Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
181/2259 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haku on heikompi kuin ennen, mielestäni vanha oli parempi. Valitse alue -> tavara -> listaa.

Tai noinhan se menee uudessakin versiossa, mutta vanha oli helpompi käyttää. Nyt pitää vielä ymmärtää lukitavastaus.

toinen huonotuloiset on ette näe ilman kirjaatumista, mitä muutan ko myyjällä tarjolla. 

Vierailija
182/2259 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa yrittää käyttää Toria enää, ellei se tuosta paremmaksi muutu. Sitä odotellessa.

Tosin odottelen edelleen tämän palstankin uudistusten eli ongelmakohtien ja heikennysten korjaamista, eikä niille ole tehty mitään moneen kuukauteen, joten odotukset ei ole Torinkaan suhteen kovin korkealla. Tämän palstan käyttö on viime syksyn päivityksen myötä vähentynyt mulla todella paljon, nyt ilmeisesti sama käy myös Torin suhteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2259 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä uusi tori-sontaläjä on? Aivan HIRVEÄ.

Vierailija
184/2259 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakukriteereissä kuntoluokitus on kyllä iso vitsi. Tuotteen kunto on aina kuitenkin subjektiivinen kokemus. Mikä on myyjän mielestä priimaa ei ostajan mielestä välttämättä ole.

Vierailija
185/2259 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakukriteereissä kuntoluokitus on kyllä iso vitsi. Tuotteen kunto on aina kuitenkin subjektiivinen kokemus. Mikä on myyjän mielestä priimaa ei ostajan mielestä välttämättä ole.

No en kyllä sanoisi noinkaan. Jos on esimerkiksi vaikka uusi, kaksi kertaa kokeiltu lasten haalari, niin kyllä sen kunto on varmasti hyvä ellei jopa erinomainen. Ainakin se kuntoluokitus antaa jotain osviittaa. 

Itse en ole koskaan kuvaillut tuotteen kuntoa paremmaksi mitä se on. Varmaan jotkut tätä tekee mutta minusta ihan hyvä lisä oli kun tuli tuo kuntoluokitus aikoinaan.

Vierailija
186/2259 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä on niiiiiiin pas*a uudistus. Ennen käytin aktiivisesti toria, mutta enää en vaan yksinkertaisesti osaa hakea näppärästi tuolta mitään, vaikka muutaman päivän oon koittanut päästä kärryille hommasta. Pitäkää s*tana tunkkinne. 

Vierailija
187/2259 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelua ei ole, mihinkään ei vastata ja jos joku sattuu vahingossa vastaamaan niin tulee joku selitys tiimistä mutta mikään ei muutu, parane.Vaikuttaa siltä että tori käyttää jotain ilmaistyövoimaa, täysin epäpätevää.

Ja tämä viimeisin uudistus vie torin konkurssiin, ei tuollainen paska palvele ketään, ei ostajia, ei myyjiä.

Vierailija
188/2259 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi asuntojen selaaminen menny oikotielle!!! Ihan v..un per.....eestä!!! Sekavan olosta!!! Ihan p...ska uudistus, tähän loppu mun torin käyttö!!!

Vierailija
189/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tää on noin sekavaksi mennyt? Millä perustein etusivu täyttyy ties mistä ilmoituksista jotka eivät ole edes ole oman alueen ilmoituksia?

Vierailija
190/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän sekava tosiaan, mutta kaksi positiivista asiaa kyllä löysin. Tori.fi:ssä on siirrytty Huuto.netin tapaan jakamaan julkinen arvosana kauppojen toteutumisesta. Sitä olen aina kaivannut Tori.fi:n sivustolle. Ja toinen hieno juttu on se, että näkee kuka on käynyt katsomassa myynti-/osto-ilmoitustasi.

Vierailija
191/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän sekava tosiaan, mutta kaksi positiivista asiaa kyllä löysin. Tori.fi:ssä on siirrytty Huuto.netin tapaan jakamaan julkinen arvosana kauppojen toteutumisesta. Sitä olen aina kaivannut Tori.fi:n sivustolle. Ja toinen hieno juttu on se, että näkee kuka on käynyt katsomassa myynti-/osto-ilmoitustasi.

Näkee kuka on käynyt katsomassa? Tarkoitatko että näkee kuinka moni on käynyt katsomassa, ei kai siellä nyt katsojien nimiä näy...

Vierailija
192/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä kuraa ei jumalauta

Vierailija
193/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on se, että nyt menee heilläkin tieto verottajalle CAd7 direktiivin mukaan. Tieto öenee, jos myy yli 30 tuotetta tai yli 2000 eurolla vuodessa. Tämä vaikuttaa tt-tukeen yms. Nyt moni myynyt pimeänä tavaraa ja nostanut tukia. Veroja tarvitsee maksaa toki vasta 5000 euron myynnin jälkeen, mutta tulorekisteriin menee aiemmin. Itselle tuli jo verottajalta yhteydenotto.

Vierailija
194/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä loppui torin käyttö tuohon uudistukseen. Ilmoitusten haku on todella sekavaa ja ilmeisesti myyjätkin on häipyneet, kun ei hakemissani asioissa juurikaan uusia ilmoituksia ole tullut.

Yhdelle myyjälle olen laittanut viestiä tuotteesta, mutta mitään reagointia ei ole tullut. Toki kyse voi olla myyjän haluttomuudesta reagoida, mutta sitä ei voi tietää, koska ilmoitukset ei toimi.

Lisäksi se, että tori ilmoittaa, kuinka lukee toriviestit (poistetaan, mikäli sopimatonta sisältöä läpäläpä) niin en torin kautta halua viestitellä yhtään mitään.

Vierailija
195/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori ennen:

-metsästysoptiikka

-kaukoputket 

-kiikarit

Tori nyt:

-kaukoputket ja kiikarit

Kiitos tätä halusinkin, selata turhaa jaskaa

Vierailija
196/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä loppui torin käyttö tuohon uudistukseen. Ilmoitusten haku on todella sekavaa ja ilmeisesti myyjätkin on häipyneet, kun ei hakemissani asioissa juurikaan uusia ilmoituksia ole tullut.

Yhdelle myyjälle olen laittanut viestiä tuotteesta, mutta mitään reagointia ei ole tullut. Toki kyse voi olla myyjän haluttomuudesta reagoida, mutta sitä ei voi tietää, koska ilmoitukset ei toimi.

Lisäksi se, että tori ilmoittaa, kuinka lukee toriviestit (poistetaan, mikäli sopimatonta sisältöä läpäläpä) niin en torin kautta halua viestitellä yhtään mitään.

Jokuhan sanoi jo, ettei pysty vastaamaan ostajille. 

Vierailija
197/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori laittaa myyty -tekstejä keskusteluun tuotteista, joita ei ole myyty. Mistäpä he tietäisivät mitä on tapahtunut, vai onko mitään!

Vierailija
198/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun menivät pilaaamaan torin.

Aiemmin myin tavaraa. Tavara lähti kiertoon ja mä sain bonusta ruokaan. Nyt itkettää.

Vierailija
199/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa, kun menivät pilaaamaan torin.

Aiemmin myin tavaraa. Tavara lähti kiertoon ja mä sain bonusta ruokaan. Nyt itkettää.

Tämä! Ne muutamat roposet, mitä Torilta on saanut, olisivat olleet edelleen tarpeeseen. Mutta ei, eihän tuolla enää kauppa käy.

Vierailija
200/2259 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntiin laitettuja vaatteita katsottu ehkä pari kertaa? Vanhalla sivulla kuitenkin kymmeniä kertoja. Ei toivoakaan saada mitään kaupaksi.

Näyttääkö toi jotenkin väärin vai onko tosiaan noin monet lopettaneet torin käytön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme