Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rose on tosi kaunis ja nimenomaan elegantti, jotenkin sopii Williamin kasvoihin ja olemukseen paremmin kuin kolhompi Kate.
Sitä, sopiiko joku jonkun toisen kasvoihin, en osaa sanoa. Rosesta ei kuitenkaan kuvien perusteella voi sanoa huokuvan älykkyyttä - mukavuutta ja kiltteyttä kyllä. Enkä kyllä hänen kasvojaan yhdistäisi sanaan elegantti, mutta onhan se kauneus katsojan silmässä.
Mielestäni Kate on elegantti ja sopivan etäisen oloinen yhdeksi maailman seuratuimmaksi kuninkaalliseksi. En usko, että Rose pärjäisi tuossa asemassa, häneen kohdistuva paine olisi aivan eri luokkaa kun Kateen edes nyt kohdistuva paine. Kate on kuitenkin pidetty, ja häntä arvostetaan erityisesti siitä, että huolehtii lapsistaan ja laittaa aina lapset etusijalle (tai osaa antaa tällaisen vaikutelman). Jos tilalle tulisi Rose, joka olisi rikko
Anteeksi, mutta onko sinun mielestäsi miehillä mitään tekemistä lasten tai perheiden kanssa, vai naisetko niitä yksin rikkovat?
SIllä ei ole merkitystä, mikä minun mielestäni on oikein - noin se kuitenkin julkisuudessa kääntyy. Joka tapauksessa Katesta tulee se kärsinyt osapuoli, joka saa sädekehän, ja Rose joutuu hyvittämään tekoaan kymmeniä vuosia - tuosta tulisi verisempi julkinen raatelu kun Camillan ja Charlesin suhteesta. Rosesta ei oikein tule vaikutelma, että hän selviäisi sellaisesta, Camilla on ihan eri kaliiberia siinä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko tämä kiusaamisesta vouhottava kertoa, mitä kokee saavuttavansa suomenkielisen keskustelun paheksunnalla? Englanninkielisessä somessa saisi valkoritaroida niin, että ihan vaikka itse prinsessakin saattaisi urotyöt nähdä.
Suomenkielisellä keskustelupalstalla ei saisi paheksua suomenkielisen keskustelun luonnetta? Ymmärräthän, että kukaan ei tässä yritä kerätä mitään ihmeellisiä irtopisteitä tai hyvensignaloida, vaan muistuttaa siitä mikä oli ennen ihan peruskauraa ihmisille, jotka osasivat keskustella, eivätkä luulleet, että keskustelu on spämmäämistä, kiusaamista, haukkumista, solvaamista ja uhriutumista, kun joku sanookin, ettei ole samaa mieltä asiasta.
Tulet yleiselle keskustelupalstalle ja pahoitat mielesi, kun joku ei olekaan samaa mieltä kanssasi tai jopa kehtaa sanoa, että käytöksesi ei ole kivaa. Missä kuplassa sinä oikein haluat elää? Oletko yhtä hankala ihminen kotona ja työpaikallasikin? Oletko niitä, jotka sanovat, että vaihda sitten työpaikkaa, jos mun tyyli ei miellytä?
Tämä ei ole mitään keskustelua, vaan nettikiusaajien riekkumista. Ketju joutaa poistoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko tämä kiusaamisesta vouhottava kertoa, mitä kokee saavuttavansa suomenkielisen keskustelun paheksunnalla? Englanninkielisessä somessa saisi valkoritaroida niin, että ihan vaikka itse prinsessakin saattaisi urotyöt nähdä.
Suomenkielisellä keskustelupalstalla ei saisi paheksua suomenkielisen keskustelun luonnetta? Ymmärräthän, että kukaan ei tässä yritä kerätä mitään ihmeellisiä irtopisteitä tai hyvensignaloida, vaan muistuttaa siitä mikä oli ennen ihan peruskauraa ihmisille, jotka osasivat keskustella, eivätkä luulleet, että keskustelu on spämmäämistä, kiusaamista, haukkumista, solvaamista ja uhriutumista, kun joku sanookin, ettei ole samaa mieltä asiasta.
Kai sinä vuorostaan ymmärrät, että jos nämä samat huhut, spekulaatiot, salaliittoteoriat puhuttavat ympäri maailman, ne tekevät sitä myös Suomessa? Täällä ei ole juteltu yhtään sen "rumemmin" kuin muuallakaan, vaan itse asiassa paljon siivommin. Twitterissä koko aihe tuntuu olevan valtaosalle ihmisistä vitsi ja loputtoman meemipotentiaalin lähde, mutta sinun valintasi on yrittää kaitsea pienen piirin jutustelua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole mitään keskustelua, vaan nettikiusaajien riekkumista. Ketju joutaa poistoon.
Samalla se Harry-ketjukin. Samanlaista settiä on sielläkin.
Mitä se meille tai muille kuuluu mitä Kate tekee ja mitä ei?
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo mutta itse näen asian niin että on hälyttävää että kiusaaminen normalisoidaan (vaikka ko kohde ei "keskusteluja" ikinä näkisikään), viittaahan se moraalin ja yhteiskunnan rappeutumiseen. Jos ystävällisyys ja toisista välittäminen ei enää ole arvo johtaa se aina vain ikävämpiin iliöihin ja seurauksiin loppujen lopuksi itse kunkin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä vuorostaan ymmärrät, että jos nämä samat huhut, spekulaatiot, salaliittoteoriat puhuttavat ympäri maailm
Tää on aina tää sama kumma oikeutuksen lähde: mutta kun muutkin muualla. Ja kyllä täällä on aika rumaa tekstiä ollut, kun viime päivinä olen ketjua seurannut. Välillä mukaan on mahtunut ihan asiallistakin pohdintaa, ja keskustelu on todella hyvää silloin, kun se saa itsekin pohtimaan voisiko näin käydä mulle ja onko tuollainenkin sairaus/piirre/oire olemassa.
Twitter on ihan oma nurkkakuntansa, jota en seuraa, koska se on varsinainen lokaviemäri ja vielä enemmän siksi, että Elon Musk omistaa sen. OIisi kivaa, jos meillä olisi oikeasti hyviä keskustelupalstoja, joissa pohtia ja seurata maailmanmenoa, mutta juurikin tuollainen Twitterin ja muun somen luoma oksennustyyli taitaa olla yleisintä. Tosin luulen, että jos tänne pitäisi rekisteröityä, voisi se hieman siistiä sisältöä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai häntä pidetä vankina palatsissa? Jos ei suostu enää esittämään onnellista prinsessaa, haluaa erota kuninkaallisista velvollisuuksistaan. Ja kertoa sen kaikille. Onko koomassa ja hovi toivoo ihmettä tapahtuvaksi? Kuinka kauan englantilaiset odottavat vastausta. Hyvin outoa oli sekin, että olivat Charlesin kanssa samaan aikaan samassa sairaalassa.
No sikäli sama sairaala on ymmärrettävää, jos toisella hoidettiin etupuolta ja toiselta peräpäätä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä s-na siinä on, ettei ihmisen anneta olla rauhassa sairauslomalla.
Ja mikä siinä on, että maallikot kuvien perusteella tekevät jotain masennusdiagnooseja?
Ollaan satavarmoja siitä mikä ihan tuntematonta ihmistä vaivaa? Kun tästä huomautin, niin joku vastasi että onko mielestäsi mielenterveysongelmat joku tabu? Ei, se ei ole tabu, kun ihminen itse kertoo omista ongelmistaan, mutta todella törkeää on ilmoittaa jonkun olevan mieleltään sairastunut.
Jos minä sanoisin vaikka työnantajalleni, että "Älä ota tuota yhtä mun tuttua hakijaa töihin, kun sillä on mielenterveysongelmia", niin mitenköhän kävisi, saisiko hän paikan?? :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo mutta itse näen asian niin että on hälyttävää että kiusaaminen normalisoidaan (vaikka ko kohde ei "keskusteluja" ikinä näkisikään), viittaahan se moraalin ja yhteiskunnan rappeutumiseen. Jos ystävällisyys ja toisista välittäminen ei enää ole arvo johtaa se aina vain ikävämpiin iliöihin ja seurauksiin loppujen lopuksi itse kunkin elämässä.
Nimenomaan. Onhan se jo nähty politiikassa mihin ns. vihapuheen normalisointi on johtanut ja olemme jo turtuneet siihen, että keskustelupalstoilla uhataan tappaa ja viedä saunan taakse erilaisia ihmisiä ja toisinajattelijoita. Asenteiden koventuminen näkyy läpi yhteiskunnan, jossa ei osaa välitetä toisista ja halutaan jokainen jättää selviytymään omilleen. Sama näkyy työpaikoillakin. Koko yhteiskunta on pahoivoinnin läpäisemä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä vuorostaan ymmärrät, että jos nämä samat huhut, spekulaatiot, salaliittoteoriat puhuttavat ympäri maailm
Järkyttävää että jonkun ihmisen elämä ja kenties tragediat ovat muille pelkkä vitsi. Vaikka kuinka olisi julkisuuden henkilö niin hän on ihan oikea elävä, tunteva ihminen jolla on myös läheisiä joihin toiminta osuu yhtälailla. Catherine on tunnollisesti tehtäväänsä hoitanut ja yhtäkkiä hän on riepolteltavana ja revittävänä - vallankin kun on sairaslomalla ja varmasti syystä!
Ihmettelen. tämä harryn ja meghanin hovikuvaaja kuulemma otti etäyhteyden meghanin puhelimeen ja kuvasi lillipetterin sillä, sitä ennen väitti, ettei pariskunta koskaan muokkaisi kuvia, vaikka oli itse lisännyt puita tähän omituiseen kuvaan missä markle poserasi jättivatsansa kanssa. Kuvahan on huono muutenkin, täynnä rikkonaista ja tuo pääsärkyää, jos on migreenipotilas, mutta oliko hänen vaimonsa ja lapsensa siten siellä, koska synttäreiltä oli kuva myös hänen vaimostaan lapsineen ja he poseeraasivat meghanin vieressä joka oli nuortunut 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Alkaa DM:n ääni jo muuttua:
Ilmeisesti heille on tulvinut viestejä joissa lukijat toivovat että Katen annettaisiin olla rauhassa. Lehdessä myös toinen juttu jossa kerrotaan että Kate on suosituin kuninkaallinen.
Tässä näkee hyvin miten kaikki on medialle vain pelkkää rahaa ja klikkikalastelua: ensin kerätään klikit uteliailta ja "suuttuneilta", sitten niiltä, jotka ovat eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen. tämä harryn ja meghanin hovikuvaaja kuulemma otti etäyhteyden meghanin puhelimeen ja kuvasi lillipetterin sillä, sitä ennen väitti, ettei pariskunta koskaan muokkaisi kuvia, vaikka oli itse lisännyt puita tähän omituiseen kuvaan missä markle poserasi jättivatsansa kanssa. Kuvahan on huono muutenkin, täynnä rikkonaista ja tuo pääsärkyää, jos on migreenipotilas, mutta oliko hänen vaimonsa ja lapsensa siten siellä, koska synttäreiltä oli kuva myös hänen vaimostaan lapsineen ja he poseeraasivat meghanin vieressä joka oli nuortunut 20 vuotta.
Tietoturvan kannalta hieman kyseenalaista.
"Vahva ja välittävä Suomi", ei tämän ketjun -osan kommenteista- perusteella siltä vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuva taisi kuitenkin mennä vain henkilöiden tai heidän lähipiirinsä omaan someen, eikä sitä lähetetty kansainvälisille uutistoimistoille.
Auttaako mitkään koulukiusaamisen yms ehkäisykampanjat jos aikuiset? ihmiset käyttäytyvät näin kun jotkut täällä? Ja Suomi on tunnetusti melko johdossa työpaikkakiusaamisenkin suhteen. Mitä voisi tehdä että täällä voitaisiin paremmin/annettaisiin arvo kanssaeläjille?
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä ketjussa vihasi kanssa.
Mikä s-na siinä on, ettei ihmisen anneta olla rauhassa sairauslomalla.