Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedätkö ihmistyypin, jonka ei tarvitse kuin olla olemassa niin herättää vihaa?

Vierailija
05.03.2024 |

Kaikki sanomiset väännetään joksikin negaksi ja vaikka ei sano mitään sekin on negatiivinen kannanotto. Tunnen tällaisen ja hieman säälin häntä.

Kommentit (104)

Vierailija
1/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työkaveri, jonka puhetyyli on niin ärsyttävä, etten voi olla samassa tilassa hänen kanssaan. 

Vierailija
2/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli mieluummin niitä myrkkymyllyjä siinä ympärillä. Jotain vikaa on oltava korvien välissä jos jonkun pelkkä olemassaolo nostattaa vihaa. Kannattaa miettiä, mistä se kumpuaa. Tuollaisella ihmisellä on itsellään paha olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset nyt vihaa kaikkia muita ihmisiä. Aina löytyy joku syy.

Vierailija
4/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen se.

Vierailija
5/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Silloin jos jonkun olemassaolo häiritseeja aiheuttaa vihaa, niin ongelma on vihan kokijan. 

Miksi tuhlaat aikaasi ihmisiin jotka herättää tuollaisia tunteita? 

Ainiin. Siksi kun olet nainen ja teidän maailmassa esitetään että ollaan erilaisia kuin ollaan oikeasti. #toksinenfeminismi.

Siis mitä hel vettiä sä selität?:D

Vierailija
6/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Silloin jos jonkun olemassaolo häiritseeja aiheuttaa vihaa, niin ongelma on vihan kokijan. 

Miksi tuhlaat aikaasi ihmisiin jotka herättää tuollaisia tunteita? 

Ainiin. Siksi kun olet nainen ja teidän maailmassa esitetään että ollaan erilaisia kuin ollaan oikeasti. #toksinenfeminismi.

Siis mitä hel vettiä sä selität?:D

#miehetymmärtää mitä selitän.

Vierailija
7/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääli mieluummin niitä myrkkymyllyjä siinä ympärillä. Jotain vikaa on oltava korvien välissä jos jonkun pelkkä olemassaolo nostattaa vihaa. Kannattaa miettiä, mistä se kumpuaa. Tuollaisella ihmisellä on itsellään paha olla.

Mutta voiko kaikki muut olla väärässä ja se yksi vihan kohde oikeassa?

Vierailija
8/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tämä ihmistyyppi määrittelee aina ITSE ITSENSÄ näin. Se ei ole muiden kokemus vaan heidän omansa. "Kaikki vain vihaavat minua vaikken tee mitään"

Vierailija
9/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta voiko kaikki muut olla väärässä ja se yksi vihan kohde oikeassa?

Lahjakas manipuloija saa halutessaan muutkin vihaamaan. Silmiä ja korvia auki nyt. 

Vierailija
10/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tämä ihmistyyppi määrittelee aina ITSE ITSENSÄ näin. Se ei ole muiden kokemus vaan heidän omansa. "Kaikki vain vihaavat minua vaikken tee mitään"

Mul on tää adhd ja autismi ja oon vähä asperger ja kaikkien pitää ymmärtää miks oon ilkee ja ikävä, ei se oo mun vika. Se on yhteiskunnan vika ja mua sorretaan

Vierailija
11/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sellainen. En tiedä, miksi minua vihataan.

Vierailija
12/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Olen itse just tuollainen ja siksi enää ei juurikaan huvita edes puhua.

Vierailija
13/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mul on tää adhd ja autismi ja oon vähä asperger ja kaikkien pitää ymmärtää miks oon ilkee ja ikävä, ei se oo mun vika. Se on yhteiskunnan vika ja mua sorretaan

Ja te runkkarit haluatte ilmaisen panon. En ole teille mitään auki.

Vierailija
14/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sellainen. En tiedä, miksi minua vihataan.

Se varmaan selviäis helposti jos kysyisit joltain vihaajaltasi. Tosin jos se johtuu kauneudesta, varakkuudesta, kauniista puolisosta, lapsista tms niin kateusvihaa ei koskaan myönnetä.

Vierailija
15/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen. Huvittavinta on että minusta yleensä pidetään sellaisissa ihmiskontakteissa jossa nähdään kertaluonteisesti. Lapset pitävät minusta yleensä aina, mutta aikuiset joita kohtaa useammin...olen melko hiljainen enlä sano pahasti, mutta jokin piirre on mikä ärsyttää.

Vierailija
16/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihaat ja väännät negaksi? Kaikki me kuollaan kuitenkin kun syntymä on kuolemantuomio :(

Vierailija
17/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja te runkkarit haluatte ilmaisen panon. En ole teille mitään auki.

Mitään panoa halua mt ongelmaiselta palstapsykolta. Oma käsi aina parempi ku hullun v'ttu.

Vierailija
18/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Great minds discuss ideas, average minds discuss events, small minds discuss people

Vierailija
19/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa itärajan toisella puolella niitä on noin 140 miljoonaa.

Vierailija
20/104 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yleensä ihmiset tekevöt jotain ärsyttääkseen tai sitten ärsytys on ärsyyntyjän päässä