Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Apin etusivulla minulle suositellaan koiranpentua, heinäseipäitä, vauvan vaatteita ja parranajokonetta. Kaikki täysin käsittämättömiä ehdotuksia, ja aivan eri puolella Suomea.
Muut notifikaatiot on hyvä lisäys. Mutta en ymmärrä miksei tuotteiden kategorioita näy heti? Rasittavaa etsiä ilmoituksesta.
Minulle tuli aamulla sähköpostiin tieto että ilmoitus vanhentunut(niinkuin piti ollakin),haluatko uusia sen,en uusinut.Silti Torissa näkyy minun profiilissa kuitenkin että ilmoitus on aktiivinen vielä kolme päivää.Annoin kyllä todella väkevää palautetta kun kysyttiin mielipidettä uudesta Torista.
Huonointa on se ettei katseluita tule. Tosin siinä vanhassa versiossakin oli hiljaista. Mulla pari kesätuotetta myyntiin niin odotan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli aamulla sähköpostiin tieto että ilmoitus vanhentunut(niinkuin piti ollakin),haluatko uusia sen,en uusinut.Silti Torissa näkyy minun profiilissa kuitenkin että ilmoitus on aktiivinen vielä kolme päivää.Annoin kyllä todella väkevää palautetta kun kysyttiin mielipidettä uudesta Torista.
No vähästäpä se hermo menee 😄. Minua ei haitannut tuo juuri ollenkaan. Olin tyytyväinen kun ilmoitus vielä näkyykin.
Minulle tuli aiemmin hyvin nopeasti satoja katseluja tuotteille,nyt tullut vain muutama.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan järkyttävä muutos!Aiemmmn myynnissä olevat tuotteeni ovat saanet satoja katseluita lyhyessäkin ajassa ja kaikki myytävät menneet nopeasti kaupaksi.Nyt on vaan muutama katselukerta eikä yhtään ostajaa.Niin sekava ja vaikea että harmikseni on lopetettava Torin käyttö.Huutonetissä ei ole mennyt niin hyvin tavara kaupaksi kun Torissa.Onko vaan vietävä kaikki kiertätykseen,olisi ollut kiva saada edes muutama euro lähes käyttämättömistä tuotteista.
Jäitä hattuun, kyllä se tästä taas käynnistyy.
No tuon palautteen Torista olin antanut jo paljon aiemmin ennenkuin huomasin että tuo vanhentunut ilmoitus vielä näkyy Torissa.Joten palaute ei sitä koskenut,yleisesti vaan kommentoin tänne uuden Torin vikoja.
Vierailija kirjoitti:
Apin etusivulla minulle suositellaan koiranpentua, heinäseipäitä, vauvan vaatteita ja parranajokonetta. Kaikki täysin käsittämättömiä ehdotuksia, ja aivan eri puolella Suomea.
Minulle suosittelee pääasiassa poikien vaatteita ja pieniä kokoja. Varmaan siksi, että olen viimeksi etsinyt teinitytölle sopivia. Samahan se on, mihin lapsi pukeutuu?
Vierailija kirjoitti:
Asiakaspalvelua ei ole, mihinkään ei vastata ja jos joku sattuu vahingossa vastaamaan niin tulee joku selitys tiimistä mutta mikään ei muutu, parane.Vaikuttaa siltä että tori käyttää jotain ilmaistyövoimaa, täysin epäpätevää.
Ja tämä viimeisin uudistus vie torin konkurssiin, ei tuollainen paska palvele ketään, ei ostajia, ei myyjiä.
Outoa. Minä sain nopeasti vastauksen kysymykseeni. Minä laitoinkin asiallisen kohteliaan viestin.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tutustumassa ToriDiiliin...
Voi morjens, miten vaikeasti pitää toimia!
Ilmeisesti lähtökohta on, että valitaan tuo ToriDiili, jos halutaan jotain myyntiin laittaa.
Mitä jos haluaisin ostaa samalta myyjältä useamman tuotteen - onko yhdistäminen samaan pakettiin mahdollista?
Paketin saapumispaikkaa ei voi valita. Tuskin olen ainoa, joka asuu lähempänä eri postinumeron toimipaikkaa, kuin omaansa. Tai joka mieluiten hakee paketit ruokaostosten yhteydessä kaupasta, eikä halua ajella ahtaaseen keskustan toimipaikkaan.
Ja myyjänä, minä ainakin lähetän tuotteita mielelläni, mutta punnaan ja arvioin postikuluja vasta, jos joku kysyy. Hyvin usein sovitaan nouto, eikä tarvitse punnailla. Nyt on pakko arvioida kulut etukäteen.
"Punnaan" "Punnailla" - siis mitä?!?!? Oikea sanamuoto on PUNNITSEN ja PUNNITA. Sori oli ihan pakko tarttua tähän, sen verran kävi ohimosuoni pinkeäksi.
Punnata-sanasta tulee mieleen, että punnaat kakkaa vessanpytyllä, kun on suoli tukossa eikä meinaa mitään tulla. Punnitseminen on ihan eri juttu kuin punnaaminen. Opetelkaa nyt hyvät ihmiset suomen kieltä...
Tack och god kväll.
Katsokaa sitten tarkasti ne toridiilin paketin vaatimukset...
Paketin pitää kestää pudottaminen 3 metrin korkeudelta!!!
Samoin erikoinen piirre että ostaja voi perua maksun kun on saanut paketin. Monikohan myyjä jää
ilman rahojaan kun ostaja alkaa vängätä vastaan kun käytetty tuote ei ollutkaan uutta paremmassa kunnossa.
Profiili poistettu. Kukaan vähänkään alkeellista älyä omaava ei halveksu palvelun käyttäjää noin.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa sitten tarkasti ne toridiilin paketin vaatimukset...
Paketin pitää kestää pudottaminen 3 metrin korkeudelta!!!
Samoin erikoinen piirre että ostaja voi perua maksun kun on saanut paketin. Monikohan myyjä jää
ilman rahojaan kun ostaja alkaa vängätä vastaan kun käytetty tuote ei ollutkaan uutta paremmassa kunnossa.
Tuota minäkin pelkään enkä suostu käyttämään diiliä.
Yhdyn näihin kommentteihin että aivan paska uudistus, miten onkin pilattu niin tyystin koko sivusto.
Tänään Iltasanomatkin kirjoitti tästä että asiakkaat pettyneitä uudistukseen. Siinä torin edustaja kommentoi että joitain ongelmia tunnistavat mutta kun seuraavat myydyiksi ilmoitettujen ilmoitusten määrää niin ne kasvussa. No hei haloo, kai ne on jos kaikki poistetut ilmoitukset merkitään myydyiksi torin toimesta. Kun ennen tosiaan poistaminen onnistui "en saanut myytyä" tms. kommentilla ja silloin näkyi poistettu eikä myyty.
Itse myyn takkia halutulta merkiltä ja ilmoitusta katsottu alle 20 kertaa viikossa kun aiemmin jo päivässä tullut useampi kymmenen käynti ilmoituksessa.
Laitoin torin asiakaspalveluun viestiä miten huono uudistus mutta tuli vaan vastaus että harmi kun et tykkää.
Enpä tiedä mihin nyt siirtyisi, tuota ei ainakaan jaksa käyttää.
Hyvä uudistus. Olen ostanut ja myynyt siinä jo.
Kyllä on, mieti nyt itse kun systeemi muutetaan niin ettei löydä enää mitään, erittäin hankala löytää tuotteita, no eihän sellainen palvele ketään.452
Notifikaatio on jo lähtökohtaisesti aivan sieltä ja tv mainoksiin pistetään rahaa kun ei edes perusasiat enää toimi ja kun antaa palautetta niin se on aivan yhtä tyhjän kanssa.
Ei todellakaan käynnisty, älä unta näe.
Eilen ei toiminut katselukaan, tänään on toiminut.