Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60- kymppinen mies mistä seuraa?

Vierailija
02.03.2024 |

Mistä ihmeestä 60- kymppinen, terve, todella urheilullinen, sivistynyt mies voi löytää seksiseuraa tai romanttista seuraa? Olen ollut Tinderissä vuosia ja ihan turhaan. Ei löydy, kun en ole niin komea. Tai mistä lie johtuu? Olen nyt alkanut käydä avannossa ja saunassa. Tuntuu, että kaikki naiset siellä ovat varattuja tai tyttöseurassa. Ihan kivan näköisiä löytyy aina joitakin. Mutta paha siihen on yksinäisenä mennä väliin änkyttämään! Minulla on myös muita harrastuksia, mutta niissä ei oikein naisia tapaa. Salilla käyn ahkeraan ja siellä toki naisia on. Sama homma, varattuja ovat. Tai sitten tosi nuoria. Pitäisiköhän alkaa jututtaa niitä nuoria? Mitä naiset ehdottaa, missä te olette ja missä etsitte seksiseuraa? Baareissa en ole käynyt.

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51, tilanne on win- win. Sinun ei tarvitse sietää minua, eikä minun sinua. Vapaaehtoisuus, se on se avainsana joka on ratkaiseva parisuhde- asioissa.

Happamuudesta ja katkeruudesta en tiedä. Voi olla, voi olla ettei. Itse on hankala arvioida.

Tiedän mitä näillä kilometreillä haluan, ja tiedän mitä en halua. Ei siinä pitäisi olla mitään väärää.

Tapa millä arvioit naisia ja ihmissuhteita on ----. No jaa. Jos olisin ilkeä, sanoisin kusipäinen.

Jos yhdessä olo on perustunut lähinnä automaattiseen seksin saamiseen ja varmistamiseen, se ei ole ollut aito ihmissuhde. Siinä ei ole ollut joustoa ja vuorovaikutusta.

Vierailija
62/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N51, tilanne on win- win. Sinun ei tarvitse sietää minua, eikä minun sinua. Vapaaehtoisuus, se on se avainsana.

Eikä meidän muiden tarvitse seurata ulinaasi kun vapaaehtoisesti poistut täältä. Mukavaa kevään jatkoa sinulle. 🙋🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä terveitäkin naisia kuten esim. 58- vuotias nainen. Hyvä sinä😁 Kosketus, läheisyys, suudelmat, seksi ne ovat voimaannuttavia asioita elämässä! Tietysti jokainen elää omalla tavallaan ei siinä mitään. Minä miehenä voin huonosti kun elämässä ei ole ollut vuosiin noita ihania hetkiä. Voi kun löytäisin noin ajattelevan naisen! Olisi arkikin juhlaa.

Vierailija
64/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ajatella että vain yksi ihminen voi jakaa kanssasi seksin tuoman euforian vaan useampi, yhdessä. Rakkaus on ehtymätön voimavara, se ei vähene jakautumalla. 

Vierailija
65/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä terveitäkin naisia kuten esim. 58- vuotias nainen. Hyvä sinä😁 Kosketus, läheisyys, suudelmat, seksi ne ovat voimaannuttavia asioita elämässä! Tietysti jokainen elää omalla tavallaan ei siinä mitään. Minä miehenä voin huonosti kun elämässä ei ole ollut vuosiin noita ihania hetkiä. Voi kun löytäisin noin ajattelevan naisen! Olisi arkikin juhlaa.

Itse kukin voi miettiä, mistä niiden puute johtuu ja miten niitä voisi lisätä. 

Vierailija
66/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, ja mihin tuloksiin olet päätynyt?

Vierailija
67/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko miettinyt, ja mihin tuloksiin olet päätynyt?

Ottamalla toinen toisensa huomioon ja yhteistä aikaa järjestämällä. Win-win.

Vierailija
68/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N51, tilanne on win- win. Sinun ei tarvitse sietää minua, eikä minun sinua. Vapaaehtoisuus, se on se avainsana.

Eikä meidän muiden tarvitse seurata ulinaasi kun vapaaehtoisesti poistut täältä. Mukavaa kevään jatkoa sinulle. 🙋🏼

Oijoi. Nyt näytti menevän ihon alle...

Jännä juttu, jos nainen kertoo kuinka tietää mitä haluaa ja mitä ei halua, niin se on voimaantuneen, vahvan naisen kypsää puhetta.

Miehen kertomana sama asia on kusipäistä ulinaa...

Vierailija
69/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu, jos nainen kertoo kuinka tietää mitä haluaa ja mitä ei halua, niin se on voimaantuneen, vahvan naisen kypsää puhetta.

Voimaantuminen, syö persu läjä kakkaa💩

Vierailija
70/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, persukorttikin piti jo kaivaa esiin...

Vierailija
71/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asian voi ilmaista tyylikkäämmin kuin toista sukupuolta syyttäen. Oli itse kumpaa tai mitä tahansa. 

Minäminät jäävät yksin ja ilman. 

Vierailija
72/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi, persukorttikin piti jo kaivaa esiin...

Kukaan muu ei ilmianna itseään puhumalla naisen voimaantumisesta. He tekevät sen itse! 😅

Vierailija
73/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti, oletko vammainen tai muuten vähä-älyinen? 60-v ja vielä naisseuraa. Et ole oppinut siis yhtään mitään p..kele KUUDESSAKYMMENESSÄ vuodessa.

Unohda jo naiset ja ala nauttia elämästä. Olet jo sen ikäinen että moottoripyörän osto on ajankohtainen. Kohta on kevätkin. Lupaan että nautinto on suurempi ja pidempi kestoinen kuin yhdenkään naisen kanssa.

Jos nainen on nyt se ihan pakollinen niin näissä piireissä pyörii niitäkin. Paljon. Sopivan ikäisiä.......

Vierailija
74/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti, oletko vammainen tai muuten vähä-älyinen? 60-v ja vielä naisseuraa. Et ole oppinut siis yhtään mitään p..kele KUUDESSAKYMMENESSÄ vuodessa.

Unohda jo naiset ja ala nauttia elämästä. Olet jo sen ikäinen että moottoripyörän osto on ajankohtainen. Kohta on kevätkin. Lupaan että nautinto on suurempi ja pidempi kestoinen kuin yhdenkään naisen kanssa.

Jos nainen on nyt se ihan pakollinen niin näissä piireissä pyörii niitäkin. Paljon. Sopivan ikäisiä.......

Pianhan sahuri-Hakkaraisen (63-v) kanssa pääsee tutustumaan jälleen ystävällismieliseen Bandidos-mopoharrastekerhoon kun Teuvo vapautuu valtiomiehen tehtävistä.

Vierailija
75/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko? Ei pariutumis- iässä olevat miehet ja naiset ole täällä sättimässä toisiaan, vaan pariutumassa. Viisi- kuusikymppiset kurpat ja riippamuna- ukot joutavat täällä analysoimaan analysoimasta päästyään vaatimuksiaan ja persuepäilyjään. Joutavat, koska heillä ei aika kulu joutavaan erotiikkaan tai seksiin.

Oman tilanteeni ja muitten yksin olevien tilanteen ymmärrän, kun sinkku olen ja vässykkä ja persu ja kusipää ja mitävielälieneekään... Mutta te, jotka olette parisuhteessa, vai pitäisikö sanoa "parisuhteessa"...? Aika paljon notkutte palstalla vaikka omien sanojenne mukaan teillä on hirmu aktiivisesti seksiä ja laatuaikaa ja yhdessäoloa ja yhdessä tekemistä. Vai onko niin että laatuaikanne on sitä että toinen katsoo salpausselän kisoja ja toinen päivystää palstalla, seksiä viimeksi jouluna 2020.

Vierailija
76/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko? Ei pariutumis- iässä olevat miehet ja naiset ole täällä sättimässä toisiaan, vaan pariutumassa. Viisi- kuusikymppiset kurpat ja riippamuna- ukot joutavat täällä analysoimaan analysoimasta päästyään vaatimuksiaan ja persuepäilyjään. Joutavat, koska heillä ei aika kulu joutavaan erotiikkaan tai seksiin.

Oman tilanteeni ja muitten yksin olevien tilanteen ymmärrän, kun sinkku olen ja vässykkä ja persu ja kusipää ja mitävielälieneekään... Mutta te, jotka olette parisuhteessa, vai pitäisikö sanoa "parisuhteessa"...? Aika paljon notkutte palstalla vaikka omien sanojenne mukaan teillä on hirmu aktiivisesti seksiä ja laatuaikaa ja yhdessäoloa ja yhdessä tekemistä. Vai onko niin että laatuaikanne on sitä että toinen katsoo salpausselän kisoja ja toinen päivystää palstalla, seksiä viimeksi jouluna 2020.

Parempikin, että olet yksin. 

Vierailija
77/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tuo ketjussa yhä jumittava (vaikka poistumaan pyydetty) Riikka Purran faniboy pahasti rikki. 

Vierailija
78/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas tuo ketjussa yhä jumittava (vaikka poistumaan pyydetty) Riikka Purran faniboy pahasti rikki. 

Kun aletaan sättimään jonkun kirjoittajan persoonaa, niin siitä tietää että hänen kirjoittamansa asia on osunut kohteeseen.

Vierailija
79/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun aletaan sättimään jonkun kirjoittajan persoonaa, niin siitä tietää että hänen kirjoittamansa asia on osunut kohteeseen.

Voimaannuitko? Itket kuin tyttö. 

Vierailija
80/112 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta.

M48, guru 

Häpyhuulipalvelujen loppukäyttäjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän