Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Torissa on epäilyttävän halpa uusi merkkilippis myynnissä, kysyin myyjältä asiaa, hän ilmoitti ettei tiedä, takaa sen aitoutta.
Ilmoitin tästä ilmoituksesta torille, tori ei tehnyt mitään.
Mielestäni tämä on selkeä osoitus siitä että tori.fi tukee rikollisuutta.
Omalla kohdalla Tori.fi on toiminut melko hyvin mutta kärsivällinen pitää olla. Kyse on sopivasta hinnasta ja riitävästä näkyvyydestä. Hyviin kuviin kannattaa panostaa niin joku voi jopa kiinnostua tavarasta. Varmaan melkein sata tavaraa on mennyt kiertoon ja välillä oikein yllättyy mitä saa myytyä kun hinta on sopiva.
Kesän aikana kauppa käy huonommin mutta sain kuitenkin näyttövikaisen radion kaupattua ja ostaja sanoi aikovansa korjata laitteen. Pitäisi jaksaa laittaa kesävaatteita myyntiin sekä retkitavaroita muitten iloksi niin sitten voi ostaa itselle uutta tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän diiliä ostoissa ja myynneissä, eikä oo ollu mitään ongelmia. Omistaja-asiakkaat saa pitää S-pankissa ilmasta debit-tiliä, josta ei veloteta kuukausittain tilinhoitomaksuja. Vaihdoin aikoinaan mun Handelsbankenin kakkostilin S-pankkiin juuri tuosta syystä. Turvallisuyssyistä kaikilla pitäs olla kahdessa eri pankissa tilit. Käytän kyseistä S-pankin pankkikorttia myös kaikkiin hämäräostoihin ulkomailta, joihin en uskalla pistää ykköspankkikorttini tietoja. Hyvin on toiminut, enkä oo koskaan menettänyt rahoja. Nostan mieluiten rahaa ulkomaisista pankkiautomaateista tuolla kortilla niin en menetä paljoa rahaa, jos korttini skimmataan.
Diili on ihan täyttä paskaa, se on fakta, ihan turha länkyttää paskaa täällä siitä kun fakta on tiedossa, toridiili= täysin tarpeeton rahastaja välissä.
Tor
Oliko viime vuonna ulkomailla tapaus jossa kalliin laukun myynyt menetti laukkunsa ja ei saanut rahoja kun väitettiin että hän lähetti feikkituotteen. Jos myy kallista tavaraa niin pitäisi jonkun luotettavan tahon tarkistaa tavara tai lähettäjän ottaa niin hyvät kuvat ja mielellään jonkun olla todistamassa mitä ollaan kauppaamassa. Itse en lähetä mitään tavaraa ilman että olen saanut etukäteen maksun.
Olen käyttänyt toria vuodesta 2013, enemmän ostanut mutta myös myynyt silloin tällöin ja täytyy kyllä todeta että mennyt huomattavasti alaspäin koko ajan.En enää juurikaan käytä kun katsojia ilmoituksissa oli viimeksi muutamia ja sitten tuli täysin epäasiallisia tarjouksia.Olin myös ostamassa pari tuotetta mutta kamalan sekavaa oli, hankala löytää joten päädyin kauppaan ostamaan uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän diiliä ostoissa ja myynneissä, eikä oo ollu mitään ongelmia. Omistaja-asiakkaat saa pitää S-pankissa ilmasta debit-tiliä, josta ei veloteta kuukausittain tilinhoitomaksuja. Vaihdoin aikoinaan mun Handelsbankenin kakkostilin S-pankkiin juuri tuosta syystä. Turvallisuyssyistä kaikilla pitäs olla kahdessa eri pankissa tilit. Käytän kyseistä S-pankin pankkikorttia myös kaikkiin hämäräostoihin ulkomailta, joihin en uskalla pistää ykköspankkikorttini tietoja. Hyvin on toiminut, enkä oo koskaan menettänyt rahoja. Nostan mieluiten rahaa ulkomaisista pankkiautomaateista tuolla kortilla niin en menetä paljoa rahaa, jos korttini skimmataan.
Diili on ihan täyttä paskaa, se on fakta, ihan turha länkyttää paskaa täällä siitä kun fakta on tiedossa, toridiili= täysin tarpeet
En minäkään, rahat tilille sitten paketti postiin, ainoa oikea tapa toimia.
Ilmoituksia hylätään vedoten väärään osastoon, mutta tuoteväärennökset hyväksytään, näin tori. fi, näin se vastuullisuus käytännössä toimii.
Onko muilla vaikeuksia saada myytyä mitään torissa? Ilmoituksen kun laittaa, niin tulee jotain typeriä kysymyksiä "voitko myydä scämmi toridiilillä" no en, siksi se ei ole ilmoituksessa. Sen jälkeen ei tule yhtään mitään. On ollut 3 ilmoitusta tässä kevään/kesän aikana ja kysyntä aivan umpisurkeaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla vaikeuksia saada myytyä mitään torissa? Ilmoituksen kun laittaa, niin tulee jotain typeriä kysymyksiä "voitko myydä scämmi toridiilillä" no en, siksi se ei ole ilmoituksessa. Sen jälkeen ei tule yhtään mitään. On ollut 3 ilmoitusta tässä kevään/kesän aikana ja kysyntä aivan umpisurkeaa.
Aivan surkea myyntikanava nykyisin, ennen oli kohtalainen, kolmisen vuotta sitten.
Autot poistunut kirjoitti joku, kummasti niitä vaan on vaikka kuinka paljon myynnissä.
Yritin laittaa vanhan merkkitavaran myyntiin halvalla. Tori ei julkaissut ilmoitusta ja vaatii minulta ostokuittia.
Kannan vanhan aarteeni kohta roskiin kun en sitä enää tarvitse enkä näköjään muuten eroon pääse. Turhauttaa!
Vierailija kirjoitti:
Yritin laittaa vanhan merkkitavaran myyntiin halvalla. Tori ei julkaissut ilmoitusta ja vaatii minulta ostokuittia.
Kannan vanhan aarteeni kohta roskiin kun en sitä enää tarvitse enkä näköjään muuten eroon pääse. Turhauttaa!
Kaikkia ei koske samat säännöt, tuoteväärennöksiä on jatkuvasti myynnissä siis uusia tuotteita hinta joku 20-30€ vaikka aitojen hinnat on satasia, jotkut saa myydä autoja toiset ei, tori.fi ei tietoakaan mistään tasapuolisesta, yhdenvertaisesta kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Torissa on epäilyttävän halpa uusi merkkilippis myynnissä, kysyin myyjältä asiaa, hän ilmoitti ettei tiedä, takaa sen aitoutta.
Ilmoitin tästä ilmoituksesta torille, tori ei tehnyt mitään.
Mielestäni tämä on selkeä osoitus siitä että tori.fi tukee rikollisuutta.
Olen kyllä aina saanut feikkimerkkilaukut pois ihan saman tien torista kun ilmiannan, mutta kirjoitan aina auki syyt minkä takia on mielestäni feikki. Esim:
- vuittonin kassissa sisävuori ei mennyt raidat suoraan saumojen kanssa
- Lancelin kassissa koristeellinen embroidery oli harvaa ja epäsiistiä ommelta (oikeasti silkkisellä langalla ommeltu siisti tiheä ja monimutkainen kuvio)
Usein linkkaan myös Vestiairesta aidon samanlaisen josta voi verrata
Muuten tori on syvältä, mutta kyllä ne perusteelliset ilmiannot poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vestiaire?
Sosiaalisesti kömpelöt tyhjätaskut kuvittelee omistavansa koko Euroopan. Ehdottomasti pitäisi olla jonkunlainen tulotietojen tarkistus ennen kuin tuonne pääsisi edes rekisteröitymään. Kelan tuloilla elävät pitäisi rajata ulos. Hauskin oli "paljonko viimeinen tiukka hinta" kun oli kyse 3 euron tuotteesta. Kysyjä pääsi Hall of Fameen eli estolistalle.
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalisesti kömpelöt tyhjätaskut kuvittelee omistavansa koko Euroopan. Ehdottomasti pitäisi olla jonkunlainen tulotietojen tarkistus ennen kuin tuonne pääsisi edes rekisteröitymään. Kelan tuloilla elävät pitäisi rajata ulos. Hauskin oli "paljonko viimeinen tiukka hinta" kun oli kyse 3 euron tuotteesta. Kysyjä pääsi Hall of Fameen eli estolistalle.
Vastaus kysymykseen "mitä tapahtui Torille" on aika hyvin kuvattuna yllä.
Tapahtui se että normaalit ihmiset korvautuivat yllä luonnehäiriötään kuvaavilla myyjillä.
Kun myyjät ovat järjestään tuota tyyppiä niin kukaan normaali ihminen ei enää viitsi edes avata koko toria.
Minulla on tavara mennyt kivasti kaupaksi ja katsojia riittänyt mukavasti. Olen laittanut ilmoihin "ei tinkaajille, osta muualta, jos hinta ei miellytä". Hyvät kuvat, hyvässä valaistuksessa ja hyvä, rehellinen kuvaus ja kunto-arvio ja tietysti hinta sen mukaan, niin kyllä menee kaupaksi. Jos myyn käyttämättömiä tuotteita, niin hinta on noin 50-60% uuden hinnasta ja siitä sitten alaspäin kunnon mukaan.
Myin uutta hajuvettä, virheostos, en pitänytkään hajusta. Ostaja sai sen -70% kaupan hinnasta, 110e uutena. Otin postimaksustakin puolet takkiin.
Ostaja alkaa syytellä että myyn väärennettyä hajuvettä, "koska se ei tuoksu samalta kuin hänen viimeinen tippansa ikivanhasta hajuvedestä jota hänellä vielä on jäljellä". Hän kyllä tietää että nyt on lähetetty väärennetty hajuvesi!!!
VoivitunHermanni, se sun saunaan ja autoon kesällä unohtunut ja hapettunut ikivanha pullonpohja ei tietenkään tuoksu samalta kuin uusi hajuvesi eri erästä orgaanisia tuoksuvia yhdisteitä.
Meni vähän usko ihmisiin. Lähetin ostajalle kuitin että olen ostanut hajuveden ihan oikeasta kotimaisesta ja luotettavasta kaupasta. Hiljeni.
On nykyisin todella surkea, ihan sama oletko ostajana vai myyjänä, on sekava ilman mitään loogisuutta, hankala löytää tuotteita ostajana ja myyjät hyvin usein laitttaa yhden suttuisen kuvan, ei mittoja, ei mitään tietoja tuotteesta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tavara mennyt kivasti kaupaksi ja katsojia riittänyt mukavasti. Olen laittanut ilmoihin "ei tinkaajille, osta muualta, jos hinta ei miellytä". Hyvät kuvat, hyvässä valaistuksessa ja hyvä, rehellinen kuvaus ja kunto-arvio ja tietysti hinta sen mukaan, niin kyllä menee kaupaksi. Jos myyn käyttämättömiä tuotteita, niin hinta on noin 50-60% uuden hinnasta ja siitä sitten alaspäin kunnon mukaan.
Näissä "ostajissa" on paljon lukutaidottomia jotka kysyy postitatko vaikka ilmoituksessa lukee selvästi vain nouto, sitten on näitä tyhmiä osoitteen kyselijöitä jotka aloittaa pelkällä osoite? viestillä ja näitä riittää kun myyt vaikka 50€ tuotetta niin tulee viesti 10€?.Minä en vastaa niihin koskaan, pistän saman tien estoon koska en tuhlaa aikaani näihin.Jos myyn niin mietin sopivan hinnan katson mitä uusi maksaa ja selvitän hintatason jotta saan hinnan jonka tiedän olevan oikea.En tingi hinnoista enkä yleensä lähetä mitään, muutaman kerran olen lähettänyt vuosien mittaan jotain mutta en ala lähettämään mitään pientä, muutaman euron tuotetta ja tosiaan yleensä en lähetä mitään.
Tori.fi on täyttä paskaa.