60- kymppinen mies mistä seuraa?
Mistä ihmeestä 60- kymppinen, terve, todella urheilullinen, sivistynyt mies voi löytää seksiseuraa tai romanttista seuraa? Olen ollut Tinderissä vuosia ja ihan turhaan. Ei löydy, kun en ole niin komea. Tai mistä lie johtuu? Olen nyt alkanut käydä avannossa ja saunassa. Tuntuu, että kaikki naiset siellä ovat varattuja tai tyttöseurassa. Ihan kivan näköisiä löytyy aina joitakin. Mutta paha siihen on yksinäisenä mennä väliin änkyttämään! Minulla on myös muita harrastuksia, mutta niissä ei oikein naisia tapaa. Salilla käyn ahkeraan ja siellä toki naisia on. Sama homma, varattuja ovat. Tai sitten tosi nuoria. Pitäisiköhän alkaa jututtaa niitä nuoria? Mitä naiset ehdottaa, missä te olette ja missä etsitte seksiseuraa? Baareissa en ole käynyt.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Löytyiskö ruumishuoneelta?
Niin, sehän on englanniksi bodybuilding...
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, jokainen anonyyminä kehuu libidoaan, salikäyntejään, nuorekkuuttaan, markkina- arvoaan...
Kunhan ei kävisi niin että ensipussauksen jälkeen prinssi tai prinsessa paljastuukin sammakoksi....?
Me suomalaisethan olemme tunnetusti alttiita kehumaan itseämme ja hienoja, yleviä ominaisuuksiamme ym. Etenkin vähän iäkkäämpi väki on tätä täynnä, eikö vaan? Totta puhuen, jos tuntee ja tietää, että voi rehellisesti tuoda itsestään esille hyviä ominaisuuksia, miksi ei sitä tekisi? Kaikissa meissä on niitä. On myös hieman hunompiakin puolia, mutta miksi niitä erityisesti mainostaisi. Voisi tuoda esille, jos joku nimenomaan kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Itse päädyin seksisuhteeseen 60-vuotiaan miehen kanssa, mutta me olemmekin vanhoja tuttuja seksin osalta kun harrastimme seksiä vuosia sitten kummankin ollessa sinkku. Nyt mies on varattu, mutta eipä se häntä ole estänyt. Mä olen miestä 17 vuotta nuorempi. Kaipa tuo hakee jotakin piristystä ja jännitystä elämäänsä nuoremman naisen kanssa.
En hakea jännitystä elämääni vaan sisältöä. Mitä elämää se on, kun vuodesta toiseen vasten tahtoaan elää ilman toisen ihmisen huomiota, kosketusta, läheisyyttä, myös romantiikkaa. Elämä on kuin robottina suorittamista. Jos näitä olennaisia asioita kaipaa, miksi ei etsisi? Iäkkäämmät naiset kokemukseni mukaan ovat kiinnostuneita jostain muusta. Jotenkin siltä tuntuu ja näkyy. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse päädyin seksisuhteeseen 60-vuotiaan miehen kanssa, mutta me olemmekin vanhoja tuttuja seksin osalta kun harrastimme seksiä vuosia sitten kummankin ollessa sinkku. Nyt mies on varattu, mutta eipä se häntä ole estänyt. Mä olen miestä 17 vuotta nuorempi. Kaipa tuo hakee jotakin piristystä ja jännitystä elämäänsä nuoremman naisen kanssa.
En hakea jännitystä elämääni vaan sisältöä. Mitä elämää se on, kun vuodesta toiseen vasten tahtoaan elää ilman toisen ihmisen huomiota, kosketusta, läheisyyttä, myös romantiikkaa. Elämä on kuin robottina suorittamista. Jos näitä olennaisia asioita kaipaa, miksi ei etsisi? Iäkkäämmät naiset kokemukseni mukaan ovat kiinnostuneita jostain muusta. Jotenkin siltä tuntuu ja näkyy. Kokemusta on.
Se on monilla taakse jäänyt elämänvaihe. Sopivia miehiä on vähän. On omaa aikaa, ja jälkeläisistäkin huolehditaan. Ihan biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nuorekas ulkonäöltäsi ja myös muuten hyvässä kunnossa? Pysyt perässä hyväkuntoisen naisen. Yli 55 v itsekin, mutta luullaan parikymmentä vuotta nuoremmaksi. Liikuntaa harrastan 6 päivänä viikossa, joten hyväkuntoinen täytyisi sinunkin olla ja tietysti se ulkoinen olemus, ei mitään vanhan näköistä kiinnosta katsella laahaavaa jaksa katsella.
Mietitkö vielä vai hylkäätkö tilaisuuden? Asun Etelä-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nuorekas ulkonäöltäsi ja myös muuten hyvässä kunnossa? Pysyt perässä hyväkuntoisen naisen. Yli 55 v itsekin, mutta luullaan parikymmentä vuotta nuoremmaksi. Liikuntaa harrastan 6 päivänä viikossa, joten hyväkuntoinen täytyisi sinunkin olla ja tietysti se ulkoinen olemus, ei mitään vanhan näköistä kiinnosta katsella laahaavaa jaksa katsella.
Mihin sinä katosit vai menikö pupu pöksyyn? Vähän ihmettelen kun niin innokkaasti itseäsi kuvailit ja nyt et haluakaan ottaa yhteyttä? Rohkeasti vaan mailia kehiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on monilla taakse jäänyt elämänvaihe. Sopivia miehiä on vä
Vai taakse jäännyttä elämää. Älkää sitten arvon rouvat ihmetelkö kun mies katselee nuorempia tai ylipäätään muita. Kun kotona ei saa. Terve mies tarvitsee seksiä. Se on biologiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä katosit vai menikö pupu pöksyyn? Vähän ihmettelen kun niin innokkaasti itseäsi kuvailit ja nyt et haluakaan ottaa yhteyttä? Rohkeasti vaan mailia kehiin!
Katosi, koska todellisuudessa oli ylipainoinen, lyhyt ukonturjake. Ei täällä kukaan ole sellainen kuin kehuu. Et sinäkään, kuten hyvin tiedät. Toivoit että toistenne näkeminen olisi ollut kummallekin suunnilleen samanmoinen pettymys, ja sitä kautta kaksi kurttupäärynää olisi löytänyt toisensa. Elokuvissa näin voi käydä, mutta ei tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katosi, koska todellisuudessa oli ylipainoinen, lyhyt ukonturjake. Ei täällä kukaan ole sellainen kuin kehuu. Et sinäkään, kuten hyvin tiedät. Toivoit että toistenne näkeminen olisi ollut kummallekin suunnilleen samanmoinen pettymys, ja sitä kautta kaksi kurttupäärynää olisi löyt
Minä taas veikkaan, että arvon rouva on itseään täynnä oleva, itsestään liikoja luuleva pihtaaja. Joka ei ole koskaan edes miehekästä miestä nähnytkään. Tai tiedä mitä sellaisen kanssa tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on monilla t
Eläkeikiäsellä, jonka mies on kuollut, karannut tai impotentti.
Naiset elävät miehiä kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katosi, koska todellisuudessa oli ylipainoinen, lyhyt ukonturjake. Ei täällä kukaan ole sellainen kuin kehuu. Et sinäkään, kuten hyvin tiedät. Toivoit että toistenne näkeminen olisi ollut kummallekin suunnilleen samanmoinen pettymys, ja sitä kautta kaksi kurttupäärynää olisi löyt
Miksi pitää olla näin töykeä?
Mene katsomaan, ehkä löydät vaikka Lenitan.