Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mutta missä on Kate Middleton?

Vierailija
28.02.2024 |

Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.

Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?

Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.

Mihin William säntäsi pari päivää sitten?

Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?

Let's spekuloidaan :D

Kommentit (32325)

Vierailija
5281/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Olen 1980-luvun alusta lähtien kummastellut tuota "brass rubbing" -touhua, joka ei näytä hiipuvan. Kauan sitten jouduin itsekin hinkkaamaan, kun en älynnyt kieltäytyä ajoissa. Olen kysynyt monta kertaa, mitä noilla kuvilla on tarkoitus tehdä, mutta kukaan ei ole halunnut selittää. Onnistuisiko nyt?

Vierailija
5282/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on kuollut, ihan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5283/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vaivaa tässä kaksi asiaa.

Miksi Katen kasvot olivat tosi eri muotoiset äiti-Carolen kanssa autossa kuvattuna. Kun hänet kuvattiin autossa Williamin kanssa, niin toiseen suuntaan katsovana asvot näyttivät huomattavasti kapeammilta.

Ja jos hän ei koe olevansa edustavimmillaan, niin miksi pr-tiimi ei jo aikoja sitten julkaissut somessa kaunista kiitosta muistamisista, ilman kuvaa? Tähän Katen ei olisi tarvinnut tehdä muuta kuin hyväksyä teksti, ja jatkaa sitten saikkua.

Ei voi olla näin amatöörimaista jälkeä pr-tiimiltä, jolla on oikeasti iso ja tärkeä rooli ihan globaalistikin. Tämän takia luulen, ettei kaikki ole ok. Ehkä emme tule koskaan tietämään, mitä kulisseissa tapahtui.

Se Carolin kanssa autossa ollut näytti Pippalta. Kuten on spekuloitu että olis se. Ja ylipäätään miten Kate voi istua autossa normaalisti jos on niin huonossa kunnossa ettei oteta mitään kuvia eivätkä  halua kertoa voinnista mitään. Tämä on jotakin muuta kuin pr-väen mokailua.

Vierailija
5284/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kokeilen lainausmerkkejä" katoavatko

Vierailija
5285/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa Wordistä kopioimalla lainausmerkit pysyvät

Vierailija
5286/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri asennoissa naama näyttää erilaiselta. Kun istuu autossa on lysyssä ja leuka vetäytyy kaulaa kohti. Harvempi kuskin vieressä istuessaan kurottaa päätään ylös. Sivukuvassa kääntyy pää ja kun kääntää päätä sivulle, kasvotkin, nahka siis, venyvät siinä mukana ja näyttävät kapeammilta.

Olen lukenut joskus jostain, että "nainen päällä"-asento ei ole kovin seksikästä, kun naama valahtaa.

Ei tarvitse edes lukea, laita peili lattialle ja kurkkaa siihen. Itsellä ainakin lopahti kiinnostus tuohon asentoon :D

Laita toiselle side silmille.

Vierailija
5287/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate on kuollut, ihan varmasti.

Älä leiki vakavalla asialla.

Vierailija
5288/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri asennoissa naama näyttää erilaiselta. Kun istuu autossa on lysyssä ja leuka vetäytyy kaulaa kohti. Harvempi kuskin vieressä istuessaan kurottaa päätään ylös. Sivukuvassa kääntyy pää ja kun kääntää päätä sivulle, kasvotkin, nahka siis, venyvät siinä mukana ja näyttävät kapeammilta.

Olen lukenut joskus jostain, että "nainen päällä"-asento ei ole kovin seksikästä, kun naama valahtaa.

Ei tarvitse edes lukea, laita peili lattialle ja kurkkaa siihen. Itsellä ainakin lopahti kiinnostus tuohon asentoon :D

Sieluni simillä näen aina Golden Girls ' Betty Whiten kirkuvan naaman kun tajusi tuon saman asian. :D

Vierailija
5289/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"😂😂 Britanniassa ainakaan veskiä ei kutsuta WC:ksi."

Nyt on keltanaama alittanut jopa oman rimansa.

Water Closet = WC = vessa. Ollut jo 1800-luvun Englannissa.

Jahas, mun eilinen vastaus ihmiselle joka nauroi tolle WC-allekirjoitukselle. Ja muakin nauratti. Meille vaikuttaa hassulta. Oletko kultsu koskaan käynyt Britanniassa?  

Näköjään etttttttt ystävä hyvä... Meinaan kun sanovat toilet, lavatory, bathroom, ladies gents etc. Mutta ei nimitystä wc näe eikä kuule missään. Asuin sielä joskus n. 150 vuotta sitten.

Minulla on sitten vahan tuorempi kokemus kuin 150 vuotta sitten. Asuin Sloane Squaren tienoilla ja eilen tarvitsin Westminster Abbeysta mukaan jaaneita vahaliituja joilla olin

Mika niin?

Vierailija
5290/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättävä (rautalangasta siis) että jos käyttäisivät sanaa "wc" käyttäisi señor Windsor luonnollisesti muuta nimmaria kuin se wc. 

Eikö ne ulkomailla käydessään ihmettele

Monessa paikassa, esim. englantia puhuvissa maissa, luultavasti olisi käytössä muu kuin wc-nimitys noille huusseille. Mutta varmasti heitä kummastuttaa, vaikka luonnollisesti heitä lienee asiasta briiffattu. Koko Britannian kansaa yleisesti kummastuttanee asia myös suuresti. Tai kenties ajattelevat jutun olevan peruja ajalta, jolloin Yhdisynyt kuningaskunta todellakin oli kirjaimellisesti Iso-Britannia eli siirtomaavallan peruja.

Vierailija
5291/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sieluni simillä näen aina Golden Girls ' Betty Whiten kirkuvan naaman kun tajusi tuon saman asian. :D

Ei ollut Rose vaan Blanche. Katsoin tuon jakson sattumalta juuri eilen. :D

Vierailija
5292/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Katen kasvot olivat tosi eri muotoiset äiti-Carolen kanssa autossa kuvattuna. Kun hänet kuvattiin autossa Williamin kanssa, niin toiseen suuntaan katsovana asvot näyttivät huomattavasti kapeammilta.

Ja jos hän ei koe olevansa edustavimmillaan, niin miksi pr-tiimi ei jo aikoja sitten julkaissut somessa kaunista kiitosta muistamisista, ilman kuvaa? Tähän Katen ei olisi tarvinnut tehdä muuta kuin hyväksyä teksti, ja jatkaa sitten saikkua.

Ei voi olla näin amatöörimaista jälkeä pr-tiimiltä, jolla on oikeasti iso ja tärkeä rooli ihan globaalistikin. Tämän takia luulen, ettei kaikki ole ok. Ehkä emme tule koskaan tietämään, mitä kulisseissa tapahtui.

Se Carolin kanssa autossa ollut näytti Pippalta. Kuten on spekuloitu että olis se. Ja ylipäätään miten Kate voi istua autossa normaalisti jos on niin

Tämä lauseen jos-sanan jälkeen voikin sitten väittää mitä tahansa:

Ja ylipäätään miten Kate voi istua autossa normaalisti jos on niin huonossa kunnossa ettei oteta mitään kuvia eivätkä  halua kertoa voinnista mitään. 

Millä perusteella kirjoittaja sanoo, että Kate olisi niin huonossa kunnossa, ettei hänestä voi ottaa kuvia?  Ketkä ei haluaisi kertoa voinnista mitään, kun William viimeksi tänään on sanonut "She is doing well" ja palatsi on aikanaan ilmoittanut, että tiedotetaan kun uutta kerrottavaa on.  Kate voi olla juurikin siinä toipumisen vaiheessa, että pystyy istumaan autossa, mutta ei kävelemään tai seisomaan pitkiä aikoja.

Vierailija
5293/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmät Katen kuvat on todistettu photoshopatuiksi.

Kuva: https://64.media.tumblr.com/4ceb1172a73c7d09c310878183da173d/864e32d1e7…

Photoshoppaus: https://64.media.tumblr.com/72fed19b3de64c96d27fc01d75195440/864e32d1e7…

Katen autokuva: https://64.media.tumblr.com/72fed19b3de64c96d27fc01d75195440/864e32d1e7…

Photoshoppaus: https://64.media.tumblr.com/58ab381a2ffd89662aad232080d33e57/a723601e5e…

Alan uskomaan hiljalleen Espanjan lehdistön esittämään huhuun koomasta, koska jokin leikkauksessa meni yllättäen pieleen...

Vierailija
5294/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Olen 1980-luvun alusta lähtien kummastellut tuota "brass rubbing" -touhua, joka ei näytä hiipuvan. Kauan sitten jouduin itsekin hinkkaamaan, kun en älynnyt kieltäytyä ajoissa. Olen kysynyt monta kertaa, mitä noilla kuvilla on tarkoitus tehdä, mutta kukaan ei ole halunnut selittää. Onnistuisiko nyt?

Voisin selttaakin mutta sitten saan tuon yhden kiukkupussin kimppuuni. Lyhyesti: Artsy, fartsy history buff.

Vierailija
5295/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Carolin kanssa autossa ollut näytti Pippalta. Kuten on spekuloitu että olis se. Ja ylipäätään

Juuri noin. Jos hän olisi kuollut tai ottamassa avioeroa, kaikki olisi suunniteltu suoraviivaisemmaksi.

Catherine vaikuttaa ihmiseltä, joka ei halua tiedottaa rööriensä tilasta kaikelle kansalle. Se, että hovi pitää toimenpiteet salassa, ei ole mikään ihme, mutta kummallista tässä on yleisön suorastaan verenhimoinen kiinnostus siihen, mitä hänelle on tehty.

Vierailija
5296/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Rose vaan Blanche. Katsoin tuon jakson sattumalta juuri eilen. :D

https://w

Thanks!

Vierailija
5297/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmät Katen kuvat on todistettu photoshopatuiksi.

Kuva: https://64.media.tumblr.com/4ceb1172a73c7d09c310878183da173d/864e32d1e7…

Photoshoppaus: https://64.media.tumblr.com/72fed19b3de64c96d27fc01d75195440/864e32d1e7…

Katen autokuva: https://64.media.tumblr.com/72fed19b3de64c96d27fc01d75195440/864e32d1e7…

Photoshoppaus: https://64.media.tumblr.com/58ab381a2ffd89662aad232080d33e57/a723601e5e…

Alan uskomaan hiljalleen Espanjan lehdistön esittämään huhuun koomasta, koska jokin leikkauksessa meni yllättäen pieleen...

Millä perusteella?

Vierailija
5298/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö edes Katen vanhemmat kaikkea? 

Dianan perhe aikoinaan sanoi, että Dianan tapaaminen tehtiin vähän tarkoituksellakin vaikeaksi hänen perheelleen (veli ja siskot).

En kestä kuunnella enkä katsella tuota selostajanaista. Oliko hänellä oikeasti asiaa vai spekuloiko hänkin?

Ihan puhtaasti mielikuvitusta hänen juttunsa, ei ota selvää alkeellisimmistakaan asioista (ilmeisesti googlaaminen on hänelle tuntematon asia, kun saa kaiken tietonsa X:stä ja muista julkkiksiin keskittyvistä podcasteista). Ei ilmeisesti edes ymmärrä, että Iso-Britannia (UK) on eri asia kuin USA.

Vierailija
5299/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin selttaakin mutta sitten saan tuon yhden kiukkupussin kimppuuni. Lyhyesti: Artsy, fartsy history buff.

Kerro nyt. Saat tuon kiukkupussin kimppuusi joka tapauksessa.

En ole nähnyt noita liitujäljennöksiä ihmisten seinillä tai missään muuallakaan. Konttaaminen kylmillä lattioilla isojen paperiarkkien kanssa taas ei ainakaan minusta ole nautinto. Näkyy muuten olevan olemassa jopa Monumental Brass Society, jonka verkkosivuilla on seikkaperäiset ohjeet, mutta ei sielläkään selitetä, mitä niillä hieromisen tuloksilla tehdään.

Vierailija
5300/32325 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ehkä parikymppisten asento. Enpä kuitenkaan taida peilivinkkiä käyttää nyt ;D Monikohan on lähettänyt selfien missä katsoo alaspäin kameraan :D

Ketju on lukittu.