Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä, joka toimii väärin ja..

Vierailija
01.03.2024 |

Mieheni toimii usein väärin minua kohtaan ja jos kehtaan sanoa siitä, hän sanoo, että alkaa jatkossa sitten toimivan niin joka päivä mistä valitan. Kun itse taas yritän sanomisellani saada hänet ymmärtämään, että hän toimii väärin minua kohtaan. Ei näytä sanomiset siis toimivan lainkaan, joten olen kokeillut myös tekoja eli toimivani samoin ja sitten vasta törkeä ihminen olenkin..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parivalinta on mennyt persiilleen.

Vierailija
2/9 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyse siis mistään pettämisestä vaan lähinnä kommunikoinnin puutteesta yms.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet, kannattaako tuollaisen kanssa jatkaa, kestääkö sulla hermo tuota loppuiän?

Vierailija
4/9 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpä, mutta kun olisi vain pakko jaksaa lasten takia..

ap

Vierailija
5/9 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Opetat vaan lapsiasi kohtelemaan itseäsi yhtä huonosti kuin miten miehesi kohtelee... Kannattaa miettiä, onko tuossa mitään järkeä.

Vierailija
6/9 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Mies ei ota vastuuta omasta käytöksestä. Keskusteluissa näyttää että kuuntelisi ja ymmärtäisi asian, mutta seuraavassa hetkessä jatkaa taas samoja tökeryyksiä ja ajattelemattomuuksia.  Ja jossain vaiheessa tosiaan minä olenkin se, joka vain valittaa. Itse myös koitin tota, että heittäydyin itse yhtä "mukavaksi ihmiseksi" kuin hän ja oho! Se ei ollutkaan miehen mielestä enää kivaa käytöstä. Katos vaan. 

Nykyään en enää alennu itse käyttäytymään huonosti. Siinä vain katkeroituu ja lopulta kadottaa itsensä. Saman katon alla vielä asutaan. Muuta yhteistä ei sitten olekaan.

Vierailija
7/9 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä mieltä olen miehen käytöksestä? Sitähän otsikossa kysyttiin. Sitä mieltä, että jokin asia tunnetaidoissa hänellä jäänyt oppimatta ja empatia loistaa poissaolollaan. Syy tod.näk. lapsuuden kodissa 

Kommenteista sitä mieltä, että tuo ainainen käsky erota on näköalaton ja mustavalkoinen. Näitä sarjaeroajia omassa tuttavapiirissä riittää. Eipä heilläkään välttämättä ole elämä ihan niin ruusuista kun voisi luulla, kun kyllähän nyt kai vaihtamalla paranee vai mitä...

Vierailija
8/9 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten sanot? Lopeta sanominen ja ala elämään omaa elämääsi.

Mitä väliä sillä on , mitä mieltä me miehen käytöksestä olemme, mutta haluatko tietää, mitä mieltä olemme SINUN käytöksestäsi?

Jotenkin vaikea käsittää, miksi niin moni nainen tuhlaa elämänsä parhaita vuosia tuollaisen miehen kanssa. Onko rouvan titteli niin arvokas asia, että siitä pidetään kiinni vaikka henki menisi, jos vaihtoehtona on  niin nolo "eronnut".

Vierailija
9/9 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Olet väärässä. Lapset toivovat sinun (ja heidän) pääsevän eroon tuollaisesta.