Aqualan L -kultti
Miten tuo voide on päässyt asemaansa? Olen kummastellut vuosia. Aqualan L ei ole hyvä kosteuttaja, se jää tahmaiseksi eli ei imeydy kovin hyvin, tuoksu on tunkkainen, se on komedogeeninen eli tukkii ihohuokosia eikä siten sovi kasvoille, ja akneiholle se on myrkkyä (lääkärit toki suosittelee koska "Apteekin"). Tuntuu että puoli Suomea uskoo Aqualanin olevan suunnilleen parasta mitä voiteista löytyy vaikka sen rasvat on ihon pintaan jäävää kökköä.
Kommentit (145)
No kun perusvoide pitää jokaisella olla, hei! (Mulla ei ole 😄.)
Ootko joku kosmetologi joka ei saa törkyhintaisia rasvoja kaupaksi? 😀
Mulle sopii oikein hyvin. Edullinenkin on.
Mun mielestä mainio rasva. Muita en osta enää.
Sulla on silloin kuiva iho ja tarvitsee olla enemmän rasvapitoinen voide
Koita esim Novalan se on keskirasvainen, sopii kuivalle ja helposti ärtyvälle iholle
En tiedä. On niitä muitakin voiteita kokeiltavaksi, toimii nekin. Jos ei tule punoitusta tai näppyä.
No onhan se hyvä. Kun mulla oli pahimmillaan punajäkälä suussa niin hammaskirurgi käski käyttää Aquaöan L:ää tai pitää Reissumies-leipää haavojen/aftojen päällä.
Hyvä ja halpa tuote meikin ja ihon puhdistukseen herkälle ja kuivalle iholle. Kosteutukseen itsellä liian kevyt.
Mun mielestä Orionin kaikki perusrasvat on huonoja. Tykkään itse Ceraven voiteista
Joo se tekee sen ikävän kalvon. Apo Base myös huono.
Näppylöihin, tukkeutuviin ihohuokosiin tai akneen taipuvalle iholle tää ei tosiaan ole hyvä. Sääriin yritin käyttää mutta inhotti se rasvainen tunne mikä jäi.
Aqualan XXL se olla pitää. Rasvaista niinkuin kaivosmiehet.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on silloin kuiva iho ja tarvitsee olla enemmän rasvapitoinen voide
Koita esim Novalan se on keskirasvainen, sopii kuivalle ja helposti ärtyvälle iholle
Juu ei. Apteekin perusvoiteita luullaan hyviksi koska apteekin. Novalan ei kosteuta senkään vertaa eikä imeydy yhtään ihoon. Ap
Suomalaisten pyhä kolminaisuus.
Peruna, juhla mokka ja aqualan L
Aqualan ILMAN L:ää, käytän saippuan tilalla kuivalle iholle, kun käyn pesulla. Itselläni atopia pysynyt aisoissa tällä. Aqualan L haisee tosiaan ihan ummehtuneelle.
Aidosti harmittaa että ihmiset käyttää rahansa näihin
Carbalan on parasta mitä olen löytänyt kuivalle iholleni
On kyllä surkea voide.