60- kymppinen mies mistä seuraa?
Mistä ihmeestä 60- kymppinen, terve, todella urheilullinen, sivistynyt mies voi löytää seksiseuraa tai romanttista seuraa? Olen ollut Tinderissä vuosia ja ihan turhaan. Ei löydy, kun en ole niin komea. Tai mistä lie johtuu? Olen nyt alkanut käydä avannossa ja saunassa. Tuntuu, että kaikki naiset siellä ovat varattuja tai tyttöseurassa. Ihan kivan näköisiä löytyy aina joitakin. Mutta paha siihen on yksinäisenä mennä väliin änkyttämään! Minulla on myös muita harrastuksia, mutta niissä ei oikein naisia tapaa. Salilla käyn ahkeraan ja siellä toki naisia on. Sama homma, varattuja ovat. Tai sitten tosi nuoria. Pitäisiköhän alkaa jututtaa niitä nuoria? Mitä naiset ehdottaa, missä te olette ja missä etsitte seksiseuraa? Baareissa en ole käynyt.
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tansseista. Armoton pula miehistä, joten vientiä riittää.
Niin varmaan joo.
Tuota samaa kuulin ja lopulta päätin kokeilla, vaikka tanssitaito nyt kovin kummoinen olekkaan, mutta jonkinlainen kuitenkin ja ajattelin että siinähän sitä voi harjoitella ja verestää taitoja.
Väärin. Siellä oli semmoisia nirppanokkia ja tanssiitähtienkanssa ehdokkaita ettei mitään rajaa.
Voi olla, että en ihan heti nokkaani moiseen paikkaan pistä, kun suoraan kysyttiin miksi olen sinne tullut.
Olisit mennyt kurssille, missä tarvitaan pareja.
Oma tanssitaito on rapistunut. Tutustuisin mielelläni johonkuhun, jonka kanssa voisi opetella. Hyvässä lykyssä voisi tulla vaikka läheisiksi.
T. Sinkk
Turun lähellä. Täällä on oma tanssiseurakin, mutta sinne menemiseni on viivästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tansseista. Armoton pula miehistä, joten vientiä riittää.
Niin varmaan joo.
Tuota samaa kuulin ja lopulta päätin kokeilla, vaikka tanssitaito nyt kovin kummoinen olekkaan, mutta jonkinlainen kuitenkin ja ajattelin että siinähän sitä voi harjoitella ja verestää taitoja.
Väärin. Siellä oli semmoisia nirppanokkia ja tanssiitähtienkanssa ehdokkaita ettei mitään rajaa.
Voi olla, että en ihan heti nokkaani moiseen paikkaan pistä, kun suoraan kysyttiin miksi olen sinne tullut.
Olisit mennyt kurssille, missä tarvitaan pareja.
Oma tanssitaito on rapistunut. Tutustuisin mielelläni johonkuhun, jonka kanssa voisi opetella. Hyvässä lykyssä vois
Näillä on jatkuvasti alkeiskursseja.
Jos haluaa seksiseuraa kannattaa haku kohdistaa johonkin seksipositiiviseen yhteisöön. Huom: Tinder EI ole yhteisö.
600-vuotiaista naisista tai miehistä - ikäisistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mistään, jos haku on jo kerran kestänyt vuosia. Mahdollisuudet ja potentiaaliset seuralaiset vähenevät kaiken aikaa.
Niinkuin tuolla on jo mainittu oman ikäiseesi viiteryhmään kuuluvat naiset hakevat etupäässä seuraa teatteriin, kissanäyttelyyn, kirkkokuoroon tms. Seksi ei ole kovinkaan korkealla kiinnostuslistlla.
Heti ensimmäisessä kommentissa tuli varteenotettavin ehdotus ongelman ratkaisuksi.
Maksullinen seuralainen on varmin vaihtoehto. Niissäkin laadukkaimmat valitsevat tarkkaan asiakkaansa.
Sä et tiedä tuon ikäisistä naisista mitään.
Ikävä kyllä ihan tarpeeksi.
Liikut liian suppeissa piireissä. Tuon ikäisen naisen voi löytää
Kyllä ne oikeaa nahkaa pitää olla. Tekonahka hiostaa ikävästi.
Vakavasti puhuen Kyllä varmaan voi tuon ikäisen läytää rokkikonsertista, mutta todennäköisemmin se on kuitenkin siellä teatteriretkellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et mistään, jos haku on jo kerran kestänyt vuosia. Mahdollisuudet ja potentiaaliset seuralaiset vähenevät kaiken aikaa.
Niinkuin tuolla on jo mainittu oman ikäiseesi viiteryhmään kuuluvat naiset hakevat etupäässä seuraa teatteriin, kissanäyttelyyn, kirkkokuoroon tms. Seksi ei ole kovinkaan korkealla kiinnostuslistlla.
Heti ensimmäisessä kommentissa tuli varteenotettavin ehdotus ongelman ratkaisuksi.
Maksullinen seuralainen on varmin vaihtoehto. Niissäkin laadukkaimmat valitsevat tarkkaan asiakkaansa.
Sä et tiedä tuon ikäisistä naisista mitään.
Ikävä kyllä ihan tarpeeksi.
Liikut liian suppe
Jotkut ne käy molemmissa.
Lähde laivalle tai Lapin hiihtokeskuksiin reissuun. Siellä pannaan menemään ja estot on jääny kotiin.
Ruskaretkillä Ylläksellä olen aina saanut yhdeltä tai useammalta viikon aikana. Vakkareitakin on tullut.
Täältä löytyis 54 vee sinkku nainen. 10 kiloa ylimäärästä ja tatuointeja löytyy. Olen räväkkä ilman kouvolatukkaa. Isotissi läskiperse, vyötäröllä varustettu.
Kohta muutan omilleni sillon olis tarkotus alottaa sopivan miehen etsiminen.
Tosin tartten varmaan villin vuoden kun tulen testaamaan eri miehiä. Nuoremmasta vanhukseen.
Olimme yhdessä yli 30 vuotta, olin uskollinen. Seksiä en ole harrastanut eron jälkeen viime kesästä.
Villi ja vapaa kevät tiedossa.
Tansseista sen verran, että mielipiteitä on laidasta laitaan. Viedään käsistä tai pitää käydä kahden vuoden tanssikurssi ennen kuin voi mennä omin toimin tanssimaan! Joku kirjoitti, että ikäiseni naiset hakevat vain hyvän päivän seuraa yksinäisyyteensä. Seksi ei kuulu asiaan. Olen samaa mieltä, mitä vähemmän seksiä, sitä onnellisempi nainen on. Kunhan on vain seuraa sinne kissanristiäisiin. Mistä h- vetistä terveitä naisia voi löytää?
Vierailija kirjoitti:
Tansseista sen verran, että mielipiteitä on laidasta laitaan. Viedään käsistä tai pitää käydä kahden vuoden tanssikurssi ennen kuin voi mennä omin toimin tanssimaan! Joku kirjoitti, että ikäiseni naiset hakevat vain hyvän päivän seuraa yksinäisyyteensä. Seksi ei kuulu asiaan. Olen samaa mieltä, mitä vähemmän seksiä, sitä onnellisempi nainen on. Kunhan on vain seuraa sinne kissanristiäisiin. Mistä h- vetistä terveitä naisia voi löytää?
Onpa kitkerää. Ainakin minä N51 olen juuri nyt kotonani, mutta liikun kyllä ihmisten ilmoilla. Pian olisi tarkoitus lähteä risteilylle.
Seksi ja ok, ja sitäkin saa kun osaa etsiä ja löytää.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa seksiseuraa kannattaa haku kohdistaa johonkin seksipositiiviseen yhteisöön. Huom: Tinder EI ole yhteisö.
Eikös näissä yhteisöissä ole yleensä käytäntönä, että yksinäistä miestä ei tapahtumiin kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös näissä yhteisöissä ole yleensä käytäntönä, että yksinäistä miestä ei tapahtumiin kaivata.
Onhan niihinkin tehty poikkeuksia.
Miksi epäluuloni heräsivät? Ap:n kirjoitustyyli tuo mieleeni erään hämeenkyröläiskirjailijan. Onko hän tullut tänne kieli poskessa kettuilemaan. Panu, jos arvasin oikein, tunnusta pois.
Tarkoitatko nyt Hallasuon loimu -Panua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi epäluuloni heräsivät? Ap:n kirjoitustyyli tuo mieleeni erään hämeenkyröläiskirjailijan. Onko hän tullut tänne kieli poskessa kettuilemaan. Panu, jos arvasin oikein, tunnusta pois.
Hän ei kirjoittaisi "60-kymppinen."
Vapaat (ja ei vapaat) seksinhaluiset aikuiset naiset löydät baareista ja ravintoloista tai vaikka XU:sta. Parisuhteen (ilman "seksitakuuta") voi löytää mistä vaan kun alkaa vain lähestymään naisia.
Päätät vain mitä olet etsimässä ja eikähän nuo poissulje toisiaan.
55+ naisista on seksinhaluisia ihan varmasti 20-30% eli kymmeniä tuhansia vapaanakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei kirjoittaisi "60-kymppinen."
Totta, verbaalifetisisti osaa sentään oikeinkirjoituksen vaikka kirjoittaakin insestistä.
Mistä sen kysymättä tietää? Voihan keskustelua treenata kenen kanssa tahansa. Jos on vapaa ja natsaa, niin ok.
Rentoudu!