Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2309)

Vierailija
201/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon yrittänyt viikon tajuta miten löydän ne myyjän muut Myynnissä olevat ilmoitukset, nyt tajusin kun luin tän keskustelun. :D luulin että niitä ei näkyny enää. 

Vierailija
202/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi asiat pitää uudistaessa huonontaa ja tehdä sekavammaksi? Kuten Vauva.fi:kin, tää on ihan paska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tutustumassa ToriDiiliin...

Voi morjens, miten vaikeasti pitää toimia!

Ilmeisesti lähtökohta on, että valitaan tuo ToriDiili, jos halutaan jotain myyntiin laittaa. 

Mitä jos haluaisin ostaa samalta myyjältä useamman tuotteen - onko yhdistäminen samaan pakettiin mahdollista?

Paketin saapumispaikkaa ei voi valita. Tuskin olen ainoa, joka asuu lähempänä eri postinumeron toimipaikkaa, kuin omaansa. Tai joka mieluiten hakee paketit ruokaostosten yhteydessä kaupasta, eikä halua ajella ahtaaseen keskustan toimipaikkaan.

Ja myyjänä, minä ainakin lähetän tuotteita mielelläni, mutta punnaan ja arvioin postikuluja vasta, jos joku kysyy. Hyvin usein sovitaan nouto, eikä tarvitse punnailla. Nyt on pakko arvioida kulut etukäteen.

Vierailija
204/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tuohon ToriDiiliin: uskaltaako enää mitään lähettää? Mitä jos vastaanottaja on huijari ja väittää tuotetta huonokuntoiseksi, nukkaiseksi, haisevaksi, reikäiseksi jne. Jää rahat saamatta ja maksat lähetykset itse.

Toki nykyisessä mallissa lähertäjä voi olla huijari, mutta jotenkin näitä on oppinut seulomaan ja voi pyytää lisäkuvia jne.

Vierailija
205/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pystyykö siellä enää myymään ilman tuota toridiiliä? Minulla vanheni ilmoitus ja kun olin sitä uusimassa meni automaattisesti tuohon toridiiliin eikä muuta vaihtoehtoa ollut päästä eteenpäin kuin täyttää sinne postitustietoja. Lähdin siitä pois ja siitä asti on roikkunut tarkastettavana..

Vierailija
206/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myynnit vähentyneet selvästi uudistuksen jälkeen, ei yhtään yhteydenottoa sen jälkeen. Ennen tein kauppaa viikoittain. Surullista.

Vierailija
207/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myynnit vähentyneet selvästi uudistuksen jälkeen, ei yhtään yhteydenottoa sen jälkeen. Ennen tein kauppaa viikoittain. Surullista.

Tällä hetkellä ei näytä olevan edes katsojia ilmoituksissa. Onko porukka tosiaan hylänneet jo Torin?

Vierailija
208/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei tule torin viestit perille.

Minulla toimii sovelluksen kautta ihan normaalisti.

Vierailija
209/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tutustumassa ToriDiiliin...

Voi morjens, miten vaikeasti pitää toimia!

Ilmeisesti lähtökohta on, että valitaan tuo ToriDiili, jos halutaan jotain myyntiin laittaa. 

Mitä jos haluaisin ostaa samalta myyjältä useamman tuotteen - onko yhdistäminen samaan pakettiin mahdollista?

Paketin saapumispaikkaa ei voi valita. Tuskin olen ainoa, joka asuu lähempänä eri postinumeron toimipaikkaa, kuin omaansa. Tai joka mieluiten hakee paketit ruokaostosten yhteydessä kaupasta, eikä halua ajella ahtaaseen keskustan toimipaikkaan.

Ja myyjänä, minä ainakin lähetän tuotteita mielelläni, mutta punnaan ja arvioin postikuluja vasta, jos joku kysyy. Hyvin usein sovitaan nouto, eikä tarvitse punnailla. Nyt on pakko arvioida kulut etukäteen.

Toridiiliä ei ole pakko käyttää. Voi myydä edelleen samoin kuin ennen uudistusta. Sitä kyllä en tiedä että miten useamman kohteen ostaminen onnistuu jos myyjä haluaa käyttää diiliä. Ehkä sitä pitää kysyä sitten myyjältä ennen ostamista, vai voiko viestiä laittaa suoraan enää diilin käyttäjälle?

Vierailija
210/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis pystyykö siellä enää myymään ilman tuota toridiiliä? Minulla vanheni ilmoitus ja kun olin sitä uusimassa meni automaattisesti tuohon toridiiliin eikä muuta vaihtoehtoa ollut päästä eteenpäin kuin täyttää sinne postitustietoja. Lähdin siitä pois ja siitä asti on roikkunut tarkastettavana..

Voi käyttää ilman diiliä. 

"ToriDiili ei ole pakollinen palvelu, voit ohittaa sen klikkaamalla "En voi lähettää tavaraa" painiketta pakettikoon valintavaiheessa.

Mikäli päätät ohittaa ToriDiili palvelua, voit silti sopia myyjän / ostajan kanssa kaupat perinteisesti, hoitamalla itse postitusta tai noutoa."

Näin sanoo tuki sähköpostissa.

Vierailija
211/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haku on heikompi kuin ennen, mielestäni vanha oli parempi. Valitse alue -> tavara -> listaa.

Tai noinhan se menee uudessakin versiossa, mutta vanha oli helpompi käyttää. Nyt pitää vielä ymmärtää lukitavastaus.

toinen huonotuloiset on ette näe ilman kirjaatumista, mitä muutan ko myyjällä tarjolla. 

Noin näyttää tosiaan olevan että muita ilmoituksia ei näe ennen kuin kirjautuu toriin.

Vierailija
212/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näytä olevan kuin ihan yksittäisiä katseluita ilmoituksissa, parissa ilmoituksessa nolla. Ennen niitä tuli hetkessä kymmeniä, viikossa jopa satoja. 

Vierailija
213/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä ei näytä olevan edes katsojia ilmoituksissa. Onko porukka tosiaan hylänneet jo Torin?

Kyllä katselukertoja alkaa tippumaan kun käy ne omat ilmoitukset läpi ja laittaa oikeisiin alaluokkiin.

Vierailija
214/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näytä olevan kuin ihan yksittäisiä katseluita ilmoituksissa, parissa ilmoituksessa nolla. Ennen niitä tuli hetkessä kymmeniä, viikossa jopa satoja. 

Menee ehkä jonkun aikaa kun ihmiset oppii käyttämään sivustoa ja pääsevät alkushokista ja ketutuksesta yli. Suurissa muutoksissa alkaa aina ensin raivoaminen muutoksia vastaan ennen kuin sopeutuvat. Hyvin olet kyllä saanut katselukertoja jos satoja saat viikossa. Minulla ei kuukaudessakaan tule koskaan satoja.

Vierailija
215/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myynnit vähentyneet selvästi uudistuksen jälkeen, ei yhtään yhteydenottoa sen jälkeen. Ennen tein kauppaa viikoittain. S2urullista.

Katselukerrat ovan ihan seis. En vaan käsitä miten muuttuneessa versiossa katsottuja on todella vähän verrattuna vanhaan. Myös huomasin, että mydyissä  melkein kaikki sellaisia jotka olen vanhassa versiossa poistanut "en saanut myytyä" vai mikä oli se sanamuoto. Nyt uudessa ovat merkitty myydyiksi. Eipä ole ihme, että myynti on muka noussut uuden version myötä. Kuten sanoivat haastattelussa. Kun ohjelma laittaa "myyty" ilmoituksen myymättömänä poistettuun tuotteeseen. 

Yhtään viestiä, saati kauppaa ei ole tullut nyt uuden version aikana. Hiljeni aivan tyystin. Harmittaa, oli ennen toimiva ja joskus tuli joku kauppa. Nyt ei vissiin kannata nähdä vaivaa laittaa uutta ilmoitusta. 

Vierailija
216/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppui meillä käyttö eiliseen.

Vierailija
217/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan järkyttävä muutos!Aiemmmn myynnissä olevat tuotteeni ovat saanet satoja katseluita lyhyessäkin ajassa ja kaikki myytävät menneet nopeasti kaupaksi.Nyt on vaan muutama katselukerta eikä yhtään ostajaa.Niin sekava ja vaikea että harmikseni on lopetettava Torin käyttö.Huutonetissä ei ole mennyt niin hyvin tavara kaupaksi kun Torissa.Onko vaan vietävä kaikki kiertätykseen,olisi ollut kiva saada edes muutama euro lähes käyttämättömistä tuotteista.

Vierailija
218/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori laittaa myyty -tekstejä keskusteluun tuotteista, joita ei ole myyty. Mistäpä he tietäisivät mitä on tapahtunut, vai onko mitään!

Itse uskaltauduin kysymään yhtä sormusta, että onko vielä myynnissä, vaikka ilmoituksessa luki "myyty".

Se oli kuitenkin vielä myymättä. Kävin sen äsken ostamassa. 🤩

Vierailija
219/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin per**illeen mennyt uudistus ettei toista ole nähty! Kaupan teko hyytyy ja ostajat sekä myyjät kaikkoavat pikkuhiljaa. Takaisin se vanha versio tästä kiitos, oli oikein selkeä ja toimiva!

Vierailija
220/2309 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on myynnit vähentyneet selvästi uudistuksen jälkeen, ei yhtään yhteydenottoa sen jälkeen. Ennen tein kauppaa viikoittain. S2urullista.

Katselukerrat ovan ihan seis. En vaan käsitä miten muuttuneessa versiossa katsottuja on todella vähän verrattuna vanhaan. Myös huomasin, että mydyissä  melkein kaikki sellaisia jotka olen vanhassa versiossa poistanut "en saanut myytyä" vai mikä oli se sanamuoto. Nyt uudessa ovat merkitty myydyiksi. Eipä ole ihme, että myynti on muka noussut uuden version myötä. Kuten sanoivat haastattelussa. Kun ohjelma laittaa "myyty" ilmoituksen myymättömänä poistettuun tuotteeseen. 

Yhtään viestiä, saati kauppaa ei ole tullut nyt uuden version aikana. Hiljeni aivan tyystin. Harmittaa, oli ennen toimiva ja joskus tuli joku kauppa. Nyt ei vissiin kannata nähdä vaivaa laittaa uutta ilmoitusta. 

Huomasin myös saman, että kun olin aiemmin ottanut jonkin tuotteen pois myynnistä, niin nyt niiden kohdalla lukee myyty.

Onneksi en ole kuin satunnaisesti jotain ylimääräistä laittanut myyntiin, joten tämä uudistus ei niin kirpaise. Paljon myyvät ovat varmaankin pettyneet tähän Torin uudistukseen, näin ainakin kommenttien perusteella vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan