Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Niils ei valehtele, vaan Mirella valehtelee ja sen tietää kaikki. Mirella ei vaan asiaa myöntänyt kun pelkää mitä suomen kansa hänestä ajattelee. Voin sanoa, ettei yhtään mitään hyvää
Jodelissa oli Mirellasta paljon mielenkiintoista juttua. Joku sen vanha luokkakaveri yms kirjoittaneet hänestä näkee kyllä selvästi, että ne on totta.
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa oli Mirellasta paljon mielenkiintoista juttua. Joku sen vanha luokkakaveri yms kirjoittaneet hänestä näkee kyllä selvästi, että ne on totta.
Sinä hullu se siellä larppaamassa vanhaa luokkakaveria, kyllä sun metkut tiedetään 😂🤡
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kysymys. Miksi Mirella käkättää koko ajan? Se on niin noloa kun joka lauseen lopussa alkaa se nauru. Se on ivallista naurua kyllä.
Tiedetään, jos Mirella olisi Terhin näköinen, nauru olisi sinusta ihanaa ja hersyvää ja rentoa. :D :D
Joo luin ne Jodel keskustelut kanssa. Melkoista toimintaa nuoremmalta Mirellalta myös. Miten huono kasvatus on hänellä ollutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jokos Mirellan huo.rittelija on saanut lääkkeensä ja rauhoittunut?
Ei valitettavasti, palasi juuri linjoille Mirellavihaviesteineen. Niuvalta kirjoittelee tänne.
Siis lakkasiko Mirella sen kynsiä kun oli jäähyväisten aika? Ei voi olla totta. Naurettiin niin miehen kanssa tälle. Miten huonokäytöksinen voi ihminen olla
Täällä puolustelee Mirellaa näköjään joko sen mamma tai sitten Mirella itse. Molemmista olen huolissani, koska kirjoitustyyli on luokkaa ala-aste.
Aku ja Pinja myös tottakai Niilsin puolella. Kyllä nekin tajusi mitä Mirella on naisiaan. Ei ole ollut edes yhteisissä illanistujaisissa, joka kertoo, ettei kukaan heistä halua häntä sinne.
Onko muuten Mirella minkä ikäinen ? 35? 37?
Mirellalle sopisi ehkä lyhyemmät hiukset. Ihan kauhea rotanhäntä hänellä. Tosi ohuet ja huonokuntoiset.
Aku onneksi Niilsin puolella ja koko suomen kansa. Go Niils. Mirella kasva aikuiseksi.
Pelkkää teatteria tuo Mirella! Tulee mielen joku salkkareiden hahmo.
Mirella ja Pinja; onks ne ollut aiemmin jossain tosi-TV:ssä? Voisin vannoa, että mä oon nähnyt ne aiemmin jossain ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Mirella ja Pinja; onks ne ollut aiemmin jossain tosi-TV:ssä? Voisin vannoa, että mä oon nähnyt ne aiemmin jossain ohjelmassa.
Pinja, eikös hän ole sirkustaiteilija? Varmasti moni nähnyt.
Mirellasta ei hajua.
Se jenkkikopio ihan kaikenlaisista pariutumissarjoista, jonka nimeä en muista, on ollut jossain kotimaisessa pariutumissarjassa aikaisemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko muuten Mirella minkä ikäinen ? 35? 37?
Näyttää 27v? Miksi sinne oli laitettu se yksi vanha nainen, Terhikö oli? Eihän siellä ollut hänelle samanikäistä miestäkään, nuorin miehistä taisi olla nelikymppinen.
Mirella näyttää kyllä reilusti yli 30v
Se plösö pallokala oli Terhi!