Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32061)

Vierailija
10381/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä Katen vaatteista. Paita saattaa olla hänen lempipaitansa, jota hän on käyttänyt paljon. Mutta entäs housut? Tuntui karmivalta tajuta, että hänellä on ilmeisesti aivan sama paita&housut -yhdistelmä uudella videolla ja vuoden 2018 kuvissa, jotka on otettu samassa puutarhassa samalla kukintahetkellä. Onko kyseessä taas uusi moka kuningashuoneen viestintätiimiltä? Väärennöspuheet eivät vähene, jos tällaista materiaalia esitetään. Videolle olisi voitu laittaa jotain uusimman kevätmalliston mukaista vaatetta tai jotain muuta materiaalia, mikä olisi ankkuroinut videon nykyhetkeen.

Ainakin minä mietin nyt entistä enemmän, että onko Catherine sittenkin esimerkiksi siinä koomassa 😟 

Ja asento jossa Kate istuu. Kuninkaalliset naiset eivät koskaan istu jalka polven yli, vaan ns. dutchess slant -asennossa, jossa nilkat risteävät. Katea on 20 vuotta koulutettu hovissa, hän ei istuisi noin.

Hyvä huomio! Kate ei istu jalat ristissä ainakaan julkisesti. Kotisohvan asennot ovat asia erikseen. Jos googlailee kuninkaallisten naisten kuvia, niin jalat ristissä istujia on nykyään tosi paljon - varsinkin Pohjoismaiden kuningashuoneiden nuoremmassa sukupolvessa. Mutta kuningatar Elisabetista tuskin löydätte kuvaa jalat ristissä istuskelemassa tai muutenkaan vanhempien kuninkaallisten valokuvien naisista. Kate on ollut istuma-asentonsa suhteen hyvin konservatiivinen. Tämä saattoi olla Elisabetin aikana ehdoton käsky. Elisabethan kielsi hovissaan myös muun muassa värillisten kynsilakkojen käytön. Aika pian Elisabetin kuoleman jälkeen näin kyllä Katen kynsissä punaista kynsilakkaa. Eli aikakausien vaihtuessa tapahtuu toki myös muutoksia. Katen istuma-asento videolla oli siitä huolimatta outo.

Vierailija
10382/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoälyhihhulit voivat katsoa vaikka Notting Hill leffan loppukohtauksen ja miettiä hiljaa itsekseen miksi tausta siinäkin penkkikohtauksessa on sumea ja oksat eivät liiku.

(Kuka muuten edes haluaisi kuvata ulkona tuulisella säällä?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10383/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja palstan kantturat ne vaan jatkavat foliohattuhörhöilyään. Tekoälyvideo-teoria on jo sillä levelillä että psykiatrinen osasto kutsuu. CIA/Illuminati varmaan liittyy luonnollisesti kuvioon, samoin koronarokotteet, Estonia, 9/11, muka kuolleet julkkikset (Elviskin elää edelleen) ja tokihan maa on oikeasti litteä.

Tarkoitatko että cate on vainaa ja nyt kummittelee kaikissa kuvissa ja filmiseissä.Näin minäkin yhä enemässä uskon.feikkicate kuollut mikä kuollut

Vierailija
10384/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin vahvasti tulee tunne, että tässä pelataan aikaa. Toivottavasti Katen tilanne ei ole vielä huonompi kuin mitä on annettu ymmärtää. 

Tottakai se on. :( 

Charlesilla varmaan eturauhassyöpä, mun isälläkin oli se eikä hiuksetkaan lähteneet hoidoissa, kun löytyi alkuvaiheessa.

Suomessa miesten yleisin syöpä. Kannattaa syödä tomaattia, lykopeeniä joka elämänvaiheessa. Kuulemma. 

Vierailija
10385/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vielä Katen vaatteista. Paita saattaa olla hänen lempipaitansa, jota hän on käyttänyt paljon. Mutta entäs housut? Tuntui karmivalta tajuta, että hänellä on ilmeisesti aivan sama paita&housut -yhdistelmä uudella videolla ja vuoden 2018 kuvissa, jotka on otettu samassa puutarhassa samalla kukintahetkellä. Onko kyseessä taas uusi moka kuningashuoneen viestintätiimiltä? Väärennöspuheet eivät vähene, jos tällaista materiaalia esitetään. Videolle olisi voitu laittaa jotain uusimman kevätmalliston mukaista vaatetta tai jotain muuta materiaalia, mikä olisi ankkuroinut videon nykyhetkeen.

Ainakin minä mietin nyt entistä enemmän, että onko Catherine sittenkin esimerkiksi siinä koomassa 😟 

Ja asento jossa Kate istuu. Kuninkaalliset naiset eivät koskaan istu jalka polven yli, vaan ns.

Kate on läpikäynyt vatsa-alueen leikkauksen. Jo siitä syystä istuma-asento voi olla sellainen kuin on.

Vierailija
10386/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä video on kuvattu? Penkki ei ainakaan voi olla Windsorin linnan ruusutarhan The Queens Bench, jossa on yhteensä 16 pientä ja 3 isompaa pienapuuta. Mutta eiköhän siellä ole muitakin penkkejä. Tämä ei kuitenkaan ole symmetrinen penkki. Hahmon toisella puolella penkissä on erilaiset suhteet kuin toisella puolella. Hassu vihreä raita ylälaudan alla. Puseron ylin raita katkeaa kesken, sormuksessa on vain kaksi sormusta, kun aikaisemmin oli kolme. Paidan raidat heijastuvat penkkiin. Toinen kulmakarva pysyy koko ajan ylhäällä. Hetken aikaa huulien yläreunassa on outo yläviiva. Hidastettuna puhe muuttuu kesken kaiken. Peukalon pää on hetken aikaa aivan kummallisen jyrsitty. Onhan tässä näitä ihmetyksen aiheita. Ihmeellisen sumeaa jälkeä BBC kuvaa, kun ajattelee, miten hienoa jälkeä heidän tuotannossaan yleensä on.

Enemmän se autokuva äidin kanss alkaa tuntumaan todelliselta.

Vierailija
10387/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Lontoossa niin lämmin ole, että syöpäleikkauksesta toipuva istuisi ulkosalla sisävaatteilla kuvausten ajan. Eiköhän tausta ole kuvattu erikseen videolle ja puhe sisätiloissa, josta johtuvat heijastukset.

Samaan asiaan kiinnitin huomiota ja katsoin siksi BBC:n uutisia.  Siinä haastateltiin ihmisiä Windsorin linnan luona ja kyllä, osa oli jo paitasillaan.  Kyllä Kate tarkeni siinä aurinkoisessa paikassa istua, kun ei tuullutkaan.  Oli siellä jo hyttysiäkin, ei ne kylmässä lennä.

Syöpä hoidoissa peruskunto heikkenee ja viluttaa usein pukevat kunnolla päällensä vaatteita.

Oli kuitenkin neule ja farkut.

Ja alla vaikka kalleinta kashmirvillaa, ni jopa tarkenee...

Vierailija
10388/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä poimittua: . Ole hyvä ja katso videota tarkasti. Erityisesti hänen vasen kätensä, zoomaa kohtaan, jossa penkki näkyy hänen kätensä takana. Videon loppupuolella, jossa hän sanoo "kuten sanoin, että olen kunnossa", näet, että penkin puu liikkuu hänen kätensä liikkuessa. Uskon tämän videon olevan tekoälyllä manipuloitu/tuotettu. Kohdassa 1:17 

Minua mietityttää Catherinen ääni videolla. Keskityin kuuntelemaan ääntä videon katselun sijasta. Tosi monet täällä ovat sanoneet, että video oli tunteellinen ja herkkä. Minä en kykene ääninauhalta oikein sellaisia fiiliksiä kuulemaan, vaikka kuvassa esimerkiksi käsien asento ja liikkeet antavat hieman sellaista vaikutelmaa. Olen kuunnellut kuntosalilla useita podcasteja, joissa Catherine ja William puhuvat. Minun pakko sanoa, että niihin ääninahoihin verrattuna tämä puutarhavideo kuulostaa oudolta. Ehkä jotenkin epäaidolta ja kepeältä. Ei ainakaan erityisen henkilökohtaiselta eikä herkältä.

Vierailija
10389/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Lontoossa niin lämmin ole, että syöpäleikkauksesta toipuva istuisi ulkosalla sisävaatteilla kuvausten ajan. Eiköhän tausta ole kuvattu erikseen videolle ja puhe sisätiloissa, josta johtuvat heijastukset.

plus 12, suojaisa paikka, 

Vierailija
10390/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä video on kuvattu? Penkki ei ainakaan voi olla Windsorin linnan ruusutarhan The Queens Bench, jossa on yhteensä 16 pientä ja 3 isompaa pienapuuta. Mutta eiköhän siellä ole muitakin penkkejä. Tämä ei kuitenkaan ole symmetrinen penkki. Hahmon toisella puolella penkissä on erilaiset suhteet kuin toisella puolella. Hassu vihreä raita ylälaudan alla. Puseron ylin raita katkeaa kesken, sormuksessa on vain kaksi sormusta, kun aikaisemmin oli kolme. Paidan raidat heijastuvat penkkiin. Toinen kulmakarva pysyy koko ajan ylhäällä. Hetken aikaa huulien yläreunassa on outo yläviiva. Hidastettuna puhe muuttuu kesken kaiken. Peukalon pää on hetken aikaa aivan kummallisen jyrsitty. Onhan tässä näitä ihmetyksen aiheita. Ihmeellisen sumeaa jälkeä BBC kuvaa, kun ajattelee, miten hienoa jälkeä heidän tuotannossaan yleensä on.

Enemmän se autokuva äidin kanss alkaa tuntumaan todelliselta.

Hassu vihreä raita ja muut heijastukset johtuvat siitä, että maali on kiiltäväpintaista ja heijastaa valoa.

Vierailija
10391/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä poimittua: . Ole hyvä ja katso videota tarkasti. Erityisesti hänen vasen kätensä, zoomaa kohtaan, jossa penkki näkyy hänen kätensä takana. Videon loppupuolella, jossa hän sanoo "kuten sanoin, että olen kunnossa", näet, että penkin puu liikkuu hänen kätensä liikkuessa. Uskon tämän videon olevan tekoälyllä manipuloitu/tuotettu. Kohdassa 1:17 

Minua mietityttää Catherinen ääni videolla. Keskityin kuuntelemaan ääntä videon katselun sijasta. Tosi monet täällä ovat sanoneet, että video oli tunteellinen ja herkkä. Minä en kykene ääninauhalta oikein sellaisia fiiliksiä kuulemaan, vaikka kuvassa esimerkiksi käsien asento ja liikkeet antavat hieman sellaista vaikutelmaa. Olen kuunnellut kuntosalilla useita podcasteja, joissa Catherine ja William puhuvat. Minun pakko sanoa, että niihin ääninahoihin verrattuna tämä puutarhavideo kuulostaa oudolta.

Joutuu ponnistelemaan, ettei liikutus kuuluisi puheesta. Ihan perusjuttuja tuollaisissa tilanteissa.

Vierailija
10392/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyeenat haistaneet veren, eivätkä pysty lopettamaan jahtiaan, mutta noista ei enää kannata välittää, kun nyt tiedetään missä Kate on ja mikä häntä vaivaa.

Vierailija
10393/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyeenat haistaneet veren, eivätkä pysty lopettamaan jahtiaan, mutta noista ei enää kannata välittää, kun nyt tiedetään missä Kate on ja mikä häntä vaivaa.

Jutut kyllä osalla taas sitä tasoa, että happihyppely tekisi heille hyvää.

Vierailija
10394/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa, ettei patologi olisi katsonut Katen leikkausnäytettä leikkauksen kuluessa. 

Mitä viddua patologi tekee leikkaussalissa?  

Ottaa näytteitä. Se on hänen työnsä, tutkia sairauksia.

Ei ota näytteitä kirurgi ottaa näytteen.Patologille viedään ja sit hän sen käsittelee katsoo mikroskoopin alla jne.

Vierailija
10395/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Video ei ehkä ollut raainta teräväpiirtoa, vaan vähän pehmeään taitettu juurikin siksi, että kuvattava ei ole hehkeimmillään.  Niin saa tehdä kaikkien sääntöjenkin mukaan, eikä se tee siitä feikkiä.

Vierailija
10396/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Video ei ehkä ollut raainta teräväpiirtoa, vaan vähän pehmeään taitettu juurikin siksi, että kuvattava ei ole hehkeimmillään.  Niin saa tehdä kaikkien sääntöjenkin mukaan, eikä se tee siitä feikkiä.

Video oli selvä feikki :D vain tyhmä uskoo muuta

Vierailija
10397/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös olkapäät ovat aivan eri tasossa ja erikokoiset. Varmaan kuitenkin perspektiivi.

Vierailija
10398/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja palstan kantturat ne vaan jatkavat foliohattuhörhöilyään. Tekoälyvideo-teoria on jo sillä levelillä että psykiatrinen osasto kutsuu. CIA/Illuminati varmaan liittyy luonnollisesti kuvioon, samoin koronarokotteet, Estonia, 9/11, muka kuolleet julkkikset (Elviskin elää edelleen) ja tokihan maa on oikeasti litteä.

Videon feikkiys ei liity millään lailla hörhöteorioihisi. 

Vierailija
10399/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/kuninkaalliset/prinsessa-catherine-ja-prinssi-wil…

Hovi on eilen laittanut tiedotteen, että nyt on toivomanne video tehty, olkaa jo hiljaa ja antakaa meidän olla.

Kiitos ja anteeksi. Olin jo tehdä hovista huoli-ilmoituksen.

Vierailija
10400/32061 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua mietityttää Catherinen ääni videolla. Keskityin kuuntelemaan ääntä videon katselun sijasta. Tosi monet täällä ovat sanoneet, että video oli tunteellinen ja herkkä. Minä en kykene ääninauhalta oikein sellaisia fiiliksiä kuulemaan, vaikka kuvassa esimerkiksi käsien asento ja liikkeet antavat hieman sellaista vaikutelmaa. Olen kuunnellut kuntosalilla useita podcasteja, joissa Catherine ja William puhuvat. Minun pakko sanoa, että niihin ääninahoihin verrattuna tämä puutarhavideo kuulostaa oudolta.

Jos pitkään opettelee puhetta, joka on erittäin poikkeava poikkeavassa tilanteessa, ja yrität olla romahtamatta, kuulostaa puhe juuri tuollaiselta, että monotonisesti koetetaan selvitä, ja se siitä. Tuon näkevät kymmenet miljoonat ihmiset, ei se siinä muutamalle ilmoittele tilanteestaan. Puhuu omasta sairaudestaan. Kova paikka.

On varmasti vaatinut ponnisteluja ja hiomista, kun joka prkeleen pilkkuun tartutaan, kuten nyt on nähtykin. Ja eiköhän syöpäsokki anna anteeksi yhden jalan väärän asennon, joka poikkeaa protokollasta tällä kertaa. Hän on sitä uutterasti ja kurinalaisesti noudattanutkin jo vuosia. Jospa nyt saisi sairastaa rauhassa?