Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Subwaysta alkaa saamaan ruokaa nopeammin kuin koskaan.

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku käy Subwayssä? Eikö toi oo vähän 90-luvun juttu?

Vierailija
42/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö taas jotain jota ei voida toimittaa kuten toisessa pikaruokapaikassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset kykenee käymään ravintoloissa, jos Subwayssä iskee paniikki ja jännittää? Menet ravintolaan, ennen ruokalistan saamista jo kysytään mitä juot. Pitäisi siinä tarjoilijan seistessä vieressä osata valita. Ruokalistasta pitäisi osata sitten valita syötävää ja salaattipöydästäkin kyetä valitsemaan. Kahvilaan mennessä lasin takaa joutuu valitsemaan ehkä arvailla mitä sämpylän tai croisantin sisään on pakattu, Pahimmillaan pitää kysyä myyjältä, mitä raaka-aineita jossain on.

Vierailija
44/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana sanoa että kaikki vihannekset, lisukkeet ja mausteet. Se jo yksinkertaistaa tilaamista. Lisäksi otan aina saman kastikkeen ja leivän.

Vierailija
45/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää tilata kun pitää melkein itse tehdä koko sämpylä.

Näitä Suomen uusavuttomia taas höpöttämässä! Mikä siinä on vaikeaa jos vaikka sormella näyttää mitä haluaa sämpylän väliin? Toisaalta itse en enää syö lainkaan Subwayn sämpylöitä, nehän tuodaan jäisinä muualta maailmasta Suomeen, mikä energiatuhlaus! Ja sämpylät itsessään on määritelty pullaksi, leipiä ne eivät ole runsaan sokeripitoisuutensa vuoksi! Siitä vaan lihottamaan itseään....

Vierailija
46/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subwayn pitäisi ottaa mallia Finnairin konseptista: 

- Haluatteko aamiaista?

- Millaisia vaihtoehtoja teillä on?

- Joko haluatte tai ette!

Vierailija
47/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kestänyt kuin 30 vuotta tajuta Subwayllä että pikamössöpatongin yksityiskohtainen nysväys lähinnä ärsyttää?

En halua normiravintolassakaan listailla mitä aineksia ja mausteita kokin pitäisi keittiössä käyttää, tai hampurilaispaikassa jokaista kikkaretta joka burgerin väliin tulee.

Vierailija
48/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin käyn, mutta silti turhan usein on kohdalle sattunut nyrpeä tortunvääntäjä sitä leipää täyttämään. Pitäis pikana lukea listasta täytteet.

Voisivat panostaa asiakaspalveluun.

Ihan hyviä patonkeja kylläkin.

Vierailija
49/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku käy Subwayssä? Eikö toi oo vähän 90-luvun juttu?

Avattu Suomessa 2000 eli ei. 

Vierailija
50/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa käydä Subissa syömässä ensi viikonloppuna. Njamskis!

Aivan liian hankalaa Subissa, siksi vältän. 

Vierailija
51/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset kykenee käymään ravintoloissa, jos Subwayssä iskee paniikki ja jännittää? Menet ravintolaan, ennen ruokalistan saamista jo kysytään mitä juot. Pitäisi siinä tarjoilijan seistessä vieressä osata valita. Ruokalistasta pitäisi osata sitten valita syötävää ja salaattipöydästäkin kyetä valitsemaan. Kahvilaan mennessä lasin takaa joutuu valitsemaan ehkä arvailla mitä sämpylän tai croisantin sisään on pakattu, Pahimmillaan pitää kysyä myyjältä, mitä raaka-aineita jossain on.

Helposti. Saat istua paikallasi rauhassa jonon sijaan.

Vierailija
52/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun ymmärtäisivät vaihtaa sen pullasämpylän oikeaan leipään. 

Vierailija
53/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sieltä tähänkin asti saanut tilata "valmiita" leipiä sanomalla voileipätaiteilijalle, että "otan ton italian bmt:n, valitse sä siihen leipä ja täytteet". 

Vähän niinkuin ravintolassa, jossa listallta valitaan havaijinleike ranskalaisilla, mutta pyydetään, että kokki tekee lihapullat riisillä. 

Vierailija
54/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs kiire täs nyt on höh

Vierailija
55/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vähän vastaavassa patonkiravintolassa. Siellä patonkiin laitettiin sörsselit ja lihaa sai tilata kilohinnalla väliin. Sanotaan näin että nälkä lähti.

Vierailija
56/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syön ravintolassa tai haen mukaan, haluan, että joku asiansa osaava on miettinyt maut toisiinsa sopiviksi. Mutukokeiluja voin tehdä itse kotona.

Vierailija
57/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruoan custom-räätälöijät ovat kyllä viheliäistä seuraa samassa porukassa, saati että itse olisin kiinnostunut säätämään.

Joku perushyvä valmis äkkiä eteen ja suuluukkuun, sitten mielenkiintoisempiin hommiin. En halua nypertää ja näpertää tuollaisella energiantankkausasemalla yhtään mitään.

Vierailija
58/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo mitään muuta. Sitten niitä valmiita kanateriyakeja tilataan ilman kanaa ja teriyakin tilalle vaihdetaan bbq-kastike, kasviksista vähintään puolet pitää vaihtaa toisiin kun ei saa sisältää sipulia, paprikaa, tomaattia, kurkkua, salaattia...

Mutta kun se tilauskonsepti jossa saa itse valita mieleisensä täytteet aiheuttaa paniikin. 

Vierailija
59/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin niitä valmiita leipiä ja huhhuijakkaa, multa lähtisi jokaisesta jotain pois/vaihtoon. 

On niin paljon helpompaa itse valita mitä haluaa. 

Kauankohan tuollainen "kokeilu" kestää?

Vierailija
60/62 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se nyt nopeutuu, kun siellä ei ole niitä valmispatonkeja odottamassa, vaan ne tehdään siinä tilauksen jälkeen? Ainoa, mikä poistuu, on se kysely.

Paitsi että sekin vaihtoehto on edelleen tarjolla, eli saat valita ihan itse täytteesi jos niin haluat, ja jos et, otat sen valmispatongin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän