Mutta missä on Kate Middleton?
Huhumylly pyörii. Nähty viimeksi ennen joulua. 28.12. kuninkaallisten joulunviettopaikalta oli joku viety ambulanssilla. Yli 60 päivään kukaan ei ole nähnyt Katea, lapsia, Katen vanhempia. Ennen kuulumatonta.
Oliko oikeasti leikkauksessa? Vai onko käynnissä erokriisi?
Espanjalaismedia puolestaan väittää, että Kate on koomassa.
Mihin William säntäsi pari päivää sitten?
Vai onko kaikki foliohattuilua ja Kate toipuu kaikessa rauhassa leikkauksesta pitäen kotikoulua lapsille?
Let's spekuloidaan :D
Kommentit (32325)
Popparit mikroon, Rose-vihjailija liittyi keskusteluun.
Mun ei tee mieli kirjoittaa tänne enää mitään tuon Twitter-kommenttikritiikin takia ja siksi, että suomalaiset iltapäivälehdet on selkeesti täällä kyttäämässä jutun aiheita. Merkkaavat lähteiksi ne, mitä tänne on edellisenä päivänä linkitetty. Olen niin monta niistä laittanut tänne itse (Independent-linkit ym), en pelkästään Twitter-linkkejä vaan monia niitä lehtijuttuja myös. En viitsi tehdä enää ilmaista journalistin hommaa... Lukekaa sitten nää jutut kolmen päivän viiveellä Suomen lehdistä, jos ne teidän mielestä sitten on uskottavampia.
Tänään Twitterissä - kolmen päivän tai noin kuukauden päästä Suomen iltapäivälehdissä maksumuurin takana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran Katen sairaus on koko kansan asia niin miksei olla mesottu siitä miten kuningattaren sairautta (huhujen mukaan luusyöpä) piiloteltiin, loppuaikoina oli vähän väliä poissa julkisuudesta eikä kuolinvuoteeltakaan julkaistu valokuvia. Ihmiset ei vissiin ole tyytyväisiä ennen kuin päivittäin esitellään aamupissit ja -kakatkin lehdistölle kuten jossain Versaillesissa aikoinaan.
Onko muinoin historiassa esitelty kuninkaallisten aamupissejä ja -kakkoja, vai oliko tuo vain kielellinen tehokeino tekstissäsi?
No jos tarkkoja ollaan niin ei varsinaisesti esitelty mutta voit lukea lisää toilette-seremoniasta muualta. Kuningas ei voinut käydä pytyllään ilman isompaa seuruetta. Yleensä näihin intiimimpiin juttuihin pääsivät osallistumaan korkeammalla hierarkiassa oleva hoviväki. Esimerkiksi synnytyksissä porukkaa riitti hyvin runsaasti töllistelemässä tapahtumaa. Sen sijaan kuninkaan ruokailua pääsi toljottamaan kuka tahansa joka käveli sisään Versaillesin portista.
Ruokamyrkytys voi romahduttaa munuaisen toiminnan, vahingoittaa sikiötä ja aiheuttaa keskenmenon.
Vierailija kirjoitti:
Popparit mikroon, Rose-vihjailija liittyi keskusteluun.
En minä noita Katen läheisimpien ystävien listoja ole brittilehdille laatinut.
Vierailija kirjoitti:
Ruokamyrkytys voi romahduttaa munuaisen toiminnan, vahingoittaa sikiötä ja aiheuttaa keskenmenon.
Siitä toipuu silti nopeammin kuin suolistoleikkauksesta. Edes komplikaatiot mukaan lukien ei mene noin kauan sairaalassa tai sairaslomalla.
Vierailija kirjoitti:
Mun ei tee mieli kirjoittaa tänne enää mitään tuon Twitter-kommenttikritiikin takia ja siksi, että suomalaiset iltapäivälehdet on selkeesti täällä kyttäämässä jutun aiheita. Merkkaavat lähteiksi ne, mitä tänne on edellisenä päivänä linkitetty. Olen niin monta niistä laittanut tänne itse (Independent-linkit ym), en pelkästään Twitter-linkkejä vaan monia niitä lehtijuttuja myös. En viitsi tehdä enää ilmaista journalistin hommaa... Lukekaa sitten nää jutut kolmen päivän viiveellä Suomen lehdistä, jos ne teidän mielestä sitten on uskottavampia.
Tänään Twitterissä - kolmen päivän tai noin kuukauden päästä Suomen iltapäivälehdissä maksumuurin takana
Onko käynyt mielessä, että toimittajatkin seuraavat ihan itse kansainvälistä mediaa? Niille maksetaan siitä palkkaa, se on niiden työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä outo tilanne mahtaa vaikuttaa parin lapsiin. Eivät ehkä ole nyt koulussa kodin ulkopuolella. Siellä joutuisivat varmaan kysymysten kohteeksi. Varmaan lapsista kummallista, että kuningashuoneeseen kuuluvat vanhemmat joutuvat tavallaan piileskelemään.
Lapset ovat Kensingtonin palatsin yksityiskoulussa. Ihan on vaan näitä ylemmän tason lapsia siellä. Ja nehän on luultavimmin kaikki niin pullossa pidettyjä, ettei ne tiedä maailman menosta mitään, joten turvallinen paikka, ei juorut ja spekulaatiot siellä leviä.
Schools | Kensington Palace | Historic Royal Palaces (hrp.org.uk) (en saanut linkkiä toimimaan.)
Kaikki kuvatkin noista kouluista on kuin Viktoriaaniselta ajalta.Mistäs tämä tieto? Lapset kävivät St. Thomas's Battersea -nimist
Yksityiskouluja kaikki nuo. Tarkoitettu Windsorin "hoviväen" lapsille. Puitteet ja kouluasut ym. kuin jostain 1800 luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran Katen sairaus on koko kansan asia niin miksei olla mesottu siitä miten kuningattaren sairautta (huhujen mukaan luusyöpä) piiloteltiin, loppuaikoina oli vähän väliä poissa julkisuudesta eikä kuolinvuoteeltakaan julkaistu valokuvia. Ihmiset ei vissiin ole tyytyväisiä ennen kuin päivittäin esitellään aamupissit ja -kakatkin lehdistölle kuten jossain Versaillesissa aikoinaan.
Onko muinoin historiassa esitelty kuninkaallisten aamupissejä ja -kakkoja, vai oliko tuo vain kielellinen tehokeino tekstissäsi?
Ihan historiallinen tosiasia, useammankin kuninkaallisen aamupissaa ja päiväkakkaa on tutkailtu niin korkea-arvoisten aatelisten kuin pappien ja tutkijoiden/ennusajien toimesta, muinaisessa Roomassakin.
Jos Kate pääsiäisenä ilmaantuu julkisuuteen ihan kunnossa, ihmiset suuttuvat, minkä huolen on aiheuttanut.
Hyviä teorioita ja mahdollisista skenaarioista tuotettuja draaman kaaria tuotu esiin tässä ketjussa, kiitos kaikille kunikaallisasiantuntijoille!
Vierailija kirjoitti:
Hyviä teorioita ja mahdollisista skenaarioista tuotettuja draaman kaaria tuotu esiin tässä ketjussa, kiitos kaikille kunikaallisasiantuntijoille!
Kiitos, itse olen esittänyt jo viisi vaihtoehtoista teoriaa ja lisää on tulossa!
Entä sitten jokin vaikka häntäsuolen kysta joka lapsesta saakka, ei ole alkuun vaivannut. Ei tietenkään ole vatsan alueella, mutta tuollaisesta tuskin haluttaisiin antaa yksityiskohtaista tietoa eikä ainakaan mistään suolista puhua jos tarve yksityisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin varmasta tietolähteestä, että Katelle asennettiin silikonitissit, eikä mahtunu enää palatsin ovista sisään. Rouva jäi jumiin viikoiksi.
Vauvapalstalaisten huumorintajun laatu on samaa luokkaa kuin eskari-ikäisellä siskontytölläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä outo tilanne mahtaa vaikuttaa parin lapsiin. Eivät ehkä ole nyt koulussa kodin ulkopuolella. Siellä joutuisivat varmaan kysymysten kohteeksi. Varmaan lapsista kummallista, että kuningashuoneeseen kuuluvat vanhemmat joutuvat tavallaan piileskelemään.
Lapset ovat Kensingtonin palatsin yksityiskoulussa. Ihan on vaan näitä ylemmän tason lapsia siellä. Ja nehän on luultavimmin kaikki niin pullossa pidettyjä, ettei ne tiedä maailman menosta mitään, joten turvallinen paikka, ei juorut ja spekulaatiot siellä leviä.
Schools | Kensington Palace | Historic Royal Palaces (hrp.org.uk) (en saanut linkkiä toimimaan.)
Kaikki kuvatkin noista kouluista on kuin Viktoriaaniselta ajalta.Mistäs tämä ti
Yksityiskouluja kaikki nuo. Tarkoitettu Windsorin "hoviväen" lapsille. Puitteet ja kouluasut ym. kuin jostain 1800 luvulta.
Sulla ei vissiin ole paljoa kokemusta Britteinsaarista. Ihan tavallisissakin kouluissa on kouluasut. Ei ne kyllä mun mielestä ole mistään 1800-luvulta. Historiantuntemus sekä kulttuurintuntemus on nyt kyllä ihan avutonta. Ihan normaalisti pojilla on joko suorat housut tai shortsit (prässätyt), tytöillä housut tai hame. Hameen pituus vaihtelee koulun mukaan. Neulepaidat tai neuletakit, siistit nauhakengät. Eli siististi pukeutuvia, normaaleja lapsia. Toki monelle suomalaiselle verkkarikansan edustajalle tällainen normaali siisti pukeutuminen on nykyään kauhistus ja "pönötystä". Puitteissa ei ole mitään vikaa, mitä sulla on historiallisia tai klassisen tyylisiä rakennuksia vastaan? Ei kaiken tarvitse edustaa laatikkorakentamista. Ja noissa kouluissa on kyllä ihan normaalien työssäkäyvien perheiden lapsia, ei mitään "hoviväkeä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä toipuu silti nopeammin kuin suolistoleikkauksesta. Edes komplikaatiot mukaan lukien ei mene noin kauan sairaalassa tai sairaslomalla.
Jos tuon seurauksena joutui munuaisensiirtoon tai masentui. Ja pohjalla voinut olla jo esim. suolistosairaus tai munuaissairus. Ja vaikea raskuspahoinvointi.
Omid Scobien ei ehkä kannattaisi mesota hovin epäluotettavista kuvista, jos ei samalla näpäytä Harry ja Meghania, jotka antoivat siirtää puun Meghanin raskauskuvaan.
Ambulanssivideosta vielä kysymys? Onko siitä todettu että se on aito video, eikä feikki? Mietin vaan että eihän tuollaisen videon väärentäminen nyt niin vaikeaa ole tai vaikka aikaleiman muuttaminen. Meinaan vaan että jos lähde on joku anonyymit-X-tili, niin onko sekään nyt niin luotettavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko käynyt mielessä, että toimittajatkin seuraavat ihan itse kansainvälistä mediaa? Niille maksetaan siitä palkkaa, se on niiden työtä.
No tämäkin ketju sai olla täällä ainakin viikon pari ennen kuin tämä arvon toimittajat heräsivät. Ja aika kummallista, että on täysin samat lähteet kuin tässä ketjussa mainittu, ja kaikki samat teoriat. Mutta ehkä meillä on vaan tosi ammattitaitoiset toimittajat ip-lehdissä.
Älkää nyt unohtako Rose Cholmondeleytä. Ainakin vielä viime kesänä lehdet listasivat hänet Katen luotetuimpien ystävien joukkoon.