Tiedätkö ihmistyypin, jonka ei tarvitse kuin olla olemassa niin herättää vihaa?
Kaikki sanomiset väännetään joksikin negaksi ja vaikka ei sano mitään sekin on negatiivinen kannanotto. Tunnen tällaisen ja hieman säälin häntä.
Kommentit (104)
Sääli mieluummin niitä myrkkymyllyjä siinä ympärillä. Jotain vikaa on oltava korvien välissä jos jonkun pelkkä olemassaolo nostattaa vihaa. Kannattaa miettiä, mistä se kumpuaa. Tuollaisella ihmisellä on itsellään paha olla.
Suomalaiset nyt vihaa kaikkia muita ihmisiä. Aina löytyy joku syy.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Silloin jos jonkun olemassaolo häiritseeja aiheuttaa vihaa, niin ongelma on vihan kokijan.
Miksi tuhlaat aikaasi ihmisiin jotka herättää tuollaisia tunteita?
Ainiin. Siksi kun olet nainen ja teidän maailmassa esitetään että ollaan erilaisia kuin ollaan oikeasti. #toksinenfeminismi.
Siis mitä hel vettiä sä selität?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Silloin jos jonkun olemassaolo häiritseeja aiheuttaa vihaa, niin ongelma on vihan kokijan.
Miksi tuhlaat aikaasi ihmisiin jotka herättää tuollaisia tunteita?
Ainiin. Siksi kun olet nainen ja teidän maailmassa esitetään että ollaan erilaisia kuin ollaan oikeasti. #toksinenfeminismi.
Siis mitä hel vettiä sä selität?:D
#miehetymmärtää mitä selitän.
Vierailija kirjoitti:
Sääli mieluummin niitä myrkkymyllyjä siinä ympärillä. Jotain vikaa on oltava korvien välissä jos jonkun pelkkä olemassaolo nostattaa vihaa. Kannattaa miettiä, mistä se kumpuaa. Tuollaisella ihmisellä on itsellään paha olla.
Mutta voiko kaikki muut olla väärässä ja se yksi vihan kohde oikeassa?
Kyllä. Tämä ihmistyyppi määrittelee aina ITSE ITSENSÄ näin. Se ei ole muiden kokemus vaan heidän omansa. "Kaikki vain vihaavat minua vaikken tee mitään"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta voiko kaikki muut olla väärässä ja se yksi vihan kohde oikeassa?
Lahjakas manipuloija saa halutessaan muutkin vihaamaan. Silmiä ja korvia auki nyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tämä ihmistyyppi määrittelee aina ITSE ITSENSÄ näin. Se ei ole muiden kokemus vaan heidän omansa. "Kaikki vain vihaavat minua vaikken tee mitään"
Mul on tää adhd ja autismi ja oon vähä asperger ja kaikkien pitää ymmärtää miks oon ilkee ja ikävä, ei se oo mun vika. Se on yhteiskunnan vika ja mua sorretaan
Olen itse sellainen. En tiedä, miksi minua vihataan.
Tiedän. Olen itse just tuollainen ja siksi enää ei juurikaan huvita edes puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mul on tää adhd ja autismi ja oon vähä asperger ja kaikkien pitää ymmärtää miks oon ilkee ja ikävä, ei se oo mun vika. Se on yhteiskunnan vika ja mua sorretaan
Ja te runkkarit haluatte ilmaisen panon. En ole teille mitään auki.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse sellainen. En tiedä, miksi minua vihataan.
Se varmaan selviäis helposti jos kysyisit joltain vihaajaltasi. Tosin jos se johtuu kauneudesta, varakkuudesta, kauniista puolisosta, lapsista tms niin kateusvihaa ei koskaan myönnetä.
Olen sellainen. Huvittavinta on että minusta yleensä pidetään sellaisissa ihmiskontakteissa jossa nähdään kertaluonteisesti. Lapset pitävät minusta yleensä aina, mutta aikuiset joita kohtaa useammin...olen melko hiljainen enlä sano pahasti, mutta jokin piirre on mikä ärsyttää.
Miksi vihaat ja väännät negaksi? Kaikki me kuollaan kuitenkin kun syntymä on kuolemantuomio :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja te runkkarit haluatte ilmaisen panon. En ole teille mitään auki.
Mitään panoa halua mt ongelmaiselta palstapsykolta. Oma käsi aina parempi ku hullun v'ttu.
Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people
Tuossa itärajan toisella puolella niitä on noin 140 miljoonaa.
En. Yleensä ihmiset tekevöt jotain ärsyttääkseen tai sitten ärsytys on ärsyyntyjän päässä
Mulla on työkaveri, jonka puhetyyli on niin ärsyttävä, etten voi olla samassa tilassa hänen kanssaan.