Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subwaysta alkaa saamaan ruokaa nopeammin kuin koskaan.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Suomalaiset av-mammat uskaltaa kokeilla subia.

Johan sitä on syöty ajat sitten. 20v. sitten.

Vierailija
22/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt noita Subin toimintatavasta vinkujia. Jokainen voi kuitenkin ihan omatoimisesti valita sellaisen paikan mistä patonkinsa haluaa ostaa ja jos Subin tilaaminen on liian vaikeaa, niin voi valita toisen vaihtoehdon.

Joskus ei ole kuin se yksi vaihtoehto esim. rautatieasemilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt Suomalaiset av-mammat uskaltaa kokeilla subia.

Johan sitä on syöty ajat sitten. 20v. sitten.

24 vuotta sitten tuli Subway Suomeen. Myös av-papat saavat siellä syödä.

Vierailija
24/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt noita Subin toimintatavasta vinkujia. Jokainen voi kuitenkin ihan omatoimisesti valita sellaisen paikan mistä patonkinsa haluaa ostaa ja jos Subin tilaaminen on liian vaikeaa, niin voi valita toisen vaihtoehdon.

Ota eväät himastasi mukaan.

Vierailija
25/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subwaysta ei ole saanut koskaan ruokaa.

Vierailija
26/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tykännyt Subista sen takia, et saa sellasen kuin haluaa - itse valita. Täydellinen syötävä :) Mulla on ollut samat vaihtoehdot ikuisuuden ja noin 1-2 kertaa kuussa käyn sen ostaan.

Mihään valmisratkaisua en tule ostamaan!!

Vierailija
27/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina tykännyt Subista sen takia, et saa sellasen kuin haluaa - itse valita. Täydellinen syötävä :) Mulla on ollut samat vaihtoehdot ikuisuuden ja noin 1-2 kertaa kuussa käyn sen ostaan.

Älä hermostu. Ei sun ole pakko.

Vierailija
28/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Subwaysta ei ole saanut koskaan ruokaa.

Ei ne viinaakaan myy. Kyllä patonki ruokaa on.

Vierailija
29/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kannattavaa?

Vierailija
30/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, naureskellaanko siellä vielä asiakkaille ja tuhahdellaan sekä kuvataan ilman lupaa, jos ei osaa/ ole nopein tilaaja?

Siinä videolla esiintyi työntekijä asiakkaana, ei siis pilailtu yksittäiselle asiakkaalle.

Vierailija
31/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos luojan, tätä olen odottanut ja ihmetellyt miksei valmiita vaihtoehtoja ole. T. Jännittäjä-panikoija

Vierailija
32/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos luojan, tätä olen odottanut ja ihmetellyt miksei valmiita vaihtoehtoja ole. T. Jännittäjä-panikoija

Sama täällä. Nyt tulee käytyä varmaan useammin kuin ennen.👍

Vierailija
33/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sama t. ruokarajoitteinen eli olen tyytyväinen kun ei tarvitse myyjäparkoja tentata, mitä kussakin tuotteessa on vain valita suoraan itselleni sopivat ainesosat. Vähän on kyllä kutina, että tämä tulee karsimaan valikoimaa jatkossa.

Vierailija
34/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin subissa käymisen aikoinaan kun pitkin hampain kertoivat käyttävänsä thaimaalaista kanaa ja kalkkunaa. Ennen joulua googlasin äkkinälässä asiaa josko olisi muuttunut, mutta nykyään ei saa mitään tietoa lihojen ym alkuperästä, en syö jos en saa oleellisia tietoja ruoan sisällöstä. Pitäkää känttynne!

Vierailija
35/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla ne tehdään tilauksesta, taitaa olla muutama kymmenen sekuntia mitä homma nopeutuu.

Vierailija
36/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota eväät himastasi mukaan.

Ai silloin kun olen menossa parin päivän reissun jälkeen kotiin?

Vierailija
37/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin subissa käymisen aikoinaan kun pitkin hampain kertoivat käyttävänsä thaimaalaista kanaa ja kalkkunaa. Ennen joulua googlasin äkkinälässä asiaa josko olisi muuttunut, mutta nykyään ei saa mitään tietoa lihojen ym alkuperästä, en syö jos en saa oleellisia tietoja ruoan sisällöstä. Pitäkää känttynne!

Nykyään se tieto lihan alkuperästä nimenomaan pitää olla saatavilla, jos ei näkyvillä, niin henkilökunnan pitää osata kertoa.

https://www.ruokavirasto.fi/elintarvikkeet/elintarvikeala/pakkausmerkin…

Vierailija
38/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mat kommer du aldrig att få därifrån.

Vierailija
39/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi, mutta tietoa ei osata antaa vaikka paikan pitäjältä sähköpostilla kysyy. Liian epämääräistä viestintää, ei sovi laatuuni.

Vierailija
40/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtaa varmaan siihen että työntekijöitä vähennetään ja joku paniikissa yksin kassalla oleva nuori joutuu juosta ees taas hoitamassa koko kojua

Ei tähänkään asti ole ollut kuin yksi työntekijä lähi-Subwayssä. Hän käy asiakas kerrallaan tiskin läpi ja lopuksi rahastaa. Sen jälkeen hän siirtyy toiseen reunaan ottaen uuden asiakkaan. 

Ellei nyt ol kauheasti arponut täytteiden kanssa, niin uudistus ei nopeuta ruuan saamista. Yleensä joudut sen verran odottamaan edellisen asiakkaan ollessa vuorossa, että ehdit tehdä valintasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi