Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
4141/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut tätä keskustelua jo pidempään ja kommentoinut itsekin osallistujien toilailuja tänne. Aiemmin keskustelu oli enemmän siitä ketkä sopii yhteen tai ei, miten pareille mahdollisesti käy tai miten kukakin on käyttäytynyt. Mutta viimeisimmät 20-30 sivua se on ollut lähes pelkkää ulkonäön arvostelua. Onko tähän keskusteluun liittynyt joku koulukiusaajien tai työpaikkakiusaajien porukka vai onko noin monella itsellään niin huono itsetunto että on pakko pilkata muita? Aika surullista jos koko ohjelmaa tai osallistujia ei osata analysoida muuten kuin sanoilla ruma tai läski. Eikö muuta sanottavaa ole?

Samaa olen katsonut. Vaikuttaa keskenkasvuisten kirjoittamilta.

Vierailija
4142/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmässä jaksossa kun parit tekivät lopullisia valintoja mielestäni Aki vaikutti paljon rakastuneemmalta kuin Mirella. 

Mitäköhän Joonatan tarkoitti sillä kun sanoi että Mirella on ollut häntä kohtaan katkera ja sanoi että hänellä on paljon sitaatteja Mirellan sanomisista? Olisi kiva tietää nuo sitaatit. Ei kertonut kuin yhden, että Mirella olisi toivonut että hänen kanssa olisi asunut Aki ja Nils niin olisi tullut todellista kilpailua.

Katsoin uusiksi ekaa jaksoa ja Mirella käyttäytyy siinä jo kuin koulukiusaaja. Kun Joonatan kysyy, mitä Mirella ostaisi hänelle synttärilahjaksi, hän nauraa Joonatanille päin naamaa ja vastaa, että uuden korvakorun. Ja sitten ostaakin, paljon rumemman kuin mitä Joonatan itse treffeillä piti. Haastattelussa Joonatan sanoo, että treffeillä Mirella kritisoi häntä, mutta ehkä se oli vain leikkiä. No, riittihän sitä kritiikkiä sitten myöhemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4143/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannut tätä keskustelua jo pidempään ja kommentoinut itsekin osallistujien toilailuja tänne. Aiemmin keskustelu oli enemmän siitä ketkä sopii yhteen tai ei, miten pareille mahdollisesti käy tai miten kukakin on käyttäytynyt. Mutta viimeisimmät 20-30 sivua se on ollut lähes pelkkää ulkonäön arvostelua. Onko tähän keskusteluun liittynyt joku koulukiusaajien tai työpaikkakiusaajien porukka vai onko noin monella itsellään niin huono itsetunto että on pakko pilkata muita? Aika surullista jos koko ohjelmaa tai osallistujia ei osata analysoida muuten kuin sanoilla ruma tai läski. Eikö muuta sanottavaa ole?

Samaa olen katsonut. Vaikuttaa keskenkasvuisten kirjoittamilta.

Luulen että yksi ja sama kirjoittaa nuo viestit, tai kaksi eri kirjoittajaa, toinen haukkuu Mirellaa hänen painostaan ja toinen Terhiä rumuudesta/vanhuudesta. Molemmat naiset ovat kuitenkin kivan näköisiä mielestäni, käytöksestä voi olla montaa mieltä.

Vierailija
4144/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinja ja Aku joukon fiksuimmat. Välittivät toisista aidosti. Aku ymmärsi täysin Nilsiä. Mirella kyllä nolasi itsensä kyllä täysin. Kaikille ei näköjään alko sovi jos muisti rupeaa pätkii :). Toisaalta myös Terhi ja Christiina olisivat voineet olla hiljaa jonkun aikaa. Christiina voi itku , kun ei saanut fyysistä läheisyyttä. Eihän siellä muutkaan parit itkeneet aiheesta. 

Vierailija
4145/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Terhi on 29v :O vuosi ikäeroa waltteriin!!!

Vierailija
4146/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Mirella on niin kauhea ihminen? 

Vierailija
4147/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä miten Mirella luulee olevansa parempi kuin muut. Heti ekoilla treffeillä meni haukkuu Joonatanin korvista ja sitten naurut perään. Vain narsisti käyttäytyy tuolla tavalla. 

Vierailija
4148/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Mirella kirjoilla?

Vierailija
4149/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatan , kun lähti hänellä oma korvakoru korvassa. Ei tainnut olla sitä minkä Mirella osti.

Vierailija
4150/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirella pistänyt instan yksityiseksi. Sai niin paljon haukkuja ettei kestänyt enää. Ei ole kovin ylpeä esiintymisestään ohjelmassa, näin arvelen

Vierailija
4151/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mirella ei ole ollut noissa yhteisissä illanistujaisissa, joten olen varma, ettei kukaan halua olla tekemissä hänen kanssaan. Kaikki tajusi miten valehtelee. Niils parka. 

Olihan se, vai mihin viittaat?

Vierailija
4152/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu,ei voinut katsoa kuin ekat 10 min Mirellaa.

Taitaa olla etelä pohjanmaalta, seinäjoelta. Ahdasmielistä ja erikoista porukkaa siellä. 

Vierailija
4153/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä "sami" ja "terhi" kummatkin kiinnostuneempia muista osallistujista jotka on nuorempia ja ei ehkä niin määräileviä. 

Vierailija
4154/4992 |
08.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käsitä miten Mirella luulee olevansa parempi kuin muut. Heti ekoilla treffeillä meni haukkuu Joonatanin korvista ja sitten naurut perään. Vain narsisti käyttäytyy tuolla tavalla. 

Ehkä hänen mielestä oli liian naismainen korvakoru. Etelä pohjanmaalla ei suvaita mitään "homohtavaa". 

Vierailija
4155/4992 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä näiden osallistujien Instagramit on? 

Vierailija
4156/4992 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hänen mielestä oli liian naismainen korvakoru. Etelä pohjanmaalla ei suvaita mitään "homohtavaa". 

Oliko näin että Joonatan on biseksuaali?

Vierailija
4157/4992 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Éikös tämä Mirella sanonut treffeillä, että hän haluaisi hankkia Joonatanille uuden korvakoruntreffeillä synttärilahjaksi. Tuskin sanoisi noin  jos tämä "homahtava" seikka haittaisi häntä. Joo kyllä Pohjanmaalla tuntuu joillakin olevan ongelmia miesten välisen seksin suhteen kuten oli juuri juttua Hesarissa muistaakseni isokyrölaismetsässä löytyneistä kortsuista

Vierailija
4158/4992 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

salla todella isolla egolla varustettu, kuin pitäisi itseään jonain missinä!

Vierailija
4159/4992 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ohjelma on kyllä parempi , kuin ensi treffit alttarilla. Oli jännitystä ja draamaa. Jotkut veti lärvit ja sen huomasi käytöksestä. Saman katon alla asua jos toinen ei miellytä yhtään , niin ei varmasti ole lystiä.

Vierailija
4160/4992 |
09.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Nils tinderissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi