Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitääköhän paikkansa että Charles rakasti camillaa enemmän.Miksi camilla ei hyväksy Harryn nuivaa suhtautumista häneen.Camilla rikkoi hänen äitinsä ja perheensä.Luulis ymmärtävän yskän.William isänsä kaltainen hyväksyi camillan.Aika näyttää mikä tämä Rose ohjailu on.Voi olla että haluaa olla vain rakastajatar eikä kuningatar.Ennustaja ukko kertoi että Charlesin jälkeen tulee kuningas joka ei uskonut tulevan kuninkaaksi.Rosen poikako?
Kuka se valittaakaan että joku jauhaa samaa asiaa moneen kertaan?
Stop secret! Tuo oli vain petonia ja suorastaan knopi juttu, ei mitään jauhamista. Täytyyhän sitä nyt bensaa heittää tuhkaan mieluummin kuin petoniin. Ja koska hänellä on ihan erilainen kulttuuri, ja ennen kaikkea äidinkieli, niin voi olla ihan eri käsitys jauhannasta.
Voisitko lopettaa tuon maalittamisen! Tuo jota tarkoitat. Ei ole täällä.Enkä minä ole tuo joka kirjoitti.voitko ihan oikeesti hyvin??😉
Tai mitä, käyrät,..pässinsarvet puskee? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pitääköhän paikkansa että Charles rakasti camillaa enemmän.Miksi camilla ei hyväksy Harryn nuivaa suhtautumista häneen.Camilla rikkoi hänen äitinsä ja perheensä.Luulis ymmärtävän yskän.William isänsä kaltainen hyväksyi camillan.Aika näyttää mikä tämä Rose ohjailu on.Voi olla että haluaa olla vain rakastajatar eikä kuningatar.Ennustaja ukko kertoi että Charlesin jälkeen tulee kuningas joka ei uskonut tulevan kuninkaaksi.Rosen poikako?
Kaipa Camilla uskoi että he ovat jo välinsä sopineet, ainakin näin kerrottiin Camillan elämäkerrassa. Megxitin aikaanhan kerrottiin että Harryn reaktio oli perheelle aikamoinen yllätys, hän oli ilmeisesti alkanut käydä terapiassa ja se oli nostanut vanhoja tuntoja pintaan. Ymmärrettävää että ne tunteet pitää joskus käsitellä, mutta ymmärrän myös että loukkaantuminen voi parinkymmen vuoden jälkeen tulla muille vähän ylläty
😑Harry ei hyväksy camillaa kuningatterana.Ehkä hän koki äitinsä tuskan konkreettisempana kuin William.(isänsä kaltainen)On paljon perheitä joissa uusia puoliskoja ei hyväksytä koskaan.Mielestäni siinä ei ole mitään väärää
Se on vaan hyväksyttävä eikä pullikoida vastaan.En usko että Diana ja Camilla olis koskaan olleet sovussa.Camilla myös kaivoi kulisseissa kuoppaa Dianan elämässä.Camillallahan on suhteita turvallisuuspalveluun.Charles ei ole vahva hallitsija.C&W ohjaa hänen toimiaan
Sieni metsä perhoset,mansikoiden,juuresten kasvattaminen ym.
.ovat hänelle tärkeitä.Edustaa kyllä mutta niissähän ei mitään tärkeitä päätöksiä ei tehdä.(Jos ei mainita Harryn tapaaminen jonka w&c kielsivät.) Rosen poika ,ei voi tulla kuninkaaksi ,eikä camillan poika, ellei joku poikkeus laki saada aikaan.(en usko siihen minäkään).
Vierailija kirjoitti:
😳Oletko kunnossa?Miksi maalitat tänään minua??Käyräsarvi pässihän on William, sen on häntä kuvaava nimike.Knopi on sellainen joka kalkkaro käärmeen tavoin iskee toisten ominaisuuksiin,kielitaitoon,ym.on niinkö rasisti .Mutta hauskuuttaja en ole minä .Osaan kyllä ihan ymmärrettävää tekstiä kirjoittaa.On vaan ilkeyttäsi tuo ylimielisyytesi .Minä en kerjää hyväksyntääsi.Olet näissä ketjuissa muissakin toisia ilveilemässä.Voitko sä ihan hyvin?(muutama kylkiäinenkin sulla lienee?)Nuo irvailut eivät ole otsikon aiheesta)🤫
Voi apua, Rosen poika ja Camillan poika ;D En mä ihan usko, kenties ja ehkä, voi olla ja sillee, ja kalmo ja kaikki...
Entäs kaikki muut pojat? Vieläkö niitä muualta riittää?
Williamilla on kolme lasta, joista kaksi poikaa, eiköhän heistä jompikumpi nyt ainakin ole kruunua vielä perimässä? Ja saattaa tulla se Harrypoikakin vielä takavasemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😳Oletko kunnossa?Miksi maalitat tänään minua??Käyräsarvi pässihän on William, sen on häntä kuvaava nimike.Knopi on sellainen joka kalkkaro käärmeen tavoin iskee toisten ominaisuuksiin,kielitaitoon,ym.on niinkö rasisti .Mutta hauskuuttaja en ole minä .Osaan kyllä ihan ymmärrettävää tekstiä kirjoittaa.On vaan ilkeyttäsi tuo ylimielisyytesi .Minä en kerjää hyväksyntääsi.Olet näissä ketjuissa muissakin toisia ilveilemässä.Voitko sä ihan hyvin?(muutama kylkiäinenkin sulla lienee?)Nuo irvailut eivät ole otsikon aiheesta)🤫
No tuleehan sitä selitystä viimein. Ja mitäs siellä itse teet: "Olet näissä ketjuissa muissakin toisia ilveilemässä", syyttelet, eli katsopas kuule peiliin, ettei ilkeä knopi vaan sieppaa sinua. Et sinä mikään hauskuuttaja olekaan, lähinnä tympeä trolli. Ja ei, ei ole kylkiäisiä, mitä se sitten tarkoittaakaan tässä yhteydessä, varmaan liittyy jotenkin petoniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se valittaakaan että joku jauhaa samaa asiaa moneen kertaan?
Stop secret! Tuo oli vain petonia ja suorastaan knopi juttu, ei mitään jauhamista. Täytyyhän sitä nyt bensaa heittää tuhkaan mieluummin kuin petoniin. Ja koska hänellä on ihan erilainen kulttuuri, ja ennen kaikkea äidinkieli, niin voi olla ihan eri käsitys jauhannasta.🤨
En ole tuo jauhanta juttu. Eileenkin maalitit minua vaikka ,en ollut kyseisen tekstin kirjoittaja.😵😵💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuleehan sitä selitystä viimein. Ja mitäs siellä itse teet: "Olet näissä ketjuissa muissakin toisia ilveilemässä", syyttelet, eli katsopas kuule peiliin, ettei ilkeä knopi vaan sieppaa sinua. Et sinä mikään hauskuuttaja
Et sitten muuta osaa?Voi voi .Onko meillä vapaa päivää sinusta?Älä vastaa teksteihini!Jos ne on huonoja.Minä en ole näissä ketjuissa ollut
Meitä on muitakin koneella.Se on sulle selitetty monta kertaa.Useat on jo kyllästyneet.Eihän täällä ole kuin muutama järkevä pohtija enää.Jouluna muisto vain jostain viime joulun katest🎅🧑🎄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon pitäisi kuninkaallisia kuolla ennen kuin Rosen pojasta voisi tulla kuningas. Tai no Jos William solmisi avioliiton ja hänen kanssaan ja he saisivat pojan, tästä voisi tulla seuraava kuningas, jos William ja vanhemmat lapset kuolisivat ennen kruunausta, mutta ei muuten. Spekulaatiossakin kannattaa olla pieni järjen hippunen mukana.
Kiitos huomautuksesta.Entäs jos katen lapset luopuisivat kruunusta(Kate olisi menehtynyt syöpään.Ennen kuolemaa William olis elellyt Rosen kanssa pääsääntöisesti) Williamin uuden aviovaimon Rosen takia.Heille syntyisi William siittoinen poika jonka dna osoittaisi Williamin isäksi ,kruununperilliseksi?Eikö tämmöinenkin vois olla mahdollinen tai dnalla Rosen lapsista jo nyt todettaisiin Williamin lapsiksi.Muuten sama.Spekua tämä ei lähdetietoja, eikä todisteita vaan spekuja.
Onko muille tullut mieleen ,että olis kiva tietää minkänäköisiä sana seppoja, täällä kärvistelee??Olis varmaan iloisen naurun paikka.Onneksi brittihovi ei näitä lue ,tai ovat niin aivottomia ,etteivät ymmärtäisi ,näitä kirjoituksia.Täytyis olla joku avustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuleehan sitä selitystä viimein. Ja mitäs siellä itse teet: "Olet näissä ketjuissa muissakin toisia ilveilemässä", syyttelet, eli katsopas kuule peiliin, ettei ilkeä knopi vaan sieppaa sinua. Et sinä mikään hauskuuttaja
🤣🤩 Ikävä kyllä sinä et ymmärrä sanojen merkitystä.Minä en ole hauskuuttaja,kuten kerroin jne. Keksi uusi levy.
Keksi sinä älykkäämpi hahmo itsellesi, tai lopeta trollaaminen.
ROSELLA SAMANLAINEN HATTU KUIN KATELLA
https://www.musicmundial.com/en/2024/05/17/rose-hanbury-wore-kate-middl…
Vierailija kirjoitti:
Millainen viesti se on? Joku kun täällä kirjoittanut, että hovi viestii vaatteillaan(kin?) vai muistanko oikein.
Sinä joka et ole se jota ".aalitettiin", miksi ylipäänsä vastaat jos et ole sen viestin kirjoittaja? Enkä muuten usko hetkeäkään että "teitä on täällä monta" joiden stop secret kotikieleen kuuluu välilyöntien puuttuminen pisteiden jälkeen. Kyllä se sinä ihan itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Sinä joka et ole se jota ".aalitettiin", miksi ylipäänsä vastaat jos et ole sen viestin kirjoittaja? Enkä muuten usko hetkeäkään että "teitä on täällä monta" joiden stop secret kotikieleen kuuluu välilyöntien puuttuminen pisteiden jälkeen. Kyllä se sinä ihan itse olet.
Siis maalitettin, tietenkin, ei .aalitettiin. Vaikka sehän sopisi hyvin kielioppirajoitteiselle vastattaessa.
Siis joku isompi porukka on samalla koneella, kenenkään kotikieli ei ole suomi mutta kukaan ei kehtaa sitä kieltänsä paljastaa? Uhriutuu mieluummin kun `kiusataan`. Jotenkin en usko. Nyt vain jossain vaiheessa keksit väittää että teitä on monta ja kaikki vielä kyllästyneitä, siitä olen samaa mieltä että järkevää pohdintaa täällä ei ole paljon mutta se mikä on ei tule sinun käytössä olevalta koneelta.
Vierailija kirjoitti:
On se röyhkeä, livahtanut jo Katen vaatehuoneeseenkin. Camilla varmaan junaillut. Kun kissa on poissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen viesti se on? Joku kun täällä kirjoittanut, että hovi viestii vaatteillaan(kin?) vai muistanko oikein.
Ensin Rose antaa lausunnon (asianajajansa välityksellä) ettei missään suhdejuoruissa ole mitään perää. Menee muutama päivä, ja hän viestii hatullaan, että katsokaa, tässä tulee uusi tuleva kuningatar?? Melkoinen sekopää todellakin, ja nyt voisi jo puhua brittihovin tuhosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis maalitettin, tietenkin, ei .aalitettiin. Vaikka sehän sopisi hyvin kielioppirajoitteiselle vastattaessa.
Älä pliis naurata, mulla on selkä kipeä ;D
-"Alkuperäinen maalittaja"
Onnettomuus tapahtui tosiaan keskiyöllä mutta valaistussa tunnelissa.