Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Mirella näyttää kyllä reilusti yli 30v
Jos noin niin Terhi sitten varmaan 75v 🤣😂
Onko Terhi jo mumma? Monta lastenlasta hänellä? Mahtaa hävettää lapsia kun mumma tylytti ja kiusasi kivaa miestä telkkarissa.
Mikä tota Terhiä vaivaa, eikö kukaan ole opettanut pukeutumista? Ihrat tursuaa vaatteiden välistä 🤢 oikean kokoiset vaatteet saisivat hänet näyttämään vähemmän lihavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mirella ja Pinja; onks ne ollut aiemmin jossain tosi-TV:ssä? Voisin vannoa, että mä oon nähnyt ne aiemmin jossain ohjelmassa.
Pinja, eikös hän ole sirkustaiteilija? Varmasti moni nähnyt.
Mirellasta ei hajua.
Se jenkkikopio ihan kaikenlaisista pariutumissarjoista, jonka nimeä en muista, on ollut jossain kotimaisessa pariutumissarjassa aikaisemminkin.
Pinja on kylläkin trapetsitaiteilija
Vierailija kirjoitti:
Mikä tota Terhiä vaivaa, eikö kukaan ole opettanut pukeutumista? Ihrat tursuaa vaatteiden välistä 🤢 oikean kokoiset vaatteet saisivat hänet näyttämään vähemmän lihavalta.
Ole hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota pallomahaa saa peitettyä millään kaavulla. Onkohan Terhillä vauva masussa? Sami tuskin isä on.
Selvästi on Mirella itse tai joku hänen läheisensä solvaamassa Terhiä täällä koko ajan. Veikkaan Mirellaa, koska hänellä on tuo myrkyllinen tapa yrittää saada negatiivinen huomio muualle. Oksettavaa käytöstä!! 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Selvästi on Mirella itse tai joku hänen läheisensä solvaamassa Terhiä täällä koko ajan. Veikkaan Mirellaa, koska hänellä on tuo myrkyllinen tapa yrittää saada negatiivinen huomio muualle. Oksettavaa käytöstä!! 🤮🤮🤮
Jep! Tätä myös itse mietin. tosi lapsellista käytöstä.
Tuo Terhin jatkuva mollaaminen on naurettavaa ja kirjoitustyylin perusteella samalta ihmiseltä.
Todella alhaista toimintaa mollata ulkonäköä tuolla tavalla. Ihan tulee yläasteikäinen koulukiusaaja mieleen ja se se varmaankin on.
Lopeta nyt herranjestas se äläkä nolaa itseäsi enempää.
En tiedä kuka solvaa ketäkin. Sitten toisia saa haukkua vaikka kuinka pahasti. Jopa nimitellään sairaaksi. Toisista ei saa sanoa mitään. Aika naurettavaa. Itse kiinnitin kuinka Samia haukutaan silmistä. Sehän voi johtua mistä vaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä kuka solvaa ketäkin. Sitten toisia saa haukkua vaikka kuinka pahasti. Jopa nimitellään sairaaksi. Toisista ei saa sanoa mitään. Aika naurettavaa. Itse kiinnitin kuinka Samia haukutaan silmistä. Sehän voi johtua mistä vaan.
Tämä. Mitäs jos ihan vaan käytös olisi se mihin puututaan. Ulkonäkö on kuitenkin lopulta pintaa.
Makuja on monia, sanoi Musti, kun muniaan nuoli :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä tapahtuu??
Luultavasti pari koulukiusaavaa teiniä tahallaan sotkee ja yrittää ärsyttää. Mitähän he ajattelevat toimistaan vaikka 10 vuoden kuluttua jos järki kasvais päähän siihen mennessä. Näkee selvästi että kyseessä on muutaman henkilön kiusaaminen. Tosi noloa heille.
Onkohan toi Sami miettinyt et ihmiset katsoo tätä ohjelmaa. Ja no Mirellakin, mut jotain suodatinta pitäisi olla. Toisaalta kyllä hyvät red flägit Suomen kansalle telkkarissa. Salla nyt ei oo muuta miettinytkään kuin et miltä aamutakki ja piha kengät näyttää telkkarissa.
Huomaa kommenttien tasosta että koululaisilla on loma alkanut.
Mirellalle sopisi mieheksi Mison Sere. En tiedä yhtään mistä tuli mielen.
Pinja ja Aku mä toivon, että ne on vielä yhdessä
https://insta-stories-viewer.com/teeelika/
Terhi on kuntosalilla ja tikissä, joten lopettkaa haukkuminen!
Jos joku nuorista pojista oli kertonut omaavansa grannyfetissin? Valtteri esim?