Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Turku on kiva kaupunki.
T: stadilainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi että Aku ja Pinja ovat eronneet kun vaikuttivat niin onnellisilta.
Kurjaa että Aku laittoi työt etusijalle vaikka Pinja jo teki kaksi isoa kompromissia: oli valmis siirtämään lasten tekoa vaikka äitiys on ollut hänen haaveensa lapsesta asti ja oli valmis laittamaan etäsuhteenkin toimimaan vaikka siitäkin oli sanonut että sellaiseen ei enää ryhtyisi.
Näki että Pinja oli tosissaan Akusta kiinnostunut ja halusi saada suhteen toimimaan. Harmi että Aku oli sitten lopulta noin itsekäs. Toivon että suloinen Pinja löytää pian häntä arvostavan miehen joka myös toivoo saavansa lapsia.
Aku taisi nyt tehdä aika ison mokan ja menetti melkoisen naisen. Luonnollinen ja taiteellinen, mukavanoloinen ja herttainen mutta silti napakka. ja varmaankin äidillinen ja perhekeskeinenkin, kun siitä haaveilee.
Aku haksahtaa aikanaan johonkin Mirella-tyypp
Se on täysin oikein tuollaisille akuille. Havahtuukohan Aku 45-vuotiaana siihen, että perhekin voisi olla kiva? Jää hänellä luu käteen ja se on oikein.
Kyllä aku ehtii nelikymppisenäkin saada perheen. Miehillä ei ole niin justiinsa tuon biologian kanssa. Parempi vaan jos alkaa olla henkisestikin kypsynyt sukukypsään ikään päässeen tulevan kumppaninsa tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Sami edelleen sinkku.
No sepä yllätys. Asuuko vielä äitinsä kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami edelleen sinkku.
Todennäköisesti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Terhistä vielä kuullaan
Olisi todella piristävä poikkeus johonkin tv-produktioon. Terhille oma show.
"Kun minä oon tämmönen karjalainen ja myö puhuttaan suoraan, niin iliman sarvia ja hamppaita kyssyisin sinulta nyt, ja kerropa ihan rehellisesti, jotta"...
Mahtaa Terhillä veri kiehua useastikin Kuopiossa asuessaan. Savolaisten avatessa suunsa vastuu tunnetusti siirtyy kuulijalle.
Niin, olen itse alun perin Kuopiosta ja toinen puoliskoni on isältä peritty karjalaisuus (Joensuu), joten en nyt ihan allekirjoita tätä. Olen asunut nyt useita vuosia Turussa, ja en kyllä ole ikinä tavannut tällaisia ihmisiä. En ole vielä löytän
"Et tule toimeen kenenkään kanssa"?
-No ainakin omasta mielestäni kirjoitin, että muutamia kivoja ihmisiä olen täällä tavannut (ja heidän kanssaan luonnollisesti tulen oikein hyvin toimeen).
Olen asunut myös lapissa, ei ongelmia, hienoja ihmisiä ovat. Töissä olen ollut ulkomailla, ja sielläkin kaikkien kanssa sujui. Savossa kun vietän aikaa, niin ei paremmasta väliä, samoin karjalan kunnailla.
Mutta tämä Turku :(
Kommenttisi kertoi siitä, että taidat itse olla hankala tyyppi, kun ilmeisesti haluat ärsyttää ja tahallisesti ymmärtää sanomiseni täysin väärin :D
Minulla oli ihailija Turusta, itse olen Itä-Suomesta. Kun ei minua saanut, totesi, että no, olet sellainen pikkukaupungin ihminen.... 😄.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli ihailija Turusta, itse olen Itä-Suomesta. Kun ei minua saanut, totesi, että no, olet sellainen pikkukaupungin ihminen.... 😄.
Hahahhaaa, no niinpä. Niiin tyypillistä. Tämä on aivan upean kaunis kaupunki, mutta täynnä hyvin itsekkäitä ja omahyväisiä tyyppejä.
Ja ei nämä Turun ympyrätkään mitenkään suuren Cityn meininkiä ole. Kaikki pyörii suhteilla ja pienet on piirit. Omat rinkinsä ja ympyränsä, kuin jotkut kultit, joihin ei pääse sisälle. Nenänvartta pitkin katsotaan. Kateus määräävä piirre.
Se ei ole mikään loukkaus, että toteaa tosiasiana, että joku on pienestä kaupungista tai kylästä kotoisin.
Mikä se sitten on? Vähättelyä. Itsekin ymmärtää, mistä on kotoisin.
Se on tosiasian toteamus. Kuten toteamus, että joku on maaseudulta, suurkaupungista, toisesta maasta jne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se sitten on? Vähättelyä. Itsekin ymmärtää, mistä on kotoisin.
Kertoo sinusta paljon, että koet moisen objektiivisen tosiasian toteamisen vähättelyksi ja loukkaannut. Miksi häpeät pikkukaupunkitaustaasi? Ei siinä ole mitään hävettävää. Ihan yhtä hyvä se on kuin suurkaupunkilaisuuskin.
Moni, erityisesti kepu, jopa pitää pikkukaupunkeja ja -kyliä parempina kuin suuria kaupunkeja. Jokaiseen makuun löytyy kyllä asuinpaikkoja, kannattaa nyt vaan olla ylpeä omasta taustasta. Olisi tosi tylsää, jos kaikki olisivat samanlaisista paikoista kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mikään loukkaus, että toteaa tosiasiana, että joku on pienestä kaupungista tai kylästä kotoisin.
Jos sen sanoo juuri torjutuksi tullut vähättelevään sävyyn niin se pitää sisällään oletuksen että pikkukaupunkista tulevat ovat jotenkin huonompia.
Terhi on saanu miehen 🥰. Sami sen sijaan sinkkuna...
Yleensä tämänkaltaisissa tuotannoissa tavataan antaa jokaiselle osallistujalle suunnilleen saman verran ruutuaikaa. Tämä tuotanto jätti osan ihan statisteiksi ja huomionhakuisimmat pääs ääneen ja kuviin. Olisin halunnut tietää onko Sannan ja Jarin ystävyys jatkunut, mitä ajatuksia vaikka Valtterilla on koko kaudesta, mutta osa jätettiin syrjään kun taas esim. Mirella vei koko ilmatilan samoilla vanhoilla jankutuksillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami edelleen sinkku.
Vaikuttikin peräkammarinpojalta, ei helpolla naista saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami edelleen sinkku.
Vaikuttikin peräkammarinpojalta, ei helpolla naista saa.
Pikemminkin tuo oli se, joka joutui torjumaan ensin yhden ja sitten vielä toisenkin naisen. Ja nämä kaksi jäivät tuosta torjunnasta kovin katkeriksi jopa vielä kuukausien jälkeenkin sen näyttäen.
Täällä ei saa sanoa "No Turku on ihan oma juttu" Siitä hermostuu joku turkulainen tai koskaan Turku vitsejä kuulematon😄