Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subwaysta alkaa saamaan ruokaa nopeammin kuin koskaan.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei linkkejä mainostaja

Vierailija
2/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on hyvä idea. Katoaakohan vanha tapa tilata vähitellen kokonaan? Toivottavasti ei. On kiva, kun saa valita täytteet itse alusta loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupastakin saa nykyään hyviä täytettyjä patonkeja. Ei toki ole lämpimiä sitten.

Vierailija
4/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupastakin saa nykyään hyviä täytettyjä patonkeja. Ei toki ole lämpimiä sitten.

Myydään kaupassa ruokaakin ja silti ihmiset käyvät ravintoloissa syömässä.

Vierailija
5/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa käydä Subissa syömässä ensi viikonloppuna. Njamskis!

Vierailija
6/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää tilata kun pitää melkein itse tehdä koko sämpylä.

Vierailija
7/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri on niin ujo ja arka, että hän pyytää, että tilaan hänelle saman kuin itse otan. Pelkää, ettei osaa tai mokaa jotenkin niiden kysymysten kanssa.

Vierailija
8/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt sentään. Tilaaminen on helppoa.

Vierailija
9/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä johtaa varmaan siihen että työntekijöitä vähennetään ja joku paniikissa yksin kassalla oleva nuori joutuu juosta ees taas hoitamassa koko kojua

Vierailija
10/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi kaveri on niin ujo ja arka, että hän pyytää, että tilaan hänelle saman kuin itse otan. Pelkää, ettei osaa tai mokaa jotenkin niiden kysymysten kanssa.

Ymmärrän hyvin. Jännittäjiltä voi jäädä menemättä tuollaisiin paikkoihin. Onneksi autat kaveriasi. Kaikilla sitä auttavaa läheistä ei ikävä kyllä ole.

Vierailija
11/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä johtaa varmaan siihen että työntekijöitä vähennetään ja joku paniikissa yksin kassalla oleva nuori joutuu juosta ees taas hoitamassa koko kojua

Oppiipahan työntekoa siinä vaiheessa.

Vierailija
12/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Suomalaiset av-mammat uskaltaa kokeilla subia.

Vierailija
13/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana teriyaki jää jatkossa syömättä ainakin valmiina pakettina koska en voi syödä maissia. Jos voi tilata saman ilman sitä ni ok. Käyn muutenkin tuolla todella harvoin, pari x vuodessa

Vierailija
14/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että tarjotaan valmiita. En nyt ujoinkaan ole, mutta en pidä siitä että täytyy joka kohdalla olla kertomassa mitä seuraavaksi haluaa. Enkä ole osannut kovin hyviä täytteitä ja yhdistelmiä pyytää, kun lopputulos ei ole ollut kovin maittava. En ole siksi Subissa käydäkään. Kaupan valmis savulohipatonki jossa on mukana kananmunaa, on ihan paras ja tummalla leivällä jos mahdollista.

Vierailija
15/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sieltä tähänkin asti saanut tilata "valmiita" leipiä sanomalla voileipätaiteilijalle, että "otan ton italian bmt:n, valitse sä siihen leipä ja täytteet". 

Vierailija
16/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No silloin ei varmaan kannata mennä tilaamaan leipää sellaisesta ravintolasta, jossa ideana on määrittää koko leipä täysin asiakkaan toiveiden mukaisesti.

Vierailija
17/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, naureskellaanko siellä vielä asiakkaille ja tuhahdellaan sekä kuvataan ilman lupaa, jos ei osaa/ ole nopein tilaaja?

Vierailija
18/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Jännittäjiltä voi jäädä menemättä tuollaisiin paikkoihin. Onneksi autat kaveriasi. Kaikilla sitä auttavaa läheistä ei ikävä kyllä ole.

Pakottaako joku tuollaiset jännittäjät sinne Subiin? Ymmärääkseni asiakas voi ihan itse valita mistä sämpylänsä hakee.

Vierailija
19/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kana teriyaki jää jatkossa syömättä ainakin valmiina pakettina koska en voi syödä maissia. Jos voi tilata saman ilman sitä ni ok. Käyn muutenkin tuolla todella harvoin, pari x vuodessa

Juuri tästä syystä tuo homma ei varmaan toimi, koska halutaan kuitenkin alkaa säätämään niitä valmisvaihtoehtoja. Tai sitten siellä otetaan oikeasti tiukka linja noihin.

Vierailija
20/62 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt noita Subin toimintatavasta vinkujia. Jokainen voi kuitenkin ihan omatoimisesti valita sellaisen paikan mistä patonkinsa haluaa ostaa ja jos Subin tilaaminen on liian vaikeaa, niin voi valita toisen vaihtoehdon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän