajankäytön ja ainoastaan tarpeellisen tavaran hankkimisen kannalta. Pienet bugit varmasti korjaantuvat ajallaan. Harva uudistus on heti täydellinen.
Jaahas, ja oliskohan nyt Tori.fi&
Minustakin se "turha" selailu oli just se pointti. Olen ostanut mm. huonekalun heräteostoksena sillä tavalla, kun sattui kiva kohdalle vaikkei periaatteessa akuuttia tarvetta ollutkaan. Enkä nyt tarkoita että kannattaisi haalia Torista - tai mistään muualtakaan - itselleen tavaraa jota ei tarvitse, mutta tuolla tavalla saattoi tehdä löytöjä. En halua että joku paska algoritmi tulkitsee halujani ja tarpeitani ja ehdottelee mulle yhtään mitään. Osaan kyllä valita itsekin. Ostettavat tavarat, kuunneltavan musiikin, katsottavat ohjelmat (nyt kun areena niin mainostaa suosittelualgoritmiaan, se on just viimeinen asia mitä haluan)...
On melko härskiä toimintaa kun torin edustaja selittää toimittajalle kuinka myynti on lisääntynyt, siis näillä täysin valheellisilla tilastoilla jotka on täysin epäluotettavia kun esim.jollain on vanhentunut 30 ilmoitusta ja 2 niistä on oikeasti myyty, niin tori ilmoittaa että 30 on myyty.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on koko ajan näkynyt ihan normaalisti ja toiminut hyvin. Ainoastaan pari turhaa sposti ilmoitusta tullut.
Nyt jää vessaselaukset unholaan, tori äppi on tehty huononäköisille. Käyttöliittymä pas.kottu mininäytölle ihan totaalisesti. Kaikki aivan liian isoa, puusilmillekö tää on tehty? Ja sitten vielä lätkästy skrollailua hidastamaan namiskat melkein keskelle ruutua, että ois oikein hankala selata listauksia.
Ja sitten se selainversio. Aavistuksen verran parempi, käyttöliittymä on silti selvästi suunniteltu puhelimia varten. Ei näin.
Vierailija kirjoitti:
Vai on käyttäjissä se vika, hoh hoijaa.Lukenut lähes +100 palautetta, ei yhtään positiivista kokemusta "uudistuksesta".
Mistä uusi markkinapaikka? Uusi " Keltainen Pörssi " -alusta tai toimija, vinkkejä ?
Palautetta perään vaan, Kautta 7 veljeksen. -Kertokaa heille mikä "uudistuksessa" meni pilalle, mikä teitä pännii
Voisko olla käyttäjän koneessa tai puhelimessa vika? Laitteita suunnilleen satoja tuhansia erilaisia käytössä.
Ainakaan minun iphonen näytölle sovellut ei skaalaudu oikein vaan menee puuroksi. Tekstit menee toistensa päälle eikä niistä saa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ollenkaan näitä uusittuja Torin sivuja .
Jos vaikka katson jotain vaatetta, ja sit päätänkin vilkaista mitä MUUTA tänä ko.myyjä myy, niin en löydä edes sitä "linkkiä" ollenkaan että MISTÄ löytyy saman myyjän muut tuotteet...
Ja tämä Tori Diili sitten.... En tod kirjaudu sinne pankkitunnuksilla ! Kyllä tuon Sibsted-tilin pitäisi (olisi pitänyt ) riittää .
Liian: monimutkaista, hankalaa , vaikeaa ja ainakin minulle käsittämätöntä.
Hyvästi Tori.fi
Minulle nopeus ja käytön helppous oli se tärkein Torissa. Nyt en uudesta vaan jaksa kun ärsyttää hakea mitään ja annan vaan koko jutun olla. Minusta on epäasiakasystävällistä ja kopa törkeää syyttää käyttäjiä, etteivät vaan viitsi opetella uutta. Sen pitäisi olla n
No onhan se totta että ihmiset on nykyään todella lyhytpinnaisia ja vihainen palaute lähtee muutamassa sekunnissa jos ei jotain heti osata käyttää eikä jakseta opetellakaan. Olen tähän itsekin väsyneenä sortunut (sori aspat!) mutta tätä en nyt ole tiuskinut ylläpitoon kun kaikki toimii suht hyvin ja on aikaa opetella käyttämään. Alku aina hankalaa.
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan minun iphonen näytölle sovellut ei skaalaudu oikein vaan menee puuroksi. Tekstit menee toistensa päälle eikä niistä saa selvää.
Androidilla toimii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Minulle uudistus oli positiivinen yllätys.
Ostajana löydän haulla paremmin juuri itseäni kiinnostavat tuotteet ja ilmoitukset ovat informatiivisempia. Toridiili tuo turvaa ostajalle jos myyjä haluaa sitä käyttää (pakkohan ei ole). Mahdollisuus arvioida myyjä on hyvä uudistus kuten myös hinnalla suodatus. Tarjouksia voi tehdä suoraan ilman viestittelyä.
Myyjän näkökulmasta myynti-ilmoituksia on helpompi hallita. Myös ulkoasu on modernimpi ja informatiivisempi. Tein yhdet kaupatkin jo ja aivan yhtä sulavasti ja samalla tavalla kuin ennenkin.
Itse en vaihtaisi vanhaan versioon. Turha selailu jää kieltämättä pois mutta se on vain positiivinen asia ajankäytön ja ainoastaan tarpeellisen tavaran hankkimisen kannalta. Pienet bugit varmasti korjaantuvat ajallaan. Harva uudistus on heti täydellinen.
Terve Tori.fin edustaja. Just joo...
Ei enää tiedä mihin osastoon myytävä pitäis laittaa...
423 vanhaa viestiä tuli...
Ilmoituksen laitoin, hyväksyntä viestissä luki
"Ilmoitus hakutulokset" eihän tämä edes suomea !!
Vai on käyttäjissä se vika, hoh hoijaa.Lukenut lähes +100 palautetta, ei yhtään positiivista kokemusta "uudistuksesta".
Mistä uusi markkinapaikka? Uusi " Keltainen Pörssi " -alusta tai toimija, vinkkejä ?
Palautetta perään vaan, Kautta 7 veljeksen. -Kertokaa heille mikä "uudistuksessa" meni pilalle, mikä teitä pännii
https://tuki.tori.fi/hc/fi/requests