Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Podcastit eivät kelpaa lähteeksi, vaan ovat osa samaa juorumyllyä, joka veivaa samaa huhua.
Kuuntele edes podcastit. Tuo toinen on ammattimainen kuninkaallisista ainoastaan kertova, lähteet kunnossa heillä. Tunnetko podcast-genreä oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, etten ole kuninkaallnen, enkä tarvitse raportoida jokaista peräpukamävaivaa ynnämuuta julkisesti.
No joo.
On tässä ollut vatsavaivoja. Millaisia? Vaatii operointia. Mitä leikataan? En mä nyt viitsi kertoa. Avanteenko saat? Ei kai kohtua poisteta? Vai onko kenties alapään kiristys??? Tahtoo tietää! Kerro!!! Mulla on oikeudet, kun sä olet ollut elättinä Kelan korvauksilla ja mä olen maksellut kaiken veronmaksajana!!!
Rose Hanbury eroamassa "hiljaisesti" miehestään???
Vierailija kirjoitti:
Daily Mailin toimitus oli merkinnyt kaikki käsitellyt kohdat äitienpäiväkuvassa. Niistä muodostui P= kolmio (geometrisena). Muokkaus ei kyllä ollut sattumaa.
Voi hewwanen aika sentään. Kate harrastaa valokuvausta, ja kuvaajat sommittelevat. Jokainen joka on joskus harrastanut kuvataiteita tai mitä tahansa missä sommittelua tarvitsee, vaikka kakkuja vääntäessä, näki heti kuvasta tuon kolmion. Ei Kate naamoja photoshopannut vaikka siihenhän tällä kohulla yritettiin päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, on on saikulla, mutta kaikenlaisen suhmuroinnin ja valekuvien takia ihmiset haluavat tietää, että onhan Katella kaikki hyvin. Ymmärrätkö, mitä tämä tarkoittaa? Et halua ymmärtää.
Koska näen kaiken tämän teennäisen huolehtimisen läpi teidän halunne tirkistellä ja rääppiä toisten elämää.
Pippa kyllä pitäisi huolen siskostaan, jos tarvetta olisi.
Mikäs palstapoliisi sinä olet? Menehän toiseen ketjuun; siellä todellakin olisi tarvetta sinunlaisellesi pollarille, mutta taidatkin vain tirkistellä ja rääppiä siellä.
Taas tämä 😂😂😂
Heti herne nenässä, kun joku eri mieltä.
No, se on kyllä tuo palstapoliisi, joka vastaa ihan jokaiseen kirjoitukseen, jossa ei kehuta hovia, Katea ja Will
Joku persoonallisuushäiriöinen rojalisti. Luulee voivansa hallita koko Suomea ja ihmisten mielipiteitä. Ja Meghanista ja Harrysta levittää mieletöntä törkyä, heidän lapsiakin pilkaten.
Sinä, josta puhun: mene ihan oikeasti hoitoon.
Ketjun aiheeseen. Tuore juttu Rose Hanburystä on muun muassa Harper's Bazaarissa. Brittilehdet vasta vihjailevat...
Mikä ihmeen avohoitoterapia tämä ketju on? *popparit esiin*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, joku otti nyt taas niin itseensä. Voit olla ihan rauhassa sairaslomallasi. Kukaan ei halua nähdä kuvia punaisesta nenästäsi tai ylipäätään sairaudestasi. Ei myöskään Katen sairaudesta, mutta yksi asia on ainakin ihan varmaa, että tämän ymmärtäminen on sulle ihan liian vaikeeta.
---
En ollenkaan, se on vaan sarkasmia. Joskus asioita selventää myös kun asettuu toisen ihmisen asemaan ja miettii kuinka itse reagoisi. Katen sairauden syystä on kuitenkin useampikin taho valitellut tai vaatinut että palatsin pitäisi kertoa mitä on meneillään, eli mikä operaatio tehtiin ja mikä Katea vaivaa, siitäkin huolimatta että kyseessä on yksityisasia.
Ihmiset toivovat elonmerkkiä. Eivät nettiin ladattua sairaskertomusta.
Miksi
Hän voi tehdä sen kiittämisen toivuttuaan ja palattuaan riveihin. Antakaa nyt jumalauta ihmiselle toipumisrauha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, on on saikulla, mutta kaikenlaisen suhmuroinnin ja valekuvien takia ihmiset haluavat tietää, että onhan Katella kaikki hyvin. Ymmärrätkö, mitä tämä tarkoittaa? Et halua ymmärtää.
Koska näen kaiken tämän teennäisen huolehtimisen läpi teidän halunne tirkistellä ja rääppiä toisten elämää.
Pippa kyllä pitäisi huolen siskostaan, jos tarvetta olisi.
Mikäs palstapoliisi sinä olet? Menehän toiseen ketjuun; siellä todellakin olisi tarvetta sinunlaisellesi pollarille, mutta taidatkin vain tirkistellä ja rääppiä siellä.
Taas tämä 😂😂😂
Heti herne nenässä, kun joku eri mieltä.
No, se on kyllä tuo palstapoliisi, joka vastaa ihan jokaiseen
Taisit nyt kirjoittaa itsestäsi.
Tuo rose huhu on ammuttu alas jo monta kertaa, mutta eräät meghania ja harry' lähellä olevat piirit nostavat sen bottiarmeijan avulla aina esiin. Tämä henkilö. joka valheen laittoi liikkeelle on itse sen paljastanut. Mielestäni Williamin kannattaisi aloittaa oikeudelliset toimenpiteet niitä kohtaan, jotka huhua levittävät. Tai mistä sitä tietää vaikka niin olisi jo tapahtumassa.
Ketjun aiheeseen. Tuore juttu Rose Hanburystä on muun muassa Harper's Bazaarissa. Brittilehdet vasta vihjailevat...
Luin tuon artikkelinl, siinä ei millään tavalla vihjaistu suhteesta. Yllättävää että tekevät juttuja Walesien lähipiiriin kuuluvista rikkaista ja kauniista ihmisistä.
"😂😂 Britanniassa ainakaan veskiä ei kutsuta WC:ksi."
Nyt on keltanaama alittanut jopa oman rimansa.
Water Closet = WC = vessa. Ollut jo 1800-luvun Englannissa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuninkaallispari-hammentavan-pettam…
Juttu on vuodelta 2019.
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuninkaallispari-hammentavan-pettam…
Vau nyt on tuoretta kamaa, jopa vuodelta 2019.
Vierailija kirjoitti:
Rose Hanbury eroamassa "hiljaisesti" miehestään???
Minä olen sitä ikäluokkaa joka ei ole oppinut englantia, voisiko joku kiitos lyhyesti kertoa mitä tuossa sanottiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdasta 8:25 alkaen tässä:
Sanokaa mun sanoneen, IP-lehdet kyttää tätä palstaa ja etsii täältä lähteitään.
Joka ikinen spekulaatio/juoru tästä asiasta on ollut tässä ketjussa ENNEN iltapäivälehtiä! Niin kuin nyt tämäkin.
Ei hitto, meidän on kuulkaa mammat palkattava juristi hoitelemaan tekijänoikeusasioita.
Meillähän jo on. Hän on vaan edelleen kovin kiireinen, sillä AV-lukijamatkan jälkeen (kruunajaisiin) on tukku selvittämättömiä isyystutkimuksia pöydällä. Rosekin on aivan hiilenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohdasta 8:25 alkaen tässä:
Sanokaa mun sanoneen, IP-lehdet kyttää tätä palstaa ja etsii täältä lähteitään.
Joka ikinen spekulaatio/juoru tästä asiasta on ollut tässä ketjussa ENNEN iltapäivälehtiä! Niin kuin nyt tämäkin.
Ei hitto, meidän on kuulkaa mammat palkattava juristi hoitelemaan tekijänoikeusasioita.
AV:llahan on paikallisia reporttereita ympari maailmaa. Pitavat ketjulaisia ajan tasalla vaikka saavatkin jatkuvasti kuraa niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
"😂😂 Britanniassa ainakaan veskiä ei kutsuta WC:ksi."
Nyt on keltanaama alittanut jopa oman rimansa.
Water Closet = WC = vessa. Ollut jo 1800-luvun Englannissa.
Englannissa vessa on puhekielessä loo (luu), muodollisemmin restroom tms.
Vierailija kirjoitti:
Toimittajatko tänne tuli nyt rageemaan. Eikö työpäivä oo jo pulkassa. Huomen aamulla sit tänne taas lähdekytikselle.
Ja sinä tikkana seiskalta sormi entterillä valmiina twitter- ja tiktok-juorujen kanssa. Mitäpä jos nukkuisit välillä pitkään, jospa maailmakin rauhoittuisi siitä taas raiteilleen:)
Toimittajatko tänne tuli nyt rageemaan. Eikö työpäivä oo jo pulkassa. Huomen aamulla sit tänne taas lähdekytikselle.