Hyvän kropan saa sali+lenkkeily yhdistelmällä kuka tahansa,
jolla ei ole merkittävää ylipainoa. 3x vkossa salia ja 2-3x viikossa lenkkeilyä. Nyt jos aloittaa, on kesällä jo paljon atleettisempi kroppa.
Kommentit (366)
Ei missään sanottu, ettei ollenkaan annetta lääkkeitä. Yleensä vain päivystykseen tulevat potilaat on lääkitty noutopaikalla tai ambulanssissa, joten sairaanhoitajan ensisijainen tehtävä ei ole ruveta lääkejakoon, vaan enemmänkin selvittämään, mistä on kyse ja minne potilas ohjataan seuraavaksi.
Eli sä juokset ja samalla selvität näitä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten treenaan itselleni rinnat ja leveät lantioluut? Kukaan ei ole vielä kertonut. T. hoikka mutta tasapaksu
Rinnat eli rintalihakset kyllä kehittyvät salitreenillä. Lantioluut eivät toki kasva, mutta lantiota tulee lisää kun lihasmassa lantiolla kasvaa.
Mistä muuten olet saanut päähäsi, että hyvä kroppa=isot tissit ja leveä lantio?
Kenen mielestä on kaunista rinnaton nainen jolla on isot rintalihakset? Sehän on sama kuin miehen yläkroppa.
Ainakin kehonrakennuspiireissä tuo on tavoiteltava ihannekroppa naisten puolella.
Näistäkin moni ottaa kyllä tilalle silikonit, jotta kisabikineihin on laittaa jotain täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainen pienempi, niin nälkäkin on pienempi? Really??? ROFL."
Asia on juurikin näin. Isommalla miehellä on myös isompi nälkä kuin pienemmällä. Perus biologiaa.
Just. Ehkä kannattaisi lukea tosiaan niitä kirjoja vähän enemmän.
Fiksut joko argumentoivat aiheesta tai eivät sano mitään, mutta eivät ämmämäisesti hyökkää henkilöön. 😊
Olen samaa mieltä, siksi argumentoinkin idioottimaista väitettäsi vastaan, että pienellä ihmisellä ei voi olla iso nälkä.
Olkinukkesi ei nyt toimi. Minä väitin, että isommalla on isompi nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitten saanut ohjeita vaikka nätisti kysyi. Käy salilla ja lenkillä ovat aika epämääräisiä ohjeita.
Minulla juoksu on pääharrastus ja käyn salilla 2 kertaa viikossa. Juoksen yhden pitkän lenkin viikossa, yhden rennon tunnin lenkin ja yhden vk-lenkin. Kesäaikaan voi olla neljäskin lenkki. Ruokavalioon ei tarvitse kiinnittää mitään huomiota, mutta pidän aika terveellisestä ruoasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnu tää juoksija olla Taysissä hoitajalakon aikaan?
Pari yötä päivystyksessä makoilin kun osastolle ei päässyt eikä siellä kyllä näkynyt juoksijoita :DEi tainnut olla, kun ei ole aiheena hoitajalakko, vaan ihan päivystyksen normaali arki. Sen nyt voi järjelläkin päätellä, ettei kukkaan lakon aikana juokse. Eihän se ole mikään lakko, jos tekee töitä normaalisti.
Jaa mä kun luulin että olis ollu normaalia kiireisempää kun porukkaa oli kuin pipoa ja osastot kiinni. Mutta hyvin se sujui ihan kävelyvauhdillakin.
Varmasti suijui, kun ei ollut kiireellisiä tapauksia. Jokainen normaaliälyinen voi päätellä, että et sinä kävellälöntystele hissukseen, jos saat vaikka hätäkutsun, jonka mukaan huoneessa x potilas on makaa vertavuotavana lattialla.
Sydän-verisuonet tarvii happea. Aika monella salilla/sisällä nysväävällä on anemiaa. Monipuolista liikkumista,kävelyä poluilla, halkojen kantamista, siivousta, ruohonleikkausta ilman ajoleikkuria yms arkiliikuntaa mitä ennen tehtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari yötä päivystyksessä makoilin kun osastolle ei päässyt eikä siellä kyllä näkynyt juoksijoita :DEi tainnut olla, kun ei ole aiheena hoitajalakko, vaan ihan päivystyksen normaali arki. Sen nyt voi järjelläkin päätellä, ettei kukkaan lakon aikana juokse. Eihän se ole mikään lakko, jos tekee töitä normaalisti.
Jaa mä kun luulin että olis ollu normaalia kiireisempää kun porukkaa oli kuin pipoa ja osastot kiinni. Mutta hyvin se sujui ihan kävelyvauhdillakin.
Varmasti suijui, kun ei ollut kiireellisiä tapauksia. Jokainen normaaliälyinen voi päätellä, että et sinä kävellälöntystele hissukseen, jos saat vaikka hätäkutsun, jonka mukaan huoneessa
Suksinyvajakkijovittuun siitä sössöttämästä
Vierailija kirjoitti:
Ei missään sanottu, ettei ollenkaan annetta lääkkeitä. Yleensä vain päivystykseen tulevat potilaat on lääkitty noutopaikalla tai ambulanssissa, joten sairaanhoitajan ensisijainen tehtävä ei ole ruveta lääkejakoon, vaan enemmänkin selvittämään, mistä on kyse ja minne potilas ohjataan seuraavaksi.
Tuliko sinulle ihan oikeasti uutena tietona, että ihminen pystyy juoksemaan ja puhumaan samanaikaisesti? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on juurikin näin. Isommalla miehellä on myös isompi nälkä kuin pienemmällä. Perus biologiaa.
Fiksut joko argumentoivat aiheesta tai eivät sano mitään, mutta eivät ämmämäisesti hyökkää henkilöön. 😊
Olen samaa mieltä, siksi argumentoinkin idioottimaista väitettäsi vastaan, että pienellä ihmisellä ei voi olla iso nälkä.
Niin, biologian takia, sanoit. Hih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti suijui, kun ei ollut kiireellisiä tapauksia. Jokainen normaaliälyinen voi päätellä, että et sinä kävellälöntystele hissukseen, jos saat vaikka hätäkutsun, jonka mukaan huoneessa
Joo mutta ei näitä kutsuja tule kahdeksan tuntia päivässä putkeen. Et sinä ole päivystyksessä, lopeta jo. Et edes hoitalalla. T. Oikea sh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti suijui, kun ei ollut kiireellisiä tapauksia. Jokainen normaaliälyinen voi päätellä, että et sinä kävellälöntystele hissukseen,
Ymmärrän, että sinua harmittaa kun olen oikeassa, mutta turhaan sinä siitä tuolla tavalla kiukkuat. Mene nukkumaan, jos et kestä aikuisten keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, biologian tak
Juuri näin. Ja pitää täysin paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti suijui, kun ei ollut kiireellisiä tapauksia. Jokainen normaaliälyinen voi päätellä, että et sinä kävellälöntystele hissukseen,
Eipä kukaan väittänytkään, että niitä tulee 8 tuntia putkeen. Kannattaisi hoitsujen käydä vähän kouluja niin oppisitte lukemaan ja vieläpä ymmärtämään lukemanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sinulle ihan oikeasti uutena tietona, että ihminen pystyy juoksemaan ja puhumaan samanaikaisesti? :D
Miksi et istu pöydän ääreen ja selvittele siinä? Juokseeko se potilas vieressä, kun tutkitte sitä lääkärin kans?
Salilla treenaaminen on kyllä aika aivotonta touhua. Mieluummin vaikka pyöräilen, aerobinen kuntoilu on tutkitusti aivoillekin parempi vaihtoehto kuin staattinen painojen nostelu.
Jaha taas joku oikein ammattilainen paikalla juoksentelemassa sinne sun tänne :D
Vierailija kirjoitti:
Salilla treenaaminen on kyllä aika aivotonta touhua. Mieluummin vaikka pyöräilen, aerobinen kuntoilu on tutkitusti aivoillekin parempi vaihtoehto kuin staattinen painojen nostelu.
Ja sen huomaa sali-ap:n kommenteistakin.
Joo mutta ei näitä kutsuja tule kahdeksan tuntia päivässä putkeen. Et sinä ole päivystyksessä, lopeta jo. Et edes hoitalalla. T. Oikea sh
Joo, mutta en ole missään väittänyt, että kutsuja tulisi kahdeksan tuntia putkeen. En myöskään ole missään sanonut, että olen töissä päivystyksessä. Enkä sitäkään ole väitännyt, että olisin hoitoalalla. Ihan ilman hoitoalalla oloakin voi päätellä, että kävelyvauhti ei riitä, jos kyseessä on hätätilanne. Oikea sh tietäisi tämän eikä rupeaisi raivoamaan tuolla tavalla. Oikea hoitaja myös tajuaa, että keskustelupalstalla kirjoittaa enemmän kuin yksi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Laitatko linkin lähteeseen?
Joku epavakaa ja vihainen sekopää tuo on, parempi että ei työtä ihmisten parissa tee.