Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
William vitsaillut Katen taiteellisista kyvyistä tänään.
https://www.dailymail.co.uk/news/article-13197339/Prince-William-Kate-M…
Täysin normaalilta edustamiseltahan tuo näytti. Jos on päätetty erosta tai vaimo on koomassa, niin tuskin kehutaan hänen olevan taiteellinen? Kovin on pojalla häijy pokerinaama sitten, jos Hanburyä meni tilaisuudesta kuksimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"😂😂 Britanniassa ainakaan veskiä ei kutsuta WC:ksi."
Nyt on keltanaama alittanut jopa oman rimansa.
Water Closet = WC = vessa. Ollut jo 1800-luvun Englannissa.
Jahas, mun eilinen vastaus ihmiselle joka nauroi tolle WC-allekirjoitukselle. Ja muakin nauratti. Meille vaikuttaa hassulta. Oletko kultsu koskaan käynyt Britanniassa?
Näköjään etttttttt ystävä hyvä... Meinaan kun sanovat toilet, lavatory, bathroom, ladies gents etc. Mutta ei nimitystä wc näe eikä kuule missään. Asuin sielä joskus n. 150 vuotta sitten.
Minulla on sitten vahan tuorempi kokemus kuin 150 vuotta sitten. Asuin Sloane Squaren tienoilla ja eilen tarvitsin Westminster Abbeysta mukaan jaaneita vahaliituja joilla olin tehnyt nipun "rubbings" ritareiden hautalaatoista.
Sinuna olisin hyvin varovainen tuon kultsun
Pusi pusi kultsupieni. Taidatkin olla edesmennyt kuningatar Elisabeth Windsor itse 😚
Kerrotko vielä missä vanhimman poikasi miniä on ja kuka helkkari sen saakutin huonosti muokatun perhekuvan postasi ja miksi?? St Paulsin katedraalista vaikseti voisi löytyä jotkut todisteet, mustekynien muodossa tällä kertaa ehkä? Tai värikynien ja todistat kaiken jollakin mikä löytyy Buckinhamin mökistä 🤗😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku podcastaaja tai twiittari kertoo juorun Williamista, mediassa kirjoitetaan, että tällaisiakin todisteettomia huhuja liikkuu ja sitten podcastin tekijä ja twiittari kertovat noista median jutuista, mutta jättävät mainitsematta, että niissä todettiin, ettei ole todisteita. Ja sitten joku laittaa näistä linkkejä vauvapalstalle, eikä edelleenkään osaa lukea niistä, ettei mitään alkuperäisiä todisteita ole.
Luitko aloituksen "let's specu" vai arvelitko, että näistä matskuista joku tekee väikkäriä? Ikävät ihmiset voi siirtyä tieteellisten julkaisujen pariin.
Rupattelu on taiteenlaji joka ei kaikilta onnistu.
Herranjee, miten sait lainausmerkit kommenttiin?! Minulta ovat kaikista kadonneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas, mun eilinen vastaus ihmiselle joka nauroi tolle WC-allekirjoitukselle. Ja muakin nauratti. Meille vaikuttaa hassulta. Oletko kultsu koskaan käynyt Britanniassa?
Näköjään etttttttt ystävä hyvä... Meinaan kun sanovat toilet, lavatory, bathroom, ladies gents etc. Mutta ei nimitystä wc näe eikä kuule missään. Asuin sielä joskus n. 150 vuotta sitten.
Lisättävä (rautalangasta siis) että jos käyttäisivät sanaa "wc" käyttäisi señor Windsor luonnollisesti muuta nimmaria kuin se wc.
Eikö ne ulkomailla käydessään ihmettele, miten joka ainoassa paikassa on heille kahdelle nimikoitu nenänpuuterointipaikka?
Jostain syystä briteissä lähtee aina spekulaatiot ihan käsistä kun kyse on kuningasperheestä. Juorulehtiä jos on uskominen niin Kate on mm. odottanut kaksosia useampaan otteeseen.
Kate on huilaamassa W:n pettämisen vuoksi. Vatsa-alueen leikkaus on huijausta.
Tietääkö edes Katen vanhemmat kaikkea?
Dianan perhe aikoinaan sanoi, että Dianan tapaaminen tehtiin vähän tarkoituksellakin vaikeaksi hänen perheelleen (veli ja siskot).
Vierailija kirjoitti:
Kate on huilaamassa W:n pettämisen vuoksi. Vatsa-alueen leikkaus on huijausta.
Sinäkin voit käyttää samaa tekosyytä, kun kumppanisi seuraavan kerran pettää.
Minua vaivaa tässä kaksi asiaa.
Miksi Katen kasvot olivat tosi eri muotoiset äiti-Carolen kanssa autossa kuvattuna. Kun hänet kuvattiin autossa Williamin kanssa, niin toiseen suuntaan katsovana asvot näyttivät huomattavasti kapeammilta.
Ja jos hän ei koe olevansa edustavimmillaan, niin miksi pr-tiimi ei jo aikoja sitten julkaissut somessa kaunista kiitosta muistamisista, ilman kuvaa? Tähän Katen ei olisi tarvinnut tehdä muuta kuin hyväksyä teksti, ja jatkaa sitten saikkua.
Ei voi olla näin amatöörimaista jälkeä pr-tiimiltä, jolla on oikeasti iso ja tärkeä rooli ihan globaalistikin. Tämän takia luulen, ettei kaikki ole ok. Ehkä emme tule koskaan tietämään, mitä kulisseissa tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku podcastaaja tai twiittari kertoo juorun Williamista, mediassa kirjoitetaan, että tällaisiakin todisteettomia huhuja liikkuu ja sitten podcastin tekijä ja twiittari kertovat noista median jutuista, mutta jättävät mainitsematta, että niissä todettiin, ettei ole todisteita. Ja sitten joku laittaa näistä linkkejä vauvapalstalle, eikä edelleenkään osaa lukea niistä, ettei mitään alkuperäisiä todisteita ole.
Luitko aloituksen "let's specu" vai arvelitko, että näistä matskuista joku tekee väikkäriä? Ikävät ihmiset voi siirtyä tieteellisten julkaisujen pariin.
Herranjee, miten sait lainausmerkit kommenttiin?! Minulta ovat kaikista kadonneet.
Huhun mukaan suvussani on siniverisiä, siitä siis erikoiskyvyt.
Vierailija kirjoitti:
Minua vaivaa tässä kaksi asiaa.
Miksi Katen kasvot olivat tosi eri muotoiset äiti-Carolen kanssa autossa kuvattuna. Kun hänet kuvattiin autossa Williamin kanssa, niin toiseen suuntaan katsovana asvot näyttivät huomattavasti kapeammilta.
Ja jos hän ei koe olevansa edustavimmillaan, niin miksi pr-tiimi ei jo aikoja sitten julkaissut somessa kaunista kiitosta muistamisista, ilman kuvaa? Tähän Katen ei olisi tarvinnut tehdä muuta kuin hyväksyä teksti, ja jatkaa sitten saikkua.
Ei voi olla näin amatöörimaista jälkeä pr-tiimiltä, jolla on oikeasti iso ja tärkeä rooli ihan globaalistikin. Tämän takia luulen, ettei kaikki ole ok. Ehkä emme tule koskaan tietämään, mitä kulisseissa tapahtui.
Ihminen joka on sairastellut menettää usein painoaan ja kasvot muuttuvat. Näkyy mm kunkun kasvoilta miten on äkkiä "laihtunut" kasvoiltaan. Kaksi tuttua miestä joilla oli syöpähoidot kuihtuivat kasvoiltaan sen aikana. Toinen sai kilonsa takaisin muutaman vuoden sisällä mutta menehtyi sitten monisairaana.
Eri asennoissa naama näyttää erilaiselta. Kun istuu autossa on lysyssä ja leuka vetäytyy kaulaa kohti. Harvempi kuskin vieressä istuessaan kurottaa päätään ylös. Sivukuvassa kääntyy pää ja kun kääntää päätä sivulle, kasvotkin, nahka siis, venyvät siinä mukana ja näyttävät kapeammilta.
Olen lukenut joskus jostain, että "nainen päällä"-asento ei ole kovin seksikästä, kun naama valahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Dianan perhe aikoinaan sanoi, että Dianan tapaaminen tehtiin vähän tarkoituksellakin vaikeaksi hänen perheelleen (veli ja siskot).
En kestä kuunnella enkä katsella tuota selostajanaista. Oliko hänellä oikeasti asiaa vai spekuloiko hänkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kestä kuunnella enkä katsella tuota selostajanaista. Oliko hänellä oikeasti asiaa vai spekuloiko hänkin?
Ihan puhtaasti mielikuvitusta hänen juttunsa, ei ota selvää alkeellisimmistakaan asioista (ilmeisesti googlaaminen on hänelle tuntematon asia, kun saa kaiken tietonsa X:stä ja muista julkkiksiin keskittyvistä podcasteista). Ei ilmeisesti edes ymmärrä, että Iso-Britannia (UK) on eri asia kuin USA.
Vierailija kirjoitti:
Pr-tiimi ilmeisesti kehottanut sanomaan vähän jotakin mikä viittaa vielä luoviin kykyihin.
Vierailija kirjoitti:
Eri asennoissa naama näyttää erilaiselta. Kun istuu autossa on lysyssä ja leuka vetäytyy kaulaa kohti. Harvempi kuskin vieressä istuessaan kurottaa päätään ylös. Sivukuvassa kääntyy pää ja kun kääntää päätä sivulle, kasvotkin, nahka siis, venyvät siinä mukana ja näyttävät kapeammilta.
Olen lukenut joskus jostain, että "nainen päällä"-asento ei ole kovin seksikästä, kun naama valahtaa.
Ei tarvitse edes lukea, laita peili lattialle ja kurkkaa siihen. Itsellä ainakin lopahti kiinnostus tuohon asentoon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on sitten vahan tuorempi kokemus kuin 150 vuotta sitten. Asuin Sloane Squaren tienoilla ja eilen tarvitsin Westminster Abbeysta mukaan jaaneita vahaliituja joilla olin tehnyt nipun "rubbings" ritareiden hautalaatoista.
Ota lääkkeesi. Tuohan menee jo sairauden puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan iPadillä ja iPhonella ei saa lainausmerkkejä tehtyä.
Ruotsissa on ollut mahdollista avoin informointi tulevan kuningattaren ja kuninkaan terveydestä. Briteissä ei uskalleta kertoa totuutta eikä toisaalta valehdellakaan. Lehdistö on raadollinen, ja vielä pitää varoa möläyttelevää varamiestä.