60- kymppinen mies mistä seuraa?
Mistä ihmeestä 60- kymppinen, terve, todella urheilullinen, sivistynyt mies voi löytää seksiseuraa tai romanttista seuraa? Olen ollut Tinderissä vuosia ja ihan turhaan. Ei löydy, kun en ole niin komea. Tai mistä lie johtuu? Olen nyt alkanut käydä avannossa ja saunassa. Tuntuu, että kaikki naiset siellä ovat varattuja tai tyttöseurassa. Ihan kivan näköisiä löytyy aina joitakin. Mutta paha siihen on yksinäisenä mennä väliin änkyttämään! Minulla on myös muita harrastuksia, mutta niissä ei oikein naisia tapaa. Salilla käyn ahkeraan ja siellä toki naisia on. Sama homma, varattuja ovat. Tai sitten tosi nuoria. Pitäisiköhän alkaa jututtaa niitä nuoria? Mitä naiset ehdottaa, missä te olette ja missä etsitte seksiseuraa? Baareissa en ole käynyt.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas tuo ketjussa yhä jumittava (vaikka poistumaan pyydetty) Riikka Purran faniboy pahasti rikki.
Kun aletaan sättimään jonkun kirjoittajan persoonaa, niin siitä tietää että hänen kirjoittamansa asia on osunut kohteeseen.
Sinänsä historiallista että juuri SINÄ kirjoitat nettikeskustelun argumentaatiovirheestä. 😘
M48, guru
Tämä on sairain treffiketju, jonka olen lukenut täällä...
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sairain treffiketju, jonka olen lukenut täällä...
Onko tässä vaihdettu edes yhteystietoja - mikä siis sellainen treffiketju on?
M48
Rouvalleni olisit hyvää seuraa, vaihtelua.
Löytyisikö kookaskin?
Ihan kelpo ase. Eräs tyttöystäväni niin kertoi.
Ei voisi moottoripyörä vähempää kiinnostaa!
Niin että missä päin asutte? Voisimme tuumailla rouvalle mukavia hetkiä. Uskon, että pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi moottoripyörä vähempää kiinnostaa!
Mikä voisi kiinnostaa eniten; sitähän tässä nyt ollaan hakemassa. Soutuveneilevä leski?
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö kookaskin?
Ap: sähköpostiosoite on tuolla aiemmin. Sillä voisi aloittaa jos halua löytyy.
Itse päädyin seksisuhteeseen 60-vuotiaan miehen kanssa, mutta me olemmekin vanhoja tuttuja seksin osalta kun harrastimme seksiä vuosia sitten kummankin ollessa sinkku. Nyt mies on varattu, mutta eipä se häntä ole estänyt. Mä olen miestä 17 vuotta nuorempi. Kaipa tuo hakee jotakin piristystä ja jännitystä elämäänsä nuoremman naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö kookaskin?
No aloititteko? Ainakaan tässä ketjussa ei ole yhtään s-postiosoitetta.
Niin se email on: hamalake@gmail.com. Onko rouva vielä halukas tapaamaan viriiliä miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyisikö kookaskin?
No aloititteko? Ainakaan tässä ketjussa ei ole yhtään s-postiosoitetta.
No sitten täytyy lisätä se email, eli hamalake@gmail.com. En huomannutkaan, että en ole ilmoittanut yhyeystietoani. Mielelläni tapaisin naisia, jotka ymmärtävät ns. hyvän päälle.
Oletko nuorekas ulkonäöltäsi ja myös muuten hyvässä kunnossa? Pysyt perässä hyväkuntoisen naisen. Yli 55 v itsekin, mutta luullaan parikymmentä vuotta nuoremmaksi. Liikuntaa harrastan 6 päivänä viikossa, joten hyväkuntoinen täytyisi sinunkin olla ja tietysti se ulkoinen olemus, ei mitään vanhan näköistä kiinnosta katsella laahaavaa jaksa katsella.
Kauneus on katsojan silmissä. Käyn salilla 5 - 6 kertaa viikossa. En pelkästää vietä siellä sosiaalista aikaa vaan treenaan joka kerta aloituksena kulloisenkin massaliikkeen. Kaverit yllyttävät bodikisoihin, joten enköhän kropan puolesta kelpaa sullekin! En polta, en käytä alkoholia, korkea koulutus. Miten on?
Nyt on ap:llä ostajan markkinat!👍
On kyllä, jokainen anonyyminä kehuu libidoaan, salikäyntejään, nuorekkuuttaan, markkina- arvoaan...
Kunhan ei kävisi niin että ensipussauksen jälkeen prinssi tai prinsessa paljastuukin sammakoksi....?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, jokainen anonyyminä kehuu libidoaan, salikäyntejään, nuorekkuuttaan, markkina- arvoaan...
Kunhan ei kävisi niin että ensipussauksen jälkeen prinssi tai prinsessa paljastuukin sammakoksi....?
Ehkä se ei ole sinun ongelmasi.
N56 täällä.
Itse hain parisuhdetta, joten jos ap on Tinderissä tullut vastaan (ja profiilista käynyt ilmi, että haluaa vain seksiseuraa), vetäisin vasempaan.
Kyllä siellä Tinderissä saattaa liikkua myös seksiä haluavia kypsempiä naisia, mutta ainakin itse katselin itseäni vähän nuorempia, en vanhempia. Eli ap olisi mennyt vasempaan senkin takia.
Ehkä ne maksulliset on varmin tapa saada seksiä.