Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa draamakuningatar-myyjiltä nämä, joilta ei saa mitään kysyä ja heidän asettamansa hinta maksaa minimikommunikaatiolla.
No, nykyään monelle kirjoittaminen ja lukeminen tuottaa vaikeuksia ja siksi se koetaan niin kuormittavaksi. Nuo on ilmeisesti jotain vähän elämässä saaliiseen jääneitä, joille Tori on merkittävä osa identiteettiä, ja tinkiminen identiteettiloukkaus.
Vaikuttaa todella tyhmän kirjoitukselta, siis näissä on kritisoitu tyhmien turhia kysymyksiä kun kysyvät asioita mitkä lukee ilmoituksissa. En minäkään viitsi vastata jos joku kysyy mittoja mitkä lukee ilmoituksessa tai postitanko kun ilmoituksessa lukee vain nouto.Kauppa käynyt ihan kohtalaisesti ainakin minulla, toki torissa käy huomattavasti huonommin kauppa tänä päivänä jos vertaan vuoteen 2018.
Vierailija kirjoitti:
Miten Toridiili vetää välistä?
Tuolla sanalla ilmeisesti tarkoitetaan palvelumaksua. Ei kukaan yksityinen ihminenkään sitä tekisi edes sukulaisilleen ilmaiseksi, kun tapahtumia on tuhansia. Osa kuluttajista ei ehkä ole työn tai koulutuksen kautta olleet yritystoiminnan kanssa tekemisissä.
Itellä on yksi kirja myynnissä, niin on se vaan hauskaa, kun laittaa "vain nouto" jota muuten ei saa laittaa cabsilla, niin silti joku kysyy onnistuuko lähetys "maksan kyllä postit"... Joo siinä lukee vain nouto, koska minä en jaksa selvittää millasessa kuoressa kirja menee, montako postimerkkiä tarvitsen ja saako s-marketista kuoren? mistä saan postimerkkejä(joo olen tyhmä, en ole tarvinnut ihan hetkeen, saanko s-marketista?), missä on lähin postilaatikko(en oikeesti tiedä tätäkään). Ihan liikaa työtä, että pääsee jostain artifaktista eroon. Sama kun oli yks polkupyörän osa myynnissä, niin yks sankari sano, että jos ei mene kaupaksi, niin voin hakea ilmaiseksi. Jos ei mene kaupaksi, niin vien metallinkeräykseen, kun rupeen sopimaan mitään jonkun tyypin kanssa joka sanoo "tuun neljän jälkeen" ja on pihalla soittelemassa vartin yli kuusi.
Paljon on näitä persaukisia " ostajia" jotka tekee täysin epärealistisia tarjouksia, tarjoaa esim.20€ jostain uudesta merkkivaatteesta tms.mistä pyydetään 100€ kun uusi maksaa kaupassa 300€.Osa alkaa sittten kitisemään, valittaa että myyjän pitäisi tulla vastaan hinnassa.Minä olen aina tehnyt kauppaa ilman mitään tinkimisiä ostan ja myyn tinkimättä.Sitten on näitä pellejä jotka selittää mitä joku tuote on maksanut joskus uutena kun myyt esimerkiksi täysin uutta kalastukseen liittyvää tuotetta mitä keräillään ja ko.tuotetta ei saa mistään.Sellaisen kohdalla kuten monen muun keräilytuotteen kohdalla ei sillä myyntihinnalla ole mitään väliä, hinta määräytyy ihan kysynnän ja tarjonnan mukaan, mutta ei nämä pellet sitä tajua.Olen tehnyt kauppaa yli 50 vuotta, kaikki mennyt aina hyvin, ei ole koskaan huijattu, kerran tilaamani paketti meni jostain syystä ihan väärään postin pisteeseen, tuli vähän ylimääräistä ajoa mutta tuote oli sisällä kuten olimme myyjän kanssa sopineet.Näitä oharin tekijöitä ollut viimeisten 2 vuoden aikana useita mutta eipä siitä nyt kauheasti vaivaa minulle ole ollut kun sovin noudon tuohon kadulle talomme viereen, kauppa käynyt kohtalaisen hyvin ja minulle tämä on ihan lähinnä harrastus, myyn ylimääräistä omaa tavaraa ja ostan eri projekteihin tavaraa mökille verstaalle.Tori on kyllä mielestäni muuttunut huomattavasti, huonompaan suuntaan on mennyt viimeiset vuodet, ainakin minun mielestä.
Samat myyjät roikuttaa krääsäänsä epärealistisilla hinnoilla viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Samat myyjät roikuttaa krääsäänsä epärealistisilla hinnoilla viikosta ja kuukaudesta toiseen.
Sanoo persaukinen tinkaaja, monella myyjällä ei ole minkäänlaista rahapulaa, on asunto, mökki, vene, auto, rahaa riittävästi niin ei tarvitse tinkiä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Itellä on yksi kirja myynnissä, niin on se vaan hauskaa, kun laittaa "vain nouto" jota muuten ei saa laittaa cabsilla, niin silti joku kysyy onnistuuko lähetys "maksan kyllä postit"... Joo siinä lukee vain nouto, koska minä en jaksa selvittää millasessa kuoressa kirja menee, montako postimerkkiä tarvitsen ja saako s-marketista kuoren? mistä saan postimerkkejä(joo olen tyhmä, en ole tarvinnut ihan hetkeen, saanko s-marketista?), missä on lähin postilaatikko(en oikeesti tiedä tätäkään). Ihan liikaa työtä, että pääsee jostain artifaktista eroon. Sama kun oli yks polkupyörän osa myynnissä, niin yks sankari sano, että jos ei mene kaupaksi, niin voin hakea ilmaiseksi. Jos ei mene kaupaksi, niin vien metallinkeräykseen, kun rupeen sopimaan mitään jonkun tyypin kanssa joka sanoo "tuun neljän jälkeen" ja on pihalla soittelemassa vartin yli kuusi.
cabs?? :DDD
Tuoteväärennöksiä on jatkuvasti myynnissä ja autoja, vaikka autojen piti poistua torista, joka päivä on myös epämääräisiä ilmoittajia jotka tarjoaa kuljetus, muuttopalveluita, käyttäjänimi piilotettu, tuskin näillä on mitään asianmukaisia lupia ym.
Älkää erehtykö käyttämään toridiiliä, älkää käyttäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun myyntituotteet (2 kpl) eivät ole koskaan menneet kaupaksi. Syy: en voi käyttää tori- diiliä. Sekin o ihan naurettava ! Tyhmin, mit kukaan o voinu keksii ! Siin ei oo mittööööön järkeeeee ! Se täs pitäis poistaa. Kokonaan. Ja niin, et siitä sovitaan, et kumpi (ostaja/myyjä) maksaa lähetyskulut.
Kaikenlaisia sekoja.
Ei myyntiin tarvitse mitään toridiiliä, ei todellakaan, en käytä mitään toridiiliä ja kauppa käy kohtalaisesti, ostan myös tavaraa, mutta en millään diilillä.
Olen ostanut vuosien mittaan todella paljon tavaraa, osan olen noutanut ja maksanut käteisellä, osan olen maksanut tilille ja paketti on tullut minulle muutaman päivän sisällä, ei ole ollut mitään ongelmia, ihmettelen kun täällä kirjoitetaan huijareista ja jostain toridiilistä, en näe mitään järkeä käyttää mitään diiliä, pärjään hyvin ilman enkä osta mitään millään diilillä.
Suorita haasteita, siis aivan uskomatonta roskaa, torille on täysin ylivoimainen haaste saada jotain järkeä toimintaan, tuhansia tuoteväärennöksiä hyväksytään jatkuvasti, samaan aikaan hylätään ilmoituksia vedoten väärään osastoon, asiakaspalvelusta ei ole mitään käsitystä, tori.fi.
Minä en tingi, en postita mitään, en käytä mitään diiliä.
Käytin toria noin 8 vuotta mutta lopetin sen käytön kun mennyt niin sekavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo persaukinen tinkaaja, monella myyjällä ei ole minkäänlaista rahapulaa, on asunto, mökki, vene, auto, rahaa riittävästi niin ei tarvitse tinkiä mistään.
Kyllä saa tinkiä ja olen myyjä. En halua pitää kodissani tavaraa jota en käytä. Enkä myy krääsää enkä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa tinkiä ja olen myyjä. En halua pitää kodissani tavaraa jota en käytä. Enkä myy krääsää enkä vaatteita.
Se on lähinnä sinun ongelma, jotkut asettaa hinnan tuotteille eikä myy alle sen, itse en tingi mutta olen lahjoittanut muutamia tuotteita.
Joku kirjoitti ja valitti että tori poisti autot palvelusta, en ymmärrä miten on sitten mahdollista että on satoja autoja myynnissä?.
Ilmoitin kokeeksi tuoteväärennöksestä torille eilen, ilmoitus poistettiin, tänä aamuna se oli taas siellä.Että tälläista tämä torin mainostama vastuullisuus on.
Tori.fi sulkee käyttäjien tilejä ja estää näiltä pysyvästi palvelun käyttämisen jostain syystä sen jälkeen, kun ovat keränneet näiltä mahdollisimman paljon tietoja. Mitään rikkeitä ei tähän tarvita.
Hämmentävää ja mielivaltaista toimintaa.
Palvelua ei voi suositella kenellekään.
Kun palvelu on edelleen toiminnassa, niin kaipa ne tunnukset ovat edelleen siinä samassa palvelussa, vaikka sen omistaja vaihtuisi, tai palvelu käyttäisi lukuisten eri yritysten palveluja eri toimintoihinsa ja nämäkin palveluntarjoajat vaihtuisivat toisiin.