Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että tämä vaino kytee Sussexien takia on tosiasia koska vahapää Omid, tuo Buusi jne ovat nimenomaan niitä pahimpia vainon ylläpitäjiä. Ja Sussexien sydänystäviä.
Olet kyllä täysi va ja k k i, ei voi muuta sanoa.
Sinun kirjoituksistasi näkee suoraan kenen faneja olet. Saman tason käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waity sai mitä ansaitsi.
Ahneella on paskainen loppu.
Sinäkö haluat hänet hengiltä? Miksi?
En minä, vaan jumala näköjään haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waity sai mitä ansaitsi.
Kuka niistä?
Vierailija kirjoitti:
Se että tämä vaino kytee Sussexien takia on tosiasia koska vahapää Omid, tuo Buusi jne ovat nimenomaan niitä pahimpia vainon ylläpitäjiä. Ja Sussexien sydänystäviä.
Siinäpä vasta typerä salaliitto 🤣 mene muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään uutisoitiin, että Williamilla saattaa nousta katkeruus jotakuta kohtaan tällä hetkellä, ja epäilys on, että tämä joku on Harry. Miksi William on katkera Harrylle? Jos Harrylla on niin läpip45ka vaimo, kun annetaan ymmärtää, niin luulisi Williamin olevan helpottunut, että on päässyt eroon nahjusmaisesta veljestään, joka on hyväksynyt sellaisen naisen rinnalleen. Tässä tapauksessahan se veli kannattaa unohtaa täysin, jos se on sellainen tossukka. Toistan siis kysymyksen uudelleen: Miksi William on katkera veljelleen?
Varmaan siksi, että Walesit kokivat nyt itse, minkälaista on olla paskamyrskyn kohteena. Jotenkin se syy on joidenkin kierossa mielessä Harryn?
No onhan se. Harryn ja vaimonsa. Hehän tuota organisoivat ja ruokkivat.
Olen ns. Meghanin kannattaja (en kuitenkaan sokeasti idolisoi ketään), mutta ei ole kyllä mitään perusteluja sille, että Meghan ja Harry jotenkin masinoisivat ihmisiä Katea ja Williamia vastaan. Aika sairas ajatus.
Se Sparekaan ei nyt oikeasti ole mikään haukkumiskirja ketään kohtaan. Harry kertoo omia kokemuksiaan. Kaikki ymmärtävät, ettei se ole 100% totuus, vaan esim. William on kokenut varmasti asioita ihan eri tavalla tai muistaa ne toisesta näkökulmasta, omastaan. Harryllä on kuitenkin oikeus puhua omasta elämästään ja kokemuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Waity sai mitä ansaitsi.
Kuka niistä?
En minä tiedä mihin niistä Kate uskoo. Kristinuskon jumalaan?
108899 en lässytä. Hän oli jo sairas ja siitä tiedotettiin. Syövästä ei tiedetty vielä silloin. Paskamyrsky lähti kuitenkin heti. Älä itse jaksa lässyttää. Täytyy kuitenkin todeta että melko usein hovin haukkujat/sussexien ihailijat antavat itsestään ei niin sivistyneen tai ystävällisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään uutisoitiin, että Williamilla saattaa nousta katkeruus jotakuta kohtaan tällä hetkellä, ja epäilys on, että tämä joku on Harry. Miksi William on katkera Harrylle? Jos Harrylla on niin läpip45ka vaimo, kun annetaan ymmärtää, niin luulisi Williamin olevan helpottunut, että on päässyt eroon nahjusmaisesta veljestään, joka on hyväksynyt sellaisen naisen rinnalleen. Tässä tapauksessahan se veli kannattaa unohtaa täysin, jos se on sellainen tossukka. Toistan siis kysymyksen uudelleen: Miksi William on katkera veljelleen?
Varmaan siksi, että Walesit kokivat nyt itse, minkälaista on olla paskamyrskyn kohteena. Jotenkin se syy on joidenkin kierossa mielessä Harryn?
Olen
Harryllä ei ole oikeutta kertoa Williamin terveystietoja ja yksityisasioita, ei ole oikeutta solvata eikä ole oikeutta valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Charlesin "kateus" Dianan saamaa huomiota kohtaan kuitenkin enemmän ärsytystä siitä, ettei Diana tehnyt sovitusrti Walesin prinsessan töitä, vaan käyttäytyi kuin supertähti? Oikein tai väärin, se on taas asia sinänsä, mutta niin paljon Dianastakin luultiin asioita, jotka ei pitäneet paikkaansa.
Ei. Dianahan teki nimenomaan ahkerasti töitä. Hän oli vain luontaisesti suloinen, kaunis ja valovoimainen ja osasi kohdata ihmisiä todella välittävästi ja aidosti. Ihminen hänkin tietysti oli eikä mikään pyhimys, mutta ei hän tehtäviään laiminlyönyt. Charles vaan raivostui siitä, että kansa hurrasi Dianalle ja ei ollut yhtä kiinnostunut hänestä, Walesin prinssistä, joka oli omasta mielestään maailman kiinnostavin ja edistyksellisin älykkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen
Sinänsä kuitenkin ikävää että William ei samalla tavoin voi kertoa kokemuksistaan ja tunteistaan, edes vastaavista tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hus hus, menehän jo.
Tämä on spekulointiketju! Me spekuloimme nyt mistä on kyse.
Harryllä ei ole oikeutta kertoa Williamin terveystietoja ja yksityisasioita, ei ole oikeutta solvata eikä ole oikeutta valehdella.
Jospa miettisit omaa oikeuttasi solvata Harrya ja Meghania.
Minusta esimerkiksi se Harryn jankkaus miten William valitsi Catherinen koska tämä on Stepford wife, kiltti ja sopiva, eikä rakkaudesta, oli todella törkeä.
Tässä se nähdään, ei tuo pyrkyryys ja julkisuus kuolemattomuutta eikä edes se vaikka monta lasta hoviin synnyttää.
kunhan vaan sanon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se. Harryn ja vaimonsa. Hehän tuota organisoivat ja ruokk
Mikä estää? Hän voisi antaa joskus haastattelun vaikka BBC:lle. Kertoisi asioista omasta näkökulmastaan. Hän on kuitenkin tuleva kuningas, eikä voi odottaa samanlaista yksityisyyttä kuin tavan talliainen. Hänen pitäisi ymmärtää, että julkisuus on hänellekin työväline eikä toimittajia tarvitse vihata, vaikka hänen äidilleen kävi miten kävi. Ruotsin kuninkaallinen perhekin antaa vuosittain haastatteluja, jotka antavat heistä oikein sympaattisen ja aidon kuvan.
Diana antoi kirjoittaa itsestään kirjan ja antoi haastatteluja. Niiden ansiosta me tiedämme Dianan näkökulmasta ja kokemuksista.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se nähdään, ei tuo pyrkyryys ja julkisuus kuolemattomuutta eikä edes se vaikka monta lasta hoviin synnyttää.
kunhan vaan sanon
No onneksi ylihintaisem kiinakrääsän kauppaamisella on hyvät lopputulemat.
Catherinehan ei ole kuollut. Eikä edes Charles.
Elisabet ja Philip kuolivatkin sitten Sussexien aiheuttamaan stressiin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta esimerkiksi se Harryn jankkaus miten William valitsi Catherinen koska tämä on Stepford wife, kiltti ja sopiva, eikä rakkaudesta, oli todella törkeä.
Oli. Ja Harry itsekin aikoinaan piti Catherinestä kovasti.
Sinänsä kuitenkin ikävää että William ei samalla tavoin voi kertoa kokemuksistaan ja tunteistaan, edes vastaavista tilanteista.
Williamin kertomukset tulevat aina syväkurkkujen ja nimettömien lähteiden kautta.
Vierailija kirjoitti:
William on sanonut paljon rumemmin harryn vaimovalinnasta.
Noin olen sen itse jo aiemmin ajatellut. Joillekin Diana on täysin pyhä, vähän kuin tämä omien sanojensa mukaan Diana2 osalle ihmisistä. Ei mitään alhaista, laskelmointia tai juonittelua voi olla.