Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Selvästi on Mirella itse tai joku hänen läheisensä solvaamassa Terhiä täällä koko ajan. Veikkaan Mirellaa, koska hänellä on tuo myrkyllinen tapa yrittää saada negatiivinen huomio muualle. Oksettavaa käytöstä!! 🤮🤮🤮
Eli Terhi tai äitinsä taitaa olla sitten tämä pakkomielteinen Mirellan, Samin ja Sallan haukkuja. Terhi on kyllä pahin kiusaaja hetkeen mitä tulee tosi-tv:hen. 🤢🤢🤮
Ottipa koville kun sai Samilta pakit, täälläkin pitää käydä vielä miestä herjaamassa.
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia, sanoi Musti, kun muniaan nuoli :D
Tai kuten meillä sanotaan: makuasia sanoi kissa, kun pyllyään pesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästi on Mirella itse tai joku hänen läheisensä solvaamassa Terhiä täällä koko ajan. Veikkaan Mirellaa, koska hänellä on tuo myrkyllinen tapa yrittää saada negatiivinen huomio muualle. Oksettavaa käytöstä!! 🤮🤮🤮
Eli Terhi tai äitinsä taitaa olla sitten tämä pakkomielteinen Mirellan, Samin ja Sallan haukkuja. Terhi on kyllä pahin kiusaaja hetkeen mitä tulee tosi-tv:hen. 🤢🤢🤮
Ottipa koville kun sai Samilta pakit, täälläkin pitää käydä vielä miestä herjaamassa.
Aika hurjaa jos on, mielummin tahtoisin sen uskoa olevan vaan joku randomi mt-potilas, jolla paha olla ja oma peilikuva tuo yrjön suuhun.
Voi taivas mitä kommentteja taas! Niin lapsellista touhua..
Kuinkas monta lastenlasta tällä Terhillä olikaan? Mahtaa niitä hävettää katsoa mummon toilailuja telkkarista.
Mirella oli aika kaunis tyyliin 5v sitten. Nyt ikä rupee jo painamaan ja noi maggarat
Vierailija kirjoitti:
Voi taivas mitä kommentteja taas! Niin lapsellista touhua..
Silloinko menee aina lapselliseksi kun suosikkia alkaa joku arvostella, samoin kuten sinä kirjoittelet muista? :)
Hauskoja kommentteja taas Jodelissa Mirellasta
Vierailija kirjoitti:
Miksi Mirella käyttää itsellensä pieniä vaatteita? Näyttää kauhealta
Ei käytä, se on Terhi jota tarkoitat. Se läski.
Joonatan ja Aki ansaitsee niin paljon parempaa!!
Onkohan Pinja ja Aku enää yhdessä?
Oon seurannut tätä keskustelua jo pidempään ja kommentoinut itsekin osallistujien toilailuja tänne. Aiemmin keskustelu oli enemmän siitä ketkä sopii yhteen tai ei, miten pareille mahdollisesti käy tai miten kukakin on käyttäytynyt. Mutta viimeisimmät 20-30 sivua se on ollut lähes pelkkää ulkonäön arvostelua. Onko tähän keskusteluun liittynyt joku koulukiusaajien tai työpaikkakiusaajien porukka vai onko noin monella itsellään niin huono itsetunto että on pakko pilkata muita? Aika surullista jos koko ohjelmaa tai osallistujia ei osata analysoida muuten kuin sanoilla ruma tai läski. Eikö muuta sanottavaa ole?
Se on kun jotkut täällä tulee puolustelee sitä omaa suosikkiaan ja ei kestä jos joku ei tykkääkään siitä kyseisestä tyypistä ja sitten ruvetaan haukkumaan kaikkia läskiksi ja rumaksi. Puolustuskankannallle.
Ei pitäisi olla tarvetta mennä sieltä mistä on matalinta ja hyökätä ulkonäön kimppuun.
Olen itse arvostellut Mirellan käytöstä joka on mielestäni ollut törkeää, mutta en ole haukkunut hänen ulkonäköään sanallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi olla tarvetta mennä sieltä mistä on matalinta ja hyökätä ulkonäön kimppuun.
Olen itse arvostellut Mirellan käytöstä joka on mielestäni ollut törkeää, mutta en ole haukkunut hänen ulkonäköään sanallakaan.
Sama! Ja sitten tämä kys. henkilö, alkaa haukkumaan heti Terhin ulkonäköä, koska ei ooe mitään parempaa sanottavaa. Se on niin rumaa haukkua toisten ulkonäköä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Aki näkee Mirellassa?
Pulssin
Viimeisimmässä jaksossa kun parit tekivät lopullisia valintoja mielestäni Aki vaikutti paljon rakastuneemmalta kuin Mirella.
Mitäköhän Joonatan tarkoitti sillä kun sanoi että Mirella on ollut häntä kohtaan katkera ja sanoi että hänellä on paljon sitaatteja Mirellan sanomisista? Olisi kiva tietää nuo sitaatit. Ei kertonut kuin yhden, että Mirella olisi toivonut että hänen kanssa olisi asunut Aki ja Nils niin olisi tullut todellista kilpailua.
Nettikiusaajia ärsytttää Terhi, koska hän ja Sami muistuttaa kiusaajia näiden omasta parisuhteesta, jossa tuppisuu ja tunnetaidoton ukko mököttää sohvalla, kun itse tahtoisi rakentaa edes jotain alkeellista kommunikaatiota.
Tietysti sillä erolla, että Terhi nosti kissan pöydälle rohkeana ja räväkkänä, mitä kiusaajat itse eivät pysty tekemään omassa suhteessaan.
Käykö waltsu salilla?
https://www.instagram.com/waltzuj/p/C7rcrRwIhZH