Huomenna tyttäremme rahvaanomainen poikaystävä tulee meille golffia, minä ja mies ollaan päätetty näpäyttää nuoria ja puhumme ranskaa.
Tyttäremme osaa ranskaa, samoin minä ja mies. Olemme asuneet ranskassa 5 vuotta.
Puhumme sitä lähes täydellisesti, kuin toista äidinkieltä.
Tyttäreni seurustelee pojan kanssa josta en pidä.
Hän tulossa huomenna meidän sisägolffiradalle pelaamaan.
Saimme loistavan tavan näpäyttää poikaa, että ymmärtää olevansa väärissä piireissä.
Aiomme miheni kanssa keskustella vain ranskaksi, kun poika saapuu.
Mahtaa pojalta suu auki sillä hän tietää, että olemme suomalaisia.
Me ei aiotaan miehen kanssa puhua sanaakaan suomea.
Tervehdimme poikaa ranskaksi ja vastaamme ainoastaan ranskaksi!
Emme reagoi suomeksi mitään.
Tyttäremmekään ei tiedä tästä. Tiedän, että tämä sattaa olla tyttärelle noloa, mutta tämän on tarkoitus on myös hänen silmät avautumaan, kuinka sivistymätön hänen seuralsisensa todellisuudessa on.
Uskon, että huomenna he tajuavat jo itse, että heidän parasta erota.
Me ei miehen kanssa pukahdetakaan suomeksi mitään huomenna.
Puhumme pelkkää ranskaa myös keskenämme.
Kommentit (46)
Hyva idea puhua vain ranskaa, ette nolaa itseanne poikkiksen edessa solkkaamalla huonoa suomenkieltanne. Se voisi jopa huomata etta olettekin wt porukkaa.
Ja kantsii ehka pitaa korkki kiinni vaihteeksi niin kauan etta poikkis haipyy. Etta meinaan se ranska sitten sujuu jotenkin kun ootte edes selvin pain.
Eipä se ranskan lähes äidinkielellinen taso kummoinen ole kun suomenkin taso on ala-arvoinen ainakin kirjoituksen perusteella.
Siis oliko tän provon tarkoitus kertoa, että poikaystävä tulee katsomaan myynnissä olevaa Golfia vai?
Ei teillä yhtään parempaa autoa ois myynnissä? Voi teitä.
Tämä taitaa olla se
Viisikymppinen
Kaunis ja hoikka nainen
6/6
mitä ajattelit tarjoilla golfin jälkeen ruoaksi? Ehkäpä marinoituja sammakonreisiä shampanjavaahdolla?
itse pidän enemmän hummerista, mutta se voi olla liian vulgaaria tarjottavaa?
En suosittele ap:ole työtä, joka vaatii kirjallista ilmaisua.
Otsikosta olin tulossa antamaan 1/5, mutta luettuani tekeleen annan -10000/5.
Vierailija kirjoitti:
Että ihan ranskassa olette asuneet ja silti et osaa edes kirjoittaa...
Tämä.
omme miheni kanssa keskustella vain ranskaksi, kun poika saapuu. uinka sivistymätön hänen seuralsisensa todellisuudessa on. (kopio ap:n aloituksesta)
No, huomaa, kuka näitä tehtailee, ei lainkaan sivistynyt ihminen. Ei osaa kirjoittaa edes suomea? No, tämähän toki oli taas trolli tehtaalta.
Hyvä mahdollisuus tytölle katkaista välit henkisesti väkivaltaisiin vanhempiinsa!
Je ne crois pas. Vous étès idiotiquès.
Tiedän tuon juonen ja yllätän heidät totaalisesti koska osaan latinaa on jännä nähdä kuinka vanhempien suut venähtää.
poikaystävä tulee laittaa meille golfffia ,siis
olenm vanmaine
Ap