Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän diiliä ostoissa ja myynneissä, eikä oo ollu mitään ongelmia. Omistaja-asiakkaat saa pitää S-pankissa ilmasta debit-tiliä, josta ei veloteta kuukausittain tilinhoitomaksuja. Vaihdoin aikoinaan mun Handelsbankenin kakkostilin S-pankkiin juuri tuosta syystä. Turvallisuyssyistä kaikilla pitäs olla kahdessa eri pankissa tilit. Käytän kyseistä S-pankin pankkikorttia myös kaikkiin hämäräostoihin ulkomailta, joihin en uskalla pistää ykköspankkikorttini tietoja. Hyvin on toiminut, enkä oo koskaan menettänyt rahoja. Nostan mieluiten rahaa ulkomaisista pankkiautomaateista tuolla kortilla niin en menetä paljoa rahaa, jos korttini skimmataan.
Diili on ihan täyttä paskaa, se on fakta, ihan turha länkyttää paskaa täällä siitä kun fakta on tiedossa, toridiili= täysin tarpeet
En tiedä, mutta toridiilissä on mahdollisuus ostaa lisäturvaa (Gigantin tyyliin), eli postituksen hukkuessa saa isomman korvauksen jos on ostanut sille lisäturvan (posti korvaa 20e/kg tjsp, eli vähän), tuotteen vikojen havaitsemiseen saa 2 viikkoa tjsp lisäaikaan, taisi olla joku ihme pidempi takuukin tuotteelle (?).
Kyllä Toridiilissä hyvää on sentään se että saa tuotteen lähes varmasti ja jos paketiss on kivi tuotteen sijasta, niin voi tehdä ilmoituksen ylläpidolle ja he luultavasti silloin estävät maksun siirtymisen myyjälle ja voi tehdä rikosilmoituksen.
Itsellnikin on tullut teknisiä laitteita toridiilillä jotka eivät ole toimineet, mutta itsehän fiksailen kuntoon, jos ei ole pahempaa vikaa, vanhassa elektroniikassa voi 100% varmuudella olettaa että vähintään potentiometreissä on rahinaa, tai dekin vetohihna on kuitenkin entinen, vaikka myyjä olisi myynyt uutta vastaavana, mutta jos osaa ja viitsii vähän, niin mitään vahinkoa ei ole tapahtunut. Tuollaisista vintagelaitteiden puutteista tai vioista ylläpito ei varmaankaan jaksa ruveta selvittelemään ilmoituksen sanamuotoja ja että onko laite ollut ilmoituksen kunnossa - onhan siellä hassuja ilmoituksia kun on kytkimistä vipuvarsia poikki ja kämäisen näköinen laite ja myydään "kuin uusi" - ihmisillä on eri käsityksiä siitä mikä on "hyvä" tai "kuin uusi" - paljon on uskomattomia ilmoituksia ja nimenomaan ilman Toridiiliä - Toridiili yleensä on varmistanut sen että myyjä on kohtuullisen järjissään kun on osannut laittaa Toridiilin voimaan :D
Ilmoitin joskus tuoteväärennöksestä, ilmoitus poistettiin ja sitten seuraavana päivänä saman ilmoittajan sama tuoteväärennös oli taas myynnissä, joten mitä järkeä ilmoittaa mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppa kävisi paljon paremmin kun myyjät käyttäisivät pari minuuttia ja tarkistaisivat mihin hintaan verkkokaupoista saa uuden 2025 mallin täydellä takuulla, 14 päivän palautusoikeudella ja kuluttajasuojalla kotiovelle toimitettuna.
Puolet ilmoituksista toki katoaisi kun myyjät tajuaisivat että realistinen hinta on niin alhainen ettei kaiken maailman sekopäiden kanssa asioimiseen hukattu aika ja mielenterveys ole sen arvoista ja laittaisivat romunsa suoraan kierrätykseen tai roskiin johon ne alun perinkin kuuluuivat.
Tai sinun kaltaiset " ostajat" painuis hemmettiin jotka luulee tietävänsä kaiken kaikesta, olet säälittävä spede.
Tyypillisen Torissa pyörivän myyjän luonne tulikin listattua aika hyvin tuossa yllä. Ja sitten ihmetellään vielä miksi Tori on täysin kuollut eikä kukaan halua ostaa s
Edustat varmaan juuri sitä osaa " ostajista" jonka mielestä kaikki myyjät pyytää ihan liikaa kaikista tuotteista ja tarjoat sadan euron tuotteesta 5 euroa ja ihmettelet kun myyjä ei myy; paska myyjä.
Tori oli aikaisemmin paikka, jossa myytoon ja ostettiin käytettyä tavaraa sijuvasti. Nyt, kun se myytiin, isolle kv-toimijalle, mukaan on tullut läpitunkevan p*skanmakuinen välistäveto toridiileinen kaikkineen, eikä homma edes toimi kunnolla.
Itse en enää tee siellä kauppaa lainkaan
Vierailija kirjoitti:
Tori oli aikaisemmin paikka, jossa myytoon ja ostettiin käytettyä tavaraa sijuvasti. Nyt, kun se myytiin, isolle kv-toimijalle, mukaan on tullut läpitunkevan p*skanmakuinen välistäveto toridiileinen kaikkineen, eikä homma edes toimi kunnolla.
Tuhannet lopettanut kokonaan torin käytön.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla useampi "ostaja" kysellyt diiliä. Miksi? En myy vaatteita/kenkiä ja mielestäni vain niille on postimaksualennus. Mistä johtuu yletön diilin kysely, vaikka ilmoituksiin olen selkeästi kirjoittanut, etten käytä diiliä enkä postita? Näin suurta diili-kyselyjen määrää ei ole ennen tullut.
Onko nuo kyselyt edes oikeiden ihmisten tekemiä vai jotain botteja? (Kyselyt näkyvät vain torin viesteissä, eivät tule sähköpostiini.)
Kyllä ihmiset kysyy kaikkea tyhmää, en vastaa tyhmille, tinkijöille ollenkaan, joku tyhmä lähetti minulle 3 kertaa uudesta kympin työkalusta viestin 5€ ?, en vaivaudu vastaamaan näille tyhmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla useampi "ostaja" kysellyt diiliä. Miksi? En myy vaatteita/kenkiä ja mielestäni vain niille on postimaksualennus. Mistä johtuu yletön diilin kysely, vaikka ilmoituksiin olen selkeästi kirjoittanut, etten käytä diiliä enkä postita? Näin suurta diili-kyselyjen määrää ei ole ennen tullut.
Onko nuo kyselyt edes oikeiden ihmisten tekemiä vai jotain botteja? (Kyselyt näkyvät vain torin viesteissä, eivät tule sähköpostiini.)
Kyllä ihmiset kysyy kaikkea tyhmää, en vastaa tyhmille, tinkijöille ollenkaan, joku tyhmä lähetti minulle 3 kertaa uudesta kympin työkalusta viestin 5€ ?, en vaivaudu vastaamaan näille tyhmille.
Laitat vaan suoraan blokkiin ne. Niin minäkin teen, turhaan nuo tuollaiset vaan vie aikaa
Tarjoa postikulut, voi helvetti mitä paskaa.
Tori voisi keskittyä ihan vanhoihin asioihin, saada edes perusasiat kuntoon, mutta ei ollaan niin olevinaan suorita haasteet ynnä muuta täyttä paskaa, sitten ihmetellään kun asiakkaat vähenee koko ajan.
Mitä halvempi tuote, sitä suuremmalla todennäköisyydellä joku tinkii.
Kaiken huippu kun "limited edition"-tuote, harvinaisuus Suomessa, priimakunnossa (100 % virheetön) valmiiksi jo ulosheittohintaan, niin siitä joku alkaa tekemään aivan ala-arvoista tarjousta. Ei luultavasti edes ymmärtänyt, että hän ei ole mitään Tokmannin bulkkituotetta ostamassa.
Minusta on tylyä laittaa käyttäjä estoon, mutta joskus se on valitettavasti tehtävä.
Ostajat kyselevät Toridiiliä, koska postitus on paljon edullisempi. Toridiilin kautta ostin just yhden kympin tuotteen, johon tuli kuluja 3,90 €. Postin kautta olisi maksanut 8,90 €.
Vierailija kirjoitti:
Kaiken huippu kun "limited edition"-tuote, harvinaisuus Suomessa, priimakunnossa (100 % virheetön) valmiiksi jo ulosheittohintaan, niin siitä joku alkaa tekemään aivan ala-arvoista tarjousta. Ei luultavasti edes ymmärtänyt, että hän ei ole mitään Tokmannin bulkkituotetta ostamassa.
Minusta on tylyä laittaa käyttäjä estoon, mutta joskus se on valitettavasti tehtävä.
Siinä ei ole mitään tylyä, estän kaikki tyhmät, tinkijät, sekopäät yms.
Vierailija kirjoitti:
Ostajat kyselevät Toridiiliä, koska postitus on paljon edullisempi. Toridiilin kautta ostin just yhden kympin tuotteen, johon tuli kuluja 3,90 €. Postin kautta olisi maksanut 8,90 €.
Tyhmät kyselee vaikka ilmoituksessa lukee aivan selvästi vain nouto.Minä en ala postittamaan mitään parin euron tuotteita, olen joskus postittanut muutaman paketin, mutta en yleensä postita mitään ja jos postitan niin yli 50€ on ostos.
Vierailija kirjoitti:
Miten Toridiili vetää välistä? Sillä saa postikulut tosi alhaisiksi. Joskus S-paketin lähettäminen maksaa vain 1,99 euroa. Taitaa olla Postin normaalihinnoilla seitsemän euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole itse edes huomannut mitään esto-ominaisuutta Torissa. Tinkiminen ja kyselyt on ihan normaalia kaupankäyntiä, minä en provosoidu. Osaan kyllä kertoa, jos en ole valmis hinnasta joustamaan. Aina saa kysyä! Tai jos ei kestä kyselyitä, voi toki kirjoittaa ilmoitukseen jo valmiiksi, että hinta ei tule alenemaan ja tinkaaminen on turhaa.
Ei tosta sekasotkusta kohta ota selvää itse pirukaan.
Hiljattain tuli joku sähköposti missä kerrottiin että schibstet on nyt joku Vend.
En enään itse tiedä mikä tuo on mihin tunnukset tehnyt.
Torille tapahtui se että myyjät vaihtuivat näihin tapauksiin jotka kuvaavat yksityiskohtaisesti itseään tässä ketjussa vaikka kuvittelevatkin haukkuvansa asiakkaitaan sadan sivu verran.
Sitten ne vielä ihmettelevät miksi kukaan täysjärkinen ei vaivaudu enää ostajankaan puolelle pöytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole itse edes huomannut mitään esto-ominaisuutta Torissa. Tinkiminen ja kyselyt on ihan normaalia kaupankäyntiä, minä en provosoidu. Osaan kyllä kertoa, jos en ole valmis hinnasta joustamaan. Aina saa kysyä! Tai jos ei kestä kyselyitä, voi toki kirjoittaa
Jokainen toimii kuten haluaa, joku tinkii, joku ei, joku vastaa tyhmiin kysymyksiin, joku ei.
Vierailija kirjoitti:
Torille tapahtui se että myyjät vaihtuivat näihin tapauksiin jotka kuvaavat yksityiskohtaisesti itseään tässä ketjussa vaikka kuvittelevatkin haukkuvansa asiakkaitaan sadan sivu verran.
Sitten ne vielä ihmettelevät miksi kukaan täysjärkinen ei vaivaudu enää ostajankaan puolelle pöytää.
Et taida olla täysjärkinen sinäkään.
Kuulostaa draamakuningatar-myyjiltä nämä, joilta ei saa mitään kysyä ja heidän asettamansa hinta maksaa minimikommunikaatiolla.
No, nykyään monelle kirjoittaminen ja lukeminen tuottaa vaikeuksia ja siksi se koetaan niin kuormittavaksi. Nuo on ilmeisesti jotain vähän elämässä saaliiseen jääneitä, joille Tori on merkittävä osa identiteettiä, ja tinkiminen identiteettiloukkaus.
Vain hölmöt käyttää jotain roskaa, diiliä.