Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Joo, kyllä siinä hyvä tarkoitus oli vanhemmillani. Mutta ei se poistanut ujoutta, vaan kahvipöytään tulo oli aina yhtä ahdistavaa vaikka ikävuosia kertyi.
Uuden oppiminen ja kokeminen on usein ahdistavaa, epämukavuusalueelle menemistä.
Vierailija kirjoitti:
Uuden oppiminen ja kokeminen on usein ahdistavaa, epämukavuusalueelle menemistä.
Niin on. Mutta epämukavuusalueelle menemisestä puhutaan toiselle usein keljuilevaan sävyyn, kun vihjataan, että toinen olisi laiska. Itse olen lähes koko elämäni epämukavuusalueella, mutta ehkä jatkossa olen myös mukavuusalueella - ei sekään voi huono asia olla, kun ihmisiksi elää kuitenkin ja pitää itsestään ja läheisistään huolta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei Sami peräkamarinpoika ole - kaikkea muuta. Samihan on Vaasasta kotoisin ja asuu nykyään Tampereella - eli tuskin asuu äitinsä kanssa. Aito peräkamarinpoika on sen verran utamo, ettei ikimaailmassa uskaltaisi lähteä tv-ohjelmaan eikä kyllä sinne pääsisikään, jos pyrkisi.
Jotain epämiellyttävää oli tässä Samissa, en tiedä, että mitä. Joku häiritsi minua.
Vierailija kirjoitti:
Tän ohjelman casting oli tosi onnistunut, Terhi ja Sami ihan parasta antia. Sallan ja Akun olis voinut jättää pois kun ovat olleet muissakin ohjelmissa.
Sami oli ihan omaa luokkaansa ja sitten toi Petri, huh huh! Mieslapsia sanoisin.
Sanna ja se kaulaketjumies molemmat rauhallisia ja fiksuja. Samoin se kepulainen, jota kyllä kävi sääliksi. Christinaa samoin kun Sami oli niin tökerö. Pinja toivottavasti löytää jonkun hyvän miehen, joka on valmis perustamaan perheen. Aku voi jatkaa seuraaviin formaatteihin.
No Aku oli kyllä ihan tosi-tv mies, ei mitään suhdetta hakemassa. Samoin Salla tosi-tv nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Mutta epämukavuusalueelle menemisestä puhutaan toiselle usein keljuilevaan sävyyn, kun vihjataan, että toinen olisi laiska. Itse olen lähes koko elämäni epämukavuusalueella, mutta ehkä jatkossa olen myös mukavuusalueella - ei sekään voi huono asia olla, kun ihmisiksi elää kuitenkin ja pitää itsestään ja läheisistään huolta.
Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat? Voi hellanlettas mitä marttyyriutta. Et tainnut ymmärtää ollenkaan mitä edellinen tarkoitti epämukavuusalueella. Ei se ole esim. kidutuskammio, vaan ylipäätään mitä tahansa uusi tilanne tai asia, joka herkistää aistit ja kognition ja jossa joutuu ponnistelemaan. Esim. nurjan silmukan opettelu, uuden kahvinkeittimen käyttäminen.
Outoa säälitellä täällä Pinjaa. Hehän menivät kumpikin aikuisina ihmisinä tähän mukaan, formaatin riskit tietäen. Ihastuivat, olivat suhteessa täysin vapaaehtoisesti. Erosivat yhteisymmärryksessä ja hyvissä väleissä, nimenomaan Pinjan aloitteesta. Ovat ystäviä. Mikä tässä on niin kamalaa? Hieno kokemus kummallekin, varmasti oppivat itsestään ja ihmissuhteista paljon.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä siinä hyvä tarkoitus oli vanhemmillani. Mutta ei se poistanut ujoutta, vaan kahvipöytään tulo oli aina yhtä ahdistavaa vaikka ikävuosia kertyi.
Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet vain perusluonteeltasi epäsosiaalinen ihminen. Eivät kaikki nauti toisten ihmisten kanssa juttelusta. Itse tutustun mielelläni uusiin ihmisiin, mutta eivät kaikki ole uteliaita ja kiinnostuneita ihmisistä. Silti kaikkien on syytä osata olla kohteliaasti ihmisten seurassa, ettei kaikista tule juroja sameja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten?
No olen ujo vielä aikuisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet vain perusluonteeltasi epäsosiaalinen ihminen. Eivät kaikki nauti toisten ihmisten kanssa juttelusta. Itse tutustun mielelläni uusiin ihmisiin, mutta eivät kaikki ole uteliaita ja kiinnostuneita ihmisistä. Silti kaikkien on syytä osata olla kohteliaasti ihmisten seurassa, ettei kaikista tule juroja sameja.
En ole epäsosiaalinen - olen ujo. Ne ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat? Voi hellanlettas mitä marttyyriutta. Et tainnut ymmärtää ollenkaan mitä edellinen tarkoitti epämukavuusalueella. Ei se ole esim. kidutuskammio, vaan ylipäätään mitä tahansa uusi tilanne tai asia, joka herkistää aistit ja kognition ja jossa joutuu ponnistelemaan. Esim. nurjan silmukan opettelu, uuden kahvinkeittimen käyttäminen.
Jokainen valitsee itse tiensä. Joku pääsee helpolla, joku toinen ei. Ei siinä mitään marttyyriutta ole, jos joku laittaa itsensä usein ahtaalle. Se on vain hyvin kuluttavaa, vaikka siinä paljon oppii ja saakin. Hyvä on itse kunkin silti välillä olla ilman että itse vaatii itseltään suorituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat? Voi hellanlettas mitä marttyyriutta. Et tainnut ymmärtää ollenkaan mitä edellinen tarkoitti epämukavuusalueella. Ei se ole esim. kidutuskammio, vaan ylipäätään mitä tahansa uusi tilanne tai asia, joka herkistää aistit ja kognition ja jossa joutuu ponnistelemaan. Esim. nurjan silmukan opettelu, uu
Ei kaikki voi itse aina valita omaa tietään. Voi tulla sairauksia, sotaa, työttömyyttä, vahinkoraskaus jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat? Voi hellanlettas mitä marttyyriutta. Et tainnut ymmärtää ollenkaan mitä edellinen tarkoitti epämukavuusalueella. Ei se ole esim. kidutuskammio, vaan ylipäätään mitä tahansa uusi tilanne tai asia, joka herkistää aistit ja kognition ja jossa joutuu ponnistelemaan. Esim. nurjan silmukan opettelu, uu
Et sinä nyt kovin ahtaalle ole itseäsi laittanut, kun roikut juhannuksena vauvapalstalla.
Juu, totta kai on ikäviä sattumia, joihin ei voi vaikuttaa. Mutta lähtökohtaisesti kyllä voi elämänsä suuntaa itse ohjata. Sitä kirjoittaja ksi tarkoitti.
Vierailija kirjoitti:
Juu, totta kai on ikäviä sattumia, joihin ei voi vaikuttaa. Mutta lähtökohtaisesti kyllä voi elämänsä suuntaa itse ohjata. Sitä kirjoittaja ksi tarkoitti.
Ilmeisesti ei voi. Yhyy, olen ujo ja äiti ja isi pakottaa juttelemaan vieraille. Yhyy, olen uhrannut itseni muiden vuoksi epämukavuusalueelle ja itken marttyyriuttani vauvapalstalla. Yhyy, olen yksinäinen ja onneton ja vauvapalstailen juhannuksena.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tämä länsimaisen hyvinvointivaltion Hubble brag -harha.
Et sinä nyt kovin ahtaalle ole itseäsi laittanut, kun roikut juhannuksena vauvapalstalla.
Aiemmin laitoin itseni ahtaalle, mutta näin Juhannuksen kunniaksi ajatttelin rentoutua täällä kivalla Vauva-palstalla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei voi. Yhyy, olen ujo ja äiti ja isi pakottaa juttelemaan vieraille. Yhyy, olen uhrannut itseni muiden vuoksi epämukavuusalueelle ja itken marttyyriuttani vauvapalstalla. Yhyy, olen yksinäinen ja onneton ja vauvapalstailen juhannuksena.
Mikäs vika vauvapalstassa muka on?
Käskytettiin vai käskettiin?vanhemmatko käski vieraita käskemään teitä = käskyttää. Onpa outo perhe, ei ihme että lopputuloksena av-mamma