Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60- kymppinen mies mistä seuraa?

Vierailija
02.03.2024 |

Mistä ihmeestä 60- kymppinen, terve, todella urheilullinen, sivistynyt mies voi löytää seksiseuraa tai romanttista seuraa? Olen ollut Tinderissä vuosia ja ihan turhaan. Ei löydy, kun en ole niin komea. Tai mistä lie johtuu? Olen nyt alkanut käydä avannossa ja saunassa. Tuntuu, että kaikki naiset siellä ovat varattuja tai tyttöseurassa. Ihan kivan näköisiä löytyy aina joitakin. Mutta paha siihen on yksinäisenä mennä väliin änkyttämään! Minulla on myös muita harrastuksia, mutta niissä ei oikein naisia tapaa. Salilla käyn ahkeraan ja siellä toki naisia on. Sama homma, varattuja ovat. Tai sitten tosi nuoria. Pitäisiköhän alkaa jututtaa niitä nuoria? Mitä naiset ehdottaa, missä te olette ja missä etsitte seksiseuraa? Baareissa en ole käynyt.

Kommentit (112)

Vierailija
41/112 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapaat (ja ei vapaat) seksinhaluiset aikuiset naiset löydät baareista ja ravintoloista tai vaikka XU:sta. Parisuhteen (ilman "seksitakuuta") voi löytää mistä vaan kun alkaa vain lähestymään naisia.

Päätät vain mitä olet etsimässä ja eikähän nuo poissulje toisiaan.

55+ naisista on seksinhaluisia ihan varmasti 20-30% eli kymmeniä tuhansia vapaanakin.

He ovat työelämässä vielä pitkään ja ovat panohaluisia MILFFEJÄ! 😅

Vierailija
42/112 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tansseista sen verran, että mielipiteitä on laidasta laitaan. Viedään käsistä tai pitää käydä kahden vuoden tanssikurssi ennen kuin voi mennä omin toimin tanssimaan! Joku kirjoitti, että ikäiseni naiset hakevat vain hyvän päivän seuraa yksinäisyyteensä. Seksi ei kuulu asiaan. Olen samaa mieltä, mitä vähemmän seksiä, sitä onnellisempi nainen on. Kunhan on vain seuraa sinne kissanristiäisiin. Mistä h- vetistä terveitä naisia voi löytää?

Onpa kitkerää. Ainakin minä N51 olen juuri nyt kotonani, mutta liikun kyllä ihmisten ilmoilla. Pian olisi tarkoitus lähteä risteilylle.

Seksi ja ok, ja sitäkin saa kun osaa etsiä ja löytää.

Laivalle Victoria risteilyllä kävin marraskuussa. Meno siellä miellytti niin paljon, että nyt suunnittelen uutta matkaa. Koska itse olet lähdössä? Tässä kuussa joku perjantain/lauantain matka kiinnostaa. Haluatko edes kokeilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/112 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tansseista sen verran, että mielipiteitä on laidasta laitaan. Viedään käsistä tai pitää käydä kahden vuoden tanssikurssi ennen kuin voi mennä omin toimin tanssimaan! Joku kirjoitti, että ikäiseni naiset hakevat vain hyvän päivän seuraa yksinäisyyteensä. Seksi ei kuulu asiaan. Olen samaa mieltä, mitä vähemmän seksiä, sitä onnellisempi nainen on. Kunhan on vain seuraa sinne kissanristiäisiin. Mistä h- vetistä terveitä naisia voi löytää?

Onpa kitkerää. Ainakin minä N51 olen juuri nyt kotonani, mutta liikun kyllä ihmisten ilmoilla. Pian olisi tarkoitus lähteä risteilylle.

Laivalle Victoria risteilyllä kävin marraskuussa. Meno siellä miellytti niin paljon, että nyt suunnittelen uutta matkaa. Koska itse olet lähdössä? Tässä

Tässä kuussa olen varannut matkan, mutta tässä en viitsi tarkemmin selostaa yksityiskohtia...

Vierailija
44/112 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laivalle Victoria risteilyllä kävin marraskuussa. Meno siellä miellytti niin paljon, että nyt suunnittelen

Victoriallakin on tapahtumia, jotka kiinnostavat.

Vierailija
45/112 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laivalle Victoria risteilyllä kävin marraskuussa. Meno s

Niin että koskas lähdetään..?

Vierailija
46/112 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pariskuntana etsitty rouvalle mukavaa seuraa, muutakin kuin vain seksi mielessä.

Vierailija
47/112 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se parinmuodostus- ikä on siellä 16 ja 35 ikävuoden välillä. Sen yli kun mennään niin mahdollisuudet vähenevät samaa tahtia kuin hedelmällinen ikäkin.

Yli viisikymppisten naisten seksihaluja täällä hehkutetaan, mutta tosiasia on että 70% heistä se juna on mennyt jo. Ei kiinnosta, on sotkuista, ei jaksa, ei huvita, ei kostu, ei onnistu.

No, eikös se 30% tuosta ikäluokasta ole iso määrä naisia? On joo, mutta eihän se tarkoita että he kaikki olisivat haku päällä. Puolet on parisuhteessa, joten todellinen seksiä oikeasti haluavien sinkkunaisten määrä 50+ ikäluokasta on noin 15%. Sitä mukaa kun ikää tulee lisää niin halujen määrä vähenee. 60+ ikäluokassa ehkä puolet siitä mitä viisikymppisillä, noin 8% siis on seksiä haluavia sinkkunaisia. Eli kuusikymppisillä viisitoista naista sadasta oikeasti haluaa seksiä, heistä sinkkuja puolet eli noin 8 kpl. Ei ruuhkaksi asti.

Kuten aiemmin kirjoitettu, niin kaveri- ja kissanristiäis- suhteisiin halukkaita kyllä olisi, mutta kun se ukko on sitä seksiäkin vailla eikä millään enää viitsisi....

Vierailija
48/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempia naisia täytyy etsiä, jos aktiivista ihmistä haluaa ja seksiäkin vielä. Kyllä se 50+ on harvassa henkisesti ja fyysisesti vireä nainen. 

Vierailija
49/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se parinmuodostus- ikä on siellä 16 ja 35 ikävuoden välillä. Sen yli kun mennään niin mahdollisuudet vähenevät samaa tahtia kuin hedelmällinen ikäkin.

Yli viisikymppisten naisten seksihaluja täällä hehkutetaan, mutta tosiasia on että 70% heistä se juna on mennyt jo. Ei kiinnosta, on sotkuista, ei jaksa, ei huvita, ei kostu, ei onnistu.

No, eikös se 30% tuosta ikäluokasta ole iso määrä naisia? On joo, mutta eihän se tarkoita että he kaikki olisivat haku päällä. Puolet on parisuhteessa, joten todellinen seksiä oikeasti haluavien sinkkunaisten määrä 50+ ikäluokasta on noin 15%. Sitä mukaa kun ikää tulee lisää niin halujen määrä vähenee. 60+ ikäluokassa ehkä puolet siitä mitä viisikymppisillä, noin 8% siis on seksiä haluavia sinkkunaisia. Eli kuusikymppisillä viisitoista naista sadasta oikeasti haluaa seksiä, heistä sinkkuja puolet eli noin 8 kpl. Ei ruuhkaksi asti.

Kuten aiemmin kirjoitettu, niin kave

Vanhemmat naiset ovat sinulle selvästi ongelma, kun jaksat vääntää  asiasta pitkää juttua sekä tilastoa.

Vierailija
50/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempia naisia täytyy etsiä, jos aktiivista ihmistä haluaa ja seksiäkin vielä. Kyllä se 50+ on harvassa henkisesti ja fyysisesti vireä nainen. 

Menopaussi on ohimenevä vaihe. Yhtä hyvin ikääntyvän miehet väsyvät ja peli ei ns. vetele.

Vierailija
51/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miehetkin ikääntyvät, hormonitoiminta muuttuu. Tämä aiheuttaa sen että seksi ei enää sillä tavoin hallitse ajatuksia eikä siihen enää niin hyvin pysty kuin nuorempana. Tämä on kylmä fakta. Kuitenkin, 60+ miehistä selkeästi yli puolet haluaa, ja jollakin tapaa pystyy seksiin. Kuka paremmin, kuka hieman huonommin, mutta kuitenkin. Samassa iässä seksiä haluavien naisten määrä on enää murto- osa siitä mitä miehillä. Tämäkin on kylmä fakta.

Totta kai vanhemmat naiset ja heidän haluttomuutensa on minulle ongelma, tavallaan. Olenhan saman ikäluokan mies, ja voisin mukavan, ikäiseni naisen kanssa seurustella ja viettää aikaa. Kuitenkin olen tullut huomaamaan, sekä omakohtaisesti, että tähän liittyviä keskusteluja lukemalla ja tutkimuksista, että hankalaksi menee. Kissanristiäiset kyllä. Kämppäkaveruus kyllä. Sosiaalisessa mediassa poseeraus kyllä. Seksi ei.

Toisaalta, kyllä elämä menee ja on ihan mukavaa näinkin, ei seksin puutteeseen kuole. Mieluummin yksin kuin kissanristiäis- kämppäkaveruus suhteessa.

Vierailija
52/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, miehetkin ikääntyvät, hormonitoiminta muuttuu. Tämä aiheuttaa sen että seksi ei enää sillä tavoin hallitse ajatuksia eikä siihen enää niin hyvin pysty kuin nuorempana. Tämä on kylmä fakta. Kuitenkin, 60+ miehistä selkeästi yli puolet haluaa, ja jollakin tapaa pystyy seksiin. Kuka paremmin, kuka hieman huonommin, mutta kuitenkin. Samassa iässä seksiä haluavien naisten määrä on enää murto- osa siitä mitä miehillä. Tämäkin on kylmä fakta.

Totta kai vanhemmat naiset ja heidän haluttomuutensa on minulle ongelma, tavallaan. Olenhan saman ikäluokan mies, ja voisin mukavan, ikäiseni naisen kanssa seurustella ja viettää aikaa. Kuitenkin olen tullut huomaamaan, sekä omakohtaisesti, että tähän liittyviä keskusteluja lukemalla ja tutkimuksista, että hankalaksi menee. Kissanristiäiset kyllä. Kämppäkaveruus kyllä. Sosiaalisessa mediassa poseeraus kyllä. Seksi ei.

Toisaalta, kyllä elämä menee ja on ihan mukavaa näinkin

Onko vaikeaa olla ihminen ihmiselle, ei vain seksikumppani?

Vierailija
53/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me pariskuntana etsitty rouvalle mukavaa seuraa, muutakin kuin vain seksi mielessä.

Okei, missä päin asutte? Olisin kiinnostunut. Terve urheilullinen mies, ketjun aloittaja.

Vierailija
54/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisaal

Ei ole pakko asua yhdessä, jos ei jaksa suhdehulinaa.

Vierailija
55/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko vaikeaa olla ihminen ihmiselle, ei vain seksikumppani?"

On, totta kai. Ei avioerojen suurin syy ole seksi, vaan se kaikki muu elämä. Se, että loppuuko seksi kun muu elämä ei toimi, vai aiheuttaako seksin loppuminen muun elämän toimimattomuuden on kysymys johon en tiedä vastausta. Mahdollisesti vastauksia on yhtä monta kuin on parisuhdetta.

Toisaalta. Kun ihmiset pariutuvat nuorena, niin haluavatko silloin olla "ihminen ihmiselle"? Ehei! Kyllä siinä silloin hormonit vie! Naidaan koska kumpikin haluaa naida, ja mietitään sitten ihmisyyksiä kymmenen vuoden päästä.

Nämä "ihminen ihmiselle" mietteet tulevat mieleen samaa tahtia seksuaalisen halukkuuden laskun kanssa. Mitä syvällisemmin mietitään, sen vähemmän sängynjouset kuluu. Mitä vähemmän jouset kuluu, sitä ärsyttävämmäksi kumppanin naama muuttuu.

Minä voin olla ihminen ihmiselle ihan omasta asunnostani käsin. En halua elämää jossa seksikerta pitää "ansaita" kuukauden tai kahden kuukauden yhdessäasumis- ankeudella, kissanristiäisillä, lastenlasten hoitorumballa, kauneimpien joululaulujen kirkossaistumisilla, kyläilyillä, sosiaalisessa mediassa pariposeerauksilla, yhteisillä ulkomaanmatkoilla (joihin minulla ei ole varaa), tai yleisenä valitus- likasankona toimimisella.

Haluan kahden itsellisen, aikuisen ihmisen tasavertaisen suhteen jossa kumpikin hyväksyy toisensa sellaisenaan, jossa kummallakin on myös oma elämänsä, jossa ollaan siksi että kumpikin aidosti haluaa olla eikä siksi että "en kestä yksinoloa", ja johon sisältyy aito, kummankin oikeasti haluama seksi.

Mahdoton toive? Voi olla. Jatkan silti etsimistä, matalalla profiililla tosin. Löytyy jos löytyy.

Vierailija
56/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko vaikeaa olla ihminen ihmiselle, ei vain seksikumppani?"

On, totta kai. Ei avioerojen suurin syy ole seksi, vaan se kaikki muu elämä. Se, että loppuuko seksi kun muu elämä ei toimi, vai aiheuttaako seksin loppuminen muun elämän toimimattomuuden on kysymys johon en tiedä vastausta. Mahdollisesti vastauksia on yhtä monta kuin on parisuhdetta.

Toisaalta. Kun ihmiset pariutuvat nuorena, niin haluavatko silloin olla "ihminen ihmiselle"? Ehei! Kyllä siinä silloin hormonit vie! Naidaan koska kumpikin haluaa naida, ja mietitään sitten ihmisyyksiä kymmenen vuoden päästä.

Nämä "ihminen ihmiselle" mietteet tulevat mieleen samaa tahtia seksuaalisen halukkuuden laskun kanssa. Mitä syvällisemmin mietitään, sen vähemmän sängynjouset kuluu. Mitä vähemmän jouset kuluu, sitä ärsyttävämmäksi kumppanin naama muuttuu.

Minä voin olla ihminen ihmiselle ihan omasta asunnostani käsin. En halua elämää jossa seksikerta pitää

Niin haluan minäkin, mutta kokemukseni ihmisenä olosta ja parisuhteesta eivät vastaa omiasi, todellakaan. 

Noin happaman ja katkeran henkilön kanssa en jaksaisi, eikä ilmeisesti jaksa kukaan muukaan. 

N51

Vierailija
57/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mistään, jos haku on jo kerran kestänyt vuosia.  Mahdollisuudet ja potentiaaliset seuralaiset vähenevät kaiken aikaa.

Niinkuin tuolla on jo mainittu oman ikäiseesi viiteryhmään kuuluvat naiset hakevat etupäässä seuraa teatteriin, kissanäyttelyyn, kirkkokuoroon tms. Seksi ei ole kovinkaan korkealla kiinnostuslistlla.

Heti ensimmäisessä kommentissa tuli varteenotettavin ehdotus ongelman ratkaisuksi. 

Maksullinen seuralainen on varmin vaihtoehto. Niissäkin laadukkaimmat valitsevat tarkkaan asiakkaansa.

Tää on pelkkää hevonpaskaa. Naiset ovat edelleen tuossa iässä vedossa, miehet sen sijaan usein hiipumassa. Mutta tuo on totta, että useimmat etsivät kunnollista kumppania. Ei kuningatar jaksa enää mitään pelimiehiä. Maksulliset on tunteettomien tyhjennyskuppeja.

Vierailija
58/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, kyllä elämä menee ja on ihan mukavaa näinkin

Puhun nyt omasta kokemuksestani. Olen 58- vuotias nainen ja ainakin mulla on seksihalut tallella. Kyllä varmasti löytyy kaltaisiani naisia muitakin.  Ja kyllähän seksi kuuluu parisuhteeseen vaikka 80- vuotiaana. Se on ihana elämänvoima hyvän kumppanin kanssa. Läheisyys, hellyys ja yhdeksi muuttuminen aahhhh....

Vierailija
59/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et mistään, jos haku on jo kerran kestänyt vuosia.  Mahdollisuudet ja potentiaaliset seuralaiset vähenevät kaiken aikaa.

Niinkuin tuolla on jo mainittu oman ikäiseesi viiteryhmään kuuluvat naiset hakevat etupäässä seuraa teatteriin, kissanäyttelyyn, kirkkokuoroon tms. Seksi ei ole kovinkaan korkealla kiinnostuslistlla.

Heti ensimmäisessä kommentissa tuli varteenotettavin ehdotus ongelman ratkaisuksi. 

Maksullinen seuralainen on varmin vaihtoehto. Niissäkin laadukkaimmat valitsevat tarkkaan asiakkaansa.

Tää on pelkkää hevonpaskaa. Naiset ovat edelleen tuossa iässä vedossa, miehet sen sijaan usein hiipumassa. Mutta tuo on totta, että useimmat etsivät kunnollista kumppania. Ei kuningatar jaksa enää mitään pelimiehiä. Maksulliset on tunteettomien tyhjennyskuppeja.

Nämä tunteettomat eivät myönnä omaakaan ikääntymistään. Pitäisi jaksaa jyystää kuin nuorena. Ja kun ei jaksa, se on naisen vika ja syy.

Naiset elävät kauemmin, ja heillä on elämässä muukin tehtävä kuin jonkun patjana oleminen. 

Vierailija
60/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N51, tilanne on win- win. Sinun ei tarvitse sietää minua, eikä minun sinua. Vapaaehtoisuus, se on se avainsana joka on ratkaiseva parisuhde- asioissa.

Happamuudesta ja katkeruudesta en tiedä. Voi olla, voi olla ettei. Itse on hankala arvioida.

Tiedän mitä näillä kilometreillä haluan, ja tiedän mitä en halua. Ei siinä pitäisi olla mitään väärää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän