Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
4861/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol, miksi Mirella nyt vikassa jaksossa oli silleen kevyesti että "no ei oo vakavaa jos kaks sinkkua on saattaneet suudella" (liittyen Nils caseen) mutta silloin aiemmin veti jäätävät itkupotkuraivarit ja uhriutui? Miksi teki niin jos ei oo vakavaa? Taitaa olla melkoinen teeskentelijä. 

Niinpä. Feikki ja manipuloiva ihminen. Voimikset Akille!

Vierailija
4862/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi Sallan vartaloa ylistetään. Itsellä myös lyhyt, hoikka varsi ja pienet boobsit. Vaatimattomat muodot. Olen aina ajatellut ettei ole kovin naisellinen kombo vaan lähinnä pikkutytön kroppa. Ei minusta kummoinen setti. 

Ei ylipainoa? Se on harvinaista nykyään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4863/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan seurannut sitä Koukussa Kolmiodraamaan jossa Sohvis-Jari ja Maikkarin viihdetoimittaja Katja Lintunen spekuloivat sarjan käänteitä? Heillä oli Terhi vieraana ja kysyivät olisiko Terhi kiinnostunut osallistumaan muihin tv-ohjelmiin. Huvitti kun Terhi mainitsi jonkun Selviytyjät ja sitten sen Koukussa Kolmiodraamaan. Tuli ihan hiljaista 😂😂😂. Onko niillä nyt muuta vaihtoehtoa kuin ottaa Terhi kolmanneksi tulevalla kaudella? Se voiski olla viihdyttävää jos siltä vaan irtoo tarpeeks huumoria mitä epäilen kyllä.

Vierailija
4864/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ihailija Turusta, itse olen Itä-Suomesta.  Kun ei minua saanut, totesi, että no, olet sellainen pikkukaupungin ihminen.... 😄.

Hahahhaaa, no niinpä. Niiin tyypillistä. Tämä on aivan upean kaunis kaupunki, mutta täynnä hyvin itsekkäitä ja omahyväisiä tyyppejä.

Ja ei nämä Turun ympyrätkään mitenkään suuren Cityn meininkiä ole. Kaikki pyörii suhteilla ja pienet on piirit. Omat rinkinsä ja ympyränsä, kuin jotkut kultit, joihin ei pääse sisälle. Nenänvartta pitkin katsotaan. Kateus määräävä piirre.

Nimenomaan pikkukaupungeissa ja maaseutukunnissa hyvä veli -verkostot määräävät enemmän. Kepulla on tästä paljon hyviä osoituksia.

Mielipiteeni koski Turkua. Ja joku tuolla syytteli väärää henkilöä "turkulaisten haukkumisesta".

Jos kertoisin esimerkkejä, niin ei varmaan kukaan uskoisi.  Olen asunut myös Helsingissä, sekä oikeassa pikkukaupungissa, jota en nyt tässä mainitse, jotta ei ihan selvästi tunnisteta. Kokemusta on kotimaasta, ja hieman ulkomailtakin työn puolesta. Kyllä reilut ja rehelliset erottuvat kateellisista ja ilkeistä.

Ja aika hauskaa, kun monet turkulaiset ovat ihan itse sanoneet, että täytyy myöntää, että osataan aika hankalia joskus olla ja piireihin ei oikein pääse.

Ei sitten kannata koko ajan hokea myöskään, että savolaiset ovat piällysmiehiä ja kieroja, jos ei muita mielipiteitä hyväksy.

Vierailija
4865/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan seurannut sitä Koukussa Kolmiodraamaan jossa Sohvis-Jari ja Maikkarin viihdetoimittaja Katja Lintunen spekuloivat sarjan käänteitä? Heillä oli Terhi vieraana ja kysyivät olisiko Terhi kiinnostunut osallistumaan muihin tv-ohjelmiin. Huvitti kun Terhi mainitsi jonkun Selviytyjät ja sitten sen Koukussa Kolmiodraamaan. Tuli ihan hiljaista 😂😂😂. Onko niillä nyt muuta vaihtoehtoa kuin ottaa Terhi kolmanneksi tulevalla kaudella? Se voiski olla viihdyttävää jos siltä vaan irtoo tarpeeks huumoria mitä epäilen kyllä.

Teinikikattaja-Lintunen ei tuo ohjelmaan mitään lisäarvoa, hänet voisi korvata Terhillä. Ja miehen Sannalla.

Vierailija
4866/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli ihailija Turusta, itse olen Itä-Suomesta.  Kun ei minua saanut, totesi, että no, olet sellainen pikkukaupungin ihminen.... 😄.

Hahahhaaa, no niinpä. Niiin tyypillistä. Tämä on aivan upean kaunis kaupunki, mutta täynnä hyvin itsekkäitä ja omahyväisiä tyyppejä.

Ja ei nämä Turun ympyrätkään mitenkään suuren Cityn meininkiä ole. Kaikki pyörii suhteilla ja pienet on piirit. Omat rinkinsä ja ympyränsä, kuin jotkut kultit, joihin ei pääse sisälle. Nenänvartta pitkin katsotaan. Kateus määräävä piirre.

Nimenomaan pikkukaupungeissa ja maaseutukunnissa hyvä veli -verkostot määräävät enemmän. Kepulla on tästä paljon hyviä osoituksia.

Mielipiteeni koski Turkua. Ja joku tuolla syyt

Mistä Turun piireistä puhut? Itselläni on kokemusta opiskelijapolitiikasta ja yliopistopiireistä Turussa, hyvin pääsi kaikkialle sisään ja kaikki otettiin hyvällä fiiliksellä vastaan.

Vierailija
4867/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielipiteeni koski Turkua. Ja joku tuolla syyt

Minä olen Suomea uteliaana ja avarakatseisena kiertänyt stadilainen, joka on kokenut kaikista ahdistavimmat ja turvattomimmat hetket nimenomaan Itä-Suomessa ja Savossa. Helsinkiläisyyteni oli heille syy syrjiä minua ja olla minua kohtaan asiaton ja jopa ilkeä, vaikka itse olen ollut aina kaikille ystävällinen ja asiallinen. Savolainen ystäväni on sanonut, että minussa ei ihmisenä ole mitään moitteen sijaa, mutta monilla savolaisilla on todella paha asenneongelma helsinkiläisiä kohtaan ja he jotenkin pelkäävät stadilaisia ja sitä että me olisimme kaikki ylimielisiä diivoja, mistä syystä he käyttäytyvät jo valmiiksi tylysti eivätkä anna mahdollisuutta ihmisille. Se on tosi tylsää ja lapsellista. Pohjois-Karjalassa sen sijaan kukaan ei suhtautunut minuun lähtökohtaisesti negatiivisesti saadessaan tietää kotikaupunkini.

Vierailija
4868/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei Sami peräkamarinpoika ole - kaikkea muuta. Samihan on Vaasasta kotoisin ja asuu nykyään Tampereella - eli tuskin asuu äitinsä kanssa. Aito peräkamarinpoika on sen verran utamo, ettei ikimaailmassa uskaltaisi lähteä tv-ohjelmaan eikä kyllä sinne pääsisikään, jos pyrkisi.

En tiedä mikä on utamo, mutta tuo yksi käyttämäsi sana on peräkamMarinpoika, ei peräkamarinpoika.

Kammari tai kamari, se on ihan sama asia. Utamo tarkoittaa ujoa. Minun lapsuudessa vanhemmat haukkuivat meitä lapsia utamoiksi, kun emme halunneet tulla jututtamaan meille tulleita vieraita. Aina käskytettiin tulemaan samaan kahvipöytään. Vieläkin muistan, miten ahdistavalta se tuntui lapsena istua ahtaassa pöydässä ja miettiä, mitä ihmettä noille aikuisille puhuisi. Vanhempien tarkoitus oli hyvä, mutta se toimi tarkoitustaan vastaan.

Vierailija
4869/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lol, miksi Mirella nyt vikassa jaksossa oli silleen kevyesti että "no ei oo vakavaa jos kaks sinkkua on saattaneet suudella" (liittyen Nils caseen) mutta silloin aiemmin veti jäätävät itkupotkuraivarit ja uhriutui? Miksi teki niin jos ei oo vakavaa? Taitaa olla melkoinen teeskentelijä. 

Niinpä. Feikki ja manipuloiva ihminen. Voimikset Akille!

Kyllä. Voimia Akille. Akin kasvoista näki, että tuli täysin yllärinä hänelle. Mirella valehteli, että hän ei muka muistanut, että oli suudellut Nilsiä. Tasan tarkkaan muisti. En povaa pitkää suhdetta heille. 

Vierailija
4870/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun selaa Petrin somea, tulee selväksi, että hän on osallistunut ohjelmaan saadakseen näkyvyyttä telkkarissa. Hän on osallistunut useisiin ohjelmiin statistina.

Täh. Onko Petri joku stailisti????

Vierailija
4871/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kuulu Terhin ihailijakaartiin. En syytä siitä Terhiä, vaan sitä, että jouduin asumaan ei-alunperin-savolaisena Savossa ja se oli aika hurja kokemus. Siihen kommunikointityyliin tulee syntyä, muuten voi vain hävitä. Luulen, että tämä oli myös Samin ongelma. 

Terhi on Joensuusta. Joensuu on Pohjois-Karjalassa, ei Savossa. Kuuluu ihan perussivistykseen tietää nämä asiat.

Vierailija
4872/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallan kroppa on upea. Hän sai naisilta liikaa kritiikkiä täällä mutt siitä ei päästä mihinkään että miehet tykkää 

Kyllä miehet tykkää, joo. Lupailee eleillä ja katseilla joka suuntaan, muttei tosissaan ala mitään.

Jos olisin nuori epävarma nainen, en haluaisi asua Sallan  naapurina. "Veisi" kaikki mieheni, härnäisi ja keikistelisi. Saisi ihastumaan itseensä. Hetkeksi. Sisus on höttöä, kunnes kypsyy aikuiseksi. Toivottavasti joskus.

Kuten joku kirjoitti, ei välittänyt Samin ja Petrin "pareista". 

Kyllä. Se on tosi törkeä tapa toimia. Minulla oli nuoruudessa tällainen ystävä. Kun oltiin viihteellä, tuli aina iskemään miehiä,joista minä olin kiinnostunut. Halusi niin aina pönkittää omaa egoaan ja huonoa itsetuntoaan.

Vierailija
4873/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei Sami peräkamarinpoika ole - kaikkea muuta. Samihan on Vaasasta kotoisin ja asuu nykyään Tampereella - eli tuskin asuu äitinsä kanssa. Aito peräkamarinpoika on sen verran utamo, ettei ikimaailmassa uskaltaisi lähteä tv-ohjelmaan eikä kyllä sinne pääsisikään, jos pyrkisi.

En tiedä mikä on utamo, mutta tuo yksi käyttämäsi sana on peräkamMarinpoika, ei peräkamarinpoika.

Mellä sanotaan peräkammarinpoika, olen etelä-karjalasta.

Vierailija
4874/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirella raahaa Akin varmaan seuraavaksi Temppareihin. Salla voisi mennä sinne sinkuksi itseään tyrkyttämään. 

Salla haluaa tosi-tv tähtöseksi. Onhan hän jo ollut bätselörissä ja tässä. Huomiota haki tässä provosoivalla käytöksellään.

Vierailija
4875/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kuulu Terhin ihailijakaartiin. En syytä siitä Terhiä, vaan sitä, että jouduin asumaan ei-alunperin-savolaisena Savossa ja se oli aika hurja kokemus. Siihen kommunikointityyliin tulee syntyä, muuten voi vain hävitä. Luulen, että tämä oli myös Samin ongelma. 

Terhi on Joensuusta. Joensuu on Pohjois-Karjalassa, ei Savossa. Kuuluu ihan perussivistykseen tietää nämä asiat.

Tuo Terhi useasti kertoi olevansa karjalainen. Mikä kuului myös hänen puheessaan vaikka mie sanana. Jo alussa kertoi asuvansa Kuopiossa ei Joensuussa

Vierailija
4876/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun selaa Petrin somea, tulee selväksi, että hän on osallistunut ohjelmaan saadakseen näkyvyyttä telkkarissa. Hän on osallistunut useisiin ohjelmiin statistina.

Petrihän sanoi Sannalle ohjelman alussa, että aiemmin hän oli (suomalaiseen tapaan) taka-alalla, mutta jatkossa hän haluaa olla esillä. Se on oikea päätös, koska taka-alalla lymyilemällä ei koskaan saavuta yhtään mitään missään asiassa.

Vierailija
4877/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Terhi useasti kertoi olevansa karjalainen. Mikä kuului myös hänen puheessaan vaikka mie sanana. Jo alussa kertoi asuvansa Kuopiossa ei Joensuussa

Oisko Terhi Lieksasta?

Vierailija
4878/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täh. Onko Petri joku stailisti????

Petri on Kiinteistönvälittäjä.

Vierailija
4879/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama motiivi pätee moneen muuhunkin osallistujaan.

Vierailija
4880/4992 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kammari tai kamari, se on ihan sama asia. Utamo tarkoittaa ujoa. Minun lapsuudessa vanhemmat haukkuivat meitä lapsia utamoiksi, kun emme halunneet tulla jututtamaan meille tulleita vieraita. Aina käskytettiin tulemaan samaan kahvipöytään. Vieläkin muistan, miten ahdistavalta se tuntui lapsena istua ahtaassa pöydässä ja miettiä, mitä ihmettä noille aikuisille puhuisi. Vanhempien tarkoitus oli hyvä, mutta se toimi tarkoitustaan va

Ihan normaalia tapakasvatusta, että lapset joutuvat harjoittelemaan tylsiäkin asioita, kuten tilanteen mukaista käytöstä esim. ravintolassa, juhlissa, hautajaisissa,vieraita kestittäessä, matkalla, julkisissa kulkuvälineissä, urheilutapahtumissa, konserteissa jne. Aina ei voi lapsilla olla kaikki mukavaa ja helppoa ja ihanaa. Jos olisi, heistä kasvaisi itsekkäitä moukkia, jotka eivät osaisi käyttäytyä erilaisissa tilanteissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä